Is het ook. Echt wel jammer dat het mislukt.quote:
Het is ook niet zo makkelijk op dat ding denk ik. Vind het daarom nog vrij aardig gaan eigenlijk. Zou wel etenquote:Op zondag 12 maart 2023 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Onderkanten worden snel zwart, deeg is te nat/te slap
Vraag me ook af of de bovenkant zo wel gaar wordt.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook niet zo makkelijk op dat ding denk ik. Vind het daarom nog vrij aardig gaan eigenlijk. Zou wel eten
ja hardhoutquote:Op zondag 12 maart 2023 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Kut man, conjo, kut hard hout (Jasper)
Isaac was gisteren zich ook al een bult aan het hakken
Vond het geen raar gesprek. Janet verteld wat ze gezien had met bier na de vrijmiboquote:Op zondag 12 maart 2023 18:01 schreef Flow3r het volgende:
Babette heeft appels gejat volgens Sasha
Ze miste 3 appels samen met janet en Bern had het toevallig gezien
Er stond ook een krat bierflesjes achter de bar verstopt
Volgens Janet waren Jeff, Babet, en Wendy erbij
raar gesprek
Ja het is inderdaad vooral de bovenkant die er niet helemaal gaar uit ziet soms. Nu hebben ze ook al weer hele tijd de deksel er af.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me ook af of de bovenkant zo wel gaar wordt.
De deksel ligt er steeds kort op
Maar goed zal best te nassen zijn
DIe is echt de laatste dagen zo aan het bla blaen niet normaalquote:Op zondag 12 maart 2023 18:06 schreef engine het volgende:
En op de andere stream zie je een ratelende Babbel. Geen zin om te luisteren....vast heel veel bla bla bla.
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:07 schreef HopScotch het volgende:
Dat Babette het zo fantastisch vindt dat Isaac zag dat het niet zo goed ging vind ik ook bijzonder. Ze lag heel vroeg in d'r nest te sippen en hield langer dan 1 minuut dr waffel. Dan ziet een blinde kip nog dat er iets is.
Vind de pizzabakstream ook wel leuk.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:06 schreef engine het volgende:
En op de andere stream zie je een ratelende Babbel. Geen zin om te luisteren....vast heel veel bla bla bla.
vind het vreemd dat Isaac zijn handen niet ontsmet, voor hij Jeff gaat verbinden, viel me toen met Kim ook al opquote:
Wat ik er alleen niet aan begrijp is dat ze nu persoonlijk een pizza gaan bakken. Bak gewoon een lading verschillende dingen en dan is het toch ook goed. Echt iets Nederlands weer dat iedereen zijn eigen pizza moet hebben.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind de pizzabakstream ook wel leuk.
Er moeten er nog veel
Ja is ook heel raar nu je het zegt en dat de wond niet ontsmet is, of heeft hij dat wel gedaan?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vond het vreemd dat Isaac zijn handen niet ontsmet, voor hij Jeff gaat verbinden, viel me toen met Kim ook al op
geen idee, zit ondertussen ook voetbal te kijkenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook heel raar nu je het zegt en dat de wond niet ontsmet is, of heeft hij dat wel gedaan?
Wat is daar nou "typisch Nederlands" aan?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik er alleen niet aan begrijp is dat ze nu persoonlijk een pizza gaan bakken. Bak gewoon een lading verschillende dingen en dan is het toch ook goed. Echt iets Nederlands weer dat iedereen zijn eigen pizza moet hebben.
Het idee is wel leuk om zelf te mogen "bouwen".quote:Op zondag 12 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik er alleen niet aan begrijp is dat ze nu persoonlijk een pizza gaan bakken. Bak gewoon een lading verschillende dingen en dan is het toch ook goed. Echt iets Nederlands weer dat iedereen zijn eigen pizza moet hebben.
Was een 'pizza workshop'. Met het idee van samen bezig zijn in plaats van achterover op de bank hangen en wachten tot iemand pizza gesneden en wel naar je toe brengt (helaas voor JWquote:Op zondag 12 maart 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en ieder zijn eigen bordquote:Op zondag 12 maart 2023 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat is daar nou "typisch Nederlands" aan?
Als iedereen eigen pizza vult, weet je zeker dat je een pizza hebt met dingen erop die je zelf erg lekker vindt, lijkt mij
Mora maakt er wel wat van nuquote:Op zondag 12 maart 2023 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was een 'pizza workshop'. Met het idee van samen bezig zijn in plaats van achterover op de bank hangen en wachten tot iemand pizza gesneden en wel naar je toe brengt (helaas voor JW)
Dat lijkt mij echt niet lekker om dat op een pizza te doenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:20 schreef Ebinas het volgende:
Blokje runderbouillon erover heen.
Even serieus?
Oh nee hij breekt het in stukjes gelukkig
Nee mij ook niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt niet lekker om dat op een pizza te doen
Vetkezenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap Moraima wel, ik zou ook wel willen weten wat die vetkezen met m'n eten gaan doen.
Ah beter ja, minder sompig denk ikquote:Op zondag 12 maart 2023 18:31 schreef engine het volgende:
Jeff geeft als tip om de pizza nog even in de oven te doenEven van boven grillen.
Die heeft ze al lang gewonnen. Niet meer te overtreffenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
Babbel bezig met een GBR babbelen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 maart 2023 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Jij hebt iets, wat echt, wat ik, heel weinig mensen die ik heb ontmoet heb, hebben,.. wat ik ontmoet heb, in mijn leven, dus dat wil wat zeggen. Hij heeft, jij hebt, je hebt een heel bijzondere analyseniveau. In je vraagstelling, in je analyse, in je conclusie, in je oorzaak, in je gevolg, in je, in je manier van benadering, in je woordkeuze. Dat is echt iets, dat vind ik echt heel knap" (sorry, zal haar letterlijke gehakkel hierna weglaten)
Marciano: "Ja ik heb dat euh ... Dit zie ik echt als een compliment"
Babs: "Ja, moet je ook echt zo zien, dat kan je van mij echt zien als compliment want ik ben normaal helemaal niet zo snel gefascineerd of onder de indruk daarvan. Ik vind dat mensen heel weinig vragen stellen over het algemeen en echt geïnteresseerd zijn. Jij heb dat echt en dat heb ik al eens gezegd, maar dat verbaasd me elke keer."
Marciano: "Thanks, thanks thanks, maar dat is echt onbewust"
Babs: "Nee dat is gewoon hoe jij bent"
En zo gaat het gesop nog wel even door, maar niet te doen joh
Het was bijna niet volgen, je geeft het mooi weerquote:Op zondag 12 maart 2023 18:36 schreef KinKiJan het volgende:
Babette: "Jij hebt iets, wat echt, wat ik, heel weinig mensen die ik heb ontmoet heb, hebben,.. wat ik ontmoet heb, in mijn leven, dus dat wil wat zeggen. Hij heeft, jij hebt, je hebt een heel bijzondere analyseniveau. In je vraagstelling, in je analyse, in je conclusie, in je oorzaak, in je gevolg, in je, in je manier van benadering, in je woordkeuze. Dat is echt iets, dat vind ik echt heel knap" (sorry, zal haar letterlijke gehakkel hierna weglaten)
Marciano: "Ja ik heb dat euh ... Dit zie ik echt als een compliment"
Babs: "Ja, moet je ook echt zo zien, dat kan je van mij echt zien als compliment want ik ben normaal helemaal niet zo snel gefascineerd of onder de indruk daarvan. Ik vind dat mensen heel weinig vragen stellen over het algemeen en echt geïnteresseerd zijn. Jij heb dat echt en dat heb ik al eens gezegd, maar dat verbaasd me elke keer."
Marciano: "Thanks, thanks thanks, maar dat is echt onbewust"
Babs: "Nee dat is gewoon hoe jij bent"
En zo gaat het gesop nog wel even door, maar niet te doen joh
Ach nee. Het is nu even gezellig maar Jeff is zo'n verschrikkelijk naar persoon dat Jappie daar terecht geen zin in heeft gehad.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Zo jammer dat Jasper en Jeff geen sterk duo hebben gevormd.
Hadden ook een hoop lol gemaakt denk ik
Da's ook weer zo.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ach nee. Het is nu even gezellig maar Jeff is zo'n verschrikkelijk naar persoon dat Jappie daar terecht geen zin in heeft gehad.
Een aantal doen hem ook nog in de over ivm nagaren vd bovenkantquote:Op zondag 12 maart 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij mogen die pizza's wel iets langer in die oven. Ze kijken alleen naar de onderkant
Ergens snap ik Jasper wel. Jeff is het meest ongeleide projectiel wat daar in de loods zitquote:Op zondag 12 maart 2023 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Zo jammer dat Jasper en Jeff geen sterk duo hebben gevormd.
Hadden ook een hoop lol gemaakt denk ik
Ja is ook zo, schreeft net in een reactie, dat ik even de focus had op alleen dat moment.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snap ik Jasper wel. Jeff is het meest ongeleide projectiel wat daar in de loods zit
Dat Jeff een ongeleid projectiel is duidelijk, maar Jappie schonk ook veel aandacht aan Wanda en liet Jeff links liggen.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens snap ik Jasper wel. Jeff is het meest ongeleide projectiel wat daar in de loods zit
Jasper heeft eigenlijk alleen met Wanda een klik dat best wel jammer. In de nacht heeft hij een klik met Wendyquote:Op zondag 12 maart 2023 18:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja is ook zo, schreeft net in een reactie, dat ik even de focus had op alleen dat moment.
Die buien zijn idd niet te doen en je kan er ook niets mee
Als manager moet je het goede voorbeeld gevenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
En nu Rupi weer aan de afwas.
Volgens mij heeft hij geen eens corvee.
Hij is toch geen kamer 3?
Is dat niet daarna gekomen? In het begin toch niet?quote:Op zondag 12 maart 2023 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat Jeff een ongeleid projectiel is duidelijk, maar Jappie schonk ook veel aandacht aan Wanda en liet Jeff links liggen.
In het begin niet, maar daarna was het voor Jappie alleen nog maar Wanda.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet daarna gekomen? In het begin toch niet?
Ja dat is niet handig van Jappie dat gekleef aan Wanda.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jasper heeft eigenlijk alleen met Wanda een klik dat best wel jammer. In de nacht heeft hij een klik met Wendy
En voor de nacht Wendyquote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In het begin niet, maar daarna was het voor Jappie alleen nog maar Wanda.
Volgens mij is hij de eerste wat dit soort dingen betreftquote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als manager moet je het goede voorbeeld geven
Omdat Jeff zo'n ongeleid projectiel bleek te zijn. Zijn keuze was of Jeff in alles volgen of zijn eigen pad te kiezen. Dat eigen pad is bij Wanda terecht gekomen.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat Jeff een ongeleid projectiel is duidelijk, maar Jappie schonk ook veel aandacht aan Wanda en liet Jeff links liggen.
Toen Jeff tegen Martin tekeer ging kon Jappie er nog om lachenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet daarna gekomen? In het begin toch niet?
Naar het schijnt(de bewuste half jaar nacht) ook Wanda. Wanda word angstvallig veel uit beeld gehouden en je ziet ze nog amper samen.quote:
Nog niet. Een mens mag dromenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuu eik allebei![]()
Niet te gelijk, dat dan weer niet
Benieuwd of dat pad nog begaanbaar is naar Wanda voor Jappiequote:Op zondag 12 maart 2023 18:48 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Jeff zo'n ongeleid projectiel bleek te zijn. Zijn keuze was of Jeff in alles volgen of zijn eigen pad te kiezen. Dat eigen pad is bij Wanda terecht gekomen.
Dit ja. Sinds die nacht worden ze heel veel buiten beeld gehouden wat raar is aangezien het wel in de afl te zien isquote:Op zondag 12 maart 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naar het schijnt(de bewuste half jaar nacht) ook Wanda. Wanda word angstvallig veel uit beeld gehouden en je ziet ze nog amper samen.
Stiekem hopen we allemaal van welquote:Op zondag 12 maart 2023 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat pad nog begaanbaar is naar Wanda voor Jappie
Ze zijn nog steeds veel samen maar worden angstvallig of stream gehouden als ze samen zijn je ziet ze vaak net op de achtergrond voorbij komen en in de uitzendingen komen ze meer aan bod geloof ikquote:
eigenlijk is dat een zinloos gesprekquote:Op zondag 12 maart 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
Zwaar gesprek bij Bep, Marciano en Wendy
Over het einde, ziek worden
Waarom ik wel, waarom ik niet.
Vroeg overlijden, intuitie vooraf
Nou niet alleen daar.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk is dat een zinloos gesprek
waar je in zo'n setting alleen maar depri van wordt
Dat dacht ik van week toen leek het of hij met Wendy bezig was en toen zag ik later op TV dat hij ook metquote:Op zondag 12 maart 2023 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuu eik allebei![]()
Niet te gelijk, dat dan weer niet
Heb ze toch al een paar samen gezien en in de kas en in het eiquote:Op zondag 12 maart 2023 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Naar het schijnt(de bewuste half jaar nacht) ook Wanda. Wanda word angstvallig veel uit beeld gehouden en je ziet ze nog amper samen.
Maar niet zo intensief meer, zoals ze voor die bewuste avond met elkaar warenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik van week toen leek het of hij met Wendy bezig was en toen zag ik later op TV dat hij ook met
[..]
Heb ze toch al een paar samen gezien en in de kas en in het ei
Ja hij neemt het ervanquote:Op zondag 12 maart 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik van week toen leek het of hij met Wendy bezig was en toen zag ik later op TV dat hij ook met
[..]
Heb ze toch al een paar samen gezien en in de kas en in het ei
ik vind het eerlijk gezegd nu een beetje bs wordenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou niet alleen daar.
Ik had best lol net bij het pizzabakken.
Maar ik zit ineens depri te luisteren
Iig is het dikke pret gevoel weg
Jaquote:
Vroeger kon die sensatie nog, maar tegenwoordig word alles angstvallig achter gesloten deuren gehoudenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ik snap wel dat iedereen hier het graag veroordeeld maar ik zie graag sensatie. Het is jammer dat het van stream gehouden wordt en dat je moet gaan gokken via wat vage beelden of het wel of niet gebeurd is. Dan kies ik er toch voor om te zien wat er gebeurd is. Maar dan natuurlijk wel diezelfde behandeling voor alle bewoners.
Klopt ben inmiddels ook afgehaakt.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd nu een beetje bs worden
veren stekerij
je bent zo goed bla bla
Babs heeft geen idee hoe Tiano buiten is
en hoort enkel zijn kant
misschien zijn de ex van Tiano het allemaal heel anders
Ja die heeft me daar een partij in de hitte en vette rook staan bakken.quote:
hij lijkt wel een zwerver zoquote:Op zondag 12 maart 2023 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die heeft me daar een partij in de hitte en vette rook staan bakken.
Was echt wel hard werken ook nog
Het is jammer dat de bewoners zo in bescherming genomen worden, er werd duidelijk gezoend en wat al niet meerquote:Op zondag 12 maart 2023 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ik snap wel dat iedereen hier het graag veroordeeld maar ik zie graag sensatie. Het is jammer dat het van stream gehouden wordt en dat je moet gaan gokken via wat vage beelden of het wel of niet gebeurd is. Dan kies ik er toch voor om te zien wat er gebeurd is. Maar dan natuurlijk wel diezelfde behandeling voor alle bewoners.
Maar ze hebben wel ooit in de uitzending laten zien dat Erik ging rukkenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vroeger kon die sensatie nog, maar tegenwoordig word alles angstvallig achter gesloten deuren gehouden
Vind het wel sneu voor Wendy Babette is zo achterbaks over haar steedsquote:Op zondag 12 maart 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
Zwaar gesprek bij Bep, Marciano en Wendy
Over het einde, ziek worden
Waarom ik wel, waarom ik niet.
Vroeg overlijden, intuitie vooraf
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel ooit in de uitzending laten zien dat Erik ging rukkenWant daar zitten we op te wachten.
lekker beeld wat hij over zichzelf geeft zoquote:
Het is jammer dat ze vaak overschakelen naar veilige keuzes zoals Erik / Esther en Jw / Biljarten terwijl er dingen gaande zijnquote:Op zondag 12 maart 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel ooit in de uitzending laten zien dat Erik ging rukkenWant daar zitten we op te wachten.
Gelukkig was ik daar geen getuige vanquote:Op zondag 12 maart 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze leken wel te genietenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is jammer dat de bewoners zo in bescherming genomen worden, er werd duidelijk gezoend en wat al niet meer
Vraag me af hoe Wanda's vriend er tegenover staatquote:Op zondag 12 maart 2023 19:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vroeger kon die sensatie nog, maar tegenwoordig word alles angstvallig achter gesloten deuren gehouden
weet je hoe vermoeiend dat isquote:Op zondag 12 maart 2023 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig was ik daar geen getuige van![]()
Babette is de hele dag aan het lullen. Je ziet haar niet actief bezig.
We zien op dat vlak maar heel weinig. Ze worden te veel beschermd.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vraag me af hoe Wanda's vriend er tegenover staat
een keertje vreemdgaan is misschien nog wel te vergeven, maar dankzij de regie zien we niet alles en het kan zo maar regelmatig gebeurd zijn
Waarschijnlijk niet, maar omdat ze zo veel van de streams worden afgehouden en we hun gesprekken niet mogen volgen,blijft dat een vraagteken
Tja, misschien heeft hij daar schijt aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker beeld wat hij over zichzelf geeft zo
Maar wees dan eerlijk en laat alles zien van iedereenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Wel typerend dat Wanda een paar dag na het halfjaarsfeest zei dat ze het Igor wel zou vergeven als hij tijdens haar afwezigheid vreemd zou zijn gegaanquote:Op zondag 12 maart 2023 19:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
een keertje vreemdgaan is misschien nog wel te vergeven, maar dankzij de regie zien we niet alles en het kan zo maar regelmatig gebeurd zijn
Waarschijnlijk niet, maar omdat ze zo veel van de streams worden afgehouden en we hun gesprekken niet mogen volgen,blijft dat een vraagteken
eh neequote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja, misschien heeft hij daar schijt aan.
Ondertussen rent hij als een malle naar die bal
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel typerend dat Wanda een paar dag na het halfjaarsfeest zei dat ze het Igor wel zou vergeven als hij tijdens haar afwezigheid vreemd zou zijn gegaan
Hoop voor hem dat ie ook een leuke tijd heeft gehad danquote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel typerend dat Wanda een paar dag na het halfjaarsfeest zei dat ze het Igor wel zou vergeven als hij tijdens haar afwezigheid vreemd zou zijn gegaan
Het was op tv du niet echt in bescherming genomen kijken zo 250/300.000 mensenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is jammer dat de bewoners zo in bescherming genomen worden, er werd duidelijk gezoend en wat al niet meer
Daarom snap ik ook niet dat het zo angstvallig van de streams wordt gehouden, want dat gebeurt wel.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was op tv du niet echt in bescherming genomen kijken zo 250/300.000 mensen
Tja, vragen, waar we waarschijnlijk nooit antwoord op zullen krijgen. Ja misschien wanneer ze eruit is, via insta.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk precies wat ik bedoel. Ze wekken nu een suggestie in de aflevering maar op stream is er niks van te zien geweest. Wat je zegt...je gaat niet zo ineens liggen neuken.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar wees dan eerlijk en laat alles zien van iedereen
Ze pikken Erik er ook altijd uit met het eten of slapen gaan
Wanda en Jappie lagen echt niet meteen te wippen, daar is een boel gezoen aan voorafgegaan wed ik
Meen je niet?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop ook echt dat Wendy veel verder komt.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel sneu voor Wendy Babette is zo achterbaks over haar steeds
Idd vrij depressiefquote:Op zondag 12 maart 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoe vermoeiend dat is
de hele dag lullen
zonder grap
Daar is waarschijnlijk wel wat voorspel aan vooraf gegaanquote:Op zondag 12 maart 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk precies wat ik bedoel. Ze wekken nu een suggestie in de aflevering maar op stream is er niks van te zien geweest. Wat je zegt...je gaat niet zo ineens liggen neuken.
Idd heel toevalligquote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze zo aan babette vast zit, maar ik zou ook niet weten wie anders iets voor haar zou zijnquote:Op zondag 12 maart 2023 19:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop ook echt dat Wendy veel verder komt.
Werkt hard, doet aan veel enthousiast mee.
En is niet zo'n enorme roddeltante.
Eik helemaal niet in zo'n setting
Jawel. Is wel al maanden geleden weer nu.quote:
Typisch Wanda, geen verantwoordelijkheid en ballen tonen als het erop aan komt/quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden wij graag gezienquote:Op zondag 12 maart 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk wel wat voorspel aan vooraf gegaan
die zal echt niet uitzichzelf kiezen voor Jasperquote:Op zondag 12 maart 2023 19:14 schreef Judiwi het volgende:
Of Wanda heeft voor Jasper gekozen. Maar mag daar pad morgen gehoor aangeven als de aflevering van maandag is uitgezonden.
Misschien is het niet eens bij éen keer gebleven, we zien toch niks, free-fuck-streamsquote:Op zondag 12 maart 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk wel wat voorspel aan vooraf gegaan
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano komt er achter, dat hij moest afwassen, maar de afwas is al gedaan.
Pffffffffffff nee, daar zeg je wat. Nou ja mss kan ze op deze manier ver meeliftenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze zo aan babette vast zit, maar ik zou ook niet weten wie anders iets voor haar zou zijn
Wel even wat voorspel a.u.b.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
nou babs en tiano
duik in bed
dan hebben we dat gehad
als dat net zo lang duurt als dat lullenquote:
Of Ivor heeft gekozen en mag ze ook voor Jasperquote:Op zondag 12 maart 2023 19:14 schreef Judiwi het volgende:
Of Wanda heeft voor Jasper gekozen. Maar mag daar pad morgen gehoor aangeven als de aflevering van maandag is uitgezonden.
Dat krijg je als je met Babet omgaatquote:Op zondag 12 maart 2023 19:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano komt er achter, dat hij moest afwassen, maar de afwas is al gedaan.
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat net zo lang duurt als dat lullen
dan duurt het nog een half jaar
Dat is natuurlijk 'de' vraag van de opdracht! "Kiest Wanda Jasper of Ivor?"quote:Op zondag 12 maart 2023 19:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of Ivor heeft gekozen en mag ze ook voor Jasper
Als we babs min 2x per dag zien gaan douchen weten we genoegquote:Op zondag 12 maart 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
nou babs en tiano
duik in bed
dan hebben we dat gehad
Jasper is volgens mij helemaal geen vaste relatie materiaal.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk 'de' vraag van de opdracht! "Kiest Wanda Jasper of Ivor?"
Mwahhhhh prima, maar doe dat allemaal maar niet in beeld.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk 'de' vraag van de opdracht! "Kiest Wanda Jasper of Ivor?"
Jasper heeft al een vaste relatiequote:Op zondag 12 maart 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jasper is volgens mij helemaal geen vaste relatie materiaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jasper is volgens mij helemaal geen vaste relatie materiaal.
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jasper heeft al een vaste relatieOch ja ook nog zo issue bij hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij knapt er niet van op in de loods
[..]
Jasper heeft al een vaste relatieIs er al geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En zo blijft er weer meer interessant streamtijd over voor andere belangrijke dingenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mwahhhhh prima, maar doe dat allemaal maar niet in beeld.
Gewoon kort en krachtig voor de streamer.
Is wel zo duidelijk
[..]
Jasper heeft al een vaste relatieEn zijn brommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 12 maart 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo blijft er weer meer interessant streamtijd over voor andere belangrijke dingen
en Matin moet zich ermee bemoeien en 'grappig doen'quote:Op zondag 12 maart 2023 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Mora heeft iets nodig om te spuiten.
Jeff uhhhhhhhhhhh iets om te spuiten en gaat volgens mij op zoek
Vreselijk ventjequote:Op zondag 12 maart 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Matin moet zich ermee bemoeien en 'grappig doen'
bahquote:Op zondag 12 maart 2023 19:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vreselijk ventje
En zo jammer, want Mora is echt leuk om naar te kijjken als ze dit soort dingen doet.
Martin, De Gruwel, komt dat weer verknallen met zijn hang naar aandacht
Smirnoff? Grey Goose? Absolut Vodka? Begrijpen die Nederlandse televisie?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
het is zijn doel sponsors te werven voor zijn ice speedway
Die zien hem gewoon zuipen op tv en dan is het gewoon direct 'да!'quote:Op zondag 12 maart 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Smirnoff? Grey Goose? Absolut Vodka? Begrijpen die Nederlandse televisie?
Daquote:Op zondag 12 maart 2023 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zien hem gewoon zuipen op tv en dan is het gewoon direct 'да!'
een heel pakquote:Op zondag 12 maart 2023 19:34 schreef schizolientje het volgende:
voor karamel maken heb je suiker nodig en dat was er toch niet??
oke, ben benieuwd of ze t van de bakplaat af krijgen, moet ff beboterd of bak papierquote:
Wordt ze toch nog eens verstandigquote:
nee de ene keer moet die echt wegquote:
Achter de ellenbogen jaquote:Op zondag 12 maart 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Matin
wij(tiano en ik) vinden je veel slimmer dan de meeste mensen denken dat je bent
tegen Zoe
ingepakt met een strikje eromquote:
Ja hoor, Zoe is ook hoog begaafd.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Matin
wij(tiano en ik) vinden je veel slimmer dan de meeste mensen denken dat je bent
tegen Zoe
Ze zegt het echt heel vaak want walgt van zijn gedragquote:Op zondag 12 maart 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee de ene keer moet die echt weg
dan andere keer die
nu met Matin weer Jeff
ja duhhquote:Op zondag 12 maart 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zag namelijk ook liever dat GJ Jeff wegstuurde dan Isaac
Vraag me nou niet om in de mind van Zoe te kruipenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja duhh
bij Jeff was het al mislukt
in haar twisted mind denkt ze nog steeds dat ze ice wel in bed krijgt
das niet heel moeilijkquote:Op zondag 12 maart 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag me nou niet om in de mind van Zoe te kruipen
juistquote:Op zondag 12 maart 2023 19:53 schreef pingu66 het volgende:
Nu Jeff onbereikbaar is mag ie weg van Zoë.ze heeft heel lang gedacht dat ze Jeff wel.van Kim kon overnemen.
Begint de derde helft al dan?quote:Op zondag 12 maart 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Jeff gaat nu een fase in waar zijn kwaliteiten tot zijn recht gaan komen.
Dat ze Babbel maar eens een muilkorf gevenquote:Op zondag 12 maart 2023 19:55 schreef engine het volgende:
En op de andere stream nog altijd babbel die losgaat
of naar huis sturen, Zoe is zonder die kakelkip ook nietsquote:Op zondag 12 maart 2023 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze Babbel maar eens een muilkorf geven
En wimpersquote:Op zondag 12 maart 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
das niet heel moeilijk
die gaat vooral voor seks
seks
seks
seks
seks
en roddelen
Het poederloederquote:Op zondag 12 maart 2023 19:53 schreef pingu66 het volgende:
Nu Jeff onbereikbaar is mag ie weg van Zoë.ze heeft heel lang gedacht dat ze Jeff wel.van Kim kon overnemen.
Dus Jeff heeft gelijk, het is geen man.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
Matin even zichzelf goed aan het praten
dat hij niet naar huis is gegaan toen mexx rood kreeg
terwijl hij dat had beloofd
Ze kunnen de letters ook op een papiertje schrijven en knippen. Is iets makkelijker dan dat suikergedoe.quote:Op zondag 12 maart 2023 19:40 schreef Dotteke het volgende:
Zijn ze nu van stroop of chocolade de letters die ze geraden hebben aan het maken
Wel slim kunnen ze schuiven met de letters om het woord te raden
Geen linkjes?quote:Op zondag 12 maart 2023 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vijf meer verdienopdrachten, Jeff, Janet, Moraima, Rupert en Martin ...![]()
[ afbeelding ]
de letters waren voor op het toetjequote:Op zondag 12 maart 2023 20:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze kunnen de letters ook op een papiertje schrijven en knippen. Is iets makkelijker dan dat suikergedoe.
Go tell Dotquote:Op zondag 12 maart 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
de letters waren voor op het toetje![]()
gewoon alle eerste letters van de namen van de deelnemers
ieder zijn eigen letter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat heeft sjeffie aan zijn hand, hij gaat toch geen martinkuren krijgen. En waarom zit hij bij dat backstabbertje?quote:
heeft zijn hand open gehaald aan de decoupeerzaag(stond niet aan)quote:Op zondag 12 maart 2023 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat heeft sjeffie aan zijn hand, hij gaat toch geen martinkuren krijgen. En waarom zit hij bij dat backstabbertje?
Woei dan heeft hij geluk gehad.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft zijn hand open gehaald aan de decoupeerzaag(stond niet aan)
quote:
Zoekt ze naar eitjes in een vogelnestje?quote:
bagger weer ditquote:Op zondag 12 maart 2023 20:35 schreef Flow3r het volgende:
weer fijne kutstreams, vooral geen gesprekken volgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft altijd Wendy nogquote:Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Denk dat Jappie niet meer met Wanda mag neuken. Hij groeit weer naar Jeff toe.
Ja dat is wel fijn voor Jappiequote:
Laat Japie maar schuivenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
deze is geelquote:Op zondag 12 maart 2023 21:26 schreef Effekieke het volgende:
Ze krijgen rode of blauwe ballen. Houden ze dat ook bij. Misschien is de vraag hoeveel blauwe ballen hebben jullie gehad
zal voor morgen 11 uur af zijnquote:
Eindelijk niet meer die stomme D of W want beter hadden ze het bij één Kim gelaten tijdens de castingsquote:Op zondag 12 maart 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
Kim helemaal blij
er stond Kim
niet Kim D
Ohh leuk. Dan ben ik er vast bijquote:Op zondag 12 maart 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal voor morgen 11 uur af zijn
iets met eliminatie opdracht
Dat is dan de keuze van kamer 5, reden, ze zijn te weinig met het spel bezig.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Zo te horen zijn Mirthe en Eunice de lul komende eliminatie
Heb je Gilles de la Tourette? Of waar komt deze opeens vandaan?quote:
Was er ook.quote:Op maandag 13 maart 2023 01:05 schreef Flow3r het volgende:
Zoemer net gegaan voor Rupert
Bal gemist , bewoners klagen dat er veel te weinig tijd was
Pietje van de produktie gaat vast naar buiten maar wacht niet tot Jantje het geluid laat horenquote:
De manager was met een paar andere ballen bezigquote:Op maandag 13 maart 2023 01:05 schreef Flow3r het volgende:
Zoemer net gegaan voor Rupert
Bal gemist , bewoners klagen dat er veel te weinig tijd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |