Noooo!!!! Niet doen hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spiraal zit nog in het huis. Jackson had er een probleem mee tijdens de coïtus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ali als leraar in "opleiding" een lesje geleerd ? Denk dat Ali niet veel les heeft gevolgd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:41 schreef Monique___ het volgende:
Ali heeft zijn lesje geleerd zegt hij![]()
geloof er nx van
En toch vind ik Ali een heerlijk mensquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ali als leraar in "opleiding" een lesje geleerd ? Denk dat Ali niet veel les heeft gevolgd.
Dat wel, maar wereldvreemd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
En toch vind ik Ali een heerlijk menswarm hart.
Ik vind hem wel tof maar nee geen warm mens naar anderen toe. Hij is iets te egoïstisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
En toch vind ik Ali een heerlijk menswarm hart.
Haha ja okee soms idd een beetje. En het coins/eten-gebedel. Maar ja naja ik denk dat ik dat al gauw weer zou vergeven en vooral even een gesprekje met em aangaan om dat te leren ofzo 😅 Het is eerder onkunde voor m’n gevoel dan bewust. En ik schat hem in dat ie daar ook echt wel naar kan luisteren dan en wat mee doet. Ofzo. Denk ik. Weet ik het lol ;pquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof maar nee geen warm mens naar anderen toe. Hij is iets te egoïstisch.
Ik weet wel een leuke plek voor die pingpongbal 🙈quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker hoor dat geluid van dat pingpongen
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja okee soms idd een beetje. En het coins/eten-gebedel. Maar ja naja ik denk dat ik dat al gauw weer zou vergeven en vooral even een gesprekje met em aangaan om dat te leren ofzo 😅 Het is eerder onkunde voor m’n gevoel dan bewust. En ik schat hem in dat ie daar ook echt wel naar kan luisteren dan en wat mee doet. Ofzo. Denk ik. Weet ik het lol ;p
Bij de spiraal van Jolien???quote:Op zondag 12 maart 2023 00:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke plek voor die pingpongbal 🙈
Haha exact. Echt dat onschuldige idd, ik hou er wel van. Het is geen moeilijke, geen valse (ik heb daar iets teveel van gezien in deze wereld, speelt mee denk ik) en er valt mee te praten en zo trouw als een hond voor m’n gevoel.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:00 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt.
Hij heeft iets jongs en onschuldigs. Je hebt bij hem al heel snel zoiets van: ahh het is Ali! Die weet niet beter/bedoelt het goed etc.
Hij komt een beetje onnozel over. Als een puppy voor het eerst op cursus
Wat ben jij snelquote:Op zondag 12 maart 2023 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners voor jullie gaan slapen moeten jullie nog niets doen
Bart gaat morgen naar de fotoroom en krijgt daar opdrachten van jullie
Die opdrachten krijgt hij niet van mij maar van jullie
Daarvoor moeten jullie duo's vormen en dat doen jullie nu
SL
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zondag 12 maart 2023 00:06 schreef PunkieePie het volgende:
BB: voor jullie gaan slapen..
Bart morgen naar de fotoroom?
Ze moeten in ieder geval koppels maken.
Net voor de SL zegt Jolien dat ze misschien op elkaar lijken als kind nadat Ali voorsteld man/vrouw te doen.
Dus toch de kinderfoto's!
Ze had natuurlijk ook een bril mee kunnen nemen🙄quote:Op zondag 12 maart 2023 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte als er nu nog een spel kan niet BB want ik ben blind
Ah wel leuk nieuwe gezichten in de secret room. De enigen die daar nog niet geweest zijn of wel?quote:Op zondag 12 maart 2023 00:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Na een streamlock , komen de bewoners terug
ze hebben een spel gespeeld in de game-area, opnieuw lichtknoppen waar iets achter zat:
coins/secret room/niks.
Danny en Jason hebben niks,
Jolien en Ali 10 coins,
Charlotte en Lindsey secret room
Bart Foto kamer
Volgens mij alleen 10 coins voor Ali in de brievenbus. Niet voor Jolien. Misschien die ook niets.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Na een streamlock , komen de bewoners terug
ze hebben een spel gespeeld in de game-area, opnieuw lichtknoppen waar iets achter zat:
coins/secret room/niks.
Danny en Jason hebben niks,
Jolien en Ali 10 coins,
Charlotte en Lindsey secret room
Bart Foto kamer
Die past niet op haar nieuwe neus..quote:Op zondag 12 maart 2023 00:12 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk ook een bril mee kunnen nemen🙄
Uh nee dan bedoel ik niet die rose
Danny wil Bart ff meetrekken in de vibe.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny weet nog niet welke richting ze op willen
ik laat het eerst zo staan, ik heb het gehoord, als het niet klopt is het een fout van mij in SVquote:Op zondag 12 maart 2023 00:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen 10 coins voor Ali in de brievenbus. Niet voor Jolien. Misschien die ook niets.
Het wordt er voor mij ook niet leuker op om nog de streams te kijken. Enkel nog voor Jason en Bart en een beetje Ali en een beetje Jolien.quote:
Ik weet wel welke richting ik hem op wil hebben...quote:Op zondag 12 maart 2023 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny weet nog niet welke richting ze op willen
Die Ali is echt een heel apart geval. Wat er allemaal in zijn hoofd speelt is voor mij een raadselquote:Op zondag 12 maart 2023 00:25 schreef rinardo het volgende:
Jason zegt, ik krijg nog coins van je he, weet je dat nog, zegt Ali, ja dat weet ik nog maar laat me eerst ff genieten van deze coins, in later stadium als ik er meer heb krijg je ze wel. Is toch niet eerlijk van Ali
De clichés vliegen je om de oren in de rode kamerquote:Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Kayro het volgende:
Lindsey is Danny dankbaar om zijn daad en verhaal bij dat spel onder de SL..
HIJ WIL OOK LIEFDE IN HET HUIS🤨🤨🙄 🤣🤣🤣
Draait niet alleen om de spellen..
Als ze alle 3 terugkomen is dat geen feestquote:Op zondag 12 maart 2023 00:36 schreef Kayro het volgende:
Ze slapen wel gewoon hier op de grond..
Ali slaapt wel met chayron..
Gaat alleen maar om het logeerfeestje met de oudbewoners..
Want dat voelt charlotte alweer
Zij zegt het dus dan is het zo..
Judy chelsea en chayron
Ik zou ze Jaqueline, Rob en MA/CHIARA geven als ik BB was.. en hiermee blauw juist ondersteunen💥👊 in de facequote:Op zondag 12 maart 2023 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze alle 3 terugkomen is dat geen feest
Ik zou Ias graag zienquote:Op zondag 12 maart 2023 00:40 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik zou ze Jaqueline, Rob en MA/CHIARA geven als ik BB was.. en hiermee blauw juist ondersteunen💥👊 in de face
Zeker. Ik hoop dat ze letterlijk allemaal de revue nog even gaan passeren. Ook leuk voor hun en leuke streamsquote:
Is maar hoe je het zelf invult. Het is enorm goed bedoeld van Jason en Bart.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:19 schreef Monique___ het volgende:
omg wat een geneuzel.. ze (jason en bart) gaan symbolisch een kaars branden ter nagedachtenis van mimi
alsof hij overleden is...
Maybe, hopelijk van niet.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:21 schreef ben34567 het volgende:
Ik vrees dat febo Ali wel zal laten winnen tegen Bart. Finaleweek wordt Charlotte-Lindsey-Ali-Jason
Ik denk dat het zo al lang in het script staat. Alleen moest Chiara in plaats van Lindsey in de finale staan maar nu zal het Lindsey zijn wegens gebrek aan andere Nederlandse vrouwenquote:
Zeker, daarom. ik vind het ontzettend geneuzelquote:Op zondag 12 maart 2023 01:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Is maar hoe je het zelf invult. Het is enorm goed bedoeld van Jason en Bart.
Klopt, dit is imo gewoon hoe je met vriendschap omgaat of kan gaan als je iemand liefhebt, gaat missen en dankbaar voor de mooie tijd bent. Helemaal met zo’n uniek avontuur wat nooit meer terugkomt en als die emoties nog recent zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Is maar hoe je het zelf invult. Het is enorm goed bedoeld van Jason en Bart.
Jason zei dat Bart gewoon 5 coins van Mimi krijgen hij dan 5 eigen coins aan Jolien kan geven.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:12 schreef bull-sjitt het volgende:
Bart mocht geen munten aan Jolien geven van die "gedeelde "erfenis
Jason wordt by far de man met de meeste coins in het huis.quote:Op zondag 12 maart 2023 01:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jason zei dat Bart gewoon 5 coins van Mimi krijgen hij dan 5 eigen coins aan Jolien kan geven.
Doet Bart wel vaker.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:41 schreef happyme28 het volgende:
Bart probeert Jason toch wel wat te sturen. Jason zegt wel dat hij liever gewoon zegt hoe hij het echt voelt.
Zeker nu dat Ali coins heeft en dan klacht dat Ali teveel coins uitgeeft. En Ias secret mission dat hij minstens x coins van ali moet krijgen.quote:
Komen ook allemaal terug in het huisquote:Op zondag 12 maart 2023 08:43 schreef rinardo het volgende:
gisteravond zijn Lindsey,Charlotte en Ali ook naar de dbk geweest.
Ze hebben een naam van een oud bewoner moeten geven
Lindsey :judy
charlotte : chelsea
Ali: chayron.. maar waarom? heb geen idee
Hij is dan ook flink genaaid door BB hij heeft alle recht om zuur te zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
Zag in vorige cos bericht van m.a. zelfs na het vertrek ik het een minkukel en blijft hij zuur. Slechte eigenschap van hem.
IK las ergens in de COS gisteren dat iemand tikte dat Judy terug zou komenquote:
quote:Op zondag 12 maart 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK las ergens in de COS gisteren dat iemand tikte dat Judy terug zou komen
Ja, of er komt om en om een bewoner voor even terug om de boel daar leuk te houden. Vandaar dat de bewoners gisteren een naam mochten opgeven misschienquote:Op zondag 12 maart 2023 09:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zal vast iets met een opdracht te maken hebben.
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar als dat was wat ik schreef, dat was een grapje. Over dat Judy in de finaleweek weer vol in het spel gegooid zou worden. Gewoon een beetje als in, als we dan toch met rare moves gaan gooien die het hele spel omgooien, BB..quote:Op zondag 12 maart 2023 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK las ergens in de COS gisteren dat iemand tikte dat Judy terug zou komen
O ik heb echt geen idee meer wie dat schreef, weet alleen dat ik gelezen heb.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je mij bedoelt, maar als dat was wat ik schreef, dat was een grapje. Over dat Judy in de finaleweek weer vol in het spel gegooid zou worden. Gewoon een beetje als in, als we dan toch met rare moves gaan gooien die het hele spel omgooien, BB..
Niet echt natuurlijk 😅 Voor er eventuele geruchten gaan ontstaan vanuit dat ;p
Door BB niet door de bewoners die kunnen daar niets aan doen.quote:Op zondag 12 maart 2023 08:53 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij is dan ook flink genaaid door BB hij heeft alle recht om zuur te zijn.
Haha ik schreef zoiets maar dacht dat dat het duidelijk dat het een grapje was, dus misschien was dat het, maar je kan ook iemand anders bedoelen natuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb echt geen idee meer wie dat schreef, weet alleen dat ik gelezen heb.
quote:Op zondag 12 maart 2023 09:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ik schreef zoiets maar dacht dat dat het duidelijk dat het een grapje was, dus misschien was dat het, maar je kan ook iemand anders bedoelen natuurlijk
44quote:
44quote:
Charlotte 18 of zoquote:Op zondag 12 maart 2023 09:23 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bart ook veel ?
En charlotte ?
Mogelijk ticket kunnen kopen voor finale...?🙄🤗
Dotteke in BB / [Overzicht BB Coins]quote:Op zondag 12 maart 2023 09:23 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bart ook veel ?
En charlotte ?
Of een voetbalwedstrijd kijken ;pquote:Op zondag 12 maart 2023 09:23 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bart ook veel ?
En charlotte ?
Ik krijg steeds meer een ADJE- vibe bij Ali..quote:Op zondag 12 maart 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ali, worden kikkererwten van echte kikkers gemaakt.
Merci🤗quote:Op zondag 12 maart 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dotteke in BB / [Overzicht BB Coins]
Net alles b ijgewerkt is up to date nu
Gewoon omdat het kanquote:Op zondag 12 maart 2023 09:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Waarom nu een SL, zo spannend was het toch niet tijdens het ontbijt..
van echte kikkersquote:
quote:
Zijn gezicht maakt het er ook niet beter opquote:Op zondag 12 maart 2023 10:03 schreef Willewa het volgende:
[..]Denk eigenlijk dat Ali het misschien verwarde met eitjes, als in net zoiets als kaviaar maar dan van kikkers ofzo ;p
Denk dat veel van Ali z’n dingetjes daar ook vandaan komen, hij is warrig met taal. En daardoor lijkt ie dommer dan ie denk ik is haha.
Erfenis is toch al bekend, de coins zitten al in zijn coinsbuisquote:Op zondag 12 maart 2023 10:07 schreef happyme28 het volgende:
De pingpong tafel wordt alweer in gereedheid gebracht![]()
Jason naar de DBK (over de erfenis denk ik). Verder ontbijt opruimen, afwassen en schoonmaken
Haha truequote:Op zondag 12 maart 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn gezicht maakt het er ook niet beter opdat ziet er ook zo dommig uit.
Ja, maar in de DBk moeten ze daar dan een reactie op geven. Wat hij er van vindt bla blaquote:Op zondag 12 maart 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erfenis is toch al bekend, de coins zitten al in zijn coinsbuis
O datquote:Op zondag 12 maart 2023 10:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar in de DBk moeten ze daar dan een reactie op geven. Wat hij er van vindt bla bla
Jason vroeg ali gister om zn geleende coins, Ali antwoorde, niet nu maat, als ik wat meer heb kijken we wel weer.quote:Op zondag 12 maart 2023 09:34 schreef Joyce-43 het volgende:
moggeheb gelezen dan Ali 10 coins gekregen heeft met een spel. dan is hij nu blut weer natuurlijk want hij moest iedereen wel iets terug betalen, heeft die dat netjes gedaan? ( weet antwoord waarschijnlijk al haha)
eten is weer vreselijk voor de nieuwe week, zullen zeker geen normale boodschappen krijgen meer ofzo vind dat toch echt vreemd iets hoor wanneer is dat erin gekomen zeg dat het eten zo schaars gedaan word bij BB
Zo iemand moet je dus ook buiten het BB huis nooit geen geld lenen.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason vroeg ali gister om zn geleende coins, Ali antwoorde, niet nu maat, als ik wat meer heb kijken we wel weer.
oja dat ving ik ook op ja lekker makkelijk zo werkt het niet Jolien krijgt er ook 2 en wat zei Jason verder?quote:Op zondag 12 maart 2023 10:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason vroeg ali gister om zn geleende coins, Ali antwoorde, niet nu maat, als ik wat meer heb kijken we wel weer.
ja hahahaquote:Op zondag 12 maart 2023 10:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vraagt ali nou serieus waar ligt Amsterdam
Een User waarvan ik de post niet kan terugvinden ,verwoorde het bijna letterlijk wat Ali zei ,het kwam erop neer dat Ali na dat Jason hem vroeg je weet wel dat je me nog Coins moet.Natuurlijk maat weet ik dit , maar laat me eerst genieten van de Coinsdie ik nu heb .quote:Op zondag 12 maart 2023 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oja dat ving ik ook op ja lekker makkelijk zo werkt het niet Jolien krijgt er ook 2 en wat zei Jason verder?
quote:Op zondag 12 maart 2023 10:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Volgens mij bedoelde hij ten opzichte vanwaar ze zitten, naar links, rechts... welke kant dan Amsterdam op was. Zo begreep ik het tenminste!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
O zou kunnenquote:Op zondag 12 maart 2023 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij ten opzichte vanwaar ze zitten, naar links, rechts... welke kant dan Amsterdam op was. Zo begreep ik het tenminste!
quote:Op zondag 12 maart 2023 11:05 schreef KangaP het volgende:
[..]
Een User waarvan ik de post niet kan terugvinden ,verwoorde het bijna letterlijk wat Ali zei ,het kwam erop neer dat Ali na dat Jason hem vroeg je weet wel dat je me nog Coins moet.Natuurlijk maat weet ik dit , maar laat me eerst genieten van de Coinsdie ik nu heb .
quote:Op zondag 12 maart 2023 00:25 schreef rinardo het volgende:
Jason zegt, ik krijg nog coins van je he, weet je dat nog, zegt Ali, ja dat weet ik nog maar laat me eerst ff genieten van deze coins, in later stadium als ik er meer heb krijg je ze wel. Is toch niet eerlijk van Ali
ik had al gezocht, wist dat ik het was, maar kon niet vindenquote:
Had ik ook wel even willen zien…..via Videoland betaal je wel voor die streamsquote:Op zondag 12 maart 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
nu geen beeld meer.. liep blijkbaar achter
oh bart was te zien in die fanroom achtige kamer!! hij bekeek de foto's en kaartjes!
Is handig als je buiten door de hondenschijt hebt gelopen kan je ze mooi schoonvegen.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:20 schreef duyvisoke het volgende:
vraag me af of je bij jolien thuis op eeb feestje gewoon net je schienwn op de bank mag,vooral als het een witte bank is,wat een gedrag
mm.. ik op 1 de woonkamer, op 2 SL maar kon net een paar seconden Bart zien (per ongeluk) in die fanroom.. hij stond zich daar alles te bekijken.. foto's/kaartjes aan de muur in dei grijzige container zeg maar.quote:
Dank voor de tip!quote:Op zondag 12 maart 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
nu geen beeld meer.. liep blijkbaar achter
oh bart was te zien in die fanroom achtige kamer!! hij bekeek de foto's en kaartjes!
Had stream 1 in beeld even gekeken en op stream 2 ook SLquote:Op zondag 12 maart 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mm.. ik op 1 de woonkamer, op 2 SL maar kon net een paar seconden Bart zien (per ongeluk) in die fanroom.. hij stond zich daar alles te bekijken.. foto's/kaartjes aan de muur in dei grijzige container zeg maar.
Nu weer sl op 2.
ahhh leuk!!! hoopte al dat iemand het wel op film hadquote:
Wat een mentaliteit. Betaal eerst je schulden afquote:
Ja dus toch haha. Wat een figuur is het ook. Ik zag het ook alleen het geluid staat hier uit ivm bepaalde stem van een bewoner.quote:
Gister zei hij tegen Jason dat hij zijn lesje geleerd had. Nou niet dus!quote:Op zondag 12 maart 2023 12:29 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Loopt Ali zijn coins alweer uit te geven terwijl hij nog schuld heeft?
Ze is een dubbelspion. Ze is de 007 van BB23quote:Op zondag 12 maart 2023 12:37 schreef ben34567 het volgende:
Is iemand ook Jolien wat meer gaan waarderen als BB kandidaat ? Hoe ze zich er altijd weet uit te lullen bij iedereen vind ik wel sterk. Ze kan Charlotte niet uitstaan terwijl Charlotte nog zei van haar nooit te nominerenfaken dat je iemand graag hebt is ook een kunst in BB
quote:Op zondag 12 maart 2023 12:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb striemen, maar das natuurlijk iets anders.
quote:Op zondag 12 maart 2023 12:37 schreef ben34567 het volgende:
Is iemand ook Jolien wat meer gaan waarderen als BB kandidaat ? Hoe ze zich er altijd weet uit te lullen bij iedereen vind ik wel sterk. Ze kan Charlotte niet uitstaan terwijl Charlotte nog zei van haar nooit te nominerenfaken dat je iemand graag hebt is ook een kunst in BB
Gister spel was gunnen. Ali is coins gegund, Bart foto room en Lindsey en Charlotte de secret room. Jason, Danny en Jolien hebben niets gekregen/genomen.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat erg die Ali zeg die coins branden in zijn zak !!
wat bedoelde danny met ik gun je geen coins meer, heeft hij die 10 van hem gehad ofzo?
echt zoals hij nu loopt te zeiken met die wall had ik mijn geleende coins echt nu meteen terug geëist
dus hij heeft ze dan toch van Danny?quote:Op zondag 12 maart 2023 12:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gister spel was gunnen. Ali is coins gegund, Bart foto room en Lindsey en Charlotte de secret room. Jason, Danny en Jolien hebben niets gekregen/genomen.
Ja indirect wel ja, van iedereen, dat iedereen had voor die coins kunnen gaan.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij heeft ze dan toch van Danny?
😆quote:Op zondag 12 maart 2023 12:47 schreef yvondenise het volgende:
Ik vind Danny zo poefterig,met zn "enig",hij doet mij denken aan Gordon hoe hij praat.
Kleuters die naar de kermis staren.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:56 schreef rinardo het volgende:
Nieuwe spullen in the wall
[ link | afbeelding ]
Volgens mij 2 aan Jolien en 1/2 aan Jason. Zijn schuld aan Ias heeft hij nooit ingelost. En Char dacht ik ook, maar weet niet of die ze terug wil.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:56 schreef czvt het volgende:
Hoeveel coins is Ali schuldig aan andere bewoners?
Dankjewel.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij 2 aan Jolien en 1/2 aan Jason. Zijn schuld aan Ias heeft hij nooit ingelost. En Char dacht ik ook, maar weet niet of die ze terug wil.
aardig wat, zoiezo 2 aan Jolien al en geen idee hoeveel Jason krijgtquote:Op zondag 12 maart 2023 12:56 schreef czvt het volgende:
Hoeveel coins is Ali schuldig aan andere bewoners?
Ik zat me een paar tellen af te vragen waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken,tot ik besefte dat er een blad van een plant voor zatquote:Op zondag 12 maart 2023 13:00 schreef rinardo het volgende:
Nieuw kunstje Danny en Charlotte
[ link | afbeelding ]
In al mijn jaren werk in debiteurenbeheer weet ik dat er wel enige culturele verschillen zijn over hoe men omgaat met het uitgeven van geld.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit. Betaal eerst je schulden af
U slaat de nagel op de kop.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:09 schreef marky het volgende:
[..]
In al mijn jaren werk in debiteurenbeheer weet ik dat er wel enige culturele verschillen zijn over hoe men omgaat met het uitgeven van geld.
De reacties eronder ook. Ze vinden het geweldig terwijl hij zijn coins weer over de balk smijt.quote:
Het is gewoon een aso vind ik, altijd bedelen bij anderen en daarom is hij aardig voor degene die hem iets te geven of te lenen heeft.quote:Op zondag 12 maart 2023 12:31 schreef happyme28 het volgende:
Lekker belangrijk Ali, snoep armbandjes.
Over de fotoroom, denk dat ze foto’s van bewoners eruit moeten halen.
ben benieuwd als deze coins weer op zijn of hij dan weer ongegeneerd gaat bedelen weer, vermoed haast van wel hahah dat is echt heel Aso dan nog meer als nuquote:Op zondag 12 maart 2023 13:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is gewoon een aso vind ik, altijd bedelen bij anderen en daarom is hij aardig voor degene die hem iets te geven of te lenen heeft.
Denk je zelf...uiteraardquote:Op zondag 12 maart 2023 13:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben benieuwd als deze coins weer op zijn of hij dan weer ongegeneerd gaat bedelen weer, vermoed haast van wel hahah dat is echt heel Aso dan nog meer als nu
Dat zal best zo zijn. Ik zelf zeg altijd gokschuld is ereschuld. Het lenen was vaak voor de tennis dacht ik?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:09 schreef marky het volgende:
[..]
In al mijn jaren werk in debiteurenbeheer weet ik dat er wel enige culturele verschillen zijn over hoe men omgaat met het uitgeven van geld.
Ja mooier kon ik de cap niet maken dusquote:Op zondag 12 maart 2023 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat me een paar tellen af te vragen waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken,tot ik besefte dat er een blad van een plant voor zat
Jason nog vijfquote:Op zondag 12 maart 2023 13:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aardig wat, zoiezo 2 aan Jolien al en geen idee hoeveel Jason krijgt
Dat wat Ali doet kan ik geen ´delen´ noemen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn. Ik zelf zeg altijd gokschuld is ereschuld. Het lenen was vaak voor de tennis dacht ik?
Ik las ook, dat hij niet bedelt, maar de Turkse cultuur deelt alles.
Bij Ali vond ik het meer voor wat hoort wat. Hij wil er uiteindelijk wat voor terug.
Valt wel op als er geen streamlock is altijd een camera recht ingezoomd op speknekkie,volgens wij willen ze die gozer nog laten winnen ook.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wat Ali doet kan ik geen ´delen´ noemen.
komen we al op 7 nou houd hij er 3 over -1 voor snoep net dus dan nog 2 dan moet hij het daar maar mee doenquote:
Ik dacht, dat hij in het begin wel wat uit die wall haalde voor een ander.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wat Ali doet kan ik geen ´delen´ noemen.
Michelannelo zei het ook al, Ali loopt de hele tijd maar te bedelen bij iedereen, zelfs met het eten.
Akkoord. Wat is de toegevoegde waarde van Ali binnen het BB huis en daarbuiten? Wat is zijn achtergrond? Wat doet die buiten het BB huis? Wat kan die en wat niet? Waar is die goed in? Op welke sterke en zwakke punten is die toegelaten tot BB? Wat wil hij bereiken met BB en daarna daarbuiten? Voor mezelf een misterie!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:23 schreef Chea49 het volgende:
Ali is een profiteur 1ste klas. Hij lult alles recht wat krom is.
Het vervelende is dat als er wat voor iedereen te koop is anderen meer munten neer moeten tellen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht, dat hij in het begin wel wat uit die wall haalde voor een ander.
Jason pakte, dacht ik, nooit wat aan. Die wilde dat niet, om dit te voorkomen.
Correct me if I'm wrong
*Einde Charlot modus
ja hij is op die manier niet gierig hij deelde wel ook inderdaad, maar kwam daar ook vaak mee terug om maar zelf ook weer te krijgenquote:Op zondag 12 maart 2023 13:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong
*Einde Charlot modus
Delen met de middelen van anderen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij is op die manier niet gierig hij deelde wel ook inderdaad, maar kwam daar ook vaak mee terug om maar zelf ook weer te krijgen
Wie is speknekkie?quote:Op zondag 12 maart 2023 13:28 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Valt wel op als er geen streamlock is altijd een camera recht ingezoomd op speknekkie,volgens wij willen ze die gozer nog laten winnen ook.
Heeft natuurlijk allemaal vriendjes daar in Vinkeveen en het Gooi.
Mijn ervaring is dat ze onderling wel lenen aan elkaar maar dat het zeker niet vergeten wordt. Als ik aan de deur stond kwam er altijd na een druk telefoongesprek een broer/neef/vriend met een stapel geld.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn. Ik zelf zeg altijd gokschuld is ereschuld. Het lenen was vaak voor de tennis dacht ik?
Ik las ook, dat hij niet bedelt, maar de Turkse cultuur deelt alles.
Bij Ali vond ik het meer voor wat hoort wat. Hij wil er uiteindelijk wat voor terug.
Ga hem dat maar eens uitleggen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
komen we al op 7 nou houd hij er 3 over -1 voor snoep net dus dan nog 2 dan moet hij het daar maar mee doen
Klopt, maar als een ander er dan wat uithaalde zei hij meteen dat hij toch wel iets tegoed had omdat hij ook uitgedeeld had.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong
*Einde Charlot modus
Ik denk dat hij zichzelf er gewoon binnen geluld heeft. Hij heeft praatjes genoeg om je te doen geloven dat hij het helemaal is. Puntje bij paaltje is hij zo stom als een varken en kan maar weinig. Zie hem er nu maar eens uit te krijgen. Bij binnenkomst hing hij meteen om de nek van Danny. Kwam goed uit daar Danny de kandidaten mocht nomineren.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:30 schreef czvt het volgende:
[..]
Akkoord. Wat is de toegevoegde waarde van Ali binnen het BB huis en daarbuiten? Wat is zijn achtergrond? Wat doet die buiten het BB huis? Wat kan die en wat niet? Waar is die goed in? Op welke sterke en zwakke punten is die toegelaten tot BB? Wat wil hij bereiken met BB en daarna daarbuiten? Voor mezelf een misterie!
Een stapel nog wel.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze onderling wel lenen aan elkaar maar dat het zeker niet vergeten wordt. Als ik aan de deur stond kwam er altijd na een druk telefoongesprek een broer/neef/vriend met een stapel geld.
Perfect verwoord! Ik zou nog andere woorden kunnen gebruiken maar allicht niet aanvaardbaar op deze site.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf er gewoon binnen geluld heeft. Hij heeft praatjes genoeg om je te doen geloven dat hij het helemaal is. Puntje bij paaltje is hij zo stom als een varken en kan maar weinig. Zie hem er nu maar eens uit te krijgen. Bij binnenkomst hing hij meteen om de nek van Danny. Kwam goed uit daar Danny de kandidaten mocht nomineren.
Ik denk ze wel met je mee.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:42 schreef czvt het volgende:
[..]
Perfect verwoord! Ik zou nog andere woorden kunnen gebruiken maar allicht niet aanvaardbaar op deze site.
Dus dan hebben we al drie finalistenquote:Op zondag 12 maart 2023 13:45 schreef ben34567 het volgende:
Jep op het punt gekomen dat ik Jolien de minst ergerlijke vind van de rode kamer
Lijkt mij niet verstandig.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:45 schreef czvt het volgende:
[..]
Goed zo! Gaan we ze ook schriftelijk maken?
Helemaal met je eens!!quote:Op zondag 12 maart 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
Om er dan even een tegengeluid in te gooien:
Ik vind Ali leuk![]()
Vind hem grappig, hij geeft leuke momenten om naar te kijken en hij amuseert me. Als ik intellectuele gesprekken wil horen switch ik wel naar een ander programma. BB is voor mij vermaakEn ik vermaak me met Ali op de streams (en ook met Danny
)
Ah beeld, SL was dus voor de voorrondes NK kiwiwerpen..
Je mag iedereen leuk vinden van mij hoor, het is meer zijn egoïstische gedrag dat mij stoort en soms ook zijn domme reacties op anderen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Ali leuk![]()
Vind hem grappig, hij geeft leuke momenten om naar te kijken en hij amuseert me. Als ik intellectuele gesprekken wil horen switch ik wel naar een ander programma. BB is voor mij vermaakEn ik vermaak me met Ali op de streams (en ook met Danny
)
Irl zou ik me ook dood ergeren aan hem hoor, zou hem 4x de strot omdraaien als ie in mijn vriendenkring zou zitten, maar zijn rol in BB vind ik gewoon erg vermakelijkquote:Op zondag 12 maart 2023 13:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je mag iedereen leuk vinden van mij hoor, het is meer zijn egoïstische gedrag dat mij stoort en soms ook zijn domme reacties op anderen.
1x is wel voldoende hoor.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Irl zou ik me ook dood ergeren aan hem hoor, zou hem 4x de strot omdraaien als ie in mijn vriendenkring zou zitten, maar zijn rol in BB vind ik gewoon erg vermakelijk
Bart en Jolienquote:Op zondag 12 maart 2023 13:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wie zijn die andere twee? Jason en?
Ik denk dat Jolien serieus niets over de andere kandidaten weet. Misschien alleen wat weet over Charlotte. Jolien is alleen maar met Jolien bezig.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Jason zegt dat Bart in de ochtend en avond alleen mandarijnen, eet, en in de middag de maaltijd die er is. Waarop Jolien zegt 'o, echt'....jezus, hoelang zitten ze al op elkaars lip, dan weet je dat onderhand toch wel!
Cultuurverschil natuurlijk. Altijd marchanderen.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:23 schreef Chea49 het volgende:
Ali is een profiteur 1ste klas. Hij lult alles recht wat krom is.
Ali is de "domme August" in deze samenstelling.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:48 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Ali leuk![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |