Staat er bij thnxquote:Op donderdag 26 januari 2023 07:50 schreef rinardo het volgende:
Gister werd genoemd dat
Ali 6
Chiara 5
Heb het er bij gezet. Sorry zag het nu pasquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:28 schreef rinardo het volgende:
als ik de foto van zojuist bekijk klopt dit? ik twijfel over de foto van danny en bart of ik die doorelkaar haal ?
Chayron nul
Ilse nul
Ali 2
Lindsey nul
Danny 15
Bart 2
@:Dotteke update
[ link | afbeelding ]
@Dotteke , is het bijhouden gestopt? ik heb gister een update geplaatstquote:
jaquote:
Sorry heb hem gemist. Zal het er morgen bijn zetten oké?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Dotteke , is het bijhouden gestopt? ik heb gister een update geplaatst
daarna heeft Jason uitgegeven die staat nu op nul
Heb hem hij gewerkt. Ali heeft vandaag de counselor van Danny gekregen hoeveel waren dat. 12quote:
Chayron, krijgt de 27 coins van Dannyquote:Op zondag 5 februari 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem hij gewerkt. Ali heeft vandaag de counselor van Danny gekregen hoeveel waren dat. 12
Zo dan lucky chayron. Ik zet ze erbij thnxquote:Op zondag 5 februari 2023 20:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Chayron, krijgt de 27 coins van Danny
je hebt jason vergeten die staat op nul, vandaag alles uitgegevenquote:Op donderdag 26 januari 2023 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel coins heeft iedereen?
Als het hieronder wordt ingevuld zulen wij het regelmatig in de OP van dit topic aanvullen
Charlotte 30
Michelangelo 14
Rob 10
Lindsey 6
Jason 4
Ali 2
Bart 2
Charon 2
Ias 1
Chiara1
Jacqueline 1
Jolien 1
Thnx, bijgewerktquote:Op zondag 5 februari 2023 21:53 schreef rinardo het volgende:
Bart +1 gewonnen spel
Jolien + 3 gewonnen spel
Chiara + 3 gewonnen spel
Ali +1 gewonnen spel
Chayron moest al zijn coins 27 weggeven ivm dat hij met een spel het vraagteken had gaf ze aan ali
Ali + 27 gekregen Chayron
@:Dotteke
AAngepastquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:35 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke
Rob Vraagteken 7 munten
Charlotte 3 coins
Ias 1 coin
quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:53 schreef rinardo het volgende:
Tuin knoppen spel @:Dotteke
Rob plus 5 coins
Bart plus 1 Coin
Ze geven natuurlijk ook coins uit als de streamers het niet zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:15 schreef rinardo het volgende:
In de live was een update van de coinswall, we zitten er iets naast, het volgende moet veranderen @:Dotteke
Charlotte min 4
Michel angelo min 3
Ali min 13
Rob min 2
Chiara plus 1
Jason plus 1
Ias plus 4
Bart plus 1
Jacqueline plus 2 ( die worden straks weggegeven )
[ link | afbeelding ]
klopt , wij zien niet alles, probeer het zoveel mogelijk bij te houden, gelukkig elke zaterdag een update op tv, en dan vergelijk ik even.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze geven natuurlijk ook munten uit als de streamers het niet zien.
Is tot zover weer aangepast. Thnx.
Ik ga het aanvullen keek net of er al iets stondquote:Op zondag 12 februari 2023 09:30 schreef rinardo het volgende:
Charlotte min 4 coins
Lindsey min 4 coins @:Dotteke
wat bedoel je met, om er iets bij te zetten? of bedoel jequote:Op zondag 12 februari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga het aanvullen keek net of er al iets stond
Ik zit te denken om er iets bij te zetten omdat wij natuurlijk niet altijd zien wat er uitgaat. Het klopt net als we gisteren zagen niet helemaal altijd die lijst. Wat denk jij?
Ja dat bedoel ik, even iets bij het overzicht van de coins te zetten.quote:Op zondag 12 februari 2023 09:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
wat bedoel je met, om er iets bij te zetten? of bedoel je
''het kan zijn dat het niet helemaal up to date is, want wij zien ook niet alles, op zaterdag is er een 100% goede update''
goed ideequote:Op zondag 12 februari 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, even iets bij het overzicht van de coins te zetten.
Ik zet jou zin er even boven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |