Noooo!!!! Niet doen hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spiraal zit nog in het huis. Jackson had er een probleem mee tijdens de coïtus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ali als leraar in "opleiding" een lesje geleerd ? Denk dat Ali niet veel les heeft gevolgd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:41 schreef Monique___ het volgende:
Ali heeft zijn lesje geleerd zegt hij![]()
geloof er nx van
En toch vind ik Ali een heerlijk mensquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ali als leraar in "opleiding" een lesje geleerd ? Denk dat Ali niet veel les heeft gevolgd.
Dat wel, maar wereldvreemd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
En toch vind ik Ali een heerlijk menswarm hart.
Ik vind hem wel tof maar nee geen warm mens naar anderen toe. Hij is iets te egoïstisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
En toch vind ik Ali een heerlijk menswarm hart.
Haha ja okee soms idd een beetje. En het coins/eten-gebedel. Maar ja naja ik denk dat ik dat al gauw weer zou vergeven en vooral even een gesprekje met em aangaan om dat te leren ofzo 😅 Het is eerder onkunde voor m’n gevoel dan bewust. En ik schat hem in dat ie daar ook echt wel naar kan luisteren dan en wat mee doet. Ofzo. Denk ik. Weet ik het lol ;pquote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel tof maar nee geen warm mens naar anderen toe. Hij is iets te egoïstisch.
Ik weet wel een leuke plek voor die pingpongbal 🙈quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker hoor dat geluid van dat pingpongen
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja okee soms idd een beetje. En het coins/eten-gebedel. Maar ja naja ik denk dat ik dat al gauw weer zou vergeven en vooral even een gesprekje met em aangaan om dat te leren ofzo 😅 Het is eerder onkunde voor m’n gevoel dan bewust. En ik schat hem in dat ie daar ook echt wel naar kan luisteren dan en wat mee doet. Ofzo. Denk ik. Weet ik het lol ;p
Bij de spiraal van Jolien???quote:Op zondag 12 maart 2023 00:00 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke plek voor die pingpongbal 🙈
Haha exact. Echt dat onschuldige idd, ik hou er wel van. Het is geen moeilijke, geen valse (ik heb daar iets teveel van gezien in deze wereld, speelt mee denk ik) en er valt mee te praten en zo trouw als een hond voor m’n gevoel.quote:Op zondag 12 maart 2023 00:00 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt.
Hij heeft iets jongs en onschuldigs. Je hebt bij hem al heel snel zoiets van: ahh het is Ali! Die weet niet beter/bedoelt het goed etc.
Hij komt een beetje onnozel over. Als een puppy voor het eerst op cursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |