ik was de laatste hoor hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen, wist niet dat ik de laatste was. Nog niet bij post 300, maar is goed dat jij opende, ik ben daar niet snel genoeg voor.![]()
![]()
Zaterdag boodschappen dag. En de zon schijnt eindelijk weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, gelukkig. Vond het al zo vreemd.![]()
We hebben iedereen weggejaagd geloof ik.![]()
![]()
Groot gelijk, andere dingen doen nu. Fijne dag allemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:17 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Zaterdag boodschappen dag. En de zon schijnt eindelijk weer.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:22 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze Bernd ook niet even over het huis doen vliegen voor Jolien ? Heeft ze hem toch even gezien.
[ afbeelding ]
Fijne dag, Zal wanneer het me lukt een SV van de uitzending tikkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:42 schreef rinardo het volgende:
Ik ga weg voor de rest van de dag, Familiefeest, dus geen streamverslagen van deze kant, tot morgenvroeg, en veel plezier met de live vanavond!!!
Familiefeest is nu net iets belangrijker dan de Cos. Amuseer je @rinardo !quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:42 schreef rinardo het volgende:
Ik ga weg voor de rest van de dag, Familiefeest, dus geen streamverslagen van deze kant, tot morgenvroeg, en veel plezier met de live vanavond!!!
Waarschijnlijk echt misnoegd dat Bernd niks laat overvliegen. Had minstens Jackson over het hek kunnen gooien, maar nee...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
stagiar met voorkeur voor lolien aan het werk
[ afbeelding ]
En Jolien vraagt zich af of dat alles "spiraal" is gegaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:25 schreef marky het volgende:
Lekker Ali vraagt zich af of dit viraal is gegaan... waarom denk je daaraan?
is dan ook geen sterkok materiaal wat hij daar heeft hequote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jonny boer heeft klachten
Kookplaat te klein
Te kleine lepels
Geen gas
haha die shetland pony over het hek gooien.. d'n bernt acht ik tot veel in staat met/ voor lolien.. dat nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk echt misnoegd dat Bernd niks laat overvliegen. Had minstens Jackson over het hek kunnen gooien, maar nee...
Geen gas ??? Is toch inductiekookplaat ???quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jonny boer heeft klachten
Kookplaat te klein
Te kleine lepels
Geen gas
Ja is het ook, maar Danny wil liever gasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen gas ??? Is toch inductiekookplaat ???
Gooi die macho kleuter over het hek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Danny wil liever gas
Danny heeft alleen meelopers Chiara heeft echt volgers.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer even praten over de volgers
Fact Chiara heeft meer volgers dan Danny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar de botte messen dat is echt wel een schande ,quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dan ook geen sterkok materiaal wat hij daar heeft he
was die niet van chiara die was er toch verslaafd aanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:41 schreef Monique___ het volgende:
haha jason komt er nu achter dat er neusspray in de voorraadkamer staat voor zijn hooikoorts..
wist er niks van.. kan er al een tijd staan.
moeten opzoeken wat dat is.. dat is een vrouw?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien fan van beautygloss ging zelfs naar het vriendinnen weekend
mag toch hopen dat zijn naam erop stond.. anders propt ie dat ding van ie aa a in zijn neus.. niet dat hij daar vies van zal zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was die niet van chiara die was er toch verslaafd aan
welk geschreeuw bedoeld die ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
jason irriteerde zich aan het geschreeuw in de zon buiten
mimi zegt wat moeten de mensen in de live wel niet denken..
zijn hele tijd vragen aan stellen en niet aan het zingen hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
van charlie lollien die waren daarstraks weer druk aan het zingen dacht linds ook
Was vanmiddag in de hottubquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn hele tijd vragen aan stellen en niet aan het zingen hoor
whahhaha nee hij is veel beterquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
mimi heeft bij de psych gezegd het niet meer uit te houden daar bij 'die apen'
bart bevestigd, hij wordt er horendol van
Ik begin mij mateloos te ergeren aan de onkunde, naiviteit en beperkt verstandelijk vermogen van de bewoners van de rode kamer. Een bende overjaarse bonobo's.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
Ik geloof dat die gasten op rood nog zenuwachtiger zijn dan op blauw. Denk dat ze voor volgende week in de broek poepen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:14 schreef Monique___ het volgende:
Ook niet standaard je mag hier zelf kiezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:24 schreef Joyce-43 het volgende:
in Belgie is het blijkbaar zo dat als een stel getrouwd is dat ze gewoon hun eigen achternaam houden dus niet hier zoals in Nederland dat vrouw naam van de man aanneemt
ja was vroeger geloof niet zo dan nam je je mans naam aan, is iets van de laatste paar jaren dat vrouw eigen naam aan houd maar in Belgie is dus wel zoquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ook niet standaard je mag hier zelf kiezen.
Op trouwen van mij zus ben ik ook naar 2 verschillende kappers geweest 1e vond ik ook niksquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:35 schreef Dotteke het volgende:
Ali verteld van zijn tante die op een trouwdag naar de kapper was geweest maar het niet mooi vond.
Ze is thuis onder de douche gestapt en moest alles inclusief make-up op nieuw doen
Er was hem gevraagd te zeggen dat ze er mooi uit zag, maar dat wilde Ali niet want zijn tante moest het leuk vinden.
Ik weet zelfs nog steeds niet wie in de rode groene of blauwe kamer ligt ? Boeit me ook niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik begin mij mateloos te ergeren aan de onkunde, naiviteit en beperkt verstandelijk vermogen van de bewoners van de rode kamer. Een bende overjaarse bonobo's.
Toen ik trouwde in 2007 was het ook al zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja was vroeger geloof niet zo dan nam je je mans naam aan, is iets van de laatste paar jaren dat vrouw eigen naam aan houd maar in Belgie is dus wel zo
want MA hoorde op dat Jason de naam van zijn moeder had maar begreep niet dat het gewoon gezinsnaam was van de man dus
Klopt. Kan wel gevraagd worden, maar standaard behoudt ieder zijn achternaam.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:24 schreef Joyce-43 het volgende:
in Belgie is het blijkbaar zo dat als een stel getrouwd is dat ze gewoon hun eigen achternaam houden dus niet hier zoals in Nederland dat vrouw naam van de man aanneemt
doen ze al 3 weken zo op zaterdagquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Jolien is de haren van Charlotte aan het wassen
Ze ligt op haar buik op het aanrecht bij de wasbak
nou was jij het vaak gelijk na de kapper als je thuis komtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Op trouwen van mij zus ben ik ook naar 2 verschillende kappers geweest 1e vond ik ook niks
Denk iedere keer dat je mij bedoeldquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
wat heeft die MA nou weer? ik snap hem ook niet
Dat moet Danny ook gezien hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee lynds zo is het niet gegaan
Je kreeg die ticket met afspraak dat jij genomineerd zou worden door hem en eenmaal had je ticket toen ging je naar hem toe of hij toch maar Jason wou doen
Als jason.erbij is gaat het netjes maar die m.a. slaat ook regelmatig door en wordt dan door jason erop aan gesproken. En wat ze net.vertelde klopt gewoon over m.a. die kan makkelijk liegenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Sorry, maar hoe Ali, Lindsey en Danny nu over MA praten dat is toch anders als wanneer MA, Bart en Jason over anderen praten.
Ja die liegt nu want ze was op de streams te horen dat ze tegen m.a. Zei zet jason erop dan is ie zeker wegquote:
Klopt. Maar Lindsey verdraaide het verhaal behoorlijk en hij had Ali ook genomineerd omdat het een sterke speler is en een directe concurrent voor hem.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als jason.erbij is gaat het netjes maar die m.a. slaat ook regelmatig door en wordt dan door jason erop aan gesproken. En wat ze net.vertelde klopt gewoon over m.a. die kan makkelijk liegen
Lindsey weet heel goed hoe dat gesprek gegaan is en waarom ze de ticket kreeg en de instructie die ze erbij kreeg. Dit was door MA heel goed uitgedacht.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als jason.erbij is gaat het netjes maar die m.a. slaat ook regelmatig door en wordt dan door jason erop aan gesproken. En wat ze net.vertelde klopt gewoon over m.a. die kan makkelijk liegen
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:22 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze Bernd ook niet even over het huis doen vliegen voor Jolien ? Heeft ze hem toch even gezien.
[ afbeelding ]
Bernd is precies in het huis gelandquote:
Hier van hetzelfde..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Van dat tafeltennis wordt ik ook hor en dol
Aww toch liev?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien fan van beautygloss ging zelfs naar het vriendinnen weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Inderdaad dat was heel goed uitgedacht maar het was wel een leugen want ik herinner het me zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:22 schreef marky het volgende:
[..]
Lindsey weet heel goed hoe dat gesprek gegaan is en waarom ze de ticket kreeg en de instructie die ze erbij kreeg. Dit was door MA heel goed uitgedacht.
Danny weet zelf ook hoe vies hij met Chayron afspraken had gemaakt over MA.
Dit is de kans he, kan zomaar de laatste zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:10 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Ik heb beslist, ik ga wachten met stemmen tot Jason safe is en dan stem ik op mini om te blijven. Bart gun ik een exit als die effectief weg en dat heeft hij inmiddels toch al een paar keer gezegd. Persoonlijk zou ik het liefst van al mini willen zien vertrekken maar dan erger ik me maar een weekje langer aan hem.
Zo is het idd precies gegaanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:05 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Inderdaad dat was heel goed uitgedacht maar het was wel een leugen want ik herinner het me zo.
Mini kreeg dat ticket toegang tot fanroom in DBK en moest een naam doorgeven aan wie hij het gaf en mocht het dan gaan geven en uitleggen. In de DBK heeft hij toen gezegd dat het voor lindsey was. Daarna heeft hij aan Lindsey dat ticket gegeven met de gefantaseerde uitleg dat bij dat ticket een nominatie hoorde. Lindsey heeft dat aanvaard. Een dag later of zo heeft Lindsey - denk dat ze toen al naar de fanroom was geweest - mini proberen te overtuigen om Jason erop te zetten ipv haar. Mini heeft dat geweigerd omdat hij aan Jason had beloofd hem niet te nomineren.
Maar ik kan hier het hele gesprek van vandaag niet volgen omdat het juist op het uur was en we dan in België overdag altijd een streamlock krijgen.
Zal puur om het idee gaan.. 🤨🙄quote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:49 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Toch snap ik niet dat ze niet gewoon batjes krijgen.
Het was geen leugen want ze vroeg meteen al om Jason erop te zetten. Ze wist dus dat het geen moeten was. Hij stuurde haar naar de fanroom om te kijken en om een tvmoment te creeren voor haar. Hij drukte haar ook op het hart om relaxed te reageren. Zodat ze ook beter zou overkomen op tv. Ze is alleen nu de details vergeten. Als Danny echt de streams gekeken heeft dan heeft hij dat ook gezien.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:05 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Inderdaad dat was heel goed uitgedacht maar het was wel een leugen want ik herinner het me zo.
Mini kreeg dat ticket toegang tot fanroom in DBK en moest een naam doorgeven aan wie hij het gaf en mocht het dan gaan geven en uitleggen. In de DBK heeft hij toen gezegd dat het voor lindsey was. Daarna heeft hij aan Lindsey dat ticket gegeven met de gefantaseerde uitleg dat bij dat ticket een nominatie hoorde. Lindsey heeft dat aanvaard. Een dag later of zo heeft Lindsey - denk dat ze toen al naar de fanroom was geweest - mini proberen te overtuigen om Jason erop te zetten ipv haar. Mini heeft dat geweigerd omdat hij aan Jason had beloofd hem niet te nomineren.
Maar ik kan hier het hele gesprek van vandaag niet volgen omdat het juist op het uur was en we dan in België overdag altijd een streamlock krijgen.
Dat kan ik mij niet zo herinneren. In mijn beleving deed hij haar het voorstel dat zij het ticket voor de fanroom kreeg en in ruil daarvoor zou hij haar nomineren. Ze nam het ticket aan en ging daarmee akkoord met een nominatie.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:05 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Sterker nog ze heeft het later nog een keer geprobeerd bij MA om hem Jason te laten nomineren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet zo herinneren. In mijn beleving deed hij haar het voorstel dat zij het ticket voor de fanroom kreeg en in ruil daarvoor zou hij haar nomineren. Ze nam het ticket aan en ging daarmee akkoord met een nominatie.
Ik herken het maar ik kan mij niet voorstellen waarom. Denk dat ze dan de shitkar helemaal over zich heen krijgen. Daarnaast is dan meteen de balans weer zoek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:38 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik heb ergens een vaag eng gevoel dat Jason weg gaat. Ik hoop het echt niet, maar vertrouw de FEBO voor geen cent meer na de afgelopen 2 weken.
Hij begint al zoiezo verkeerdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:44 schreef Krambo het volgende:
Gokje, MA gaat minstens 15 minuten nodig hebben om dat overhemd te strijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook?
Je moet het niet verdraaien he volgens Ali stond hij daar om de rest tegen te houden zodat jonnie boer niet gestoord zou wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah jonnie boer (Danny) in de keuken bezig
Ali staat erbij en kijkt er naar
Grace doet met Nawel altijd die opname na de show toch, voor Instagram? Das elke zaterdag na de live volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:25 schreef Joyce-43 het volgende:
Grace melde op twitter dat ze ook naar endemol ging
en werd net gevraagd aan MA wat die meteen gaat doen als hij thuis is... ik vermoed meteen naar Chiara
wat voor bericht?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:18 schreef BBERTJE het volgende:
Chiara, kan toch wel dat Chiara in de live uitzending is. Vandaag nogal stil op sociaalmedia.
Edit: Zie nu dat er iemand een bericht op twitter heeft geplaatst
ja zo is het idd gegaan was in overleg en ze was er geheel mee eensquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet zo herinneren. In mijn beleving deed hij haar het voorstel dat zij het ticket voor de fanroom kreeg en in ruil daarvoor zou hij haar nomineren. Ze nam het ticket aan en ging daarmee akkoord met een nominatie.
ja nadat ze der kaart al gebruikt had want zo sneaky was ze dan ook wel weerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:39 schreef marky het volgende:
[..]
Sterker nog ze heeft het later nog een keer geprobeerd bij MA om hem Jason te laten nomineren.
Dat is niet waar. Hij mocht dat ticket geven aan wie hij wou.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:05 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ja klopt maar lyndsey deed het vanmiddag overkomen dat ze niet wist dat hij haar hing nomineren en dat het mes in haar rug wasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij mocht dat ticket geven aan wie hij wou.
Hij gaf het Lindsey als een soort goedmakertje omdat hij haar ging nomineren. Dat heeft hij eerlijk verteld en ook waarom. Omdat ze die week ervoor op 1 stond en hij daarom vrijwel zeker was dat ze niet zou gaan.
Klopt. Een online item waarin ze de week bespreken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:05 schreef Evenhardopdenken [quote]
[b]Op zaterdag 11 maart 2023 19:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Grace doet met Nawel altijd die opname na de show toch, voor Instagram? Das elke zaterdag na de live volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
oh ok ja had er maar 1 gezien nogquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Grace doet met Nawel altijd die opname na de show toch, voor Instagram? Das elke zaterdag na de live volgens mij.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB '23 COS #1] Commentaar op streams, die er vanaf 09/01 zijn" van 09-01-2023 t/m 11-03-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 11883 Kodiak100
02 09019 Schakeltopia
03 08952 Monique___
04 07271 suzi1
05 04490 StruisZVeugelT
06 04017 Ireth
07 03774 engine
08 03354 ledn81
09 03127 Jockari
10 02999 mario390
11 02381 Kayro
12 02362 Joyce-43
13 02288 odie22
14 02183 rinardo
15 01706 ben34567
16 01676 Fikkert2
17 01514 Dragonbullet
18 01425 LonesomeFairy
19 01386 Lillfex
20 01358 -river-
21 01319 Koos1958
22 01313 freaky40
23 01224 Dotteke
24 01181 marky
25 01150 Hunter
26 01143 Gerrie_55
27 01014 oma-Nijn
28 00777 Fritsie1960
29 00754 b_engeltje
30 00742 Meneer_Meneer
31 00733 Krambo
32 00725 SamsonVanDelilah
33 00681 Hoylei
34 00677 Ptr67
35 00667 Lux069
36 00639 bpi
37 00619 Li0nHeart
37 00619 TheVoice4ever
39 00614 Moeraskat
40 00585 tassie127
41 00575 BB-King
42 00524 FreshFruit
43 00523 xdiashalizx
44 00513 Flori
45 00511 B00STER
46 00499 Angelique61
47 00459 Tuinfluitert
48 00448 happyme28
49 00446 Donna1000
50 00445 Kingaweet niet meer wat ik vorige keer stond geloof 13 ofzo blijf beetje in de buurt geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
nou wel mee hoor haha, als ze het wast is het eigenlijk zo als het nat is en ze haalt er kam erdoor heen daar waar de kam vast gaat lopen omdat alles in de knoop zit is dood. en vorige keer dat ze dat deed was zeker de helft wat er af moestquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Die laatste 10cm van jolien het haar van jolien gaat er steeds dooier uitzien
shit heb nog niet eens gestemd hahahquote:
Net even Jason gestemd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shit heb nog niet eens gestemd hahah
In de liveshow bekendgemaaktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:22 schreef ben34567 het volgende:
Ik vermoed een dubbele exit want dit is de kans voor febo om het aantal mannen en vrouwen + aantal NLers en Belgen weer gelijk te stellen.
Werd dit vorig jaar vooraf aangekondigd ?
Ik denk het niet. Dan wordt het huis te vroeg leeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:22 schreef ben34567 het volgende:
Ik vermoed een dubbele exit want dit is de kans voor febo om het aantal mannen en vrouwen + aantal NLers en Belgen weer gelijk te stellen.
Moet het echt de hele tijd gelijk zijn aan elkaar dan? Ik dacht dat alleen altijd een belg en nederlander in de finale moeten staan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:22 schreef ben34567 het volgende:
Ja die leven echt onder een steen hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:21 schreef happyme28 het volgende:
Lindsey die maar vol blijft houden dat zomertijd in juni is. Nee in mei toch zegt Ali.
Heb er geen weet van.. maar hoop op een twist bart blijft, 2 jonkies naar secret ruimte. Bewoners denken dubbel vertrek. 🤗quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:22 schreef ben34567 het volgende:
Ik hoop dat ze dit pas over 2 weken doen. 1 persoon meer of minder maakt nog een hoop verschil de komende 2 weken.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:22 schreef ben34567 het volgende:
ja ik ook hahaquote:
🤣quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft lindsey een vuilniszak aangetrokken?
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB '23 COS #1] Commentaar op streams, die er vanaf 09/01 zijn" van 09-01-2023 t/m 11-03-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 11883 Kodiak100
02 09019 Schakeltopia
03 08952 Monique___
04 07271 suzi1
05 04490 StruisZVeugelT
06 04017 Ireth
07 03774 engine
08 03354 ledn81
09 03127 Jockari
10 02999 mario390
11 02381 Kayro
12 02362 Joyce-43
13 02288 odie22
14 02183 rinardo
15 01706 ben34567
16 01676 Fikkert2
17 01514 Dragonbullet
18 01425 LonesomeFairy
19 01386 Lillfex
20 01358 -river-
21 01319 Koos1958
22 01313 freaky40
23 01224 Dotteke
24 01181 marky
25 01150 Hunter
26 01143 Gerrie_55
27 01014 oma-Nijn
28 00777 Fritsie1960
29 00754 b_engeltje
30 00742 Meneer_Meneer
31 00733 Krambo
32 00725 SamsonVanDelilah
33 00681 Hoylei
34 00677 Ptr67
35 00667 Lux069
36 00639 bpi
37 00619 Li0nHeart
37 00619 TheVoice4ever
39 00614 Moeraskat
40 00585 tassie127
41 00575 BB-King
42 00524 FreshFruit
43 00523 xdiashalizx
44 00513 Flori
45 00511 B00STER
46 00499 Angelique61
47 00459 Tuinfluitert
48 00448 happyme28
49 00446 Donna1000
50 00445 KingaOei niet goed als mijn werkgever dit ziet !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd gepostquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:21 schreef happyme28 het volgende:
Lindsey die maar vol blijft houden dat zomertijd in juni is. Nee in mei toch zegt Ali.
Zou ik ook willen wetenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
he? over wie heeft char het? dat iemand vervelend zou doen over de vriend van lolien?
Vroeg ik me ook af!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
he? over wie heeft char het? dat iemand vervelend zou doen over de vriend van lolien?
Nee dat iemand vergeet dat ze een vriend heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
Die vriend zal de tweede neus van haar zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat iemand vergeet dat ze een vriend heeft.
Ja ali dusquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat iemand vergeet dat ze een vriend heeft.
Hij moet nu echt weg hoor vindt het geen leuke jongen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Als nu weer de polls niet kloppen snap ik er ook niets meer van. M.a. staat zo laag overal kan niet anders dan dat die weg gaat.
Polls zijn naar het schijnt er altijd naast geweest. Ook maar va nhier en daar te lezen hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Als nu weer de polls niet kloppen snap ik er ook niets meer van. M.a. staat zo laag overal kan niet anders dan dat die weg gaat.
Mes in de rug.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:45 schreef 36Chambers het volgende:
Danny zegt tegen MA dat ie echt z'n maat is
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Als Jason maar blijft. De rest kan opzouten.
Bart mag ook nog blijven, al is het maar om Danny op zijn plaats te zetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit is net zo betrouwbaar als de russische verkiezingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Maar ik gun m een maatjequote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Denk even aan die bijna 300.000 tv kijkers die ook hun stem uitbrengen zonder dat die op SM komen om te stemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Samen met liennebol en de beveiligingquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:49 schreef Clasientje het volgende:
Wat doet Charlotte nu stoer, ik hoop dat ze volgende week weer genomineerd wordt.
Ze lijkt wel een hinnikende ponyquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zo te zien is het leven voor Charlotte op dit moment een ponykamp.
Die 300000 kijkers worden ook bepaald aan de hand van zo’n 10% aan kastjes. Dus een pol van 20k stemmers is op zijn minst representatiefquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk even aan die bijna 300.000 tv kijkers die ook hun stem uitbrengen zonder dat die op SM komen om te stemmen.
Samen met Rapunzel en Danny. En dan door Bart genomineerd. Zou ik geweldig vindenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:49 schreef Clasientje het volgende:
Wat doet Charlotte nu stoer, ik hoop dat ze volgende week weer genomineerd wordt.
Ik denk dat je ook gewoon kan smssen tochquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die 300000 kijkers worden ook bepaald aan de hand van zo’n 10% aan kastjes. Dus een pol van 20k stemmers is op zijn minst representatief
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar dan hoop ik dat Jolien mag blijven; maar ik vrees ervoor als dit de nominatie wordtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Samen met Rapunzel en Danny. En dan door Bart genomineerd. Zou ik geweldig vinden
Waarom irriteren ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:52 schreef Kayro het volgende:
De mannen buiten irriteren zich en vinden het onrespectvol dat de blijvers het alleen maar over een feestje straks hebben.
Dat mag...dan wordt die tweedequote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart mag ook nog blijven, al is het maar om Danny op zijn plaats te zetten.
Stemmen alleen online met een rtl accountquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook gewoon kan smssen toch
Ik ervaar wat buiten wordt gezegd kan het ze niet vragen🤗quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom irriteren ?
Ze zeggen het iedere week
Omdat hij gesjareld is door BB door Danny er in te smijten. Veel voorkennis dus. Maar die discussie wil/mag ik niet meer voerenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:52 schreef engine het volgende:
Ik mag Bart ook wel maar heb begrepen dat hij wil vertrekken. Nou doeg dan maar
Nee, dan staat hij wel alleenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:51 schreef ben34567 het volgende:
Jason zonder MA en/of Bart; alleen tussen Danny; Lindsey; Charlotte; Ali
Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat aanpakken. Danny zal hem wellicht nog meer steken geven; uit zijn kot proberen lokken. Ik denk niet dat Charlotte hem gaat beschermen.
Maar zij waren niet bezig met feestjes vorige week.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezeur elke keer nu dat het de anderen minder uitmaakt dan vorige week. Ja logisch vorige weken zaten er vrienden van de rode kamer op. En nu is het zielig dat een van hun 3 weggaat. M.a. vind het respectloos dat ze het over een feestje hebben. Die flapdrol deed vanmorgen zo lelijk over het vliegtuig van ali. En dan durven beweren dat hij vorige keren het erg vond toe hun er op stonden. Hoor hem nog tegen charlotte beginnen . Echt die kleuter moet echt naar huis
Wat een kwalquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef Kayro het volgende:
Fcking knuffel voor team rood!! 1 voor 1 aan Danny ze ff langs..
Danny naar huisquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kunnen ze ook allemaal naar huis vanavond![]()
Voor de laatste weken nieuwe groep naar binnen
Nee waren aan het sjaggie zijn. En op bed liggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:55 schreef marky het volgende:
[..]
Maar zij waren niet bezig met feestjes vorige week.
Dat idee had ik ook al om bovenaan te komenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
mogen niet weten dus dat ze elkaar de antwoorden hebben gegeven van de SR
Het gaat over hoe ze waren tijdens de nominatie periodequote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee waren aan het sjaggie zijn. En op bed liggen.
Maar ff serieus, hoe weet jij nou of zijn meisjesverhalen leugens zijn? Was jij erbij?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over Bart dat die zijn maatje kwijt is. Ze zeggen dat Bart hun ook te druk vind. M.a. zegt dat hij blij is dat hij mensen heeft gevonden die hij kan vertrouwen en volwassen zijn. Als er 1 onbetrouwbaar is en liegt en absoluut niet volwassen is dat is m.a. met zijn meisjes verhalen.
Huh???quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
mogen niet weten dus dat ze elkaar de antwoorden hebben gegeven van de SR
Ja, die zit er niet echt..quote:
De rest van het complete huis ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Thuis zijn de meningen ook verdeeld over de terugkeer van Danny
Maar feit is hij is er
BB loopt onverwacht
🤮quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Thuis zijn de meningen ook verdeeld over de terugkeer van Danny
Maar feit is hij is er
BB loopt onverwacht
Meningen verschillen zo denk ik over papkindje Danny. Naar huis.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezeur elke keer nu dat het de anderen minder uitmaakt dan vorige week. Ja logisch vorige weken zaten er vrienden van de rode kamer op. En nu is het zielig dat een van hun 3 weggaat. M.a. vind het respectloos dat ze het over een feestje hebben. Die flapdrol deed vanmorgen zo lelijk over het vliegtuig van ali. En dan durven beweren dat hij vorige keren het erg vond toe hun er op stonden. Hoor hem nog tegen charlotte beginnen . Echt die kleuter moet echt naar huis
🙄 ga nog ff de hond uitlaten..quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
En wat was het week thema weer een hit
gewoon nieuwe BB versie beginnen gelijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kunnen ze ook allemaal naar huis vanavond![]()
Voor de laatste weken nieuwe groep naar binnen
Kan gebeuren maat.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:02 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Verkeerde gestemd bedoelde Bart ipv Michelangelo
Michelangelo heeft met Chiara in bed gelegen. Volgens mij weet die kerel wel hoe je vrouwen moet charmeren.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar ff serieus, hoe weet jij nou of zijn meisjesverhalen leugens zijn? Was jij erbij?
Stumpertsquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef engine het volgende:
Haha waar blijft ons vliegtuig?![]()
Stelt echt niks voor
Volgens mij vinden de meeste hem gewoon schattig... zo'n puppie om te aaien...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Michelangelo heeft met Chiara in bed gelegen. Volgens mij weet die kerel wel hoe je vrouwen moet charmeren.
MA en Jason stonden te praten waar MA zegt dus je weet de antwoorden he en jason beantwoord met ja jij ook he SR en gelijk camera weg ja zal bedenk ik me nu opdracht geweest zijn die ze beide gedaan hebben maar ja camera ging gelijk wegquote:
Alleen zit die nog in de groeiquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste hem gewoon schattig... zo'n puppie om te aaien...
Waren er geen camera's of andere mensen denk ik wel dat ze het gedaan zouden hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste hem gewoon schattig... zo'n puppie om te aaien...
Volgens mij vinden de meeste h gewoon schattig... zo'n puppiebom te aaienquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Michelangelo heeft met Chiara in bed gelegen. Volgens mij weet die kerel wel hoe je vrouwen moet charmeren.
Hij kan moeilijk weigeren te praten als Sjerrel hem wat vraagtquote:
Er werd hem wat gevraagd, moet hij dan zijn mond houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |