ik was de laatste hoor hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen, wist niet dat ik de laatste was. Nog niet bij post 300, maar is goed dat jij opende, ik ben daar niet snel genoeg voor.![]()
![]()
Zaterdag boodschappen dag. En de zon schijnt eindelijk weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, gelukkig. Vond het al zo vreemd.![]()
We hebben iedereen weggejaagd geloof ik.![]()
![]()
Groot gelijk, andere dingen doen nu. Fijne dag allemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:17 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Zaterdag boodschappen dag. En de zon schijnt eindelijk weer.
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:22 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze Bernd ook niet even over het huis doen vliegen voor Jolien ? Heeft ze hem toch even gezien.
[ afbeelding ]
Fijne dag, Zal wanneer het me lukt een SV van de uitzending tikkenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:42 schreef rinardo het volgende:
Ik ga weg voor de rest van de dag, Familiefeest, dus geen streamverslagen van deze kant, tot morgenvroeg, en veel plezier met de live vanavond!!!
Familiefeest is nu net iets belangrijker dan de Cos. Amuseer je @rinardo !quote:Op zaterdag 11 maart 2023 13:42 schreef rinardo het volgende:
Ik ga weg voor de rest van de dag, Familiefeest, dus geen streamverslagen van deze kant, tot morgenvroeg, en veel plezier met de live vanavond!!!
Waarschijnlijk echt misnoegd dat Bernd niks laat overvliegen. Had minstens Jackson over het hek kunnen gooien, maar nee...quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:17 schreef Monique___ het volgende:
stagiar met voorkeur voor lolien aan het werk
[ afbeelding ]
En Jolien vraagt zich af of dat alles "spiraal" is gegaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:25 schreef marky het volgende:
Lekker Ali vraagt zich af of dit viraal is gegaan... waarom denk je daaraan?
is dan ook geen sterkok materiaal wat hij daar heeft hequote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jonny boer heeft klachten
Kookplaat te klein
Te kleine lepels
Geen gas
haha die shetland pony over het hek gooien.. d'n bernt acht ik tot veel in staat met/ voor lolien.. dat nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk echt misnoegd dat Bernd niks laat overvliegen. Had minstens Jackson over het hek kunnen gooien, maar nee...
Geen gas ??? Is toch inductiekookplaat ???quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jonny boer heeft klachten
Kookplaat te klein
Te kleine lepels
Geen gas
Ja is het ook, maar Danny wil liever gasquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen gas ??? Is toch inductiekookplaat ???
Gooi die macho kleuter over het hek.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar Danny wil liever gas
Danny heeft alleen meelopers Chiara heeft echt volgers.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Weer even praten over de volgers
Fact Chiara heeft meer volgers dan Danny
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar de botte messen dat is echt wel een schande ,quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dan ook geen sterkok materiaal wat hij daar heeft he
was die niet van chiara die was er toch verslaafd aanquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:41 schreef Monique___ het volgende:
haha jason komt er nu achter dat er neusspray in de voorraadkamer staat voor zijn hooikoorts..
wist er niks van.. kan er al een tijd staan.
moeten opzoeken wat dat is.. dat is een vrouw?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien fan van beautygloss ging zelfs naar het vriendinnen weekend
mag toch hopen dat zijn naam erop stond.. anders propt ie dat ding van ie aa a in zijn neus.. niet dat hij daar vies van zal zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was die niet van chiara die was er toch verslaafd aan
welk geschreeuw bedoeld die ?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:54 schreef Monique___ het volgende:
jason irriteerde zich aan het geschreeuw in de zon buiten
mimi zegt wat moeten de mensen in de live wel niet denken..
zijn hele tijd vragen aan stellen en niet aan het zingen hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
van charlie lollien die waren daarstraks weer druk aan het zingen dacht linds ook
Was vanmiddag in de hottubquote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn hele tijd vragen aan stellen en niet aan het zingen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |