Extra bijverdiensten zijn altijd mooi meegenomen! Verkoop je oude spullen die je niet meer nodig hebt, of heb je een handeltje gevonden?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat hier goed met de Marktplaatsverkopen. Daar kunnen we op vakantie lekker van uit eten.
We zitten al op 90+80+45+25. Vanavond als het goed is nog 135 euro en later deze week in theorie nog 110.
Allemaal spullen die niet meer nodig zijn. Ze staan hier al jaren in de schuur. Mijn man zei steeds dat we het naar de stort moesten brengen want Marktplaats werkt toch niet. Daar is hij nu wel van teruggekomenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:06 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Extra bijverdiensten zijn altijd mooi meegenomen! Verkoop je oude spullen die je niet meer nodig hebt, of heb je een handeltje gevonden?
Oeh, zou ik niet bedenken, maar das idd makkelijk verdienenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie trouwens dat er best veel mensen zijn die tuinplanten aanbieden. Dat zou tzt voor mij ook nog wel een geinige bijverdienste kunnen zijn.
Ja, dat lijkt me ook wel. Ik zag een advertentie staan van iemand met 15 soorten. 1 euro per plant, minimaal voor 24 euro bestellen en minimaal 3 stuks per soort. Dan gaat het ook nog ergens over in plaats van dat je moet wachten op mensen die 1 plant ophalen (of niet).quote:Op maandag 27 maart 2023 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oeh, zou ik niet bedenken, maar das idd makkelijk verdienen
Hier ging het ook een poos goed, maar de laatste tijd verkoop ik vrijwel niks.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat hier goed met de Marktplaatsverkopen.
Die timing is belangrijk hequote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:11 schreef Donna het volgende:
Ik heb op Vinted weer voor ruim ¤100 verkocht. Iets was kapot, maar dat was gelukkig maar ¤4,50. Dus al met al weer een goede score.
De kinderbijslag komt er weer aan, dus kinderkleding en speelgoed zal weer goed verkocht worden volgende week!
Heb een keer een lekkende koelkast op marktplaats gezet, zelfs daar heb ik toen nog 20 euro voor gekregen.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allemaal spullen die niet meer nodig zijn. Ze staan hier al jaren in de schuur. Mijn man zei steeds dat we het naar de stort moesten brengen want Marktplaats werkt toch niet. Daar is hij nu wel van teruggekomen![]()
Er staan hier nog zeker 20 dingen die we nog kwijt moeten. Een televisie, 2 vitrinekasten, paardrijspullen, skischoenen, binnendeuren, een Mac, etc, etc.
Edit: ik heb net een lijstje gemaakt waarop ik alle verkopen bij hou. Ik ben benieuwd waar we op uitkomen als alles weg is.
50 euro per maand zou ik heel lastig vinden. Ook omdat ik niet het nut ervan in zien. Ik besteed nu ongeveer 50 euro per week aan boodschappen (ben alleenstaand) en dat is financieel prima te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:30 schreef Sharuun01 het volgende:
Damn ¤ 50,- in de maand is wel heel krap, per week kan ik nog wel zien maar per maand lijkt me wel heel lastig
Chapeau als het iemand lukt en voedzaam kan eten hiervan
Of maken die mensen gebruik van een voedselbank? dan kan ik het bedrag eerder begrijpen
Gaat via retourpinnen, heel handigquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
50 euro per maand zou ik heel lastig vinden. Ook omdat ik niet het nut ervan in zien. Ik besteed nu ongeveer 50 euro per week aan boodschappen (ben alleenstaand) en dat is financieel prima te doen.
Maar ik kan me voorstellen dat je met een laag budget minder aan boodschappen wilt uitgeven. En dan geld overhouden voor andere dingen.
Iets anders, heeft hier iemand wel eens AH spaarboekjes laten uitbetalen naar bankrekening. Ik zag op de app dat dat ook mogelijk was. Hoe gaat dat precies (voel me nu echt dom)
Retourpinnen. In plaats van geld aftrekken doen ze dan geld bijschrijven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
50 euro per maand zou ik heel lastig vinden. Ook omdat ik niet het nut ervan in zien. Ik besteed nu ongeveer 50 euro per week aan boodschappen (ben alleenstaand) en dat is financieel prima te doen.
Maar ik kan me voorstellen dat je met een laag budget minder aan boodschappen wilt uitgeven. En dan geld overhouden voor andere dingen.
Iets anders, heeft hier iemand wel eens AH spaarboekjes laten uitbetalen naar bankrekening. Ik zag op de app dat dat ook mogelijk was. Hoe gaat dat precies (voel me nu echt dom)
Dat risico is bij zowel de ING als Bung afgedekt middels het garantiestelsel. Ik vind het bij BUNQ vooral vervelend dat je geen vaste tegenrekening hebt.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kocht de cursus Beginnen met Beleggen van PorteRenee om eens wat met al dat uitgespaarde geld te kunnen doen. Maar ik vind de stap om daadwerkelijk iets te gaan beleggen eng hoor. Doen jullie dat?
Wel heb ik een gratis spaarrekening bij Bunq geopend. Daar krijg je nu 2.1% rente, in plaats van de 0.5% van de ING - echt een enorm verschil. Maar nu lees ik weer allemaal horrorverhalen over bankcrashes ed. Ik ben toch meer een geld in een oude sok-type geloof ik.
Ik vind dat juist fijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat risico is bij zowel de ING als Bung afgedekt middels het garantiestelsel. Ik vind het bij BUNQ vooral vervelend dat je geen vaste tegenrekening hebt.
Daarom wordt er ook eerst gekeken doormiddel van vragen welk profiel bij je past. Van (zeer) offensief tot (zeer) defensief. En aan de hand daarvan wordt je geld in een bepaald potje gestopt.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Beleggen kan heel laagdrempelig bij een bank of broker waar ze je gestorte euros voor je in een fonds stoppen. Hoef je zelf geen aandelen voor te gaan uitkiezen.
Maar je moet er wel tegen kunnen dat je geld zomaar opeens een bak minder waard is en dat dan niet meteen weer opnemen.
Ik ook. En ik wil hier overigens geen spaar- en belegtopic van maken hoor. Maar als je dan zunig bent en geld spaart, wil ik er zo ondertussen toch ook wel wat mee doen. Vooral omdat ik momenteel geen pensioen opbouw. Ik neem nooit echt risico's (zei de vrouw die een eigen winkel in coronatijd begonquote:Op woensdag 5 april 2023 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik had ook naar Bunq zitten kijken en ook naar beleggen maar ik vind het ook wel spannend ofzo.
Als de wereld vergaat ben je er zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ook. En ik wil hier overigens geen spaar- en belegtopic van maken hoor. Maar als je dan zunig bent en geld spaart, wil ik er zo ondertussen toch ook wel wat mee doen. Vooral omdat ik momenteel geen pensioen opbouw. Ik neem nooit echt risico's (zei de vrouw die een eigen winkel in coronatijd begon) en ik heb gewoon te weinig kennis om te snappen waar ik mee bezig ben als ik nu zou beleggen. De rente bij Bunq lijkt me een goede eerste stap, alleen dan roeptoetert iemand op Twitter natuurlijk weer dat de wereld vergaat en dan vind ik het toch weer eng.
Alles herkenbaar in deze post.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ook. En ik wil hier overigens geen spaar- en belegtopic van maken hoor. Maar als je dan zunig bent en geld spaart, wil ik er zo ondertussen toch ook wel wat mee doen. Vooral omdat ik momenteel geen pensioen opbouw. Ik neem nooit echt risico's (zei de vrouw die een eigen winkel in coronatijd begon) en ik heb gewoon te weinig kennis om te snappen waar ik mee bezig ben als ik nu zou beleggen. De rente bij Bunq lijkt me een goede eerste stap, alleen dan roeptoetert iemand op Twitter natuurlijk weer dat de wereld vergaat en dan vind ik het toch weer eng.
Ja maar, ja maar, dan wil ik wel vergaan met het idee dat mijn geld een hoge rente heeft.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat ben je er zelf ook niet meer.
Ik heb bij BND ook nog een losse spaarrekening voor m'n pensioen trouwens. Want ik bouw idd ook geen pensioen op via m'n werk.
Hahaha.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan wil ik wel vergaan met het idee dat mijn geld een hoge rente heeft.
Als je je echt echt echt druk maakt om zulke dingen kan je idd beter sparen in een oude sok denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan wil ik wel vergaan met het idee dat mijn geld een hoge rente heeft.
En dat er uberhaupt nog spaargeld is, want iemand riep natuurlijk weer dat al je geld binnen een seconde weg is als er iets gebeurt. En zo snel ben ik niet.
Bill begs to differ.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je je echt echt echt druk maakt om zulke dingen kan je idd beter sparen in een oude sok denk ik.
Maar dan heb je waarschijnlijk ook een roeiboot liggen in case of overstromingen? En alle belangrijke papieren in waterdichte mapjes? Een prep pakket met houdbaar voedsel, water en een radiootje op zolder?
En alle andere voorzorgsmaatregelen voor elk scenario wat je kan overkomen?
Als de boel ploft, dan ploft het. Dan heeft iedereen daar last van. Als jij dan de enige bent met geld heb je er waarschijnlijk ook geen zak aan.
Bill had geloof ik geen internet toen de stront de ventilator raakte.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Die hoopt iig dattie dan nog internet heeft.
Je wilt zo zuinig aan weer OT gaan?quote:Op woensdag 5 april 2023 17:56 schreef Kopiko het volgende:
We dwalen intussen weer ver af van de kern van dit topic, zeg ik zuinigjes.
Als je nu naar Openbank -gratis bankrekening via een app- overstapt, heb je permanent een gratis reisverzekering die normaal 8,95 euro kost bij ze. Moet je wel je reis en dergelijke via je Openbank rekening betalen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb een keer een lekkende koelkast op marktplaats gezet, zelfs daar heb ik toen nog 20 euro voor gekregen.
Ben nu wel lekker aan het sparen met cashback xxl, begin dit jaar wat oversluitingen gedaan (zorg/auto en reisverzekeringen) dan tikt het lekker aan. En alles via bol en booking gaat nu ook via hun.
Voor die reisverzekering hoef je het niet te doen. Ik ben maanden bezig geweest om een claim neer te leggen bij die reisverzekering. Na uren aan de lijn hangen kreeg ik een e-mailadres waar ik de claim moest indienen, maar daar wordt niet op gereageerd. Uiteindelijk ben ik er zoveel tijd en moeite aan kwijt geweest dat ik het maar heb opgegeven.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Als je nu naar Openbank -gratis bankrekening via een app- overstapt, heb je permanent een gratis reisverzekering die normaal 8,95 euro kost bij ze. Moet je wel je reis en dergelijke via je Openbank rekening betalen.
Die fintech-apps zijn best interessant als je gratis wilt bankieren. Ze bieden toch wel wat voordelen boven een betaalde rekening bij bijv. de ABN Amro ofzo, zolang het tenminste gratis blijft.
Bij elke verzekeraar is er wel wat te klagen. Als extra is het leuk en als het toch gratis is, kan het interessant zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:24 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Voor die reisverzekering hoef je het niet te doen. Ik ben maanden bezig geweest om een claim neer te leggen bij die reisverzekering. Na uren aan de lijn hangen kreeg ik een e-mailadres waar ik de claim moest indienen, maar daar wordt niet op gereageerd. Uiteindelijk ben ik er zoveel tijd en moeite aan kwijt geweest dat ik het maar heb opgegeven.
Roeptoeteren is wel iets anders dan netjes vragen toch? Soms begrijpen ze het ook gewoon niet. Vind het zo lullig om dan zo bot te reageren.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja mensen die shit niet lezen en dan toch gaan roeptoeteren zijn ook wel echt schijtirritant ook
Ik ken de site niet hoor, reageerde op jou en jij had het over niet goed lezenquote:Op donderdag 13 april 2023 12:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Roeptoeteren is wel iets anders dan netjes vragen toch? Soms begrijpen ze het ook gewoon niet. Vind het zo lullig om dan zo bot te reageren.
Haha ja klopt, maar dan ben je niet meteen aan het roeptoeteren toch?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ken de site niet hoor, reageerde op jou en jij had het over niet goed lezen
Gatver.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:44 schreef bijstandboy678 het volgende:
Ik koop nooit flesjes. Drink al 3 jaar dagelijks water uit hetzelfde flesje. Nooit schoongemaakt, want het water smaakt nog prima.
Hier ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:25 schreef Donna het volgende:
Mijn Jumbo start over 2 weken met digitale koopzegels in de app.
Heel blij mee. Hou van de zelfscan, maar dan moest je nog met je bon zo'n medewerker aanschieten voor je zegels, dus deed het vaker niet dan wel de laatste tijd. Maar nu kan ik weer los.quote:
Ik geloof niet dat ik die nu ga volgen danquote:Op donderdag 13 april 2023 12:21 schreef Donna het volgende:
Volgen jullie Gierige Gerda trouwens op Instagram? Dat is de laatste tijd ook echt een zuur wijf geworden zeg. In haar reacties naar anderen ook als mensen bijv. iets niet goed gelezen hebben. Zo bot. Reageer dan niet.
Bekendheid maakt geen leuker mens zullen we maar zeggen.
Ja dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die nu ga volgen danOok hier zal daarnaast de universele instagramwet gelden dat ieder succesvol account uiteindelijk vervalt in commercie, zelfpijperij of een combinatie daarvan.
Foute prijs op het schap, neem ik aan? Hoe kom je daar achter en hoe gaat het dan bij de kassa?quote:Op maandag 17 april 2023 15:29 schreef maily het volgende:
Nieuw beleid bij AH; foute prijs in het schap? Geld terug.
Gratis tandpasta
Er stond een bordje bij 1+1 gratis.quote:Op maandag 17 april 2023 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Foute prijs op het schap, neem ik aan? Hoe kom je daar achter en hoe gaat het dan bij de kassa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kreeg je er toen één gratis of allebei? En indien allebei: is dat dan nieuw beleid of hebben ze een fout gemaakt?quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij 1+1 gratis.
Na afrekenen bon gecontroleerd en stond geen korting op. Naar servicebalie en het was geregeld
Had 4 tubes. Nu voor niks.quote:Op maandag 17 april 2023 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar kreeg je er toen één gratis of allebei? En indien allebei: is dat dan nieuw beleid of hebben ze een fout gemaakt?
quote:Op maandag 17 april 2023 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Had 4 tubes. Nu voor niks.
Dus die mevrouw heeft niet goed gekeken denk ik.
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.quote:Op maandag 17 april 2023 15:29 schreef maily het volgende:
Nieuw beleid bij AH; foute prijs in het schap? Geld terug.
Gratis tandpasta
Maar AH doet het niet.quote:Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.
AH kan dit makkelijk doen. Die hebben tegenwoordig digitale prijskaartjes, dus het zal hoogst zelden voorkomen dat de prijs niet overeenkomt met de kassaprijs. Dit in tegenstelling tot de Jumbo, waar nog niet elk filiaal digitale prijskaartjes heeft en waar soms 800 prijskaartjes per week moesten worden aangepast.
Er stond een apart kaartje bij: 1+1 gratis.quote:Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.
AH kan dit makkelijk doen. Die hebben tegenwoordig digitale prijskaartjes, dus het zal hoogst zelden voorkomen dat de prijs niet overeenkomt met de kassaprijs. Dit in tegenstelling tot de Jumbo, waar nog niet elk filiaal digitale prijskaartjes heeft en waar soms 800 prijskaartjes per week moesten worden aangepast.
Dat lijkt wel 'extreme couponing' praktijkenquote:Op maandag 17 april 2023 22:33 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier is de Unox rookworst al een paar weken verkeerd geprijst. Had verwacht dat ze 'm wel zouden aanpassen vorige week toen hij 50% korting had, maar toen ging van de (te) lage prijs ook nog 50% af.
oww als je dat af en toe ziet dat ze een paar honderd dollar aan boodschappen meenemen en er dan nog geld bij uit krijgen, die mensen zijn echt geniaal.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:00 schreef June. het volgende:
[..]
Dat lijkt wel 'extreme couponing' praktijkenToch jammer dat Nederland niet zoiets heeft.
Het is jammer van de zelfscan kassa's, heb voor die tijd ook vaker een boodschappenkar voor niets mee gekregen omdat je 4de wachtende in de rij bent. nu gaat die vlieger niet meer op omdat je ook naar een zelf scan kan gaanquote:Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Hmm, goeie! Dat zou ik eens na moeten kijken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Het is jammer van de zelfscan kassa's, heb voor die tijd ook vaker een boodschappenkar voor niets mee gekregen omdat je 4de wachtende in de rij bent. nu gaat die vlieger niet meer op omdat je ook naar een zelf scan kan gaan
Chocomel is nog wel vaak in de aanbieding toch. Niet meer voor 1 euro per pak zoals vroeger maar als er weer een aanbieding is gewoon inslaan (met mate, anders krijg je misschien een dik kind)quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter wilde laatst chocomel. Was dat altijd al zo duur, of is dat gewoon erg in prijs gestegen. Ik bedoel die van Nutricia. Scheelt ruim een euro met een huismerk met dezelfde inhoud.
En aardbeien worden weer steeds goedkoperBakje Hollandse aardbeien 400 gr. bij AH deze week voor 2,79. Vorige week waren ze nog 2,99. Lekker!
Gaat nog steeds op!quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Het is jammer van de zelfscan kassa's, heb voor die tijd ook vaker een boodschappenkar voor niets mee gekregen omdat je 4de wachtende in de rij bent. nu gaat die vlieger niet meer op omdat je ook naar een zelf scan kan gaan
Goed om te weten, ja bij sommige Jumbo's hier nemen ze het niet zo nauw met het aantal wachtende mensen aan de kassa voor er een kassa bij geroepen wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:55 schreef Inbox het volgende:
[..]
Gaat nog steeds op!
Heb het even nagekeken, maar jumbo.com maakt onderscheid tussen de diverse kassa's:
-reguliere (pin)kassa
-zelfscan kassa
-zelfservice kassa.
Zie screenshot. Maar, uiteraard wil de winkelier niet dat je gebruik maakt van de zekerheden. Je kunt dus discussie verwachten.
[ link | afbeelding ]
Algemeen bekend. Het kost ze geld, dus logisch wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:58 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Goed om te weten, ja bij sommige Jumbo's hier nemen ze het niet zo nauw met het aantal wachtende mensen aan de kassa voor er een kassa bij geroepen wordt.
Ja dat klopt, hier 2 jumbo's dicht bij elkaar liggen, had gezien dat de kwark die ik altijd haal bij de AH goedkoper was dan bij de Jumbo, dit aangegeven, eerste jumbo gaf me netjes het geld terug en mocht het product gratis meenemen, de andere jumbo wou echt hebben dat ik naar de AH zou gaan, daar het product ging kopen en met het bonnetje terug zou komen om het geld terug te krijgen van hun...quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:01 schreef Inbox het volgende:
[..]
Algemeen bekend. Het kost ze geld, dus logisch wel.
Heb soms zelfs het idee dat het personeel erop afgerekend wordt als het te vaak voorkomt.
Hier heb ik een filiaal dat de regels ook niet zo goed kent. Dat heeft weliswaar meer betrekking op de versgarantie, maar toch. Soms verzinnen ze gewoon dr eigen regeltjes om er maar onderuit te komen. Krijg je er maar een mee bijvoorbeeld als iets op de datum is en ze vinden dat je niet voldoende andere producten hebt gekocht. Dat soort dingen..
Bij onze vestiging gebeurt dat nogal vaak verkeerde prijzen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Sprak een Jumbo medewerker paar maanden. Die had het erover dat er soms dagelijks 800 prijzen gewisseld moesten worden. Dan snap je ook wel dat veel winkels nu overgaan op digitale prijsjes. Een druk op de knop en het is aangepast.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij onze vestiging gebeurt dat nogal vaak verkeerde prijzen.
Niet alle reacties gelezen maar als er nog een zelfscan kassa met kortere rij is, telt het dus niet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:55 schreef Inbox het volgende:
[..]
Gaat nog steeds op!
Heb het even nagekeken, maar jumbo.com maakt onderscheid tussen de diverse kassa's:
-reguliere (pin)kassa
-zelfscan kassa
-zelfservice kassa.
Zie screenshot. Maar, uiteraard wil de winkelier niet dat je gebruik maakt van de zekerheden. Je kunt dus discussie verwachten.
Als er nog een andere reguliere kassa open kan, en jij staat bij zo'n kassa, kun je je dus op de 'vlot winkelen'-zekerheid beroepen. Je hoeft niet naar een zelfscankassa of zelfservicekassa (zeg maar die nieuwe pleinen).
[ link | afbeelding ]
Zoals in het plaatje te zien is wordt er een onderscheid gemaakt tussen reguliere kassa, zelfscan kassa (die scanners die je meeneemt in de winkel) en zelfservice kassa's (de kassa's waar je zelf alles langs de blieper mag halen)quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet alle reacties gelezen maar als er nog een zelfscan kassa met kortere rij is, telt het dus niet.
Heb je de tekst ook gelezen?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:32 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Zoals in het plaatje te zien is wordt er een onderscheid gemaakt tussen reguliere kassa, zelfscan kassa (die scanners die je meeneemt in de winkel) en zelfservice kassa's (de kassa's waar je zelf alles langs de blieper mag halen)
De zelfservice kassa's zijn inderdaad uitgesloten van de actie, maar denk wel dat het een moeilijk verhaal zal worden om toch je gelijk te krijgen ookal zou je dat hebben volgens hun website
Jazeker, daar wordt aangegeven dat de zelfservice kassa's uitgesloten zijn van de actie, verder wordt er binnen de actie onderscheid gemaakt van reguliere kassa's en zelfscan kassa's waar de actie voor geld.quote:
Nogmaals lezen. Heb niet voor niks een screenshot toegevoegdquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet alle reacties gelezen maar als er nog een zelfscan kassa met kortere rij is, telt het dus niet.
In die screenshot lezen wequote:Op dinsdag 18 april 2023 18:31 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nogmaals lezen. Heb niet voor niks een screenshot toegevoegd
Je maakt mij niet wijs als dat niet geïnterpreteerd wordt als -> yo er is nog plek bij de zelfscan dus pleur maar op met je gratis kar. Er staat nl niet letterlijk in die uitzondering dat het per groep is.quote:De garantie geldt niet:
1. Als je bij een andere reguliere (pin)kassa of zelfscankassa met een kortere rij kunt aansluiten
Erboven staat vermeld dat de garantie apart geldt voor de reguliere kassa EN apart geldt voor de zelfscankassa. Dat 'apart' wordt nadrukkelijk vermeld. Daar wordt nadrukkelijk dus onderscheid gemaakt tussen de kassatypes. Dat zou onnodig zijn als je alles op een hoop gooit qua kassa;.s Terecht, want je mag niet met een volle kar aansluiten bij zo'n zelfscankassa waar je met je handscanner normaalgesproken aankomt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In die screenshot lezen we
[..]
Je maakt mij niet wijs als dat niet geïnterpreteerd wordt als -> yo er is nog plek bij de zelfscan dus pleur maar op met je gratis kar. Er staat nl niet letterlijk in die uitzondering dat het per groep is.
Cijfers van maart:quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Cijfers van februari:
Boodschappen: ¤ 287,63
Afhaaleten: ¤ 102,35 (7! keer afgehaald)
Totaal per week: ¤ 90,00.
quote:Rob: ‘Hoewel we het ruim hebben, doen we bewust boodschappen, ook om verspilling tegen te gaan.’
Elif: ‘Eten weggooien is niet duurzaam, bovendien hou je budget over door geen onnodig voedsel te kopen.’
Rob: ‘We hebben het boodschappenbudget op 300 euro per week gezet.’
Elif: ‘We gaan bijna dagelijks naar de winkel en kopen alleen wat nodig is.’
Rob: ‘De regel is: wat op je bord ligt, eet je op.’
Minimalisme van ¤1200,- boodschappengeld per maand.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Een boodschappenbudget van 300 euro per week:
‘Kopen alleen wat nodig is’
GELD & GELUK
Elif en Rob werden verliefd dankzij een gezamenlijk idee: speelgoed ruilen. ‘Dankzij haar heb ik het minimalisme grondiger ontdekt,’ vertellen zij in de Mezza-rubriek Geld&Geluk.
Premium, maar dit geeft wel een idee.
[..]
Jemig haha.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Een boodschappenbudget van 300 euro per week:
‘Kopen alleen wat nodig is’
GELD & GELUK
Elif en Rob werden verliefd dankzij een gezamenlijk idee: speelgoed ruilen. ‘Dankzij haar heb ik het minimalisme grondiger ontdekt,’ vertellen zij in de Mezza-rubriek Geld&Geluk.
Premium, maar dit geeft wel een idee.
[..]
dat deze mensen geen reden hebben om zuinig te hoeven doen gezien de titel van het topicquote:
Dan heb ik dat ook niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
dat deze mensen geen reden hebben om zuinig te hoeven doen gezien de titel van het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |