Extra bijverdiensten zijn altijd mooi meegenomen! Verkoop je oude spullen die je niet meer nodig hebt, of heb je een handeltje gevonden?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat hier goed met de Marktplaatsverkopen. Daar kunnen we op vakantie lekker van uit eten.
We zitten al op 90+80+45+25. Vanavond als het goed is nog 135 euro en later deze week in theorie nog 110.
Allemaal spullen die niet meer nodig zijn. Ze staan hier al jaren in de schuur. Mijn man zei steeds dat we het naar de stort moesten brengen want Marktplaats werkt toch niet. Daar is hij nu wel van teruggekomenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:06 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Extra bijverdiensten zijn altijd mooi meegenomen! Verkoop je oude spullen die je niet meer nodig hebt, of heb je een handeltje gevonden?
Oeh, zou ik niet bedenken, maar das idd makkelijk verdienenquote:Op maandag 27 maart 2023 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie trouwens dat er best veel mensen zijn die tuinplanten aanbieden. Dat zou tzt voor mij ook nog wel een geinige bijverdienste kunnen zijn.
Ja, dat lijkt me ook wel. Ik zag een advertentie staan van iemand met 15 soorten. 1 euro per plant, minimaal voor 24 euro bestellen en minimaal 3 stuks per soort. Dan gaat het ook nog ergens over in plaats van dat je moet wachten op mensen die 1 plant ophalen (of niet).quote:Op maandag 27 maart 2023 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oeh, zou ik niet bedenken, maar das idd makkelijk verdienen
Hier ging het ook een poos goed, maar de laatste tijd verkoop ik vrijwel niks.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat hier goed met de Marktplaatsverkopen.
Die timing is belangrijk hequote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:11 schreef Donna het volgende:
Ik heb op Vinted weer voor ruim ¤100 verkocht. Iets was kapot, maar dat was gelukkig maar ¤4,50. Dus al met al weer een goede score.
De kinderbijslag komt er weer aan, dus kinderkleding en speelgoed zal weer goed verkocht worden volgende week!
Heb een keer een lekkende koelkast op marktplaats gezet, zelfs daar heb ik toen nog 20 euro voor gekregen.quote:Op maandag 27 maart 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allemaal spullen die niet meer nodig zijn. Ze staan hier al jaren in de schuur. Mijn man zei steeds dat we het naar de stort moesten brengen want Marktplaats werkt toch niet. Daar is hij nu wel van teruggekomen![]()
Er staan hier nog zeker 20 dingen die we nog kwijt moeten. Een televisie, 2 vitrinekasten, paardrijspullen, skischoenen, binnendeuren, een Mac, etc, etc.
Edit: ik heb net een lijstje gemaakt waarop ik alle verkopen bij hou. Ik ben benieuwd waar we op uitkomen als alles weg is.
50 euro per maand zou ik heel lastig vinden. Ook omdat ik niet het nut ervan in zien. Ik besteed nu ongeveer 50 euro per week aan boodschappen (ben alleenstaand) en dat is financieel prima te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2023 10:30 schreef Sharuun01 het volgende:
Damn ¤ 50,- in de maand is wel heel krap, per week kan ik nog wel zien maar per maand lijkt me wel heel lastig
Chapeau als het iemand lukt en voedzaam kan eten hiervan
Of maken die mensen gebruik van een voedselbank? dan kan ik het bedrag eerder begrijpen
Gaat via retourpinnen, heel handigquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
50 euro per maand zou ik heel lastig vinden. Ook omdat ik niet het nut ervan in zien. Ik besteed nu ongeveer 50 euro per week aan boodschappen (ben alleenstaand) en dat is financieel prima te doen.
Maar ik kan me voorstellen dat je met een laag budget minder aan boodschappen wilt uitgeven. En dan geld overhouden voor andere dingen.
Iets anders, heeft hier iemand wel eens AH spaarboekjes laten uitbetalen naar bankrekening. Ik zag op de app dat dat ook mogelijk was. Hoe gaat dat precies (voel me nu echt dom)
Retourpinnen. In plaats van geld aftrekken doen ze dan geld bijschrijven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
50 euro per maand zou ik heel lastig vinden. Ook omdat ik niet het nut ervan in zien. Ik besteed nu ongeveer 50 euro per week aan boodschappen (ben alleenstaand) en dat is financieel prima te doen.
Maar ik kan me voorstellen dat je met een laag budget minder aan boodschappen wilt uitgeven. En dan geld overhouden voor andere dingen.
Iets anders, heeft hier iemand wel eens AH spaarboekjes laten uitbetalen naar bankrekening. Ik zag op de app dat dat ook mogelijk was. Hoe gaat dat precies (voel me nu echt dom)
Dat risico is bij zowel de ING als Bung afgedekt middels het garantiestelsel. Ik vind het bij BUNQ vooral vervelend dat je geen vaste tegenrekening hebt.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik kocht de cursus Beginnen met Beleggen van PorteRenee om eens wat met al dat uitgespaarde geld te kunnen doen. Maar ik vind de stap om daadwerkelijk iets te gaan beleggen eng hoor. Doen jullie dat?
Wel heb ik een gratis spaarrekening bij Bunq geopend. Daar krijg je nu 2.1% rente, in plaats van de 0.5% van de ING - echt een enorm verschil. Maar nu lees ik weer allemaal horrorverhalen over bankcrashes ed. Ik ben toch meer een geld in een oude sok-type geloof ik.
Ik vind dat juist fijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat risico is bij zowel de ING als Bung afgedekt middels het garantiestelsel. Ik vind het bij BUNQ vooral vervelend dat je geen vaste tegenrekening hebt.
Daarom wordt er ook eerst gekeken doormiddel van vragen welk profiel bij je past. Van (zeer) offensief tot (zeer) defensief. En aan de hand daarvan wordt je geld in een bepaald potje gestopt.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef Vanyel het volgende:
Beleggen kan heel laagdrempelig bij een bank of broker waar ze je gestorte euros voor je in een fonds stoppen. Hoef je zelf geen aandelen voor te gaan uitkiezen.
Maar je moet er wel tegen kunnen dat je geld zomaar opeens een bak minder waard is en dat dan niet meteen weer opnemen.
Ik ook. En ik wil hier overigens geen spaar- en belegtopic van maken hoor. Maar als je dan zunig bent en geld spaart, wil ik er zo ondertussen toch ook wel wat mee doen. Vooral omdat ik momenteel geen pensioen opbouw. Ik neem nooit echt risico's (zei de vrouw die een eigen winkel in coronatijd begonquote:Op woensdag 5 april 2023 12:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik had ook naar Bunq zitten kijken en ook naar beleggen maar ik vind het ook wel spannend ofzo.
Als de wereld vergaat ben je er zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ook. En ik wil hier overigens geen spaar- en belegtopic van maken hoor. Maar als je dan zunig bent en geld spaart, wil ik er zo ondertussen toch ook wel wat mee doen. Vooral omdat ik momenteel geen pensioen opbouw. Ik neem nooit echt risico's (zei de vrouw die een eigen winkel in coronatijd begon) en ik heb gewoon te weinig kennis om te snappen waar ik mee bezig ben als ik nu zou beleggen. De rente bij Bunq lijkt me een goede eerste stap, alleen dan roeptoetert iemand op Twitter natuurlijk weer dat de wereld vergaat en dan vind ik het toch weer eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |