abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker maandag 17 april 2023 @ 15:29:17 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208802417
Nieuw beleid bij AH; foute prijs in het schap? Geld terug.

Gratis tandpasta *O*
  maandag 17 april 2023 @ 15:36:15 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208802475
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 15:29 schreef maily het volgende:
Nieuw beleid bij AH; foute prijs in het schap? Geld terug.

Gratis tandpasta *O*
Foute prijs op het schap, neem ik aan? Hoe kom je daar achter en hoe gaat het dan bij de kassa?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker maandag 17 april 2023 @ 15:57:57 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208802658
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Foute prijs op het schap, neem ik aan? Hoe kom je daar achter en hoe gaat het dan bij de kassa?
Er stond een bordje bij 1+1 gratis.
Na afrekenen bon gecontroleerd en stond geen korting op. Naar servicebalie en het was geregeld _O_
  Spellchecker maandag 17 april 2023 @ 16:05:06 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208802716
-edit-

Het staat ook zo in de bonusfolder 1+1 gratis 8)7


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 april 2023 @ 16:18:48 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208802833
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef maily het volgende:

[..]
Er stond een bordje bij 1+1 gratis.
Na afrekenen bon gecontroleerd en stond geen korting op. Naar servicebalie en het was geregeld _O_
Maar kreeg je er toen één gratis of allebei? En indien allebei: is dat dan nieuw beleid of hebben ze een fout gemaakt?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker maandag 17 april 2023 @ 16:20:52 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208802851
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 16:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar kreeg je er toen één gratis of allebei? En indien allebei: is dat dan nieuw beleid of hebben ze een fout gemaakt?
Had 4 tubes. Nu voor niks.
Dus die mevrouw heeft niet goed gekeken denk ik.
  maandag 17 april 2023 @ 16:23:16 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208802882
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 16:20 schreef maily het volgende:

[..]
Had 4 tubes. Nu voor niks.
Dus die mevrouw heeft niet goed gekeken denk ik.
-O-

Beetje dooie mus, zo.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker maandag 17 april 2023 @ 16:23:52 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 17 april 2023 @ 16:45:20 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208803112
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 16:23 schreef maily het volgende:

[..]
Sorry :+
:P :D
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 16:54:51 #160
382129 crew  Donna
pi_208803193
_O-
pi_208804954
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 15:29 schreef maily het volgende:
Nieuw beleid bij AH; foute prijs in het schap? Geld terug.

Gratis tandpasta *O*
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.

AH kan dit makkelijk doen. Die hebben tegenwoordig digitale prijskaartjes, dus het zal hoogst zelden voorkomen dat de prijs niet overeenkomt met de kassaprijs. Dit in tegenstelling tot de Jumbo, waar nog niet elk filiaal digitale prijskaartjes heeft en waar soms 800 prijskaartjes per week moesten worden aangepast.
  maandag 17 april 2023 @ 19:34:55 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208805010
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:

[..]
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.

AH kan dit makkelijk doen. Die hebben tegenwoordig digitale prijskaartjes, dus het zal hoogst zelden voorkomen dat de prijs niet overeenkomt met de kassaprijs. Dit in tegenstelling tot de Jumbo, waar nog niet elk filiaal digitale prijskaartjes heeft en waar soms 800 prijskaartjes per week moesten worden aangepast.
Maar AH doet het niet.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker maandag 17 april 2023 @ 19:40:25 #163
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208805090
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:

[..]
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.

AH kan dit makkelijk doen. Die hebben tegenwoordig digitale prijskaartjes, dus het zal hoogst zelden voorkomen dat de prijs niet overeenkomt met de kassaprijs. Dit in tegenstelling tot de Jumbo, waar nog niet elk filiaal digitale prijskaartjes heeft en waar soms 800 prijskaartjes per week moesten worden aangepast.
Er stond een apart kaartje bij: 1+1 gratis.
Dus dat is er speciaal bijgezet. _O-
pi_208805201
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 19:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar AH doet het niet.
Maily zegt van wel?
  maandag 17 april 2023 @ 19:47:38 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208805221
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:46 schreef Inbox het volgende:

[..]
Maily zegt van wel?
Er kwam nog een stuk achteraan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_208807648
Hier is de Unox rookworst al een paar weken verkeerd geprijst. Had verwacht dat ze 'm wel zouden aanpassen vorige week toen hij 50% korting had, maar toen ging van de (te) lage prijs ook nog 50% af.
  dinsdag 18 april 2023 @ 08:00:19 #167
208890 June.
Seriously?
pi_208809089
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 22:33 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier is de Unox rookworst al een paar weken verkeerd geprijst. Had verwacht dat ze 'm wel zouden aanpassen vorige week toen hij 50% korting had, maar toen ging van de (te) lage prijs ook nog 50% af.
Dat lijkt wel 'extreme couponing' praktijken :D Toch jammer dat Nederland niet zoiets heeft.
Shine bright like a diamond.
pi_208809282
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 08:00 schreef June. het volgende:

[..]
Dat lijkt wel 'extreme couponing' praktijken :D Toch jammer dat Nederland niet zoiets heeft.
oww als je dat af en toe ziet dat ze een paar honderd dollar aan boodschappen meenemen en er dan nog geld bij uit krijgen, die mensen zijn echt geniaal.
Sommige slaan wel echt door maar damn
pi_208809292
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:

[..]
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.

AH kan dit makkelijk doen. Die hebben tegenwoordig digitale prijskaartjes, dus het zal hoogst zelden voorkomen dat de prijs niet overeenkomt met de kassaprijs. Dit in tegenstelling tot de Jumbo, waar nog niet elk filiaal digitale prijskaartjes heeft en waar soms 800 prijskaartjes per week moesten worden aangepast.
Het is jammer van de zelfscan kassa's, heb voor die tijd ook vaker een boodschappenkar voor niets mee gekregen omdat je 4de wachtende in de rij bent. nu gaat die vlieger niet meer op omdat je ook naar een zelf scan kan gaan :'(
pi_208809318
Mijn dochter wilde laatst chocomel. Was dat altijd al zo duur, of is dat gewoon erg in prijs gestegen. Ik bedoel die van Nutricia. Scheelt ruim een euro met een huismerk met dezelfde inhoud.

En aardbeien worden weer steeds goedkoper O+ Bakje Hollandse aardbeien 400 gr. bij AH deze week voor 2,79. Vorige week waren ze nog 2,99. Lekker!
pi_208810912
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Het is jammer van de zelfscan kassa's, heb voor die tijd ook vaker een boodschappenkar voor niets mee gekregen omdat je 4de wachtende in de rij bent. nu gaat die vlieger niet meer op omdat je ook naar een zelf scan kan gaan :'(
Hmm, goeie! Dat zou ik eens na moeten kijken.

Voorheen gold die regel voor de zelfscankassa's en vaste kassa's apart. Dus, 4e in de rij en er kan nog een andere kassa open was gratis boodschappen. Dat je bij een zelfscan kan scannen, was bijzaak. Maar dat waren dan wel van die zelfscankassa's met zo'n scanner waar je in de winkel al je boodschappen scande. De huidige zelfscankassa's waar je dus bij de kassa zelf scant, waren er toen nog niet.

Zekerheden-boekje maar eens nalezen :Y

Overigens nooit op die regel beroept, maar neem wel met grote regelmaat gratis tht-producten mee uit het schap.
pi_208810929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter wilde laatst chocomel. Was dat altijd al zo duur, of is dat gewoon erg in prijs gestegen. Ik bedoel die van Nutricia. Scheelt ruim een euro met een huismerk met dezelfde inhoud.

En aardbeien worden weer steeds goedkoper O+ Bakje Hollandse aardbeien 400 gr. bij AH deze week voor 2,79. Vorige week waren ze nog 2,99. Lekker!
Chocomel is nog wel vaak in de aanbieding toch. Niet meer voor 1 euro per pak zoals vroeger maar als er weer een aanbieding is gewoon inslaan (met mate, anders krijg je misschien een dik kind)
pi_208811018
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Het is jammer van de zelfscan kassa's, heb voor die tijd ook vaker een boodschappenkar voor niets mee gekregen omdat je 4de wachtende in de rij bent. nu gaat die vlieger niet meer op omdat je ook naar een zelf scan kan gaan :'(
Gaat nog steeds op!

Heb het even nagekeken, maar jumbo.com maakt onderscheid tussen de diverse kassa's:
-reguliere (pin)kassa
-zelfscan kassa
-zelfservice kassa.

Zie screenshot. Maar, uiteraard wil de winkelier niet dat je gebruik maakt van de zekerheden. Je kunt dus discussie verwachten.

Als er nog een andere reguliere kassa open kan, en jij staat bij zo'n kassa, kun je je dus op de 'vlot winkelen'-zekerheid beroepen. Je hoeft niet naar een zelfscankassa of zelfservicekassa (zeg maar die nieuwe pleinen).



[ Bericht 4% gewijzigd door Inbox op 18-04-2023 12:03:06 ]
pi_208811048
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 11:55 schreef Inbox het volgende:

[..]
Gaat nog steeds op!

Heb het even nagekeken, maar jumbo.com maakt onderscheid tussen de diverse kassa's:
-reguliere (pin)kassa
-zelfscan kassa
-zelfservice kassa.

Zie screenshot. Maar, uiteraard wil de winkelier niet dat je gebruik maakt van de zekerheden. Je kunt dus discussie verwachten.

[ link | afbeelding ]
Goed om te weten, ja bij sommige Jumbo's hier nemen ze het niet zo nauw met het aantal wachtende mensen aan de kassa voor er een kassa bij geroepen wordt.
pi_208811079
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 11:58 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Goed om te weten, ja bij sommige Jumbo's hier nemen ze het niet zo nauw met het aantal wachtende mensen aan de kassa voor er een kassa bij geroepen wordt.
Algemeen bekend. Het kost ze geld, dus logisch wel.
Heb soms zelfs het idee dat het personeel erop afgerekend wordt als het te vaak voorkomt.

Hier heb ik een filiaal dat de regels ook niet zo goed kent. Dat heeft weliswaar meer betrekking op de versgarantie, maar toch. Soms verzinnen ze gewoon dr eigen regeltjes om er maar onderuit te komen. Krijg je er maar een mee bijvoorbeeld als iets op de datum is en ze vinden dat je niet voldoende andere producten hebt gekocht. Dat soort dingen..
pi_208811112
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:01 schreef Inbox het volgende:

[..]
Algemeen bekend. Het kost ze geld, dus logisch wel.
Heb soms zelfs het idee dat het personeel erop afgerekend wordt als het te vaak voorkomt.

Hier heb ik een filiaal dat de regels ook niet zo goed kent. Dat heeft weliswaar meer betrekking op de versgarantie, maar toch. Soms verzinnen ze gewoon dr eigen regeltjes om er maar onderuit te komen. Krijg je er maar een mee bijvoorbeeld als iets op de datum is en ze vinden dat je niet voldoende andere producten hebt gekocht. Dat soort dingen..
Ja dat klopt, hier 2 jumbo's dicht bij elkaar liggen, had gezien dat de kwark die ik altijd haal bij de AH goedkoper was dan bij de Jumbo, dit aangegeven, eerste jumbo gaf me netjes het geld terug en mocht het product gratis meenemen, de andere jumbo wou echt hebben dat ik naar de AH zou gaan, daar het product ging kopen en met het bonnetje terug zou komen om het geld terug te krijgen van hun...

Dit terwijl het mooi in de app stond wat de prijs bij de AH was.
  dinsdag 18 april 2023 @ 12:40:10 #177
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_208811561
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 19:31 schreef Inbox het volgende:

[..]
Heeft Jumbo ook al jaren. Menig maal gratis artikelen meegenomen. Een paar maanden achtereen nam ik zo wekelijks een cervelaatworst mee omdat ze het prijskaartje maar niet aanpasten. Op mn opmerking 'loop even naar het schap en pas het even handmatig aan met een pen' volgde het antwoord 'zo werkt het niet, meneer'. Ok,dan niet joh! en elke week nam ik een gratis worst mee.

AH kan dit makkelijk doen. Die hebben tegenwoordig digitale prijskaartjes, dus het zal hoogst zelden voorkomen dat de prijs niet overeenkomt met de kassaprijs. Dit in tegenstelling tot de Jumbo, waar nog niet elk filiaal digitale prijskaartjes heeft en waar soms 800 prijskaartjes per week moesten worden aangepast.
Bij onze vestiging gebeurt dat nogal vaak verkeerde prijzen. :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_208811624
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2023 12:40 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Bij onze vestiging gebeurt dat nogal vaak verkeerde prijzen. :D
Sprak een Jumbo medewerker paar maanden. Die had het erover dat er soms dagelijks 800 prijzen gewisseld moesten worden. Dan snap je ook wel dat veel winkels nu overgaan op digitale prijsjes. Een druk op de knop en het is aangepast.

Ik maak graag gebruik van de zekerheden, Heb dr echt schijt aan. Vind alleen de discussies die het soms oplevert soms irritant. Of dat je perse naar de servicebalie moet en daar ook weer moet wachten..
pi_208811748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 11:55 schreef Inbox het volgende:

[..]
Gaat nog steeds op!

Heb het even nagekeken, maar jumbo.com maakt onderscheid tussen de diverse kassa's:
-reguliere (pin)kassa
-zelfscan kassa
-zelfservice kassa.

Zie screenshot. Maar, uiteraard wil de winkelier niet dat je gebruik maakt van de zekerheden. Je kunt dus discussie verwachten.

Als er nog een andere reguliere kassa open kan, en jij staat bij zo'n kassa, kun je je dus op de 'vlot winkelen'-zekerheid beroepen. Je hoeft niet naar een zelfscankassa of zelfservicekassa (zeg maar die nieuwe pleinen).

[ link | afbeelding ]
Niet alle reacties gelezen maar als er nog een zelfscan kassa met kortere rij is, telt het dus niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208812059
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 13:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet alle reacties gelezen maar als er nog een zelfscan kassa met kortere rij is, telt het dus niet.
Zoals in het plaatje te zien is wordt er een onderscheid gemaakt tussen reguliere kassa, zelfscan kassa (die scanners die je meeneemt in de winkel) en zelfservice kassa's (de kassa's waar je zelf alles langs de blieper mag halen)

De zelfservice kassa's zijn inderdaad uitgesloten van de actie, maar denk wel dat het een moeilijk verhaal zal worden om toch je gelijk te krijgen ookal zou je dat hebben volgens hun website
pi_208812955
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 13:32 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Zoals in het plaatje te zien is wordt er een onderscheid gemaakt tussen reguliere kassa, zelfscan kassa (die scanners die je meeneemt in de winkel) en zelfservice kassa's (de kassa's waar je zelf alles langs de blieper mag halen)

De zelfservice kassa's zijn inderdaad uitgesloten van de actie, maar denk wel dat het een moeilijk verhaal zal worden om toch je gelijk te krijgen ookal zou je dat hebben volgens hun website
Heb je de tekst ook gelezen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208813831
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 14:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb je de tekst ook gelezen?
Jazeker, daar wordt aangegeven dat de zelfservice kassa's uitgesloten zijn van de actie, verder wordt er binnen de actie onderscheid gemaakt van reguliere kassa's en zelfscan kassa's waar de actie voor geld.

Ze verwoorden het een beetje apart door de zelfservice kassa's uit te sluiten van de actie maar ze daarna te gebruiken als reden waarom de garantie niet zou gelden.

verwacht ook dat ze zich daar op zullen beroepen mocht je inderdaad het argument gaan maken dat je de 4de wachtende in de rij bent.
pi_208814916
Het lijkt er op dat prijzen her en der weer wat dalen in de supermarkten, valt het jullie ook op?
Zeker qua zuivel. Pond gesneden kaas voor 3,99 en pakken vla weer voor een euro. Aardbeien zijn elke week wel ergens voor 2 euro te krijgen sinds januari, dat is zelfs redelijk uniek te noemen in de winter :9
blablablabla
pi_208815556
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 13:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet alle reacties gelezen maar als er nog een zelfscan kassa met kortere rij is, telt het dus niet.
Nogmaals lezen. Heb niet voor niks een screenshot toegevoegd :)

De zekerheid geldt apart voor de zelfscankassa en apart voor de reguliere kassa. Bij beide kun je dus aanspraak maken op de zekerheid, als er nog eentje bij kan van dat type kassa waar je staat en er meer dan 3 wachtenden in de rij voor je zijn. Ook als bij het andere type kassa een kortere rij is. Ik zie je al aankomen met een volle kar boodschappen, terwijl de kassa bedoeld is voor zelfscanners. Normaal mag je daar ook niet afrekenen zonder scanner namelijk.


De zelfservicekassa kun je dus in feite wegdenken als je aanspraak wilt maken op die zekerheid en je aan de voorwaarden voldoet.

[ Bericht 12% gewijzigd door Inbox op 18-04-2023 18:43:07 ]
pi_208815749
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 18:31 schreef Inbox het volgende:

[..]
Nogmaals lezen. Heb niet voor niks een screenshot toegevoegd :)
In die screenshot lezen we
quote:
De garantie geldt niet:
1. Als je bij een andere reguliere (pin)kassa of zelfscankassa met een kortere rij kunt aansluiten
Je maakt mij niet wijs als dat niet geïnterpreteerd wordt als -> yo er is nog plek bij de zelfscan dus pleur maar op met je gratis kar. Er staat nl niet letterlijk in die uitzondering dat het per groep is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208815873
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 18:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In die screenshot lezen we
[..]
Je maakt mij niet wijs als dat niet geïnterpreteerd wordt als -> yo er is nog plek bij de zelfscan dus pleur maar op met je gratis kar. Er staat nl niet letterlijk in die uitzondering dat het per groep is.
Erboven staat vermeld dat de garantie apart geldt voor de reguliere kassa EN apart geldt voor de zelfscankassa. Dat 'apart' wordt nadrukkelijk vermeld. Daar wordt nadrukkelijk dus onderscheid gemaakt tussen de kassatypes. Dat zou onnodig zijn als je alles op een hoop gooit qua kassa;.s Terecht, want je mag niet met een volle kar aansluiten bij zo'n zelfscankassa waar je met je handscanner normaalgesproken aankomt.

Het zijn beide bemande kassa's en een van de vereisten is dat er geen extra kassa open kan.

Dus zodra er een kassa openkan van het type waar jij in de rij staat, kun je je op de zekerheid beroepen. Ook als de zelfservicekassa (zeg maar die op die nieuwe pleintjes) direct bruikbaar zijn. Logisch, want bij die zelfscanpleintjes kun je niet contant betalen ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door Inbox op 19-04-2023 09:13:30 ]
  maandag 24 april 2023 @ 15:53:28 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208887103
Ik loop wat achter, kan al bijna weer een nieuwe maand bijwerken in Excel.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Cijfers van februari:

Boodschappen: ¤ 287,63
Afhaaleten: ¤ 102,35 (7! keer afgehaald)

Totaal per week: ¤ 90,00.
Cijfers van maart:

Boodschappen: ¤ ¤ 426,46
Afhaaleten: ¤ 97,30 (4 keer afgehaald)

Totaal per week: ¤ 120,87.

Dat was even geen goede maand. Het was vooral druk en chaotisch, verder weet ik niet waar al dat geld naartoe is gegaan. Het kan ook wel voor een keertje.
Spoilers!
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 16:03:43 #188
382129 crew  Donna
pi_208887231
Onze maand is tot en met woensdag. Was ook een maand met veel afhaal en etentjes haha.
  dinsdag 25 april 2023 @ 19:47:53 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208900940
Een boodschappenbudget van 300 euro per week:
‘Kopen alleen wat nodig is’
GELD & GELUK

Elif en Rob werden verliefd dankzij een gezamenlijk idee: speelgoed ruilen. ‘Dankzij haar heb ik het minimalisme grondiger ontdekt,’ vertellen zij in de Mezza-rubriek Geld&Geluk.

Premium, maar dit geeft wel een idee.

quote:
Rob: ‘Hoewel we het ruim hebben, doen we bewust boodschappen, ook om verspilling tegen te gaan.’

Elif: ‘Eten weggooien is niet duurzaam, bovendien hou je budget over door geen onnodig voedsel te kopen.’

Rob: ‘We hebben het boodschappenbudget op 300 euro per week gezet.’

Elif: ‘We gaan bijna dagelijks naar de winkel en kopen alleen wat nodig is.’

Rob: ‘De regel is: wat op je bord ligt, eet je op.’
The love you take is equal to the love you make.
pi_208901014
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Een boodschappenbudget van 300 euro per week:
‘Kopen alleen wat nodig is’
GELD & GELUK

Elif en Rob werden verliefd dankzij een gezamenlijk idee: speelgoed ruilen. ‘Dankzij haar heb ik het minimalisme grondiger ontdekt,’ vertellen zij in de Mezza-rubriek Geld&Geluk.

Premium, maar dit geeft wel een idee.
[..]

Minimalisme van ¤1200,- boodschappengeld per maand.
Ik zou er mijn best voor moeten doen _O-
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 19:59:04 #191
382129 crew  Donna
pi_208901106
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Een boodschappenbudget van 300 euro per week:
‘Kopen alleen wat nodig is’
GELD & GELUK

Elif en Rob werden verliefd dankzij een gezamenlijk idee: speelgoed ruilen. ‘Dankzij haar heb ik het minimalisme grondiger ontdekt,’ vertellen zij in de Mezza-rubriek Geld&Geluk.

Premium, maar dit geeft wel een idee.
[..]

Jemig haha. :7
  dinsdag 25 april 2023 @ 19:59:54 #192
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208901116
Gezamenlijk Netto-inkomen: ¤4500 - 6000
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 20:02:17 #193
382129 crew  Donna
pi_208901151
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:59 schreef Gunner het volgende:
Gezamenlijk Netto-inkomen: ¤4500 - 6000
Wat wil je hier mee zeggen?
  dinsdag 25 april 2023 @ 20:08:02 #194
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208901224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:02 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat wil je hier mee zeggen?
dat deze mensen geen reden hebben om zuinig te hoeven doen gezien de titel van het topic :P
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 20:11:29 #195
382129 crew  Donna
pi_208901273
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:08 schreef Gunner het volgende:

[..]
dat deze mensen geen reden hebben om zuinig te hoeven doen gezien de titel van het topic :P
Dan heb ik dat ook niet.
Zuinig en bewust zijn staat echt los van hoe hoog het inkomen is.

¤300 per week aan boodschappen voor 2 personen is niet ineens normaal als je meer dan 5K netto hebt toch?
  dinsdag 25 april 2023 @ 20:12:18 #196
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208901282
Nee zeker niet.
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 20:13:03 #197
382129 crew  Donna
pi_208901293
Oh gelukkig haha. Dan is het toch een leuke post om je even over te verbazen. :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 25 april 2023 @ 20:18:05 #198
269689 crew  Viv
pi_208901351
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Dan heb ik dat ook niet.
Zuinig en bewust zijn staat echt los van hoe hoog het inkomen is.
Dit. Ik let in de supermarkt altijd goed op en koop daarnaast regelmatig dingen als Lego, omdat we daar langer plezier van hebben dan van een duurdere pastasaus/etc.
quote:
¤300 per week aan boodschappen voor 2 personen is niet ineens normaal als je meer dan 5K netto hebt toch?
Misschien dat ze het ten opzichte van hun omgeving nog netjes doen, dat ze daarom het idee hebben zo zuinig boodschappen te doen? :)
pi_208901564
Ik zou ook niet eens echt mm best hoeven doen om aan die 300 piek te komen eigenlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208903870
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 08:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn dochter wilde laatst chocomel. Was dat altijd al zo duur, of is dat gewoon erg in prijs gestegen. Ik bedoel die van Nutricia. Scheelt ruim een euro met een huismerk met dezelfde inhoud.

En aardbeien worden weer steeds goedkoper O+ Bakje Hollandse aardbeien 400 gr. bij AH deze week voor 2,79. Vorige week waren ze nog 2,99. Lekker!
Zuivel is gewoon veel duurder geworden.

Lidl griekse yoghurt in zo’n emmertje was altijd 1,69 en nu 2,10.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')