Alles herkenbaar in deze post.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik ook. En ik wil hier overigens geen spaar- en belegtopic van maken hoor. Maar als je dan zunig bent en geld spaart, wil ik er zo ondertussen toch ook wel wat mee doen. Vooral omdat ik momenteel geen pensioen opbouw. Ik neem nooit echt risico's (zei de vrouw die een eigen winkel in coronatijd begon) en ik heb gewoon te weinig kennis om te snappen waar ik mee bezig ben als ik nu zou beleggen. De rente bij Bunq lijkt me een goede eerste stap, alleen dan roeptoetert iemand op Twitter natuurlijk weer dat de wereld vergaat en dan vind ik het toch weer eng.
Ja maar, ja maar, dan wil ik wel vergaan met het idee dat mijn geld een hoge rente heeft.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat ben je er zelf ook niet meer.
Ik heb bij BND ook nog een losse spaarrekening voor m'n pensioen trouwens. Want ik bouw idd ook geen pensioen op via m'n werk.
Hahaha.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan wil ik wel vergaan met het idee dat mijn geld een hoge rente heeft.
Als je je echt echt echt druk maakt om zulke dingen kan je idd beter sparen in een oude sok denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dan wil ik wel vergaan met het idee dat mijn geld een hoge rente heeft.
En dat er uberhaupt nog spaargeld is, want iemand riep natuurlijk weer dat al je geld binnen een seconde weg is als er iets gebeurt. En zo snel ben ik niet.
Bill begs to differ.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je je echt echt echt druk maakt om zulke dingen kan je idd beter sparen in een oude sok denk ik.
Maar dan heb je waarschijnlijk ook een roeiboot liggen in case of overstromingen? En alle belangrijke papieren in waterdichte mapjes? Een prep pakket met houdbaar voedsel, water en een radiootje op zolder?
En alle andere voorzorgsmaatregelen voor elk scenario wat je kan overkomen?
Als de boel ploft, dan ploft het. Dan heeft iedereen daar last van. Als jij dan de enige bent met geld heb je er waarschijnlijk ook geen zak aan.
Bill had geloof ik geen internet toen de stront de ventilator raakte.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Die hoopt iig dattie dan nog internet heeft.
Je wilt zo zuinig aan weer OT gaan?quote:Op woensdag 5 april 2023 17:56 schreef Kopiko het volgende:
We dwalen intussen weer ver af van de kern van dit topic, zeg ik zuinigjes.
Als je nu naar Openbank -gratis bankrekening via een app- overstapt, heb je permanent een gratis reisverzekering die normaal 8,95 euro kost bij ze. Moet je wel je reis en dergelijke via je Openbank rekening betalen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb een keer een lekkende koelkast op marktplaats gezet, zelfs daar heb ik toen nog 20 euro voor gekregen.
Ben nu wel lekker aan het sparen met cashback xxl, begin dit jaar wat oversluitingen gedaan (zorg/auto en reisverzekeringen) dan tikt het lekker aan. En alles via bol en booking gaat nu ook via hun.
Voor die reisverzekering hoef je het niet te doen. Ik ben maanden bezig geweest om een claim neer te leggen bij die reisverzekering. Na uren aan de lijn hangen kreeg ik een e-mailadres waar ik de claim moest indienen, maar daar wordt niet op gereageerd. Uiteindelijk ben ik er zoveel tijd en moeite aan kwijt geweest dat ik het maar heb opgegeven.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Als je nu naar Openbank -gratis bankrekening via een app- overstapt, heb je permanent een gratis reisverzekering die normaal 8,95 euro kost bij ze. Moet je wel je reis en dergelijke via je Openbank rekening betalen.
Die fintech-apps zijn best interessant als je gratis wilt bankieren. Ze bieden toch wel wat voordelen boven een betaalde rekening bij bijv. de ABN Amro ofzo, zolang het tenminste gratis blijft.
Bij elke verzekeraar is er wel wat te klagen. Als extra is het leuk en als het toch gratis is, kan het interessant zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:24 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Voor die reisverzekering hoef je het niet te doen. Ik ben maanden bezig geweest om een claim neer te leggen bij die reisverzekering. Na uren aan de lijn hangen kreeg ik een e-mailadres waar ik de claim moest indienen, maar daar wordt niet op gereageerd. Uiteindelijk ben ik er zoveel tijd en moeite aan kwijt geweest dat ik het maar heb opgegeven.
Roeptoeteren is wel iets anders dan netjes vragen toch? Soms begrijpen ze het ook gewoon niet. Vind het zo lullig om dan zo bot te reageren.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja mensen die shit niet lezen en dan toch gaan roeptoeteren zijn ook wel echt schijtirritant ook
Ik ken de site niet hoor, reageerde op jou en jij had het over niet goed lezenquote:Op donderdag 13 april 2023 12:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Roeptoeteren is wel iets anders dan netjes vragen toch? Soms begrijpen ze het ook gewoon niet. Vind het zo lullig om dan zo bot te reageren.
Haha ja klopt, maar dan ben je niet meteen aan het roeptoeteren toch?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ken de site niet hoor, reageerde op jou en jij had het over niet goed lezen
Gatver.quote:Op donderdag 13 april 2023 16:44 schreef bijstandboy678 het volgende:
Ik koop nooit flesjes. Drink al 3 jaar dagelijks water uit hetzelfde flesje. Nooit schoongemaakt, want het water smaakt nog prima.
Hier ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 10:25 schreef Donna het volgende:
Mijn Jumbo start over 2 weken met digitale koopzegels in de app.
Heel blij mee. Hou van de zelfscan, maar dan moest je nog met je bon zo'n medewerker aanschieten voor je zegels, dus deed het vaker niet dan wel de laatste tijd. Maar nu kan ik weer los.quote:
Ik geloof niet dat ik die nu ga volgen danquote:Op donderdag 13 april 2023 12:21 schreef Donna het volgende:
Volgen jullie Gierige Gerda trouwens op Instagram? Dat is de laatste tijd ook echt een zuur wijf geworden zeg. In haar reacties naar anderen ook als mensen bijv. iets niet goed gelezen hebben. Zo bot. Reageer dan niet.
Bekendheid maakt geen leuker mens zullen we maar zeggen.
Ja dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 17 april 2023 14:44 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik die nu ga volgen danOok hier zal daarnaast de universele instagramwet gelden dat ieder succesvol account uiteindelijk vervalt in commercie, zelfpijperij of een combinatie daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |