Punniken met Janetquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:40 schreef patat het volgende:
Nou het is weer een groot feest op de stream
Wat gaan ze morgen doen? Cursus breien met Esther? Bob Ross schilderen?
![]()
(Niks tegen Bob Ross overigens)
Judo is als een nachtkaars uitgegaan, er zou eigenlijk op de dag van GJ's exit nog een laatste 'iets' meegedaan worden, geen idee wat, niet echt mee bezig gehouden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
Al die vechtsporten zijn afgeschaft na allerlei blessures bij vele bewoners of was er geen bellanngstelling meer ?!
Staat die zwarte box er nog ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Judo is als een nachtkaars uitgegaan, er zou eigenlijk op de dag van GJ's exit nog een laatste 'iets' meegedaan worden, geen idee wat, niet echt mee bezig gehouden.
Hoorde Isaac vandaag wel tegen Moraima zeggen dat hij op zaterdags weer bokstrainingen zou willen gaan geven. Niet voor nog een gala ofzo, maar gewoon om het bewegen.
que?quote:Op woensdag 8 maart 2023 00:20 schreef Harry het volgende:
Test, of de COS het eigenlijk wel doet.......
en dan Erik in bed met geluid van Zoe en Babette, maar dat wordt ook uitgezetquote:Op woensdag 8 maart 2023 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zodra bijv. Martin, Janet of Erik gaat slapen gaat die ene stream bij voorbaat meteen maar alvast op het nachtslot
Je kunt beter naar een tekenfilm gaan kijken want dan wordt je ook als een kleuter behandeldquote:Op woensdag 8 maart 2023 00:54 schreef Flow3r het volgende:
Isaac, Mirthe, Wanda, Kenzy Rupie , Imadidin en Jappie waren nog wakker
Hoorde Zoe en babet in de slaapkamer
maar de regie is er klaar mee
Het valt me wel op dat sinds de kas verbouwd is, deze het meest gebruikt wordt als "Nominatie Overleg Hok" waar ze blijkbaar wel luidkeels hun plannen durven rondspuien ipv fluisterend en mompelend in de Loodsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:05 schreef woxxel het volgende:
Ik wou dat ik me had opgegeven .
Wat makkelijk verdiend 900000.
Die gok zou ik ook wel nemen.
Ze hoeven echt niks maar dan ook niks te doen.
Volgens mij is het hele idee veranderd.
Ze hebben toch niet een kas geplaatst voor dit
GM.Rupi doet het leuk als manager naar mijn mening.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:31 schreef cinsan het volgende:
good morning
rupi wakker is in de keuken bezig alles klaarzetten voor ontbijt
Ik zie de bewoners niet echt een hekel hebben aan dat biljartquote:Op woensdag 8 maart 2023 03:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Las ik het nu goed dat Erik en JW weer voor een stemming op rood stonden?
Door hun gezeik kunnen wij nu hele dagen naar dat klotebiljarten kijken.
JW heeft ook zijn drumstel gekregen en zou drumles gaan geven, maar sinds dat biljart er is, heb ik hem er niet meer op gezien.
Ik zou ook gaan biljarten en een fikse scheur in dat laken maken en dan op rood gaan staan dat het niet gemaakt mag worden of een nieuw![]()
heb het ook niet gehoord, mss die voedingssupplementenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Niet te verstaan zo
Met dat scheerapparaat
kon er ook weinig van maken iets met splitten dacht ik te horenquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
Niet te verstaan zo
Met dat scheerapparaat
jw wilde per se drumstel hebben , sedert dat biljart er is zie je hem amper nog drummen , daar erger ik me aan en aan jw zelf ook , grote zeiker over van alls en nog watquote:Op woensdag 8 maart 2023 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie de bewoners niet echt een hekel hebben aan dat biljartZijn de hele dag door wel mensen bezig, of om te spelen of om het te leren. Dus expres een scheur maken in het laken zie ik er niet van komen. En dat wij daarom tegen biljartgezeik aan moeten kijken, zal de bewoners denk ik een rotzorg zijn.
ik ben ook slechte slaper , eerder te vroeg wakker , slaap zo 6 uurtjes , maar ik klaag zo niet als kenzy en ik ben 71 jaarquote:
Ik ben ook geen goede slaperquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben ook slechte slaper , eerder te vroeg wakker , slaap zo 6 uurtjes , maar ik klaag zo niet als kenzy en ik ben 71 jaar
quote:
Heeft de hele dag in bed gelegen gister.quote:
en heel laat er weer inquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Heeft de hele dag in bed gelegen gister.
je wast toch ook weer gewoon je volgende was als je eerst de meest smerige was hebt gewassen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
en daarna gewone was in zelfde machine wassen , nee bedankt
Het zijn All Stars, die kunnen prima in de was.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je dat in een sneakershop zegt
ja ok , maar persoonlijk vind ik het niet proper en ik zou het nooit doen mijn mening maar hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
je wast toch ook weer gewoon je volgende was als je eerst de meest smerige was hebt gewassen?
ik snap ook die opmerkingen hier over bah vies niet. Op het aanrecht zitten is vies, iets met je handen pakken is vies enz enz. Misschien spiegelen aan eigen hygiene??quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
je wast toch ook weer gewoon je volgende was als je eerst de meest smerige was hebt gewassen?
huuuuuuuuuuu eliminatie verwacht ice dan , vandaar al dagen nominatiegelulquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
ICE verwacht wel een zoemer maar geen verdien
Ze letten zelf niet echt opquote:Op woensdag 8 maart 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuu eliminatie verwacht ice dan , vandaar al dagen nominatiegelul
Ja, precies. Thuis gelden andere regels dan in een bedrijf en voor hun is dit thuis.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik snap ook die opmerkingen hier over bah vies niet. Op het aanrecht zitten is vies, iets met je handen pakken is vies enz enz. Misschien spiegelen aan eigen hygiene??
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Bern
Het droomsap mag niet meer
Kennelijk valt heel Twitter er over
O jammer net niet gehoord.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Bern
Droomsap mag niet meerquote:
Het is ook belachelijkquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droomsap mag niet meer
Ze hebben van achter te horen gekregen dat er nogal wat rumoer is over droomsap
( kennelijk valt heel Twitter er over zei Bern)
Zie er welgeteld 13 berichten over op twitter, waarvan 2 over die opmerking van netquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Bern
Ik denk dat Twitter een aanname van Bern isquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie er welgeteld 13 berichten over op twitter, waarvan 2 over die opmerking van net
Moet dan welquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Twitter een aanname van Bern is
Op FB zijn er heeeel veel berichten over
Straks allemaal aan de pammetjes op doktersadviesquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
dus nu droomsap inleveren , ocharme jw , esther
Gelukkig is er Twitterquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks allemaal aan de pammetjes op doktersadvies
En dan mogen ze er niet over pratenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks allemaal aan de pammetjes op doktersadvies
Hier is er ook genoeg commentaar opquote:
En komen ze nog steeds al junkies de loods uit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan mogen ze er niet over praten
Tis wel een keuze hčquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En komen ze nog steeds al junkies de loods uit.
Als ze er normaal mee om waren gegaan was er volgens mij geen probleem geweest, maar elke dag een eetlepel is onverantwoordelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is er ook genoeg commentaar op
Ze kunnen hier net zo goed meelezen
Ik beweer nergens andersquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een keuze hč
Om het te nemen
Ik denk dat de beelden van een zombie zoe ook niet echt hielpenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze er normaal mee om waren gegaan was er volgens mij geen probleem geweest, maar elke dag een eetlepel is onverantwoordelijk.
Heeft hier al gestaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef 5thencounter het volgende:
Even resumeren..hebben we dat ook weer gehad
Maar wat zijn nu de exacte ingrediënten van Droomsap? Dat hebben we ook even opgezocht.
Zoals hierboven vermeld zitten er 7 kruiden in. Deze werken allemaal rustgevend en zijn door experts samengesteld. Het betreft haver, maretak, meidoorn, hop, paardenkastanje, slaapmutsje en passiflora.
Verder zit er 17% natuurlijke honing in, 3,26mg doxylamine, en ook citroenzuur, plantaardige glycerine, sirupus simplex, tragacanth, vanille, kaliumsorbaat en 3% alcohol.
Wel moet erbij gezegd worden dat je Droomsap beter niet te lang achter elkaar kunt gebruiken. Veel klanten vinden dat teleurstellend, omdat zij juist met dit middel goed kunnen slapen.
Maar als het lichaam went aan de ingrediënten, heeft het naar verwachting uiteindelijk geen effect meer. Daarom is voorzichtigheid geboden bij het gebruik van dit middel.
Melatonine werkt alleen als je lichaam er een tekort aan heeftquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi Febo![]()
Droomsap is ook onzin. Als je zo afhankelijk bent van iets om te slapen of functioneren, moet hje niet meedoen aan een rls.
Maar nu gaan ze allemaal pammetjes krijgen, alsof dat wel goed is
of melatonine..
Dat bedoel ik met verantwoordelijk, hetzelfde met JW en Esther, JW die tijdens de pitch beweerde dat hij eens in de twee weken Droomsap neemt, maar ze lurken het elke dag naar binnenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de beelden van een zombie zoe ook niet echt hielpen![]()
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet vandaag even naar achter ?
Of allemaal even een droomsap standjequote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorik denk dan toch aan een eliminatie vandaag
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
Iedereen moet vandaag even naar achter ?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of allemaal even een droomsap standje![]()
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen maar jij was me voorik denk dan toch aan een eliminatie vandaag
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
om even ingefluisterd te krijgen wat ze moeten stemmen?
Als dat sapje zijn werking verliest na liters opgezopen te hebben, lijkt het me logisch dat Febo het weer terug wil hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of allemaal even een droomsap standje![]()
Om duidelijk te maken dat de Kleiduif en de Postduif verboden terrein zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja die podcast, anders gaat het wel heel lang duren denk ik voordat de rest het weet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja die podcast, anders gaat het wel heel lang duren denk ik voordat de rest het weet.
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
kleiduif...?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken dat de Kleiduif en de Postduif verboden terrein zijn
ohh serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.
Hmm apartquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
Bern tegen Kenzi:
al achter geweest?
Kenzi knikt
Bern:weten we iig dat jij dat niet gaat krijgen
ik weet ook niet wat hij precies bedoelde.. daarna ging het over hoe ze had geslapen..quote:
Anders zouden de smaakmakers (lees de grote monden) als eerste genomineerd zijn, en dat willen ze voorkomen.quote:
ik vind daar wat vanquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Anders zouden de smaakmakers (lees de grote monden) als eerste genomineerd zijn, en dat willen ze voorkomen.
Ik geloof wel dat de FEBO dergelijke informatie gebruikt jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou dat kunnen duiden op een eliminatie of zou het iets maken kunnen hebben met podcast gate?
Dat denk ik ook , en dit duurt nu al bijna een weekquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de FEBO dergelijke informatie gebruikt ja
sneeuw?quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef espri het volgende:
Ik zag vanmorgen Mirthe ook heel enthousiast doen toen ze naar buiten keek, echt van hey wat is dat? riep ze. Iets aan het opbouwen ofzo?
lag wat sneeuw buiten mss daaroverquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef espri het volgende:
Ik zag vanmorgen Mirthe ook heel enthousiast doen toen ze naar buiten keek, echt van hey wat is dat? riep ze. Iets aan het opbouwen ofzo?
Ja zou kunnen maar al die oproepen van zendercheck geeft mij wel het gevoel dat er iets staat te gebeuren.quote:
dat is vaak ook wel zoquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:53 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar al die oproepen van zendercheck geeft mij wel het gevoel dat er iets staat te gebeuren.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kenzy heeft heel lang bij de appie gewerkt, daar vonden ze dat een te grote mond had
toen is ze naar de overkant gelopen en gezegd dat ze teamleider bij de Vomar wilde worden
maar ze had geen grote mond, ze wist dingen gewoon beter dan haar toenmalige manager
wat uiteraard kan, dat je goede ideeën hebt of dingen beter weet maar hoe oud is Kenzi nu, 24?quote:
Dit is niet waar!quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In alle RLS'en moeten ze van te voren melden waar ze op gaan stemmen, en van deelnemers die hebben meegedaan is uitgelekt dat ze dan flink gemanipuleerd worden.
Babs stond er al opquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:04 schreef Setje72 het volgende:
Staat Babette nou ook echt op de nominatie lijst? (Met Wanda)
Alle warmte door de schoorsteenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:05 schreef espri het volgende:
Haard aansteken met laatste stukjes hout maar ook constant de deur ver open laten...
Kloptquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over een haspelquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:13 schreef espri het volgende:
Isaac en Rupert, niet te volgen wat ze nu zeggen..
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:15 schreef espri het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik ook verstond ja
Gaat iets gebeuren, en misschien iets wat langer duurt dan normaal, dus batterijen moeten in orde zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat vandaag met die microfoons? Ze blijven het omroepen.. Erik valt het ook al op.
Goedemorgen
ze worden naar achteren geroepenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
Wat is dat vandaag met die microfoons? Ze blijven het omroepen.. Erik valt het ook al op.
Goedemorgen
Laten we het hopen want het is weer erg saai.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat iets gebeuren, en misschien iets wat langer duurt dan normaal, dus batterijen moeten in orde zijn.
Vond dit wel interessant daaroverquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef schizolientje het volgende:
het gaat om deze stof, 3,26mg doxylaminedie mag niet in Nederland. Het gaat nergens over hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
Ik vind haar wel grappig gek zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik krijg een steeds grotere irritatie naar dat kind.
Eensquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Mirthe spoort ook echt niet hoor.. loopt ze naar het hek en staat ze aan die nep blaadjes te ruiken![]()
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% heteroquote:
heerlijk. dat past prima in haar hoofdquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% hetero
Dat is ook raarquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, maar komt ook met dat overdreven geklef met Kenzy en dan wel steeds roepen, ik ben 100% hetero
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
In de kas is ook raar
Hele vreemde vibe
klopt, hij heeft nog shag maar 'moet' de stelling doen want het was zijn stellingquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannen
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zei net, ik ga voor de eerste keer met tegenzin op groen staan en dat "hij" wel slim is. Denk dat het gaat over de stemming over het roken, waar ze hem voor hun karretje hebben gespannen
Er staat al een kacheltjequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Niet om aan te gluren die beslagen ramen.
Echt weer van ie klagende streamersquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Droomsap mag niet meer
Ze hebben van achter te horen gekregen dat er nogal wat rumoer is over droomsap
( kennelijk valt heel Twitter er over zei Bern)
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven gevenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef HappyCharly het volgende:
Nou kom maar door met een opdracht
liefst van een week
liefst dat ze verder geen geld krijgen
liefst dat ze de pot moeten aanspreken
Bezigheidstherapie, net als op de dagbestedingquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienen
Kunnen haar ouders zich daar vast op voorbereidenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven geven![]()
Je zag gewoon dat Moraima schrok van wat Mirthe allemaal uitkraamde.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bezigheidstherapie, net als op de dagbesteding
Dat dacht ik dus ook.. maar ook hoe koud ze reageerdequote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen haar ouders zich daar vast op voorbereiden
Het zegt vooral wat over de band tussen Mirthe en haar oudersquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik irriteerde gisteren ook zo aan haar toen ze het met Moraima op de slaapkamer had over het zorgen voor je ouders als ze op leeftijd zijn. Moraima zei dat ze niet wil dat haar moeder naar een bejaardentehuis gaat. Mirthe vond dat geen probleem want ze wil geen ruimte afstaan en ze wil wel gewoon feestjes blijven geven![]()
IK had het nog niet gezienquote:
nee 'verder', dus tot de opdracht klaar is, geen extra gesponsor door de feboquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij wil een opdracht van een week zonder dat ze er iets mee verdienen
Stond misschienquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef freaky40 het volgende:
Staat er een opdracht in de planning vandaag?
Lekker dan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond misschien
Ze ervaren daar wat problemen met de stroom
Bij schipholquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Dus Jeff woont vlakbij Biddinghuizen?
Ik dacht bij Schiphol
Defconquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij schiphol
Hij heeft het over een ander festival toch
10 minuten rijden naar Schiphol zei hij netquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:54 schreef puzziepie het volgende:
Dus Jeff woont vlakbij Biddinghuizen?
Ik dacht bij Schiphol
Dat heeft er niets mee te maken, dan heb je altijd nog reservestroom.quote:
Want ze hebben een enorme batterij staan ??quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken, dan heb je altijd nog reservestroom.
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toonquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:24 schreef lojanda het volgende:
Hypocrietquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toon
Mirthe is wel van de complotten jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toon
Wat denk je dat er daar doorheen gaat aan stroom, tel maar eens op, al die camera's, wasmachine en drogers 24/7 PC, DJ booth, biljart, electrisch koken, grote scherm in de loods, lampen ect.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want ze hebben een enorme batterij staan ??
I knowquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat denk je dat er daar doorheen gaat aan stroom, tel maar eens op, al die camera's, wasmachine en drogers 24/7 PC, DJ booth, biljart, electrisch koken, grote scherm in de loods, lampen ect.
Hmmm zonder het gesprek gehoord te hebben wil ik er geen conclusies uit trekken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zegt vooral wat over de band tussen Mirthe en haar ouders
Daar zit nogal wat discrepantie
en niet goed luisteren, dingen verkeerd door vertellen en aandikkenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en niet goed luisteren, dingen verkeerd door vertellen en aandikken
maar dan ook meteen weer downplayen alsof ze het niet gezegd heeft
Dat kanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm zonder het gesprek gehoord te hebben wil ik er geen conclusies uit trekken.
Zoiets zal het wel zijn ja, er kan nooit geen stroom zijn. Dan is de werking van zonnepanelen niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want ze hebben een enorme batterij staan ??
is haar manier van het spel spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ookquote:
Ze hebben al eerder een stroomstoring gehadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja, er kan nooit geen stroom zijn. Dan is de werking van zonnepanelen niet te vertrouwen.
Gewoon een realiteit met haar manier van uitleggen maar, hoeveel kinderen nemen hun ouders in huis?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar Nadir-vibesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klopt wel![]()
Maar dat is niet zo heel gek
Ja natuurlijk. Zo niet kan het ook overgenomen worden door andere bronnen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben al eerder een stroomstoring gehad
En zonder stroom van je net werken de meeste batterijen ook niet
Jij denkt dat je met zonnepanelen bent verzekerd van altijd stroom???
zo werkt het nietquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zo niet kan het ook overgenomen worden door andere bronnen.
Wow!! dat vind ik wel heftigquote:
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! dat vind ik wel heftig![]()
Nee dat heb ik niet , maar Mirthe is net zo mens als iedere ander daar en heeft net zo goed haar streken
Niemand daar is te vertrouwenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ook
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitsprakenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ook
ja klopt maar je kan er dus niet van op aanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitspraken
Zeker heel stiekem.. maar ik stoor heel erg ook aan haar nep doen. Je ziet aan alles dat ze zich heel anders voor doet als dat ze is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitspraken
Dat vin ik dus ook, hij heeft zijn biljart en gunt anderen nietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
Waarom hij op rood is gaan staan terwijl
Hij zelf een biljart wilde
niets is ook wat overtrokken. Hij heeft wel al die bonnen weggegeven die hij "gewonnen" hadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vin ik dus ook, hij heeft zijn biljart en gunt anderen niets
Ze irriteerde mij ook niet, maar ga me wel steeds meer aan haar ergerenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.
Dat dus.. maar ze is helemaal niet onschuldig.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het maakt haar in mijn ogen onbetrouwbaar, ze speelt het onschuldige meisje
Dat ook weer niet vind ik , maar ze heeft een andere gebruiksaanwijzing , dat welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.
Te weinig vind ik maar het ging m e vooral ook de reden waarom en hoe ze het zei.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een realiteit met haar manier van uitleggen maar, hoeveel kinderen nemen hun ouders in huis?
Nou liever Isaac if Marciano dan zo een gemaakte fake Mirthe. Waar ik de kriebels van krijg. Schakel al over als ze in beeld is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ook
vind het wel verfrissend eigenlijk als je het wegzet naast het gedrag van bijv. the bro's of Isaac in zijn eentje
Dat mag hij toch vinden?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Maw Erik vind het een onzinnig doel dus stemt hij tegen
Dat is ook hypocriet dan want biljarten kan welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Maw Erik vind het een onzinnig doel dus stemt hij tegen
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijfquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook hypocriet dan want biljarten kan wel
Nee preciesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijf
Dat heb ik totaal niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker heel stiekem.. maar ik stoor heel erg ook aan haar nep doen. Je ziet aan alles dat ze zich heel anders voor doet als dat ze is.
Komt vanzelf weer naar benedenquote:
Mirthe is geen irritatiebron voor mij. Wat Mootie zei, beetje onbenullig. Verder is ze best wel ok. Ze zal het spel spelen, maar ze is er minder mee bezig als enkele anderen daar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ook
vind het wel verfrissend eigenlijk als je het wegzet naast het gedrag van bijv. the bro's of Isaac in zijn eentje
1600quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
wat hangen de bro's vaak aan het klimrek he...
echt een topbesluit![]()
wat kostte dat ook alweer?
Juistquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijf
1700 als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
wat hangen de bro's vaak aan het klimrek he...
echt een topbesluit![]()
wat kostte dat ook alweer?
Dat zou toch een geweldige stream zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer naar beneden
Hoe dan ook ?
Het gaat om nepwimpers die ze wil leren zetten en make upquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar kun je veel mascara en lipstift voor kopen
hahahaquote:
Ik was sarcastischquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat om nepwimpers die ze wil leren zetten en make up
Het is Erikquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha
wat een bedrag!
(vind ik prima hoor, verbaast me gewoon hoe moeilijk ze over verschillende bedragen doen)
mijn ninja-edit was net niet ninja genoegquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen , dit is geen DTS
Ze irriteert mij ook niet, vind het een van de leukste vrouwen die er in zit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |