Dat heb ik totaal niet.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker heel stiekem.. maar ik stoor heel erg ook aan haar nep doen. Je ziet aan alles dat ze zich heel anders voor doet als dat ze is.
Moet de brandweer al komen?quote:
Komt vanzelf weer naar benedenquote:
Mirthe is geen irritatiebron voor mij. Wat Mootie zei, beetje onbenullig. Verder is ze best wel ok. Ze zal het spel spelen, maar ze is er minder mee bezig als enkele anderen daar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ook
vind het wel verfrissend eigenlijk als je het wegzet naast het gedrag van bijv. the bro's of Isaac in zijn eentje
1600quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
wat hangen de bro's vaak aan het klimrek he...
echt een topbesluit![]()
wat kostte dat ook alweer?
Juistquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijf
1700 als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
wat hangen de bro's vaak aan het klimrek he...
echt een topbesluit![]()
wat kostte dat ook alweer?
Dat zou toch een geweldige stream zijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer naar beneden
Hoe dan ook ?
Het gaat om nepwimpers die ze wil leren zetten en make upquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar kun je veel mascara en lipstift voor kopen
hahahaquote:
Ik was sarcastischquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat om nepwimpers die ze wil leren zetten en make up
Het is Erikquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha
wat een bedrag!
(vind ik prima hoor, verbaast me gewoon hoe moeilijk ze over verschillende bedragen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |