Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! dat vind ik wel heftig![]()
Nee dat heb ik niet , maar Mirthe is net zo mens als iedere ander daar en heeft net zo goed haar streken
Niemand daar is te vertrouwenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ook
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitsprakenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond hem ook onbetrouwbaar, je kan niet geloven wat er gezegd wordt of dat ook echt waar is, heb ik bij Mirthe ook
ja klopt maar je kan er dus niet van op aanquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitspraken
Zeker heel stiekem.. maar ik stoor heel erg ook aan haar nep doen. Je ziet aan alles dat ze zich heel anders voor doet als dat ze is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral heel stiekem, alleen al hoe ze elke keer praat, op zo'n samenzweerderige toon
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is anders onbetrouwbaar , niet berekenend maar eerder onbenullig in denken en uitspraken
Dat vin ik dus ook, hij heeft zijn biljart en gunt anderen nietsquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
Waarom hij op rood is gaan staan terwijl
Hij zelf een biljart wilde
niets is ook wat overtrokken. Hij heeft wel al die bonnen weggegeven die hij "gewonnen" hadquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vin ik dus ook, hij heeft zijn biljart en gunt anderen niets
Ze irriteerde mij ook niet, maar ga me wel steeds meer aan haar ergerenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.
Dat dus.. maar ze is helemaal niet onschuldig.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het maakt haar in mijn ogen onbetrouwbaar, ze speelt het onschuldige meisje
Dat ook weer niet vind ik , maar ze heeft een andere gebruiksaanwijzing , dat welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze leeft haar eigen leven en het is een beetje anders dan gemiddeld, maar ze irriteert me niet, integendeel, ze is vrij uniek.
Te weinig vind ik maar het ging m e vooral ook de reden waarom en hoe ze het zei.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een realiteit met haar manier van uitleggen maar, hoeveel kinderen nemen hun ouders in huis?
Nou liever Isaac if Marciano dan zo een gemaakte fake Mirthe. Waar ik de kriebels van krijg. Schakel al over als ze in beeld is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ook
vind het wel verfrissend eigenlijk als je het wegzet naast het gedrag van bijv. the bro's of Isaac in zijn eentje
Dat mag hij toch vinden?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Maw Erik vind het een onzinnig doel dus stemt hij tegen
En ik mag daar toch ook wat van vindenquote:
Dat is ook hypocriet dan want biljarten kan welquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:20 schreef greysbones het volgende:
Maw Erik vind het een onzinnig doel dus stemt hij tegen
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijfquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook hypocriet dan want biljarten kan wel
Nee preciesquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook geen persoonlijk doel, is puur tijdsverdrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |