abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208347527
quote:
80s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:42 schreef Mano_ het volgende:

[..]
M'n punt was dat wel duidelijk is hoe Kijkertje denkt :P Ze lijkt 2 vijanden te hebben: Trump/MAGA en Musk en grijpt elke mogelijkheid aan om die 2 met elkaar te verbinden. Of het nou relevant is of niet.

Mijn standpunt wat dat betreft is dat het niet aan een platform als Twitter is om te bepalen wat waar is en wat niet. Laat dat maar aan de gemeenschap over. Twitter moet hooguit doen wat de wet van haar verlangt: posts die in strijd zijn met de wet verwijderen en recidivisten blokkeren indien nodig.
^O^
De enige echte.
pi_208348004
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2023 18:27 schreef Kijkertje het volgende:
Niemand heeft het overigens over het verwijderen van tweets. Wat de vorige leiding deed was ze voor zien van waarschuwingen over het waarheidsgehalte ervan met verwijzingen naar bronnen die de (aantoonbare) feiten weergeven.
Kortom, Twitter bemoeide zich met de inhoud wat betreft het waarheidsgehalte van de tweet. Het enige wat Twitter imo moet controleren, is dat de desbetreffende tweet in strijd is met de wet en op basis daarvan een handeling plegen. Zoals de huidige policy in elkaar steekt.

Wel mooi dat je zelf in een complottheorie gelooft dat Musk Twitter heeft gekocht voor "political gain", en dit niet hard kan maken :') Tijd om onder jouw posts maar een misinformatie-labeltje te plakken dan. Twitter 1.0 style 8-)
De enige echte.
  zondag 12 maart 2023 @ 19:30:58 #128
323401 Kijkertje
met filter
pi_208348365
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 19:11 schreef Rnie het volgende:

[..]
Kortom, Twitter bemoeide zich met de inhoud wat betreft het waarheidsgehalte van de tweet. Het enige wat Twitter imo moet controleren, is dat de desbetreffende tweet in strijd is met de wet en op basis daarvan een handeling plegen. Zoals de huidige policy in elkaar steekt.

Wel mooi dat je zelf in een complottheorie gelooft dat Musk Twitter heeft gekocht voor "political gain", en dit niet hard kan maken :') Tijd om onder jouw posts maar een misinformatie-labeltje te plakken dan. Twitter 1.0 style 8-)
Waarheidsgehalte op grond van (aantoonbare) feiten. Mensen zoals jij kunnen maar moeilijk het onderscheid maken tussen feiten en meningen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208350160
quote:
81s.gif Op zondag 12 maart 2023 19:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarheidsgehalte op grond van (aantoonbare) feiten. Mensen zoals jij kunnen maar moeilijk het onderscheid maken tussen feiten en meningen.
Vandaar dat zo'n labeltje bij jou voor mij van toepassing is. :D Misschien stuur je mij onbewust wel aan om te denken dat Musk Twitter heeft gekocht voor political gain. :o Die complottheorie verdiend een labeltje imo.
Waar blijven je aantoonbare feiten @Kijkertje ?

Je bent een discussie met jezelf aan het houden omtrent de aantoonbare onjuistheden die tweets al dan niet zouden hebben :D Daar gaat het hier niet om. Ik vind persoonlijk ook dat Musk reinste onzin verkoopt als het gaat over Covid. Het gaat erom dat Twitter BV de tweet analyseert en hier eigenhandig een label onder plaatst. Ik vind dat Twitter zich daar niet mee moet bemoeien en dat de users middels community notes deze tweets eventueel kunnen corrigeren of nuanceren. Ook mijn flat earth tweet dus.

Hoe zou jij het aanpakken dan? Niet aankomen met het oude labeltjes-stelsel, want je "geest uit de fles" argument met dito Churchill ( :') ) quote slaat dan ook kant nog wal.

Het liefst druk je als admin op de "delete user" knop he? Geef het maar gewoon toe. Toe maar. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnie op 12-03-2023 22:52:05 ]
De enige echte.
pi_208350950
pi_208351205
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:44 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Musk vind Eva een interessant dingetje vermoed ik. Dit is niet de eerste keer dat hij haar benaderd _O-
De enige echte.
  zondag 12 maart 2023 @ 22:54:27 #132
323401 Kijkertje
met filter
pi_208352186
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Vandaar dat zo'n labeltje bij jou voor mij van toepassing is. :D Misschien stuur je mij onbewust wel aan om te denken dat Musk Twitter heeft gekocht voor political gain. :o Die complottheorie verdiend een labeltje imo.
Waar blijven je aantoonbare feiten @:Kijkertje ?

Je bent een discussie met jezelf aan het houden omtrent de aantoonbare onjuistheden die tweets al dan niet zouden hebben :D Daar gaat het hier niet om. Ik vind persoonlijk ook dat Musk reinste onzin verkoopt als het gaat over Covid. Het gaat erom dat Twitter BV de tweet analyseert en hier eigenhandig een label onder plaatst. Ik vind dat Twitter zich daar niet mee moet bemoeien en dat de users middels community notes deze tweets eventueel kunnen corrigeren of nuanceren. Ook mijn flat earth tweet dus.

Hoe zou jij het aanpakken dan? Niet aankomen met het oude labeltjes-stelsel, want je "geest uit de fles" argument met dito Churchull ( :') ) quote slaat dan ook kant nog wal.

Het liefst druk je als admin op de "delete user" knop he? Geef het maar gewoon toe. Toe maar. :+
Tja er zijn nou eenmaal hele goede argumenten aan te voeren dat 'political gain' één van zijn beweegredenen was. Die opvatting wordt gesteund door feiten in de vorm van zijn eigen uitspraken/acties in het verleden, zijn misnoegen over Biden's beleid en zijn bemoeienissen met de politieke arena in het Congres dmv van zijn duidelijk (politiek) eenzijdig vrijgeven van interne informatie (de Twitter Files) waarvan ik al ruimschoots voorbeelden gepost heb (en nee die ga ik niet weer posten). Musk zelf beweerde bovendien dat Twitter niet 'neutraal' was en de Democraten teveel politieke invloed hadden uitgeoefend op het beleid?(zie Twitter Files tweets van Musk) Dat houdt toch in dat hij meer van dat rechts politieke geluid/misinformatie wil toelaten en dat bleek ook uit zijn acties, het weer toelaten van grotendeels politiek rechtse users die geband waren wegens het herhaaldelijk posten van aantoonbare leugens?

En ja ik weet dat het jouw standpunt is dat Twitter BV zich niet moet bemoeien met het aanpakken van misinformatie maar je hebt m.i. als eigenaar van zo'n platform ook een (morele) verantwoordelijkheid voor de gevolgen die dat kan hebben mbt de veiligheid van burgers in de maatschappij en de eventuele dreiging die dat kan zijn voor de democratie. Juist door je er niet mee te bemoeien werk je mee aan de verspreiding van aantoonbare misinformatie/leugens die zoiets in gang kan zetten. Tenslotte ben je gewoon de eigenaar van een platform die dat dan gefaciliteerd heeft. Ik denk niet dat misinformatie over de vorm van de aarde gevaar kan opleveren voor die veiligheid en/of het democratische systeem dus dat lijkt me geen prioriteit hebben.

Ik vond dat de vorige leiding een prima besluit nam door tweets met misinformatie over belangrijke zaken te 'flaggen' incl. verwijzing naar informatiebronnen met (voor iedereen) controleerbare feiten. En guess what? Politiek rechts vond zich nou juist daardoor beperkt. Free speech! Censuur! en zo ... en dat terwijl het enige doel was om users beter te informeren maar dat werd juist als de links politieke agenda van de Twitterleiding bestempeld. Wat is mis met het zo volledig mogelijk informeren van users over feiten? Waarom is dat links? Waarom ziet Musk dat als niet 'neutraal'?

Maar ik begrijp best dat Musk die verantwoordelijkheid niet wil nemen hoor. Veel te veel kosten/ moeite en daar wordt hij niet populairder van. Hij is veel meer gebaat bij minder kosten/ aanwas van betalende users en een Republikeinse regering die hun overwinning alleen kunnen verwezelijken met de steun van complotdenkend MAGA-rechts of hij daar nou zelf in gelooft of niet.

We weten allemaal wat voor gevolgen Trump's verspreiding van duizenden (aantoonbare) leugens via Twitter heeft opgeleverd. Zijn aanhang (die zich zo ongeveer als cult heeft ontwikkeld in hun adoratie voor hem) was zelfs bereid om de democratische procedure van de certificering van de stemmen in het Congres met geweld tegen te houden, een ceremonie die de officiele overdracht van de macht definitief formaliseert. De toenmalige leiding heeft er veel te lang mee gewacht om hem te bannen alleen maar omdat Trump de president was en zoals ze zelf achteraf toegaven een voorkeursbehandeling kreeg tov de doorsnee user.

Dat Musk dat allemaal overboord heeft gegooid is zijn goed recht omdat hij gebruik maakt van de bijzondere regelgeving mbt sociale platforms (Section 230) waarbij de eigenaar zich dus als een soort uitgever opstelt en niet als plaatser van de content en dan wettelijk niet aansprakelijk gesteld kan worden voor de gevolgen. Een regeling waar de Republikeinen het trouwens hardgrondig mee oneens waren en die regeling wilden veranderen voor Musk de boel overnam en Trump zijn eigen platform begonnen was. Vreemd genoeg hoor je ze daar nu helemaal niet meer over. Blijkbaar willen ze die aansprakelijkheid alleen maar voor platformhouders die hun (politieke) misinformatie willen bestrijden. Je moet natuurlijk wel ongestoord het domvolk van alles wijs kunnen maken anders winnen ze nooit meer.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2023 06:45:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208353267
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2023 22:54 schreef Kijkertje het volgende:
Tja er zijn nou eenmaal hele goede argumenten aan te voeren dat 'political gain' één van zijn beweegredenen was. Die opvatting wordt gesteund door feiten in de vorm van zijn uitspraken/acties in het verleden en zijn bemoeienissen met de politieke arena in het Congres dmv van zijn eenzijdig politiek gekleurde (mis-)informatie in de vorm van de Twitter Files die ik regelmatig gepost heb.

Kortom, je hebt geen aantoonbare feiten die aantonen dat Musk Twitter heeft gekocht voor political gain. _O- Waar blijven de tweets van een zekere Ronnie Flippo als onderbouwing van je claim? @Kijkertje
Je bewijsvoering zijn bij elkaar geraapte meninkjes van Musk omtrent wat onderwerpjes. Prima verder dat je die obsessieve link constant legt met politiek, MAGA en Trump, maar ik zou dit dan ook graag geflagged danwel genote zien. :+

Aan je postgeschiedenis te zien hou je je er dagelijks flink mee bezig. Ik denk oprecht dat het hoog tijd wordt om een maandje of 3 te detoxen wat er overzees gebeurd op politiek vlak. Zal je oprecht goed doen. ^O^

Je mag zeggen dat ik verblind ben door Musk adoratie, of dat ik niet wakker genoeg bent voor de waarheid, maar deze teksten omtrent "niet wakker genoeg zijn" heb ik de afgelopen jaren al meermaals voorbij zien komen.
De enige echte.
pi_208353437
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 03:13 schreef Rnie het volgende:

[..]
Kortom, je hebt geen aantoonbare feiten die aantonen dat Musk Twitter heeft gekocht voor political gain. _O- Waar blijven de tweets van een zekere Ronnie Flippo als onderbouwing van je claim? @:Kijkertje
Je bewijsvoering zijn bij elkaar geraapte meninkjes van Musk omtrent wat onderwerpjes. Prima verder dat je die obsessieve link constant legt met politiek, MAGA en Trump, maar ik zou dit dan ook graag geflagged danwel genote zien. :+

Aan je postgeschiedenis te zien hou je je er dagelijks flink mee bezig. Ik denk oprecht dat het hoog tijd wordt om een maandje of 3 te detoxen wat er overzees gebeurd op politiek vlak. Zal je oprecht goed doen. ^O^

Je mag zeggen dat ik verblind ben door Musk adoratie, of dat ik niet wakker genoeg bent voor de waarheid, maar deze teksten omtrent "niet wakker genoeg zijn" heb ik de afgelopen jaren al meermaals voorbij zien komen.

Ik heb mijn post nog een beetje bijgewerkt :+

En dank voor het advies maar maak je geen zorgen, ik amuseer me juist prima :P

Ik heb de afgelopen jaren meermaals persoonlijk 'advies' voorbij zien komen als de argumenten op waren :D
pi_208353477
Heb wel nog een nieuwe van Filipkowski met meer rechts geluid op Twitter *O*

twitter

Nou ben benieuwd wat Musk gaat doen met dit onderwerp dat nu al door MAGA-rechts gebruikt wordt om misinformatie over te verspreiden zodat ze er links de schuld van kunnen geven als het uit de hand loopt. Mss kan hij die bank overnemen of zo? Dat lijkt me wel iets voor hem, kan hij zich meteen opwerpen als de grote 'altruistische' redder van het bankwezen door een bankcrisis te voorkomen :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 13-03-2023 07:10:51 ]
pi_208353694
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2023 14:50 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wie is musk om te bepalen wat neutraal is. Zijn beeld is totaal niet neutraalm aangezien hij al anti vaccine en bullshit over covid rond bazuint.

Maar ja, het is vrij simpel om fake news te merken alleen blokkeert dit conservatieve propaganda.

Dus je hele betoog komt erop neer, dat je met hem eens bent en daarom is het niet politiek gekleurd? want compleet politiek neutraal zijn bevoordeeld dus extemistische meningen, door leugens gelijk te stellen aan feiten.
Dit is juist heel politiek gekleurd.

Neutraal wil hier niet zeggen geen mening hebben, maar dat ook onzinnige anti vaccin meningen mogen. En als iemand het daar niet mee eens is, hij weer op de anti vaccine mening mag reageren.
"Fake news" roepen en gebruiken is alleen maar een middel om misbruik van te maken.
pi_208354709
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 07:43 schreef nomina het volgende:

[..]
Neutraal wil hier niet zeggen geen mening hebben, maar dat ook onzinnige anti vaccin meningen mogen.
Dus Musk wil een totale nutcase website creeren alleen omdat totaal onzinnige meningen en verfieerbare leugens net zo serieus genomen zouden moeten worden als met feiten onderbouwde meningen. :')
pi_208355375
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 07:43 schreef nomina het volgende:

[..]
Neutraal wil hier niet zeggen geen mening hebben, maar dat ook onzinnige anti vaccin meningen mogen. En als iemand het daar niet mee eens is, hij weer op de anti vaccine mening mag reageren.
"Fake news" roepen en gebruiken is alleen maar een middel om misbruik van te maken.
waarom moest twitter neutraal zijn? Nu zijn ze ook niet neutraal: zie twitter files, zie musk zijn oproep reps te stemmen, zie hem openlijk opkomen voor conservatieven. Twitter is nu ook niet neutraal.

Verder een neutraal platform is net zoiets als koud vuur.

Een voorbeeld:

stel een groep wetenschappers, willen meer onderzoek doen naar de vorm van de aarde, want willen nieuwe berekenmethodes toepassen. In de neutraliteits dicussie moet je in je platform ook flatearthers toe laten?

Terwijl je dus geen discussie hebt, de flat earthers kunnen geen bewijs leveren dus door die mening net zo belangrijk te maken als die van geologen blokkeer je juist de mogelijkheid tot discussie om je doel te behalen. Dit is precies wat vaccine is gebeurt, door anti vaccine campagnes (vaak door russische trollen aan geslinge door professioneel desinformatie verspreiden), wordt elke vorm van een constructieve discussie over het beleid ontnomen. Want je komt constant in de circel: het is een griepje, hoax vs ernstige pandemie (de laatste heeft de realiteit en toetsbare feiten aan zijn zijde) Zelfde als een geologische werkgroep en dan flat earthers fantasieen gelijkstellen.

Het vrije mening / neutraliteits denken heeft wat overlap met het vrijemarkts denken, als je de markt maar vrijlaat dan komt alles goed, maar telkens b lijkt (auto veiligheid is beste gedocumenteerde voorbeeld) is dat alleen maar cartel vorming creeerd, en nooit een stap richting veilige autos zet.
pi_208356151
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2023 06:38 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren meermaals persoonlijk 'advies' voorbij zien komen als de argumenten op waren
Het mooie is dat juist jij met de argumenten moet komen waarom Musk Twitter heeft gekocht voor political gain. Niet ik. Je post is een boekwerk aan speculaties zonder daadwerkelijk met echte argumenten te komen. _O-
De enige echte.
pi_208356199
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus Musk wil een totale nutcase website creeren alleen omdat totaal onzinnige meningen en verfieerbare leugens net zo serieus genomen zouden moeten worden als met feiten onderbouwde meningen. :')
Nee, Twitter moet zich niet met de totaal onzinnige meningen en leugens bemoeien. Dat is aan de users om dit af te straffen danwel te accepteren middels notes. Daar is Birdwatch voor opgericht (onder het vorige management overigens) wat imo het juiste middel is.
De enige echte.
pi_208356308
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:07 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee, Twitter moet zich niet met de totaal onzinnige meningen en leugens bemoeien. Dat is aan de users om dit af te straffen danwel te accepteren. Daar is Birdwatch voor opgericht (onder het vorige management overigens) wat imo het juiste middel is.
Musk mag met twitter doen en laten wat hem goeddunkt. Daarom concludeerde ik ook dat Musk een nutcase website wil creëren. :D

De rest van jou interpretatie is weer een sterk staaltje projectie. _O-
pi_208356347
Musk mag geen terroristen helpen door ze op Twitter reclame te laten maken.

twitter
pi_208356503
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:

Het zijn toch maar wat meningen dat zou volgens de geleerden hier toch echt geen probleem moeten zijn. _O-
  maandag 13 maart 2023 @ 12:58:14 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208356844
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:

[ twitter ]
Huh maar ik heb hier geleerd dat het Free Speech Walhalla van Musk boven alle wet- en regelgeving verheven stond. Waarom zou je anders reviewers, content moderators, en juristen massaal de deur wijzen :? .
Huilen dan.
  maandag 13 maart 2023 @ 13:01:50 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208356904
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2023 03:13 schreef Rnie het volgende:
Aan je postgeschiedenis te zien hou je je er dagelijks flink mee bezig. Ik denk oprecht dat het hoog tijd wordt om een maandje of 3 te detoxen wat er overzees gebeurd op politiek vlak. Zal je oprecht goed doen.
Aldus @Rnie, de #1 veelposter in deze reeks.
Huilen dan.
pi_208357294
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Aldus @:Rnie, de #1 veelposter in deze reeks.
Er zit hier toch op fok een statistiek man kan die van deze reeks niet een overzicht maken van de topposters zodat we dit zelf objectief kunnen vaststellen ipv wat meningen neer te plempen. ;) :P
  maandag 13 maart 2023 @ 13:44:22 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208357483
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Er zit hier toch op fok een statistiek man kan die van deze reeks niet een overzicht maken van de topposters zodat we dit zelf objectief kunnen vaststellen ipv wat meningen neer te plempen. ;) :P
Dat kunnen we helemaal zelf:

Top 100 voor reeks "Elon Musk koopt belang van $ 3 miljard (9.2%) in Twitter" van 12-03-2022 t/m 12-03-2023

nr / aantal posts / gebruiker
001 1244 Rnie
002 1071 Ulx
003 0828 Tijn
004 0412 Kijkertje
005 0361 MoreDakka
005 0361 IndoorKite
007 0341 SnertMetChoco
008 0340 Tijger_m
009 0292 HowardRoark
010 0275 aTypisch
011 0264 YStec
012 0263 EttovanBelgie
013 0258 Beathoven
014 0243 loveli
015 0232 Lord-Ronddraai
016 0231 capricia
017 0215 slashdotter3
018 0211 Basp1
018 0211 Isdatzo
020 0210 ludovico
021 0207 Monolith
022 0183 ReplaR
023 0181 raptorix
024 0168 Chivaz
025 0163 Korenfok
026 0155 Eyjafjallajoekull
027 0143 Perrin
028 0132 weetjewel5
029 0131 xpompompomx
030 0127 Repentless
031 0110 Leandra
032 0105 Scorpie
033 0104 crystal_meth
034 0093 Heph844
035 0091 T.Durden
036 0076 Scrummie
037 0075 Momo
038 0073 TheoddDutchGuy
039 0072 Mr.Sandman
040 0071 VEM2012
041 0068 Lospedrosa
042 0067 speknek
043 0065 epicbeardman
044 0063 Glazenmaker
044 0063 tjoptjop
046 0060 icecreamfarmer_NL
047 0058 Jed1Gam
047 0058 Mano_
047 0058 koemleit
050 0056 KoosVogels
051 0055 Whiskers2009
052 0054 Sjemmert
053 0053 ExTec
054 0042 Aurelius
054 0042 YoungDriller
054 0042 Farenji
057 0040 livelink
058 0038 Ali_boo
059 0037 Nober
060 0036 Tocadisco
061 0035 Montov
062 0034 Kapitein_Scheurbuik
063 0033 BufferOverflow
064 0032 michaelmoore
064 0032 xzaz
064 0032 ThePlaneteer
067 0030 beantherio
068 0029 TheFreshPrince
069 0028 Straatcommando.
070 0027 -XOR-
070 0027 kladderadatsch
072 0026 George_of_the_Jungle
073 0024 Kaneelstokje
073 0024 Knipoogje
073 0024 AchJa
073 0024 Raw85
077 0023 Gehrman
077 0023 opgebaarde
077 0023 mcmlxiv
080 0022 BlackLining
081 0021 kipknots
081 0021 Gehenna
083 0020 Rode_Wijn
083 0020 Frikandelbroodje
083 0020 skysherrif
086 0019 Enchanter
086 0019 Nielsch
086 0019 Jojoke
086 0019 Jouska
090 0018 nixxx
090 0018 theunderdog
090 0018 Pokkehandtas
090 0018 Morri2
090 0018 Vis1980
095 0017 Papierversnipperaar
095 0017 Breekfast
095 0017 Za
095 0017 Treinhomo
095 0017 RegularOrange
100 0015 Aether

klik hier voor meer stats

Conclusie: geen woord aan gelogen :7 .
Huilen dan.
pi_208357506
Die @Rnie heeft echt een obsessie.
pi_208357668
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:46 schreef Ulx het volgende:
Die @:RNie heeft echt een obsessie.
Dat valt toch wel mee, hij post maar 3 maal zoveel in dit topic als de persoon die hij beschuldigd van een obsessie te hebben. _O-

Mooie verfieerbare feiten tegenover subjectieve meningen. :P
pi_208357709
quote:
6s.gif Op maandag 13 maart 2023 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat kunnen we helemaal zelf:

[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Elon Musk koopt belang van $ 3 miljard (9.2%) in Twitter" van 12-03-2022 t/m 12-03-2023

nr / aantal posts / gebruiker
001 1244 Rnie
002 1071 Ulx
003 0828 Tijn
004 0412 Kijkertje
005 0361 MoreDakka
005 0361 IndoorKite
007 0341 SnertMetChoco
008 0340 Tijger_m
009 0292 HowardRoark
010 0275 aTypisch
011 0264 YStec