Das dan toch wel leuk🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 12:08 schreef Ptr67 het volgende:
Mocht Danny winnen zou ik er niet van verschieten dat hij Charlotte & Jolien (verantwoordelijk voor zijn eerdere exit) & MA (te onvoorspelbaar) er op zou zetten
die zal eerder jason erop zetten voor zn eigen gewinquote:Op maandag 6 maart 2023 12:08 schreef Ptr67 het volgende:
Mocht Danny winnen zou ik er niet van verschieten dat hij Charlotte & Jolien (verantwoordelijk voor zijn eerdere exit) & MA (te onvoorspelbaar) er op zou zetten
✋️quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef Ptr67 het volgende:
Denk de gelukkigste dag van Charlotte... Joepieeee !!!! De hele dag sta ik in de kijker ! Yeeeeeaaaaah
I got the attention GIRL
I'm the real Qeeun
This Bitch gaat Big Brother winnen.
Hij kwam alleen nog voor de gezelligheid.. niet meer tactisch🙄😮💨quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die zal eerder jason erop zetten voor zn eigen gewin
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef Ptr67 het volgende:
Denk de gelukkigste dag van Charlotte... Joepieeee !!!! De hele dag sta ik in de kijker ! Yeeeeeaaaaah
I got the attention GIRL
I'm the real Qeeun
This Bitch gaat Big Brother winnen.
Nope.... want daar wint hij niets mee... Hij weet ondertussen dat Jason er sowieso zal in blijven...quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Hij moet wel. Jason, MA en Jolien.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als hij wil winnen moet er een nler op hequote:Op maandag 6 maart 2023 12:12 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nope.... want daar wint hij niets mee... Hij weet ondertussen dat Jason er sowieso zal in blijven...
en toch wil ik die quotequote:Op maandag 6 maart 2023 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan![]()
Jason nederlandse man. MA zou hem er ook opzetten Jolien heeft hem genomineerd en hij zal door de kamers heen willen nomineren. Als Danny pon wint geeft dat ook de meeste reuring omdat hij info van buiten heeft.quote:
hmm kan ik mij precies ook in vinden als je het zo bekijktquote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Jason nederlandse man. MA zou hem er ook opzetten Jolien heeft hem genomineerd en hij zal door de kamers heen willen nomineren. Als Danny pon wint geeft dat ook de meeste reuring omdat hij info van buiten heeft.
Als we naar deze poll kijkenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:18 schreef Ptr67 het volgende:
h
[..]
hmm kan ik mij precies ook in vinden als je het zo bekijkt
nog 17.142 keerquote:Op maandag 6 maart 2023 12:21 schreef czvt het volgende:
Hoe dikwijls moeten wij het woord "Amerika" horen van plastieken barbie Charlotte?
Ze krijgt meestal ongeveer wat ze wil.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte denkt dat ze buiten Amerikaans thema krijgt
Zouden ze echt zo doorzichtig te werk gaan? Dat is dan echt wel het failliet van BB.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:04 schreef rinardo het volgende:
Het is overduidelijk dat Danny de pon moet winnen.
Ha ha ha na de afgelopen weken sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Zouden ze echt zo doorzichtig te werk gaan? Dat is dan echt wel het failliet van BB.
De sigaar van Clinton.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte denkt dat ze buiten Amerikaans thema krijgt
Hij had zich niet verslapen hij had kamer rood aan de binnenkant van zijn ogen tegengehouden om naar de kamer te lopenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:24 schreef Angelique61 het volgende:
Goedemiddag luitjes, hoe reageerde Ali vanmorgen dat hij zich verslapen had tegen Bart?
Dat hij zich verheugd op de gewonnen coins en hij daar recht op heeft.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:24 schreef Angelique61 het volgende:
Goedemiddag luitjes, hoe reageerde Ali vanmorgen dat hij zich verslapen had tegen Bart?
Ja één der eerste reactie's was het bekijken van the wallquote:Op maandag 6 maart 2023 12:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat hij zich verheugd op de gewonnen coins en hij daar recht op heeft.
gekocht hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben ook niet weinig versiering gekregen
Sept.2018 als leerling aupair naar Boston gegaanquote:Op maandag 6 maart 2023 12:21 schreef czvt het volgende:
Hoe dikwijls moeten wij het woord "Amerika" horen van plastieken barbie Charlotte?
Dat is de grootste ergernis van MA in de richting van Charlotte ze is 28 en ze gedraagd zich als een kind.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:28 schreef czvt het volgende:
Deze verjaardag is toch iets voor pubers van 12 jaar. Toch niet voor personen van 28 jaar. Hebben we echt te maken met een bende marginalen?
Nah jaaaaaaaa niks van schuldgevoel?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat hij zich verheugd op de gewonnen coins en hij daar recht op heeft.
Ik was getrouwd, kon al koken en had 2 kids in de luiers....🙄😒quote:Op maandag 6 maart 2023 12:28 schreef czvt het volgende:
Deze verjaardag is toch iets voor pubers van 12 jaar. Toch niet voor personen van 28 jaar. Hebben we echt te maken met een bende marginalen?
blijft nog eentje over een pyjamake in US coloursquote:Op maandag 6 maart 2023 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is toch niet normaal zoveel versiering
Het is wel duidelijk wie de favoriet is van FEBO
Zo nog het Horloge van pa terug en nog wat janken en mijn bingokaart is vol
bende eentjequote:Op maandag 6 maart 2023 12:28 schreef czvt het volgende:
Was ook een hele klus om haar te screenen 🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is de grootste ergernis van MA in de richting van Charlotte ze is 28 en ze gedraagd zich als een kind.
🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 12:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
blijft nog eentje over een pyjamake in US colours
Haar volgende doel was the 4th of July vieren (eugh zo lang duurt BB niet hoor, en by the way... you're not an american citizen)
Ach... zo'n beetje jeugdig kleuterig enthousiasme kan ook geen kwaad héquote:Op maandag 6 maart 2023 12:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Was ook een hele klus om haar te screenen 🤗
Veel overleg psychiaters onderling of het wel verantwoord was/is!!😑
Mooie ken m niet😉quote:Op maandag 6 maart 2023 12:35 schreef czvt het volgende:
Er is een spreekwoord dat zegt: "Klagers geen nood, stoefers (=opscheppers) geen brood".
zegt onze puber die alles bewaard wat los en vastzit voor avontuur van BBquote:Op maandag 6 maart 2023 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is de grootste ergernis van MA in de richting van Charlotte ze is 28 en ze gedraagd zich als een kind.
Omdat?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heeft schrik van Michelangelo en Bart
potje nog he;)quote:Op maandag 6 maart 2023 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Takes one to know one.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zegt onze puber die alles bewaard wat los en vastzit voor avontuur van BB
Of het was zij die hem aan zijn trekken heeft laten komen in zijn chalet caravan op Vinkeveen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Is Danny überhaupt nog van Chelsea har zijde geweken de afgelopen weken?
Ja gevoel dat hij naar iets aan het vissen is. Foutjes in zijn verhalen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:43 schreef Kayro het volgende:
Jason scherp.. week erna!!
Hij legt de link zo met 4 weken niets.. zelfs last van het ligt in het verkeer op de achterbank auto ea.
(Danny)
Mimi denkt hierover ook na 100%
hij zei gister dat hij haar iedere dag gesproken heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Is Danny überhaupt nog van Chelsea haar zijde geweken de afgelopen weken?
Om haar bewust te maken in haar rol te blijven.. miss america is nie populairquote:Op maandag 6 maart 2023 12:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte vraagt zich af waarom thema België
Lijken wel die frites chipjes van lays.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
Opgezocht wat Bart vertelt over steppegras.. lijkt spaghetti maar dan van aardappel
[ afbeelding ]
heb het ooit eens gegeten in Brussel... zijn echt lange slierten in Olie/Vet gebakken bovenop stuk vlees met daarbijhorende saus, alleen heb ik toen pepersaus gekozen lolquote:Op maandag 6 maart 2023 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijken wel die frites chipjes van lays.
Idd, maar dan vers gebakken en nog warm.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijken wel die frites chipjes van lays.
Nee Charlotte geen schrik, je bent nog 14jaarquote:Op maandag 6 maart 2023 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zijn trainingen voor jolien agressie
Wie denk je ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 maart 2023 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie denk je ?En oma van michelangelo (daar zongen ze net voor)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 maart 2023 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie denk je ?Happy birthday qeeun ChaChaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hele dunne frietjes. Nu 2x gegeten.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
Opgezocht wat Bart vertelt over steppegras.. lijkt spaghetti maar dan van aardappel
[ afbeelding ]
goede analyse van denniequote:Op maandag 6 maart 2023 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny dit is wel iemand die kan koken, want de taart is goed gelukt
Uh alleen bart he hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
tadaaaa huh??? waarom..
benieuwd of ze allebei coins gaan krijgen.
Ias had ook veel hoorquote:Op maandag 6 maart 2023 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Die kan zoveel denken. Ik zou nu wel vlieg willen zijn in dgk hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ali denkt dat hij ook nog wat kan graaien
Dat is geen Dannyquote:
Danny en Bart kokenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:50 schreef BBERTJE het volgende:
Wie koken er vandaag en zijn ze er al achter dat de traat cake door Bart gemaakt is?
Diegene die dat wel kunnen nemen geen deel aan BB zoveel is duidelijk. Schooiers!quote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef Ireth het volgende:
Jolien gaat zo een "was steken" en vraagt of Lotteke haar wil helpen met welk wasprogramma![]()
Echt serieus, kunnen die gasten daar nou niks zelfstandig op huishoudelijk gebied????
Snap dat ze jiet leuk vinden maar Danny heeft niets verteld over wat hij weer gezien heeft. Jolien zit er in rood bij dus die weet dat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
Jolien, bart, MA en Jason klagen in de keuken over de terug keer van Danny.
Nog ff en ik hoop dat Danny de complete pot mee naar huis mag nemen alleen om die klagers dwars te zitten![]()
Nou Ali zet hem op! De vier overgebleven ganzen naar de gamearea!
Je krijgt even 4 weken vakantie en je mag terug het huis in om je eerste mislukte poging over te doen. Ik snap wel dat het lastig te verkroppen is.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
Nog ff en ik hoop dat Danny de complete pot mee naar huis mag nemen alleen om die klagers dwars te zitten![]()
Ik zou toch ook klagen als ik daar zat, hij heeft lekker een paar weken kunnen eten, drinken, stappen, voorkennis opdoen en zou nu ineens fris en fruitig met de pot ervandoor kunnen gaan? Ik zou als bewoner woest zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zou zeggen, geef hem niets en schop hem dat huis uitquote:Op maandag 6 maart 2023 14:39 schreef suzi1 het volgende:
ik zou zeggen, geef daggeld en ben er vandoor
Of ze hebben zich nog niet uitgesproken...quote:Op maandag 6 maart 2023 14:45 schreef suzi1 het volgende:
alleen ali en lins zijn blij met dannie
mss een sjar ook
De laatste laatkomer is met Ias vertrokken. Jolien is volgens mij in week drie gekomen. Danny is 4 weken eruit geweest. Haalt hij de finale dan is hij de kortst zittende deelnemer met een pauze en bergen info over wat je niet moet doen. Het was oneerlijk en het blijft oneerlijk. Ik denk dat hij voor een aantal alleen daardoor al nominatie target is. Of BB hem laat gaan valt nog te bezien.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:43 schreef Donna1000 het volgende:
Jason zegt dat het voor de persoon leuk is dat hij terug is maar voor het spel is het niet eerlijk, en daar heeft hij gelijk in. Het begint in het huis langzaam te wringen dat Danny daar rond loopt.
Inderdaad niet eerlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 14:43 schreef Donna1000 het volgende:
Jason zegt dat het voor de persoon leuk is dat hij terug is maar voor het spel is het niet eerlijk, en daar heeft hij gelijk in. Het begint in het huis langzaam te wringen dat Danny daar rond loopt.
Lindsey is zelf niet slim genoeg om het spelnte spelen daar had ze Chayron en Danny voor. Met Chayron weg was ze dolende en geen idee wat te doen niet anders dan nomineren op revenge. Ze had gehoopt van Danny info te krijgen tot nu toe niet echt veel. Als hij haar echt niet gaat helpen dan kan het zijn dat ze dezelfde gedachten gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:45 schreef suzi1 het volgende:
alleen ali en lins zijn blij met dannie
mss een sjar ook
Het eerste stuk heeft BB zelf al skijt aan door gedoseerd nieuwe bewoners toe te voegen die info van buiten meebrengen. Gewoon starten met 14, deur dicht en alleen nog openen als er iemand oprot...quote:Op maandag 6 maart 2023 14:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Inderdaad niet eerlijk
hij weet alles wat er in de wereld gebeurd is
Hij heeft alle socials bekeken
Hij heeft Fam gezien, alles wat hier staat is niet meer op hem gebaseerd
Hij is lichamelijk en geestelijk weer helemaal fit
[ link | afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 6 maart 2023 14:47 schreef suzi1 het volgende:
kan ook. van jok denk ik dat t haar geen moer uitmaakt hoor
voor haar is t geen vijand in het spel
geen belg/ net als ali
lins zou ook niet blij moeten zijn
Dat doen ze al jaren. En dat doen ze binnen 4 weken aan het begin. Zit je daar drie weken dan is je info nutteloos. Ik vind deze situatie vooral unfair voor hen die daar vanaf het begin zitten. Die naar alles moeten gissen.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het eerste stuk heeft BB zelf al skijt aan door gedoseerd nieuwe bewoners toe te voegen die info van buiten meebrengen. Gewoon starten met 14, deur dicht en alleen nog openen als er iemand oprot...
De kartkleuter moet veel zeggen met zijn liefdesperikelen. Hij is pas een kleuter.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef takes one to know one.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:01 schreef jooba het volgende:
[..]
De kartkleuter moet veel zeggen met zijn liefdesperikelen. Hij is pas een kleuter.
Terecht dat ze klagen. Belachelijke regel dat een af geserveerde er weer in terug mag. En dan ook nog zo een zeikerd en rat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
Voor de sfeer😮💨🙄quote:Op maandag 6 maart 2023 15:20 schreef -river- het volgende:
De terugkomst van Danny is ook volledig tegen de regels van het spel in.
Ik zie alleen dezelfde Danny,quote:Op maandag 6 maart 2023 15:25 schreef Donna1000 het volgende:
Hij zei in de live dat hij de bewoners wel van de bank zou krijgen, ze zaten maar te zitten, er moest weer energie in het huis komen. Nou weet ik niet hoe hij dat wilde doen, maar voorlopig voert hij helemaal niks uit. Ik denk dat hij snel weer gaat vertrekken, anders zou hij wel wat actiever zijn. Ik heb hem nog niet zien sporten.
De PON denk ik. Als Danny die wint kan hij niet genomineerd worden. Dat zal bb graag willen.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:24 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Bart en Jason zeggen al dat ze Danny laten winnen bij BB. Waar gaat dit nog over.
Goeie zet van BB🤪quote:Op maandag 6 maart 2023 15:29 schreef marky het volgende:
[..]
De PON denk ik. Als Danny die wint kan hij niet genomineerd worden. Dat zal bb graag willen.
Danny zal Jason Bart en MA erop zetten, op zeker.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:29 schreef marky het volgende:
[..]
De PON denk ik. Als Danny die wint kan hij niet genomineerd worden. Dat zal bb graag willen.
Jason heeft het al een paar keer gevraagd om samen te sporten. Maar hij plakt aan rood. Wat dat betreft is er geen moer veranderd. Bart en Jason zijn te slim voor dit spel die zien veel beter de structuren.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:25 schreef Donna1000 het volgende:
Hij zei in de live dat hij de bewoners wel van de bank zou krijgen, ze zaten maar te zitten, er moest weer energie in het huis komen. Nou weet ik niet hoe hij dat wilde doen, maar voorlopig voert hij helemaal niks uit. Ik denk dat hij snel weer gaat vertrekken, anders zou hij wel wat actiever zijn. Ik heb hem nog niet zien sporten.
Zeker weten MA en Jason Ik verwacht Jolien erbij om door de blauwe en rode kamer heen te breken. Hij denkt dat het hem populair zal maken buiten.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Danny zal Jason Bart en MA erop zetten, op zeker.
Ben benieuwd wie van die drie gaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:33 schreef marky het volgende:
[..]
Zeker weten MA en Jason Ik verwacht Jolien erbij om door de blauwe en rode kamer heen te breken. Hij denkt dat het hem populair zal maken buiten.
Het zou mij niet verbazen als ze Jason eruit gooien. Ze willen meer spanning over wie wint en dan kan een belg winnen.quote:
moest die iets doen dan, ik was naar de tandarts dus weet even nietsquote:Op maandag 6 maart 2023 15:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft een unieke kans laten liggen
Ja Ali, Bart en MA zijn in de gameroom geweest om een spel spelenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moest die iets doen dan, ik was naar de tandarts dus weet even niets
Als hij niet wint komt er vast ergens een vrijstelling voor hem.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Goeie zet van BB🤪
LAWAAIWORTEL was toch beter geweest. 🙄
Glibber staat nu in zijn habitat het toilet.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:48 schreef yvondenise het volgende:
Overal waar Charlotte is,is die enge glibber lindsey,met dr kots stem..lekker veel in beeld.
Je weet tochquote:Op maandag 6 maart 2023 15:48 schreef yvondenise het volgende:
Overal waar Charlotte is,is die enge glibber lindsey,met dr kots stem..lekker veel in beeld.
Ja met Bart en MAquote:Op maandag 6 maart 2023 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
MA is ook weer in zichzelf aan kletsen
dus Ali net een spel gedaan met Bart ofzo?
Ali en Bart nog over voor team doen.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
MA is ook weer in zichzelf aan kletsen
dus Ali net een spel gedaan met Bart ofzo?
wat bedoel je hiermeequote:
Bart is gelijk gekomen met Ali volgens mij. Ali vreest dat Bart nu van hem kan winnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee
MA jankt en Ali jankt, dus bart zeker gewonnen haha
Heeft ali ook al iets over zijn coins gehoord die hij niet krijgt haha
🥱👋quote:Op maandag 6 maart 2023 15:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Door Danny heeft Charlotte zin om naar huis te gaan, zin om te voelen.
Geeft een warm en goed gevoel aldus Lindsey
ok dank je welquote:Op maandag 6 maart 2023 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Bart is gelijk gekomen met Ali volgens mij. Ali vreest dat Bart nu van hem kan winnen.
Zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:41 schreef marky het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als ze Jason eruit gooien. Ze willen meer spanning over wie wint en dan kan een belg winnen.
De kijker heeft beslistquote:Op maandag 6 maart 2023 15:30 schreef Kayro het volgende:
[..]
Goeie zet van BB🤪
LAWAAIWORTEL was toch beter geweest. 🙄
Ze is jarig It's her birthday!!!quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Jockari het volgende:
Ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat Charlotte meer lawaaierig en arroganter aanwezig is.
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Jockari het volgende:
Ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat Charlotte meer lawaaierig en arroganter aanwezig is.
vind het echt wel meevallenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Jockari het volgende:
Ik heb jolien en d'r humor en steken onder water momenteel veul liever 🤪quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Jockari het volgende:
Misschien door haar verjaardag?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Jockari het volgende:
Kamer rood heeft het er ook volop over. Je moet er niet zo over zeuren. Nominatiepraat is part of the gamequote:Op maandag 6 maart 2023 16:06 schreef Joyce-43 het volgende:
MA is ook wat ingefluisterd door Chiara pff zelf iets verzinnen is moeilijk he!
en Blauw loopt te zeiken dat het kamer tegen kamer is maar wie liggen nou allemaal samen op hun kamer?
wie waren gisteren met ze 3en aan het lopen
ze zonderen zich wel veel af hoor
Alle dagen even erg nu beetje meer dan meer...🙄quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Jockari het volgende:
Zo doen niets voor elkaar onder!quote:Op maandag 6 maart 2023 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Kamer rood heeft het er ook volop over. Je moet er niet zo over zeuren. Nominatiepraat is part of the game
Bart gooit een mooi rookgordijn op.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
Jason en Bart hebben het erover dat MA die taart waarschijnlijk gemaakt heeft ook omdat hij alles heeft laten slingeren en zo weer in bed is gaan leggen
bart vertelt nou over een friet verhaal van thuis wat mislukt was dus zijn vrouw zou dubbel liggen als hij die taart had moeten doen haha, jason gelooft wel dat Bart het niet is geweest
Wat heeft Chiara ingefluisterd?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:06 schreef Joyce-43 het volgende:
MA is ook wat ingefluisterd door Chiara pff zelf iets verzinnen is moeilijk he!
en Blauw loopt te zeiken dat het kamer tegen kamer is maar wie liggen nou allemaal samen op hun kamer?
wie waren gisteren met ze 3en aan het lopen
ze zonderen zich wel veel af hoor
Idd met het verschil dat rood afspraak maakt over wie ze gaan nomineren en blauw houdt het meer over dat ze elkaar niet nomineren.quote:
nou het is ook wel bespottelijk hoorquote:Op maandag 6 maart 2023 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Kamer rood heeft het er ook volop over. Je moet er niet zo over zeuren. Nominatiepraat is part of the game
dat charlotte druk is met zingen en roddelt en gewoon heel charlotte zwart gemaakt ingefluisterd bij MAquote:
Dat viel wel mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat charlotte druk is met zingen en roddelt en gewoon heel charlotte zwart gemaakt ingefluisterd bij MA
Het hoort erbij. Gebeurd ieder jaar al vanaf serie 1.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is ook wel bespottelijk hoor
Ik irriteerde me ook bahquote:Op maandag 6 maart 2023 16:23 schreef Kayro het volgende:
-Wat je mond je vertellen heb?
-Wat je mond te vertellen heeft...
Wie?
Dat kleineren van Danny richting Ali is niet leuk..
Als je zelf ook genoeg gebreken hebt 😉
Had Lot best zelf kunnen verzinnen 🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom zijn er geen spelletjes
tis feest ..lott is jarig
lepeltje hap
zakdoek leggen
koek happen
wat een saaiheid
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vanaaf Burger Buffet op het menu ?
dat gaat nog door ?
het hangt aan de deur en het schiet/vraag van Bart
klink eastwood
hihihih
hylarisch
Die staan straks allemaal in de party areaquote:Op maandag 6 maart 2023 16:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr had op zn minst een doedelzak iemand een deuntje aant hek kunnen spelen voor Lott
sjongejonge zeg
laffe fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dan ook meer dan terecht. En als er echt 2 Vlamingen en 2 Nederlanders in de finale moeten komen, dan is Danny nog een grote kanshebber ookquote:Op maandag 6 maart 2023 16:34 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Michelangelo is er helemaal klaar mee als er iemand uit gaat door Danny omdat ze hem al eruit gespeeld hebben. Bart Jason en Michelangelo zijn echt niet blij en vinden het vals spel en hopen dat de buitenwereld er ook zo over denkt. Volkomen terechte gedachten.
Of met zo een valse panfluit.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr had op zn minst een doedelzak iemand een deuntje aant hek kunnen spelen voor Lott
sjongejonge zeg
laffe fans
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Charlotte toch aan het frutselen met die nagels
jaa had hem ook willen missen jonge hitsige hond moves van kart leuterquote:Op maandag 6 maart 2023 16:50 schreef Kodiak100 het volgende:
een twerkende MA
Dat beeld gaat dus niet meer van mijn netvlies
nopequote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef Ireth het volgende:
Jolien gaat zo een "was steken" en vraagt of Lotteke haar wil helpen met welk wasprogramma![]()
Echt serieus, kunnen die gasten daar nou niks zelfstandig op huishoudelijk gebied????
die groeien heul heul hard hequote:Op maandag 6 maart 2023 16:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is Charlotte toch aan het frutselen met die nagels
Dat zou pas een versie zijn.. geen nommies meer... bij elkaar moeten blijven zitten. Irritaties of niet. Diegene die wil mag dan oprotten.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het eerste stuk heeft BB zelf al skijt aan door gedoseerd nieuwe bewoners toe te voegen die info van buiten meebrengen. Gewoon starten met 14, deur dicht en alleen nog openen als er iemand oprot...
ja dat hebben ze gekocht in the wall 11 cointjes 2 flesjes champie en pretpakketquote:Op maandag 6 maart 2023 16:58 schreef Angelique61 het volgende:
Komt er zeker een feestje voor Charlotte vandaag?
Ja Lotje, niets aantrekken dat je weet dat de kijkers dat niet graag hebben... vooral engelse woorden veel blijven gebruiken. Jouw populariteit stijgt met de dag.quote:
zo te horen wel.. kweeniequote:Op maandag 6 maart 2023 16:58 schreef Angelique61 het volgende:
Komt er zeker een feestje voor Charlotte vandaag?
Nee muziek en dansen begreep dat Charlotte zei dat BB dat gezegt heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat hebben ze gekocht in the wall 11 cointjes 2 flesjes champie en pretpakket
ze gaan via een sluis naar de Arenaquote:Op maandag 6 maart 2023 17:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ja want feestje in de woonkamer is niet goed genoeg voor mevrouw...
Nopequote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom heeft Ali zichzelf op gegeven als hij niet tegen zijn verlies kan en niet tegen een nominatie hij weet toch dat het erbij hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |