Das dan toch wel leuk🤗quote:Op maandag 6 maart 2023 12:08 schreef Ptr67 het volgende:
Mocht Danny winnen zou ik er niet van verschieten dat hij Charlotte & Jolien (verantwoordelijk voor zijn eerdere exit) & MA (te onvoorspelbaar) er op zou zetten
die zal eerder jason erop zetten voor zn eigen gewinquote:Op maandag 6 maart 2023 12:08 schreef Ptr67 het volgende:
Mocht Danny winnen zou ik er niet van verschieten dat hij Charlotte & Jolien (verantwoordelijk voor zijn eerdere exit) & MA (te onvoorspelbaar) er op zou zetten
✋️quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef Ptr67 het volgende:
Denk de gelukkigste dag van Charlotte... Joepieeee !!!! De hele dag sta ik in de kijker ! Yeeeeeaaaaah
I got the attention GIRL
I'm the real Qeeun
This Bitch gaat Big Brother winnen.
Hij kwam alleen nog voor de gezelligheid.. niet meer tactisch🙄😮💨quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die zal eerder jason erop zetten voor zn eigen gewin
quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef Ptr67 het volgende:
Denk de gelukkigste dag van Charlotte... Joepieeee !!!! De hele dag sta ik in de kijker ! Yeeeeeaaaaah
I got the attention GIRL
I'm the real Qeeun
This Bitch gaat Big Brother winnen.
Nope.... want daar wint hij niets mee... Hij weet ondertussen dat Jason er sowieso zal in blijven...quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Hij moet wel. Jason, MA en Jolien.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als hij wil winnen moet er een nler op hequote:Op maandag 6 maart 2023 12:12 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nope.... want daar wint hij niets mee... Hij weet ondertussen dat Jason er sowieso zal in blijven...
en toch wil ik die quotequote:Op maandag 6 maart 2023 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan![]()
Jason nederlandse man. MA zou hem er ook opzetten Jolien heeft hem genomineerd en hij zal door de kamers heen willen nomineren. Als Danny pon wint geeft dat ook de meeste reuring omdat hij info van buiten heeft.quote:
hmm kan ik mij precies ook in vinden als je het zo bekijktquote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef marky het volgende:
[..]
Jason nederlandse man. MA zou hem er ook opzetten Jolien heeft hem genomineerd en hij zal door de kamers heen willen nomineren. Als Danny pon wint geeft dat ook de meeste reuring omdat hij info van buiten heeft.
Als we naar deze poll kijkenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:18 schreef Ptr67 het volgende:
h
[..]
hmm kan ik mij precies ook in vinden als je het zo bekijkt
nog 17.142 keerquote:Op maandag 6 maart 2023 12:21 schreef czvt het volgende:
Hoe dikwijls moeten wij het woord "Amerika" horen van plastieken barbie Charlotte?
Ze krijgt meestal ongeveer wat ze wil.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte denkt dat ze buiten Amerikaans thema krijgt
Zouden ze echt zo doorzichtig te werk gaan? Dat is dan echt wel het failliet van BB.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:04 schreef rinardo het volgende:
Het is overduidelijk dat Danny de pon moet winnen.
Ha ha ha na de afgelopen weken sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Zouden ze echt zo doorzichtig te werk gaan? Dat is dan echt wel het failliet van BB.
De sigaar van Clinton.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte denkt dat ze buiten Amerikaans thema krijgt
Hij had zich niet verslapen hij had kamer rood aan de binnenkant van zijn ogen tegengehouden om naar de kamer te lopenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:24 schreef Angelique61 het volgende:
Goedemiddag luitjes, hoe reageerde Ali vanmorgen dat hij zich verslapen had tegen Bart?
Dat hij zich verheugd op de gewonnen coins en hij daar recht op heeft.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:24 schreef Angelique61 het volgende:
Goedemiddag luitjes, hoe reageerde Ali vanmorgen dat hij zich verslapen had tegen Bart?
Ja één der eerste reactie's was het bekijken van the wallquote:Op maandag 6 maart 2023 12:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat hij zich verheugd op de gewonnen coins en hij daar recht op heeft.
gekocht hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben ook niet weinig versiering gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |