Ja maar als een oven aan staat moet het lampje wel branden geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende: [..] Bij hun hoeft er volgens mij geen tijd ingesteld te worden daarom hebben ze die timer erbij
uurtje (gokje hoor)quote:Op zondag 5 maart 2023 23:39 schreef bull-sjitt het volgende:
vraag voor de kenners
hoelang moet zo'n cake in de oven ?
Hier 45 minutenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:39 schreef bull-sjitt het volgende:
vraag voor de kenners
hoelang moet zo'n cake in de oven ?
WD40 is your friendquote:Op zondag 5 maart 2023 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Beetje olie op de scharnieren van de koelkasten is ook geen overbodige luxe
Ja dat denk ik dus niet die was voorverwarmd en hij heeft geen tijd ingesteld alleen cake erin gedaan meer niet.quote:
knip offtopicquote:Op zondag 5 maart 2023 23:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in orgasmische serene toestand raken van irritante rot geluiden..
Noemen ze ASMR zijn veeel filmpjes van op internet..
krassen over plastic bv
Nee daarom! En dan aan bb vragen of het licht uit mag tot de cake gebakken is. Dat kan nog wel ff duren dan!😂quote:Op zondag 5 maart 2023 23:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus niet die was voorverwarmd en hij heeft geen tijd ingesteld alleen cake erin gedaan meer niet.
Licht brand ook niet
kan hij nog die pruimen niet kopenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Daar gaat ali het niet mee eens zijn dat hij geen coins krijgthahaha
ik denk niet dat hij zo achterlijk is dat hij de cake in een koude oven zetquote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef tassie127 het volgende:
Oké Bart kan niet bakken of koken maar die heeft er toch zo vaak bij gestaan dat de oven aan stond met brood of ander eten en ziet dat er dan licht brand van binnen. En je voelt toch als je hem open doet dat hij niet meer heel warm is. Of ben ik nu gek?
Daar heb je wel een punt en een lampje in de oven zou je ook verwachtenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar als een oven aan staat moet het lampje wel branden geloof ik
Toen hij de cake erin deed was de over voorverwarmd dis warm en naderhand heeft hij hem niet meer gevoeld en ja op het licht zou hij wel moeten reageren eigenlijk hahahaquote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef tassie127 het volgende:
Oké Bart kan niet bakken of koken maar die heeft er toch zo vaak bij gestaan dat de oven aan stond met brood of ander eten en ziet dat er dan licht brand van binnen. En je voelt toch als je hem open doet dat hij niet meer heel warm is. Of ben ik nu gek?
Heb hem net toch gezienquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
jullie kunnen de oven niet eens zien toch vanaf deze camera?
Nou hij zal lichtelijk warm zijn van het voorverwarmen net maar heel heet zal hij niet meer zijn. Lamp brand niet dus die is niet aan. En hij heeft geen timer. Als de oven aan is kunnen ze dan de tijd zien?quote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij zo achterlijk is dat hij de cake in een koude oven zet
Je weet het niet he.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij zo achterlijk is dat hij de cake in een koude oven zet
Was te duurquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt en een lampje in de oven zou je ook verwachten
Ja hij had nog nooit gekookt toch? Dus vandaar die gedachte ook bij mij haha. Zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
toch een man in de keuken
Die bedoel ik hahhaquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt en een lampje in de oven zou je ook verwachten
Ik ervaar het wel maar meestal niet met geluidenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik word er kriegel van , al die maffe geluiden
mijn idee!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Je hoorde m wel toen bart m straks open had..
Heb vertrouwen..
🤣🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 23:52 schreef Angelique61 het volgende:
Die baalt als een stekker als zn timertje afgaat en de taart nog rauw in de oven staat..
Hij had de tijd moeten instellen en dat heeft hij niet gedaan en die oven werkt net als mijnes dan koelt hij dus weer af als je hem geen tijd geeft en aan drukt weerquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Willewa het volgende:
Heeft die wel op ‘start’ ofzo gedrukt? Lijkt net alsof de oven niet aan is en dat er nog op een knopje gedrukt moet worden lol
Ach coins gebruiken is toch tegen zijn principes dus hij mist er niks aan. Ali wel!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:52 schreef Angelique61 het volgende:
Die baalt als een stekker als zn timertje afgaat en de taart nog rauw in de oven staat..
ja klopt heb ik ook gehoord hmmmquote:Op zondag 5 maart 2023 23:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Heb vertrouwen..
😱quote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij had de tijd moeten instellen en dat heeft hij niet gedaan en die oven werkt net als mijnes dan koelt hij dus weer af als je hem geen tijd geeft en aan drukt weer
Zou wel hilarisch zijn. Wilde eigenlijk ff iets anders kijken tussendoor, maar toch maar blijven kijken om dat eventuele moment niet te missen lolquote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij had de tijd moeten instellen en dat heeft hij niet gedaan en die oven werkt net als mijnes dan koelt hij dus weer af als je hem geen tijd geeft en aan drukt weer
Het scheelt dat bart begrijpend kan lezen...quote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
Misschien laat hij het deeg nu al rijzen
kan zijn dat hij de oven heeft laten voorverwarmen en weer uit is..
😁😆quote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
geen nood aan de man, gewoon nog een keer erin
Ja dit bedoel ik dus. Hij heeft hem niet opnieuw aangezet en heeft ook geen timer!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn. Wilde eigenlijk ff iets anders kijken tussendoor, maar toch maar blijven kijken om dat eventuele moment niet te missen lol
Ja was geluid al van afkoelenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Heb vertrouwen..
Helaas. Mission failedquote:Op zondag 5 maart 2023 23:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Misschien helpt FEBO door camera te draaien signaleren bart snapt dat😉
Oh jeetje...quote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat was het afkoelen van het voorverwarmen 😂
Oven is stil ookquote:Op zondag 5 maart 2023 23:57 schreef tassie127 het volgende:
Oven in beeld 175 graden
Dan is hij dus toch al afgekoeld of niet?
175 dacht ikquote:Op maandag 6 maart 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ik mistte even het nieuwe ovenshot. Stond er nu nog 175 of 170?
Speciaal voor ons. Mooie streams🙄😮💨quote:Op zondag 5 maart 2023 23:59 schreef Willewa het volgende:
Whaha BB die af en toe even de joke in beeld brengt. (Als het zo is)
Haha nee das waar! Als maar niet duidelijk is van wie die drab afkomt hè!quote:Op maandag 6 maart 2023 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoezo hoeft toch geen eetbare taart te zijn?
Ja duh! Kost BB coins hè! Dada had een empire State building cake gemaakt! Keuzes keuzes!quote:Op maandag 6 maart 2023 00:03 schreef Monique___ het volgende:
dat uitgerekend bart die toch al niet zo veel met chacha heeft dit moet doen haha
Dan denkt iedereen van Aliquote:Op maandag 6 maart 2023 00:04 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Haha nee das waar! Als maar niet duidelijk is van wie die drab afkomt hè!
🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 00:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja duh! Kost BB coins hè! Dada had een empire State building cake gemaakt! Keuzes keuzes!
Weet niet of je dat zou horen, denk dat alleen de mic van Bart aanstaat en hij zit er wel een meter of 7/8 vandaan denk ik? En die mics zijn best goed in afkappen achtergrondgeluid van zo’n afstand volgens mij. Geen idee, maar ik ben wel #teamovenuitquote:
is het niet gewoon een springvorm waar je de rand van openmaakt strakjes?quote:Op maandag 6 maart 2023 00:08 schreef KangaP het volgende:
https://www.deleukstetaar(...)00&scale.height=1600.
Bij de verpakking van AH zie foto zit er een kartonnen bakvorm bij .
Hopelijk krijgt Bart de taart uit de metalen bakvorm , want hij heeft geen bakpapier gebruikt ,
Wel ingesmeerd , wens hem beginners Lücken toe!
Ik denk wel dat mocht het lukken… en het zaterdag bekend word, dat Charlotte dit heel erg kan waarderen van Bart. Omdat ze weet dat hij het niet kanquote:Op maandag 6 maart 2023 00:08 schreef KangaP het volgende:
https://www.deleukstetaar(...)00&scale.height=1600.
Bij de verpakking van AH zie foto zit er een kartonnen bakvorm bij .
Hopelijk krijgt Bart de taart uit de metalen bakvorm , want hij heeft geen bakpapier gebruikt ,
Wel ingesmeerd , wens hem beginners Lücken toe!
Whahaha hij was wel gezakt naar 150quote:Op maandag 6 maart 2023 00:12 schreef suzi1 het volgende:
haha nog eens een keer 45 mins cossen over de oven aan of niet
Er zat al een kant en klare cake in😂😂😂quote:Op maandag 6 maart 2023 00:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou toch gelukt maar oven stond nu ook op 150 graden vreemd
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:13 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Er zat al een kant en klare cake in😂😂😂
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:13 schreef tassie127 het volgende:
[..]
FEBO grote wisseltruc?quote:Op maandag 6 maart 2023 00:13 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zometeen ht is al morgen😒😊quote:Op maandag 6 maart 2023 00:19 schreef Willewa het volgende:
Is dit eigenlijk voor zometeen of pas voor morgen?
Ben het er mee eens dat ik Bart de coins van Ali gun omdat die niet helpt, maar vind het ook verloren coins omdat Bart ze niet uitgeeft. Dus ik voel me dubbel. Bart moet gewoon niet zo raar doen en een dikke coin spree geven waarin hij al zijn coins weg geeft hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 00:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
principiële bart staat de gratis taart van schar op te vrete
Die coins mag hij weggeven in zijn erfenisquote:Op maandag 6 maart 2023 00:21 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat ik Bart de coins van Ali gun omdat die niet helpt, maar vind het ook verloren coins omdat Bart ze niet uitgeeft. Dus ik voel me dubbel. Bart moet gewoon niet zo raar doen en een dikke coin spree geven waarin hij al zijn coins weg geeft haha
zie jij iets fout gaan?quote:Op maandag 6 maart 2023 00:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij mag toch wel wat zachter doen met die warme cake en niet zo drukken erop
Taart was warm komt dus goed😉quote:Op maandag 6 maart 2023 00:21 schreef suzi1 het volgende:
beter had hij t even in warme wasser gelegd
Oooh jaaaaaaa! Niet eens aan gedacht!quote:Op maandag 6 maart 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die coins mag hij weggeven in zijn erfenis
gniffelquote:Op maandag 6 maart 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die coins mag hij weggeven in zijn erfenis
🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 00:22 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Oooh jaaaaaaa! Niet eens aan gedacht!
Nee maar verhoede hem ervan hahahquote:
Nou zekers weten!quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]ho ho zo ver wil ik nu ook weer niet gaan
blijft toch bart
Uhmmm mag ik me antwoord veranderen hahahaquote:
gewoon vol plempen met kraaltjes snoepzooi en tadaa ziet er gewoon mooi en lkkr uitquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gewoon vol plempen met kraaltjes snoepzooi en tadaa ziet er gewoon mooi en lkkr uit
krater in het midden is opgevuld
quote:Op maandag 6 maart 2023 00:27 schreef suzi1 het volgende:
je bent sneller met cappen dan de traat hier op stream
less is more kent ie nietquote:Op maandag 6 maart 2023 00:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart denk je kan er nooit te weinig op doen
Ja en ook echt alles, alle kaarsjes gaan ook hahaquote:
Nou die gaat er fel tegen in ja joh je had me wakker moeten maken en ik moet die coins toch krijgen!! Was ook voor mijn maar jij heb me niet wakker gemaakt!!quote:
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 6 maart 2023 00:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou hem alleen niet direct in de koelkast stoppen
Weet je maat!!!!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2023 00:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou die gaat er fel tegen in ja joh je had me wakker moeten maken en ik moet die coins toch krijgen!! Was ook voor mijn maar jij heb me niet wakker gemaakt!!
Oja ships vergeten maat!quote:
Ik denk van pruimenquote:Op maandag 6 maart 2023 00:03 schreef tassie127 het volgende:
Ali slaapt lekker! dreaming of coins oh toch niet
quote:Op maandag 6 maart 2023 01:22 schreef BBERTJE het volgende:
Ali is wakker en wilt starten met taart bakken. Hij heeft het totaal niet door dat er al een taart gebakken is
man man het is kort nach 6quote:Op maandag 6 maart 2023 06:16 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ze slapen nog steeds. Wat een slaapkoppen
Geen idee of deze link mag..quote:Op maandag 6 maart 2023 01:22 schreef BBERTJE het volgende:
Ali is wakker en wilt starten met taart bakken. Hij heeft het totaal niet door dat er al een taart gebakken is
Ja hoor dat mag, je mag hem ook in het filmpjes topic plaatsen dan is hij makkelijker terug te vinden.quote:Op maandag 6 maart 2023 07:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Geen idee of deze link mag..
Twitter heeft meerdere opnames
https://twitter.com/jasmi(...)IfTu5vIfwBULfRw&s=19
Dank je wel 💋💋quote:Op maandag 6 maart 2023 00:35 schreef Joyce-43 het volgende:
En Gerrie is ook jarig!!
Van harte gefeliciteerd ma![]()
quote:Op maandag 6 maart 2023 07:25 schreef Kayro het volgende:
[..]
Geen idee of deze link mag..
Twitter heeft meerdere opnames
https://twitter.com/jasmi(...)IfTu5vIfwBULfRw&s=19
Lit 🙄🫤quote:Op maandag 6 maart 2023 08:30 schreef Monique___ het volgende:
dennie: dit worrrdt lit!!!! litter dan lit
ja ja dennie leuk dat jij het ook leuk vindt
Ik heb m moeten opzoeken.. generatiekloofjequote:
Ik moet dat woordenboek hebben.. nu begrijp ik ook thuis de vele miscommunicatie 🤪😖quote:Op maandag 6 maart 2023 08:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb m moeten opzoeken.. generatiekloofje
Lit is een slangwoord dat afkomstig is uit de jongerentaal en vaak wordt gebruikt om iets te beschrijven als leuk, cool of opwindend.
🤣🤣 me likequote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef Monique___ het volgende:
ali met een prutsmoes bart uit de kamer gehaald.. iets over schroevendraaier haha
jason: hij kan toch zelf wel die schroevendraaier..
topoverleg over de flop van ali incoming
Stream 1 of 2??quote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef Monique___ het volgende:
ali met een prutsmoes bart uit de kamer gehaald.. iets over schroevendraaier haha
jason: hij kan toch zelf wel die schroevendraaier..
topoverleg over de flop van ali incoming
Denk al afgevallen in het ganzenbordquote:Op maandag 6 maart 2023 08:33 schreef b_engeltje het volgende:
Wtf zegt charlotte nu
Ik heb toch geen power of nomination game meer dus ik ga waisted...
Hoezo geen power of nomination meer?
Is nomineren al klaar dan? Voor deze week
Dit zie ik nu pasquote:Op maandag 6 maart 2023 08:34 schreef Monique___ het volgende:
ali was opgestaan maar vond bart niet hahaha
ali: wat? alles is gemaakt?
bart: wachten versta de stenograaf. niet als hij fluitstert
hahaha ali: ge moet zo redeneren: ik heb die mensen uit de kamer gehouden![]()
![]()
![]()
top bedacht ali
🤣🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 08:35 schreef Monique___ het volgende:
dennie bezig over het feest maar mogen we niet horen...
mogen zeker op voorhand niet weten dat mama en broer er zijn met pot
Ja levensgroot!! Zag er (kleine glimp) gaaf uit.. moet nog verder gespeeld worden... te zien in de afleveringenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hebben ze echt ganzebord gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |