Nee daarom! En dan aan bb vragen of het licht uit mag tot de cake gebakken is. Dat kan nog wel ff duren dan!😂quote:Op zondag 5 maart 2023 23:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus niet die was voorverwarmd en hij heeft geen tijd ingesteld alleen cake erin gedaan meer niet.
Licht brand ook niet
kan hij nog die pruimen niet kopenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Daar gaat ali het niet mee eens zijn dat hij geen coins krijgthahaha
ik denk niet dat hij zo achterlijk is dat hij de cake in een koude oven zetquote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef tassie127 het volgende:
Oké Bart kan niet bakken of koken maar die heeft er toch zo vaak bij gestaan dat de oven aan stond met brood of ander eten en ziet dat er dan licht brand van binnen. En je voelt toch als je hem open doet dat hij niet meer heel warm is. Of ben ik nu gek?
Daar heb je wel een punt en een lampje in de oven zou je ook verwachtenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar als een oven aan staat moet het lampje wel branden geloof ik
Toen hij de cake erin deed was de over voorverwarmd dis warm en naderhand heeft hij hem niet meer gevoeld en ja op het licht zou hij wel moeten reageren eigenlijk hahahaquote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef tassie127 het volgende:
Oké Bart kan niet bakken of koken maar die heeft er toch zo vaak bij gestaan dat de oven aan stond met brood of ander eten en ziet dat er dan licht brand van binnen. En je voelt toch als je hem open doet dat hij niet meer heel warm is. Of ben ik nu gek?
Heb hem net toch gezienquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
jullie kunnen de oven niet eens zien toch vanaf deze camera?
Nou hij zal lichtelijk warm zijn van het voorverwarmen net maar heel heet zal hij niet meer zijn. Lamp brand niet dus die is niet aan. En hij heeft geen timer. Als de oven aan is kunnen ze dan de tijd zien?quote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij zo achterlijk is dat hij de cake in een koude oven zet
Je weet het niet he.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij zo achterlijk is dat hij de cake in een koude oven zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |