Was te duurquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt en een lampje in de oven zou je ook verwachten
Ja hij had nog nooit gekookt toch? Dus vandaar die gedachte ook bij mij haha. Zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je weet het niet he.
toch een man in de keuken
Die bedoel ik hahhaquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt en een lampje in de oven zou je ook verwachten
Ik ervaar het wel maar meestal niet met geluidenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik word er kriegel van , al die maffe geluiden
mijn idee!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Je hoorde m wel toen bart m straks open had..
Heb vertrouwen..
🤣🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 23:52 schreef Angelique61 het volgende:
Die baalt als een stekker als zn timertje afgaat en de taart nog rauw in de oven staat..
Hij had de tijd moeten instellen en dat heeft hij niet gedaan en die oven werkt net als mijnes dan koelt hij dus weer af als je hem geen tijd geeft en aan drukt weerquote:Op zondag 5 maart 2023 23:48 schreef Willewa het volgende:
Heeft die wel op ‘start’ ofzo gedrukt? Lijkt net alsof de oven niet aan is en dat er nog op een knopje gedrukt moet worden lol
Ach coins gebruiken is toch tegen zijn principes dus hij mist er niks aan. Ali wel!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:52 schreef Angelique61 het volgende:
Die baalt als een stekker als zn timertje afgaat en de taart nog rauw in de oven staat..
ja klopt heb ik ook gehoord hmmmquote:Op zondag 5 maart 2023 23:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Heb vertrouwen..
😱quote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij had de tijd moeten instellen en dat heeft hij niet gedaan en die oven werkt net als mijnes dan koelt hij dus weer af als je hem geen tijd geeft en aan drukt weer
Zou wel hilarisch zijn. Wilde eigenlijk ff iets anders kijken tussendoor, maar toch maar blijven kijken om dat eventuele moment niet te missen lolquote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij had de tijd moeten instellen en dat heeft hij niet gedaan en die oven werkt net als mijnes dan koelt hij dus weer af als je hem geen tijd geeft en aan drukt weer
Het scheelt dat bart begrijpend kan lezen...quote:Op zondag 5 maart 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
Misschien laat hij het deeg nu al rijzen
kan zijn dat hij de oven heeft laten voorverwarmen en weer uit is..
😁😆quote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
geen nood aan de man, gewoon nog een keer erin
Ja dit bedoel ik dus. Hij heeft hem niet opnieuw aangezet en heeft ook geen timer!quote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn. Wilde eigenlijk ff iets anders kijken tussendoor, maar toch maar blijven kijken om dat eventuele moment niet te missen lol
Ja was geluid al van afkoelenquote:Op zondag 5 maart 2023 23:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Heb vertrouwen..
Helaas. Mission failedquote:Op zondag 5 maart 2023 23:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Misschien helpt FEBO door camera te draaien signaleren bart snapt dat😉
Oh jeetje...quote:Op zondag 5 maart 2023 23:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat was het afkoelen van het voorverwarmen 😂
Oven is stil ookquote:Op zondag 5 maart 2023 23:57 schreef tassie127 het volgende:
Oven in beeld 175 graden
Dan is hij dus toch al afgekoeld of niet?
175 dacht ikquote:Op maandag 6 maart 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ik mistte even het nieuwe ovenshot. Stond er nu nog 175 of 170?
Speciaal voor ons. Mooie streams🙄😮💨quote:Op zondag 5 maart 2023 23:59 schreef Willewa het volgende:
Whaha BB die af en toe even de joke in beeld brengt. (Als het zo is)
Haha nee das waar! Als maar niet duidelijk is van wie die drab afkomt hè!quote:Op maandag 6 maart 2023 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoezo hoeft toch geen eetbare taart te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |