quote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat zus weer thuis is.
Je werk
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie![]()
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt![]()
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend![]()
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten![]()
Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel anders.
In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico
Klinkt niet goed hequote:Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stondquote:Op maandag 6 maart 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.
Er zal wel eens miskleun tussen hebben gezeten.
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Ja datquote:Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie![]()
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijkenquote:Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..quote:Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?
Sterkte met de zorgen Kaatje.
Jamaar… FOMOquote:Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp jullie niet
Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen makenRil
Vroegah had je inderdaad de regel van "noodzakelijk meervoud". Dat leidde dan tot het bestaan van woorden als "bessenjam" en "pruimejam" indachtig dat je van 1 bes geen jam kunt maken en van 1 pruim welquote:Op maandag 6 maart 2023 21:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.
Zelfde geklungel met pannenkoek pannekoek. Het gerecht wordt gebakken in slecht 1 pan. Hier weer een n teveel.
Blij met de ingebouwde spellingcontroller en google die er meestal nog wat van weet te maken.
Tot ik in het spel dood gaquote:Op maandag 6 maart 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?
@:Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!
@:Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
Veeeel lekkerderquote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken![]()
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ikquote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja datMaar morgen ook nog vrij eerst
[..]
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijkenLijkt me best gaaf
Geen boekje maken dan
#Halfwoordgenoegquote:Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ik
Nog effe kijken wanneer.
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..
Ja, mijn hoofd![]()
Allemaal standaard voor vliegreizen, ik heb er zeker geen stress van, heb het truukje al diverse keren gedaan, maar niet de afgelopen vier jaar. Dus even schakelen qua voorbereiding.
Want het was de afgelopen jaren ‘bij twijfel: gewoon meenemen want de auto rijdt toch wel’.
Heerlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stond
Maar ook pareltjes van eten en lieve mensen onder TL buizen en plastic kleedjes en stoelen waar locals eten.
Dat is echt een tip trouwens
Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Pólwysep Helskiquote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.
Ik heb er, tot jouw post, ook nog niet over nagedacht. Nu wel en mijn hoofd raakt er vol van. Ik stel dit nog even uit hoor.
Tofheid!quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld![]()
Logeerbed ligt inmiddels een kwart vol met spullen die mee ‘moeten’. Deze week nog kleding uitzoeken, zo nodig wassen ofstrijken
na een seizoen in de kast.
Het leukste vind ik toch de verrassingen, zoals bovenstaande.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen.![]()
Ik kan ook zo enorm uitkijken naar dingen op onze reisjes.
Kopen altijd wel een boekje, maar vinden het ook leuk om dan toch ook ons eigen ding te doen en ons te laten verrassen wat je tegenkomt.
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pólwysep HelskiDaar wil ik ook nog weleens heen
Je kunt met de trein helemaal tot aan het eindpunt
We verbleven op dat moment in Gdansk. Vanaf daar is het een uurtje reizen ofzo. Gdansk is sowieso een aanrader, prachtige stad.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.
Ik weet niet of ik tijd heb dit najaar om twee week vrij te nemen voor m'n roadtrip, maar lijkt me leuke bestemming
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschriftquote:Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.
Na het terracottaleger (in een aftands schoolgebouwtje btw), was de tweekoppige hellehond ook briljant. Uit zo'n oldschool Oostblok-flat, staken twee Dobermanns hun koppen uit het openstaande raam. Het leek een heuse dubbelkoppige hellehond
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot ik in het spel dood gaOf tot 1 kant heeft gewonnen, de burgers of de wolven.
Epicquote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschrift
HELL
GODS EKSPEDITION
Jij doet de wiskunde
Nou, ik heb een rol waarbij mij lynchen niet zo heel erg handig isquote:Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Tele6 het volgende:
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijn![]()
Riskant baantje iig
Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn ienieminikoffertje al ingepaktAlles zit erin
4 complete sets kleren, zwembroek, toiletspullen,. laptop, tech gear, zonnebril. En ruimte voor souvenirtjes terug
Het hotel moet wel laundry service aanbieden anders heb ik een uitdaging
(maar daar kom ik dan ook wel weer overheen).
Kiddanquote:Op maandag 6 maart 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturen![]()
Echt superkleintjequote:Wel een dikke plus voor koffer al gepakt![]()
![]()
Pupjequote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiddan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt superkleintjeNog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage
![]()
[ afbeelding ]
Handig bakje. Zitten dropjes inquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pupje![]()
En waaaarom heb je roomkaas op je bureau staan?
Woah, ik raak al gefrustreerd van het lezenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.
De beginnerscursus begint weer bij m'n sportclub. Eerst gaf ik die met een assistent, afgelopen jaar heb ik m'n assistent geholpen zodat ze het van me over kon gaan nemen. Dat leek haar leuk en het is voor verjonging van de club wel goed (ik ben inmiddels een ouwetje bij de studentensportclub).
Het begon al soepel. Ik recyclede altijd gewoon m'n lesplannen want het zijn iedere keer toch nieuwe beginners. Zij staat erop om elke keer een nieuw plan te maken (want anders zou het saai zijn!) en elke keer ingewikkelder. En elke keer deelt ze dan het plan en probeer ik haar zo veel mogelijk ingewikkelde tijdrovende dingen te laten schrappen.![]()
Begint het met dat ze geen horloge of telefoon bij zich heeft om de tijd bij te houden dus of ik dat voor haar kan doen. Ja oké, maar was handig geweest als ze dan had willen antwoorden op mijn vraag naar hoe lang de verschillende onderdelen van dat ingewikkelde plan moesten gaan durenMaar goed, ik improviseer wel en waarschuw haar dat we naar het volgende onderdeel moeten als míj dat uitkomt, ook goed
Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis.![]()
Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk.![]()
Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kiddan![]()
[ afbeelding ]
[..]
Echt superkleintjeNog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage
![]()
[ afbeelding ]
Haha ja frustrerendquote:
4 onderbroekenquote:Op maandag 6 maart 2023 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?
Feedback is een beetje lastig, ik was vanavond op een gegeven ogenblik een beetje kwijt wat ik nog moest zeggen om de boel bijgestuurd te krijgen. Ik blijf maar als een kapotte platenspeler haar erop wijzen dat ze tegen de groep moet praten, checken of iedereen haar hoort en snapt, de tijd nemen om in simpel Engels haar uitleg te geven. "F, wacht, niet meteen weglopen, weet nu iedereen wat hij moet doen? Nee? Kun je het nog eens uitleggen?".quote:Op maandag 6 maart 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 frustrerend! Ik neem aan dat je haar de feedback ook teruggeeft? Wat zegt ze dan?
Ik geloof jequote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
tech gear (accu's / kaartjes / kabels / laders)
Oh en al het papierwerk (uitgeprinte vouchers en boardingpassen etc. En een Flesboekje)
En ruimte over voor souvenirtjes terug.
Echt waar
Dat is wel een optie idd. Maar ik gun het de club en haar ook wel om er wat goeds van te blijven maken. Ik kan het haar persoonlijk ook niet echt aanrekenen want de vorige beginnend trainer die ik probeerde te instrueren had van ongeveer dezelfde dingen last. Kennelijk is het heel moeilijk om niet met je rug naar een groep te staan als je tegen ze praat of zoquote:Op maandag 6 maart 2023 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha ja frustrerend![]()
Niet jouw probleem. Laat het maar lekker de soep in lopen, er blijkt vanzelf wel wat er wel nodig is (wel een klein risico dat je het till the end of time allemaal zelf moet blijven doen trouwens)
Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
Oh en al het papierwerk (uitgeprinte vouchers en boardingpassen etc. En een Flesboekje)
Echt waar
Nee klopt, en gezien de weersverwachting denk ik zelfs dat ik wel 2 T-shirts thuis kan laten. Misschien doe ik dat nog wel ook, in ruil voor een korte broek. Hmm hmm.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?
Daar gaan zijn overgebleven centimeters.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?
Vinkje bij Niet Geschiktquote:Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een frustrerende avond.
De beginnerscursus begint weer bij m'n sportclub. Eerst gaf ik die met een assistent, afgelopen jaar heb ik m'n assistent geholpen zodat ze het van me over kon gaan nemen. Dat leek haar leuk en het is voor verjonging van de club wel goed (ik ben inmiddels een ouwetje bij de studentensportclub).
Het begon al soepel. Ik recyclede altijd gewoon m'n lesplannen want het zijn iedere keer toch nieuwe beginners. Zij staat erop om elke keer een nieuw plan te maken (want anders zou het saai zijn!) en elke keer ingewikkelder. En elke keer deelt ze dan het plan en probeer ik haar zo veel mogelijk ingewikkelde tijdrovende dingen te laten schrappen.![]()
Begint het met dat ze geen horloge of telefoon bij zich heeft om de tijd bij te houden dus of ik dat voor haar kan doen. Ja oké, maar was handig geweest als ze dan had willen antwoorden op mijn vraag naar hoe lang de verschillende onderdelen van dat ingewikkelde plan moesten gaan durenMaar goed, ik improviseer wel en waarschuw haar dat we naar het volgende onderdeel moeten als míj dat uitkomt, ook goed
Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis.![]()
Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk.![]()
Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Beetje makkelijk. Die persoon is nog wel te vormen lijkt me. Even een stukje verwachtingsmanagement implementerenquote:
Ik mis slippers of extra gympen?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
Echt waar
Ik verwacht dat er in een **** hotel wel van die Einweg-slippers zijn. En anders maar niet.quote:
Ik ben graag kort door de bochtquote:Op maandag 6 maart 2023 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Die persoon is nog wel te vormen lijkt me. Even een stukje verwachtingsmanagement implementeren
Wel handig zo'n klein kofferkequote:Op maandag 6 maart 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er in een **** hotel wel van die Einweg-slippers zijn. En anders maar niet.
Of vinkje bij: moet nog veel leren. Dat mag een stagiairequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik krijg nu foute sandalen vibesquote:Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
Echt waar
Sokken op zich MOGEN gewoon hequote:Op maandag 6 maart 2023 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik krijg nu foute sandalen vibes
Nu nachtmerriesquote:Op maandag 6 maart 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sokken op zich MOGEN gewoon he
Ging jij niet slapen en zo?
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of vinkje bij: moet nog veel leren. Dat mag een stagiaire![]()
Mijn collega daarentegenTuurlijk mogen moeten stagiaires fouten maken daar leren ze vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene babbelnieuwcollega, geen stagiaire dus ze wordt eckt ingewerckt![]()
Die dus..die zendt echt alleen maarzodat ze gewoon niks kan ontvangen.
Lastiggggg
Je fatsoen kan ook uit hequote:Op maandag 6 maart 2023 23:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen moeten stagiaires fouten maken daar leren ze van
Die ene babbelnieuwcollega, geen stagiaire dus ze wordt eckt ingewerckt![]()
Die dus..die zendt echt alleen maarzodat ze gewoon niks kan ontvangen.
Lastiggggg
Cat en ik gaan sokken shoppen de volgende keerquote:Op maandag 6 maart 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Sokken kan je ook kopen he in anderlandse winkels
Ja zo leert ze nooit watquote:Op maandag 6 maart 2023 23:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ontwijk het inwerken door haar niet naast mij in te plannen
Niet in twee panneN tegelijk bakkenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!
@:tele6: uitgelezen kans om jouw mooie rant om te zetten in een stuk proza vol tips & waarschuwingen voor ‘veelgemaakte fouten’ voor deze en volgende nieuwelingen.
Ik ga vandaag stukken boom van het onderste terras van ons landje naar bijna het bovenste slepen.
Ja, ik kan daar dus heel slecht tegen. Op een of andere manier zijn het altijd de lieve mensen die als eerste gaanquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Maar dit vind ik ook nooit tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alhoewel na drie keer zoiets het misschien gerechtvaardigd is, maar mij op het matje roepen voor een grote groep, oef.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hmm. Nou ja, dan hebben ze pechquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik vrees dat niemand dat gaat lezen. We hebben al best wat goeie, beknopte, leesbare info in onze gedeelde map staan, en zelfs geprint op de locatie klaarliggen, maar je moet mensen er echt met hun neus induwen als je wil dat ze het lezen.![]()
(Het "ik lees voor studie al genoeg" dingetje)
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcoholquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen. Het was een rare dag gister.
Kwam thuis, at, viel in slaap, ging naar bed om 20:00, werd vanmorgen wakker om 8:00.
Ergens zit nu een tijd-gat voor mijn gevoel.
Geen druppel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcohol
Dan had je het nodig waarschijnlijk.quote:
Ja dat wel, dankje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan had je het nodig waarschijnlijk.
Heb je wel goed geslapen?
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slagquote:
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zatquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slagWat een leuk, lief mens was dat zeg. En Merel ook diverse keren ontmoet (ook een keer blijven slapen bij haar op haar studentenkamer
), wat ontzettend dat je je moeder zo jogn al moet missen.
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOKquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat
Amen!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOK![]()
En dus ook aan Just Me.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat
Ik roep wel eens 'het is maar internet'.... maar dan wel met echte, meest lieve mensenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOK![]()
En dus ook aan Just Me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |