abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208270591
O, en Nika -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208270695
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
We have far more in common than that which devides us..
pi_208270771
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja begin januari at ze ook nauwelijks en toen allemaal onderzoeken gedaan. Bloed was niet goed maar op de echo waren geen tumoren te zien. Volgend bloedonderzoek zou gericht zijn op leukemie. Ga morgen vast een afspraak maken voor vrijdag, dan staat die vast. Maar ze gaat nu ook op een plekje liggen, weggedoken van alles.
-O- dat klinkt niet best. Ik hoop dat er wat aan te doen is als de diagnose wat duidelijker wordt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 maart 2023 @ 21:03:34 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208270863
Nika -O-

In het kader je moet weer eens wat nieuws proberen de Sprint van Les Mills. Een half uur knallen op de spinfiets. Van de 30 minuten is het 20 minuten staan (in alle vormen, klimmen, interval en wat er tussen zit) en 6 minuten zittend klimmen en 4 minuten zittende sprint. :')
Wel even andere intensiteit dan de normale RPM. Bovenbenen voel ik een stuk meer dan anders :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208270925
Ik ben zo weinig aan het sporten lately dat ik al moe word als ik dat soort dingen lees, borisz :X (en van Lonaa's verhalen wil ik direct een relaxdag boeken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 maart 2023 @ 21:11:43 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271005
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat zus weer thuis is.

Je werk :o

Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie *O*
Als ik zelf een reis plan zoek ik alles vooraf uit, nu kom ik niet verder dan de beschrijving van de reis doorlezen. Ik betaal voor een gids, dat hij het me maar vertelt :+
En ben me aan het verbazen over wat ik ook alweer allemaal ‘extra’ moet regelen voor een vliegreis. Ben het niet meer gewend _O-
Kwam er wel achter dat mijn vertrektijd van 15.20 uur relaxed is, maar dat ik dan evengoed vóór 9 uur in de trein moet zitten ;(

Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?

Sterkte met de zorgen Kaatje.
Spoilers!
pi_208271112
Ik begrijp jullie niet

Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen maken :{w Ril
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208271140
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is inderdaad wel anders.

In de reviews van ons huisje staat heel vaak dat al het eten op het eiland waardeloos is in vergelijking met de kookkunsten van de eigenaar van het huisje. Restaurants uitzoeken lijkt dus al een risico :D
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen O+
pi_208271150
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?

@Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!

@Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
pi_208271161
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt niet goed he :{
pi_208271209
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij doen dat ter plekke paar uurtjes voor we gaan eten meestal via TripAdvisor. Zo leuk en dan in the middle of nergens terechtkomen O+
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.
Er zal wel eens een tegenvaller tussen hebben gezeten.
pi_208271238
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jullie hebben altijd goeie eettenten en restaurants gevonden op jullie reizen.
Er zal wel eens miskleun tussen hebben gezeten.
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stond :D
Maar ook pareltjes van eten en lieve mensen onder TL buizen en plastic kleedjes en stoelen waar locals eten.
Dat is echt een tip trouwens *O*
  maandag 6 maart 2023 @ 21:29:03 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_208271239
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Omdat woorden die een meervoud hebben op zowel -s als -n geen tussen-n krijgen (analoog aan groentesoep, gedachtegang, bendegeweld, weidegang, aangifteformulier, secondewijzer).
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.
Zelfde geklungel met pannenkoek pannekoek. Het gerecht wordt gebakken in slecht 1 pan. Hier weer een n teveel.
Blij met de ingebouwde spellingcontroller en google die er meestal nog wat van weet te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 6 maart 2023 @ 21:32:47 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271281
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 20:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier nog drie werkdagen te gaan tot vakantie *O*
Ja dat *O* Maar morgen ook nog vrij eerst :Y
quote:
Verrassingsweekend heb ik ook weleens gedaan, toch best leuke afwisseling hoor. Je komt nog eens ergens waar je niet verwacht.
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijken :o Lijkt me best gaaf :D Geen boekje maken dan :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208271284
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat moet je extra regelen voor het vliegen?

Sterkte met de zorgen Kaatje.
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..

Ja, mijn hoofd :')

Allemaal standaard voor vliegreizen, ik heb er zeker geen stress van, heb het truukje al diverse keren gedaan, maar niet de afgelopen vier jaar. Dus even schakelen qua voorbereiding.
Want het was de afgelopen jaren ‘bij twijfel: gewoon meenemen want de auto rijdt toch wel’.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208271292
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik begrijp jullie niet

Voorpret is: Hoera ik ga naar x
Mogelijk aangevuld met: Hoera ik wil daar eten. En daar. Daar. Ook wel daar. En dat.
Plannen maken :{w Ril
Jamaar… FOMO :o
  maandag 6 maart 2023 @ 21:35:00 #217
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271313
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Voor mij als woordblinde totaal geen logica. Groentesoep. Nee soep van meerdere groenten. Lijkt mij met een n.
Zelfde geklungel met pannenkoek pannekoek. Het gerecht wordt gebakken in slecht 1 pan. Hier weer een n teveel.
Blij met de ingebouwde spellingcontroller en google die er meestal nog wat van weet te maken.
Vroegah had je inderdaad de regel van "noodzakelijk meervoud". Dat leidde dan tot het bestaan van woorden als "bessenjam" en "pruimejam" indachtig dat je van 1 bes geen jam kunt maken en van 1 pruim wel :D Schitterend O+ Dat zijn juist de dingen waardoor je zoiets onthoudt _O_

Nu is het gewoon allemaal met een N -O-
pi_208271337
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:22 schreef AnneX het volgende:
Isa ….van harte met het burgemeesterschap💐 Hoe lang duurt de ambtstermijn?

@:Kaatje1 tis toch wat op het werk 😂Amusant voor je memoires.
Voor Nika en zorgen: sterkte!

@:Cat-astrophe wat een vooruitzicht hè met vliegen en alles wat erbij komt.
Met een gids zal het een waardevolle en interessante reis worden.
Tot ik in het spel dood ga -O- Of tot 1 kant heeft gewonnen, de burgers of de wolven.
pi_208271444
Wij aten vandaag pannEkoeken, lekkerder dan panneNkoeken :D *O*
pi_208271460
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Veeeel lekkerder :Y :9
pi_208271478
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat *O* Maar morgen ook nog vrij eerst :Y
[..]
Oh ja daar heb ik pre-corona ooit eens naar zitten kijken :o Lijkt me best gaaf :D Geen boekje maken dan :+
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ik :D
Nog effe kijken wanneer.
  maandag 6 maart 2023 @ 21:48:57 #222
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271499
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo. Nóg een vakantie geregeld, denk ik :D
Nog effe kijken wanneer.
#Halfwoordgenoeg
  maandag 6 maart 2023 @ 21:58:08 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271607
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ticket opslaan en evt printen, paspoort lang genoeg geldig, evt visum, letten op afmetingen bagage en vloeistof limiet, zo snel en logisch mogelijk door security, hoe groot en zwaar mag mijn bagage zijn, denken aan snoepjes tegen ploppende oren, reisziektepillen écht niet vergeten want ik kan er onderweg niet uit etc..

Ja, mijn hoofd :')

Allemaal standaard voor vliegreizen, ik heb er zeker geen stress van, heb het truukje al diverse keren gedaan, maar niet de afgelopen vier jaar. Dus even schakelen qua voorbereiding.
Want het was de afgelopen jaren ‘bij twijfel: gewoon meenemen want de auto rijdt toch wel’.
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.

Ik heb er, tot jouw post, ook nog niet over nagedacht. Nu wel en mijn hoofd raakt er vol van. Ik stel dit nog even uit hoor.
Spoilers!
  maandag 6 maart 2023 @ 21:58:45 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271619
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Tuurlijk! Die dan op nr 1 stond :D
Maar ook pareltjes van eten en lieve mensen onder TL buizen en plastic kleedjes en stoelen waar locals eten.
Dat is echt een tip trouwens *O*
Heerlijk O+
Spoilers!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:03:03 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271656
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Spoilers!
pi_208271702
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben benieuwd waar we deze vakantie tegenaan gaan lopen. Op het Poolse schiereiland Hel kwamen we een reizende tentoonstelling van het Chinese terracottaleger tegen. Bij een Slowaaks kasteel was een Andy Warhol museum waar ik zelf een Warhol-litho heb gemaakt die hier aan de muur hangt.
Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen. :D
Ik kan ook zo enorm uitkijken naar dingen op onze reisjes.
Kopen altijd wel een boekje, maar vinden het ook leuk om dan toch ook ons eigen ding te doen en ons te laten verrassen wat je tegenkomt.
  maandag 6 maart 2023 @ 22:08:41 #227
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271714
quote:
Pólwysep Helski :D Daar wil ik ook nog weleens heen O+ Je kunt met de trein helemaal tot aan het eindpunt _O_
pi_208271729
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik weet echt niet meer hoe het werkt met vakantie geloof ik. Laat staan een vliegvakantie.

Ik heb er, tot jouw post, ook nog niet over nagedacht. Nu wel en mijn hoofd raakt er vol van. Ik stel dit nog even uit hoor.
Welkom in mijn wereld *O*

Logeerbed ligt inmiddels een kwart vol met spullen die mee ‘moeten’. Deze week nog kleding uitzoeken, zo nodig wassen of :r strijken :r na een seizoen in de kast. En dan dus de helft weer terug leggen want… te veel.

quote:
Tofheid!

En dan is vooruit uitzoeken toch wel fijn. In Barcelona het centrum uit en op een pleintje kijken naar een traditionele buurt wedstrijd waarbij teams de hoogste menselijke toren proberen te bouwen O+
Eten in een sterrenrestaurant met 1 menu, 20 zitplaatsen, 1 chef en 1 serveerster. Op crocs :D

Avondje sauna doen in een Hundertwasser gebouw _O_
pi_208271781
Ons eerste etentje in Calabrië, ff scrollen, was ook memorabel _O-
https://paulentrudie.nl/calabri%C3%AB-2018.php
  maandag 6 maart 2023 @ 22:14:32 #230
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271794
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Welkom in mijn wereld *O*

Logeerbed ligt inmiddels een kwart vol met spullen die mee ‘moeten’. Deze week nog kleding uitzoeken, zo nodig wassen of :r strijken :r na een seizoen in de kast.
_O-

Ik heb mijn ienieminikoffertje al ingepakt _O_ Alles zit erin *O* 4 complete sets kleren, zwembroek, toiletspullen,. laptop, tech gear, zonnebril. En ruimte voor souvenirtjes terug *) Het hotel moet wel laundry service aanbieden anders heb ik een uitdaging :') (maar daar kom ik dan ook wel weer overheen).
  maandag 6 maart 2023 @ 22:15:23 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271807
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Klinkt wel bijzonder deze combi van dingen. :D
Ik kan ook zo enorm uitkijken naar dingen op onze reisjes.
Kopen altijd wel een boekje, maar vinden het ook leuk om dan toch ook ons eigen ding te doen en ons te laten verrassen wat je tegenkomt.
Het leukste vind ik toch de verrassingen, zoals bovenstaande.

We hebben ook nog een rolmaat in gebruik uit een Poolse bouwmarkt. Er was echt, echt niets te doen in Zuidwest Polen. Dan maar naar de bouwmarkt.
Spoilers!
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 22:16:06 #232
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208271815
quote:
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.

Ik weet niet of ik tijd heb dit najaar om twee week vrij te nemen voor m'n roadtrip, maar lijkt me leuke bestemming :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 6 maart 2023 @ 22:19:18 #233
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271850
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Pólwysep Helski :D Daar wil ik ook nog weleens heen O+ Je kunt met de trein helemaal tot aan het eindpunt _O_
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.

Na het terracottaleger (in een aftands schoolgebouwtje btw), was de tweekoppige hellehond ook briljant. Uit zo'n oldschool Oostblok-flat, staken twee Dobermanns hun koppen uit het openstaande raam. Het leek een heuse dubbelkoppige hellehond _O_
Spoilers!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:20:37 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271861
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik kende het niet, maar ik onthoud het even.

Ik weet niet of ik tijd heb dit najaar om twee week vrij te nemen voor m'n roadtrip, maar lijkt me leuke bestemming :)
We verbleven op dat moment in Gdansk. Vanaf daar is het een uurtje reizen ofzo. Gdansk is sowieso een aanrader, prachtige stad.
Spoilers!
  maandag 6 maart 2023 @ 22:23:13 #235
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271891
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We hebben de grootste lol gehad met de hele dag woordgrapjes maken. Poorten van de Hel enzo.

Na het terracottaleger (in een aftands schoolgebouwtje btw), was de tweekoppige hellehond ook briljant. Uit zo'n oldschool Oostblok-flat, staken twee Dobermanns hun koppen uit het openstaande raam. Het leek een heuse dubbelkoppige hellehond _O_
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschrift

HELL
GODS EKSPEDITION

Jij doet de wiskunde :+
pi_208271899
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Tot ik in het spel dood ga -O- Of tot 1 kant heeft gewonnen, de burgers of de wolven.
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijn -O-

Riskant baantje iig
  maandag 6 maart 2023 @ 22:24:17 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208271906
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bij Trondheim is ook een dorpje Hell, kom je langs op weg naar het vliegveld. Op dat station staat ook een goederenloods met het (in het Noors volledig correcte) opschrift

HELL
GODS EKSPEDITION

Jij doet de wiskunde :+
Epic _O-
Spoilers!
pi_208271911
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:23 schreef Tele6 het volgende:
Ja en in de meeste spellen die ik gespeeld heb, was het motto altijd, bij twijfel lynch je de burgemeester - dus dan kan het snel klaar zijn -O-

Riskant baantje iig
Nou, ik heb een rol waarbij mij lynchen niet zo heel erg handig is :X :X :X En de wolven krijgen me ook niet zomaar dood. Hopelijk leest hier niemand van die groep mee :') (er zitten wel een paar andere fokkers in)
  maandag 6 maart 2023 @ 22:25:48 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271927
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Epic _O-
pi_208271949
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
_O-

Ik heb mijn ienieminikoffertje al ingepakt _O_ Alles zit erin *O* 4 complete sets kleren, zwembroek, toiletspullen,. laptop, tech gear, zonnebril. En ruimte voor souvenirtjes terug *) Het hotel moet wel laundry service aanbieden anders heb ik een uitdaging :') (maar daar kom ik dan ook wel weer overheen).
Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturen :{w
Ik schijn te laveren tussen +5 (nacht woestijn) en +30. Dus zowel thermo als zonnehoedje moeten mee… en álles daartussen :D

Wel een dikke plus voor koffer al gepakt ^O^ :+

Nog een gedoe ding met vliegen trouwens: op dag 1 ben ik, 7 uur na vertrek thuis, nog geen kilometer dichterbij de bestemming gekomen. Sterker nog, ben er 100+ km verder vandaan gereisd }:| :')
  maandag 6 maart 2023 @ 22:30:54 #241
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271981
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

Jij hebt vast laffe consistent hoge temperaturen :{w
Kiddan *)

quote:
Wel een dikke plus voor koffer al gepakt ^O^ :+
Echt superkleintje *O* Nog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage _O_

pi_208271989
Ik had een frustrerende avond.

De beginnerscursus begint weer bij m'n sportclub. Eerst gaf ik die met een assistent, afgelopen jaar heb ik m'n assistent geholpen zodat ze het van me over kon gaan nemen. Dat leek haar leuk en het is voor verjonging van de club wel goed (ik ben inmiddels een ouwetje bij de studentensportclub).

Het begon al soepel. Ik recyclede altijd gewoon m'n lesplannen want het zijn iedere keer toch nieuwe beginners. Zij staat erop om elke keer een nieuw plan te maken (want anders zou het saai zijn!) en elke keer ingewikkelder. En elke keer deelt ze dan het plan en probeer ik haar zo veel mogelijk ingewikkelde tijdrovende dingen te laten schrappen. }:|

Begint het met dat ze geen horloge of telefoon bij zich heeft om de tijd bij te houden dus of ik dat voor haar kan doen. Ja oké, maar was handig geweest als ze dan had willen antwoorden op mijn vraag naar hoe lang de verschillende onderdelen van dat ingewikkelde plan moesten gaan duren }:| Maar goed, ik improviseer wel en waarschuw haar dat we naar het volgende onderdeel moeten als míj dat uitkomt, ook goed _O-

Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis. }:|

Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk. :{w

Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
pi_208271991
quote:
6s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kiddan *)
[ afbeelding ]
[..]
Echt superkleintje *O* Nog centimeters OVER binnen wat van DifficultJet mag als handbagage _O_

[ afbeelding ]
Pupje O+

En waaaarom heb je roomkaas op je bureau staan? _O-
  maandag 6 maart 2023 @ 22:32:29 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208271999
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Pupje O+

En waaaarom heb je roomkaas op je bureau staan? _O-
Handig bakje. Zitten dropjes in :P
pi_208272009
@Tele6 frustrerend! Ik neem aan dat je haar de feedback ook teruggeeft? Wat zegt ze dan?
pi_208272019
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:31 schreef Tele6 het volgende:

De beginnerscursus begint weer bij m'n sportclub. Eerst gaf ik die met een assistent, afgelopen jaar heb ik m'n assistent geholpen zodat ze het van me over kon gaan nemen. Dat leek haar leuk en het is voor verjonging van de club wel goed (ik ben inmiddels een ouwetje bij de studentensportclub).

Het begon al soepel. Ik recyclede altijd gewoon m'n lesplannen want het zijn iedere keer toch nieuwe beginners. Zij staat erop om elke keer een nieuw plan te maken (want anders zou het saai zijn!) en elke keer ingewikkelder. En elke keer deelt ze dan het plan en probeer ik haar zo veel mogelijk ingewikkelde tijdrovende dingen te laten schrappen. }:|

Begint het met dat ze geen horloge of telefoon bij zich heeft om de tijd bij te houden dus of ik dat voor haar kan doen. Ja oké, maar was handig geweest als ze dan had willen antwoorden op mijn vraag naar hoe lang de verschillende onderdelen van dat ingewikkelde plan moesten gaan duren }:| Maar goed, ik improviseer wel en waarschuw haar dat we naar het volgende onderdeel moeten als míj dat uitkomt, ook goed _O-

Als ze de groep instructie gaat geven, gaat ze op 50 meter afstand van ze staan met haar rug half naar ze toe. Groep staat schaapachtig te kijken en doet vervolgens heel wat anders of helemaal niks. Ik roep haar erbij en vraag haar om het nog 'ns te zeggen maar nu tegen de groep. Dit gaat in anderhalf uur nog 20 keer mis. }:|

Er zitten internationale studenten bij, dat is niet echt handig want ons Engels is niet perfect en het hunne ook niet, maar ik ben inmiddels een best overtuigende pantomimespeler. Zij niet. Ze kan alleen Wetenschappelijk Engels dus er komen zinnen uit als "For the next part of this course, I would like you to perform an estafette". (in de volle overtuiging dat estafette een Engels woord is en dat mensen dan snappen wat ze wil) -- Ik ben meestal meer van de "Go here, then run there, climb up, then climb down" inclusief gebaren, maar ja dan zet je jezelf wel voor schut natuurlijk. :{w

Einde van de training met veel moeite bereikt. Zegt ze "ok, ik heb het koud, ik ben weg". JE HEBT EEN JAS TREK JE JAS AAN JE BENT TRAINER JE BENT AANSPREEKPUNT ZEG DE MENSEN NETJES GEDAG EN TREK DIE JAS GEWOON AAN.
Woah, ik raak al gefrustreerd van het lezen _O- Ze komt niet heel erg volwassen over. Ja, frustrerend op deze manier.
pi_208272031
quote:
6s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kiddan *)
[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?
  maandag 6 maart 2023 @ 22:37:08 #248
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272042
quote:
[..]
Haha ja frustrerend :')

Niet jouw probleem. Laat het maar lekker de soep in lopen, er blijkt vanzelf wel wat er wel nodig is (wel een klein risico dat je het till the end of time allemaal zelf moet blijven doen trouwens :X )
  maandag 6 maart 2023 @ 22:39:33 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272077
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een tof mini-koffertje! Wat gaat daar in? Paar onderbroeken en toiletartikelen?
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
tech gear (accu's / kaartjes / kabels / laders)
Oh en al het papierwerk (uitgeprinte vouchers en boardingpassen etc. En een Flesboekje :P )

En ruimte over voor souvenirtjes terug.

Echt waar :Y
pi_208272082
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 frustrerend! Ik neem aan dat je haar de feedback ook teruggeeft? Wat zegt ze dan?
Feedback is een beetje lastig, ik was vanavond op een gegeven ogenblik een beetje kwijt wat ik nog moest zeggen om de boel bijgestuurd te krijgen. Ik blijf maar als een kapotte platenspeler haar erop wijzen dat ze tegen de groep moet praten, checken of iedereen haar hoort en snapt, de tijd nemen om in simpel Engels haar uitleg te geven. "F, wacht, niet meteen weglopen, weet nu iedereen wat hij moet doen? Nee? Kun je het nog eens uitleggen?".

Achteraf na het jas-dingetje wel even gezegd dat ik vond dat het niet echt lekker ging vanavond en wat vond ze er zelf van. Toen zei ze dat ze een baaldag had gehad op studie en dat het inderdaad qua communicatie wel echt heel slecht was gegaan.
Het puntje "horloge meenemen en warm genoege kleding" wilde ik wel nog even bespreken voor volgende keer. En ik denk dat we dan zo maar een beetje doormodderen.

Ik heb het zelf ook moeten leren door het te doen. En ik weet van het instrueren van andere trainers dat het "wijzen alle neuzen jouw kant op, begin dan pas met je uitleg" idee niet zo voor de hand liggend is als dat het voor mij voelt. -- en dat terwijl ik niet eens zo dol ben op aandacht. Maar wel als ik een groep iets moet laten doen. _O-
pi_208272089
quote:
84s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop
Oh en al het papierwerk (uitgeprinte vouchers en boardingpassen etc. En een Flesboekje :P )

Ik geloof je _O_

En dat allemaal klinkt ook gewoon helemaal prima.
pi_208272107
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Haha ja frustrerend :')

Niet jouw probleem. Laat het maar lekker de soep in lopen, er blijkt vanzelf wel wat er wel nodig is (wel een klein risico dat je het till the end of time allemaal zelf moet blijven doen trouwens :X )
Dat is wel een optie idd. Maar ik gun het de club en haar ook wel om er wat goeds van te blijven maken. Ik kan het haar persoonlijk ook niet echt aanrekenen want de vorige beginnend trainer die ik probeerde te instrueren had van ongeveer dezelfde dingen last. Kennelijk is het heel moeilijk om niet met je rug naar een groep te staan als je tegen ze praat of zo _O-
pi_208272120
quote:

[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop

Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?
  maandag 6 maart 2023 @ 22:46:17 #254
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272139
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Maar heb je dan geen 2e broek mee? Wel 4 setjes bovenkleding maar geen andere broek behalve de zwembroek?
Nee klopt, en gezien de weersverwachting denk ik zelfs dat ik wel 2 T-shirts thuis kan laten. Misschien doe ik dat nog wel ook, in ruil voor een korte broek. Hmm hmm.
  maandag 6 maart 2023 @ 22:46:19 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208272140
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Daar gaan zijn overgebleven centimeters.

Net als Isa raak ik ook gefrustreerd van het lezen over je avond :X
Spoilers!
pi_208272185
quote:

Vinkje bij Niet Geschikt :(
  maandag 6 maart 2023 @ 22:51:21 #257
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272197
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Beetje makkelijk. Die persoon is nog wel te vormen lijkt me. Even een stukje verwachtingsmanagement implementeren *)
pi_208272215
quote:

[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop

Ik mis slippers of extra gympen?
  maandag 6 maart 2023 @ 22:53:56 #259
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272221
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik mis slippers of extra gympen?
Ik verwacht dat er in een **** hotel wel van die Einweg-slippers zijn. En anders maar niet.
pi_208272223
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Beetje makkelijk. Die persoon is nog wel te vormen lijkt me. Even een stukje verwachtingsmanagement implementeren *)
Ik ben graag kort door de bocht *O* ;)

Ik las net pas het 2e stuk van Tele
pi_208272231
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik verwacht dat er in een **** hotel wel van die Einweg-slippers zijn. En anders maar niet.
Wel handig zo'n klein kofferke O+
pi_208272248
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Of vinkje bij: moet nog veel leren. Dat mag een stagiaire ;)

Mijn collega daarentegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208272265
quote:

[..]
4 onderbroeken
4 paar sokken
4 T-shirts
4 overhemden
1 zwembroek
zonnebril
toiletspullen
laptop

Ik krijg nu foute sandalen vibes ;(
  maandag 6 maart 2023 @ 22:58:45 #264
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272286
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik krijg nu foute sandalen vibes ;(
Sokken op zich MOGEN gewoon he :{w

Ging jij niet slapen en zo?
pi_208272292
quote:
16s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Sokken op zich MOGEN gewoon he :{w

Ging jij niet slapen en zo?
Nu nachtmerries :'(
  maandag 6 maart 2023 @ 22:59:55 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272300
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nu nachtmerries :'(
Alsof jij nooit sokken aan hebt
pi_208272345
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Of vinkje bij: moet nog veel leren. Dat mag een stagiaire ;)

Mijn collega daarentegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk mogen moeten stagiaires fouten maken daar leren ze van ^O^

Die ene babbelnieuwcollega, geen stagiaire dus ze wordt eckt ingewerckt *O*
Die dus..die zendt echt alleen maar ;( zodat ze gewoon niks kan ontvangen.
Lastiggggg
pi_208272356
Sokken kan je ook kopen he in anderlandse winkels *O*
  maandag 6 maart 2023 @ 23:04:22 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272360
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 23:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Tuurlijk mogen moeten stagiaires fouten maken daar leren ze van ^O^

Die ene babbelnieuwcollega, geen stagiaire dus ze wordt eckt ingewerckt *O*
Die dus..die zendt echt alleen maar ;( zodat ze gewoon niks kan ontvangen.
Lastiggggg
Je fatsoen kan ook uit he :Y
  maandag 6 maart 2023 @ 23:04:43 #270
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272365
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Sokken kan je ook kopen he in anderlandse winkels *O*
Cat en ik gaan sokken shoppen de volgende keer *O*
pi_208272414
quote:
3s.gif Op maandag 6 maart 2023 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je fatsoen kan ook uit he :Y
Ik ontwijk het inwerken door haar niet naast mij in te plannen :@
  maandag 6 maart 2023 @ 23:09:32 #272
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272430
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 23:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ontwijk het inwerken door haar niet naast mij in te plannen :@
Ja zo leert ze nooit wat :{
pi_208272451
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:

Ja zo leert ze nooit wat :{
Jawel van mijn andere coll die leeft voor inwerken _O_ *O* *O* :D

Die weet dat ik m'n snorretje druk 8-)
pi_208272534
Just me overleden :'(
  maandag 6 maart 2023 @ 23:21:21 #275
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208272546
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 23:20 schreef Blues het volgende:
Noes :o
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 maart 2023 @ 06:35:46 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208273409
FOK!ker van het eerste uur. RIP just me. ;(
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 06:57:58 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208273462
Nog nooit van gehoord :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 7 maart 2023 @ 07:33:37 #278
217702 Lonaa
Honger!
pi_208273581
Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208273592
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 07:33 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Goedemorgen :W
pi_208273612
Ik vind het wel tof om te lezen wat voor community het hier was in het begin, dat iedereen ook op elkaars bruiloft kwam enzo.

Manmanman, wat een nacht weer :O Ik moet zo naar de kapper en verder wachten er nog allemaal klusjes zoals mealpreppen en vakantiewas en een vluchttas inpakken en... Ik moet maar eens een todolist maken.

Ik las vol verbazing jouw verhaal @Tele6, wat wonderlijk dat weldenkende jongvolwassenen niet zo goed snappen hoe je tegen mensen moet praten :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 08:09:23 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208273753
Goedemorgen!

Hier is de tas ook al ingepakt voor vrijdag *O*
Hier ook alleen handbagage, dus dat werd toch wel een uitdaging nu het ineens heel warm lijkt te worden.
Warme kleding voor de avond en korte broek voor overdag.
En dan nog wat spul uit Nederland voor mijn zusje.
Good noodles en Milka oreo eitjes _O-

Het past *O*
Hier altijd een tas ipv koffertje. Dan hoeft hij niet in het ruim als de bakken vol zijn want hij kan onder de stoel.
En als de kadootjes eruit zijn heb ik weer plaats voor knoflook en turron op de terugweg :D
pi_208273754
Mogge!

@Tele6: uitgelezen kans om jouw mooie rant om te zetten in een stuk proza vol tips & waarschuwingen voor ‘veelgemaakte fouten’ voor deze en volgende nieuwelingen.

Ik ga vandaag stukken boom van het onderste terras van ons landje naar bijna het bovenste slepen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 maart 2023 @ 08:17:38 #283
217702 Lonaa
Honger!
pi_208273806
Moet nog 6 weken wachten tot vakantie. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208273911
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 21:44 schreef Blues het volgende:
Niet in twee panneN tegelijk bakken :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 7 maart 2023 @ 08:46:08 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_208273979
Zo, na 11 uur slaap voel ik me weer een beetje mens. Gisteren met koorts heel vroeg mijn bed in gedoken in de hoop dat het vandaag voorbij zou zijn en gelukkig was dat inderdaad het geval 8-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208274029
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!

@:tele6: uitgelezen kans om jouw mooie rant om te zetten in een stuk proza vol tips & waarschuwingen voor ‘veelgemaakte fouten’ voor deze en volgende nieuwelingen.

Ik ga vandaag stukken boom van het onderste terras van ons landje naar bijna het bovenste slepen.
Goedemorgen :)

Ik vrees dat niemand dat gaat lezen. We hebben al best wat goeie, beknopte, leesbare info in onze gedeelde map staan, en zelfs geprint op de locatie klaarliggen, maar je moet mensen er echt met hun neus induwen als je wil dat ze het lezen. :')
(Het "ik lees voor studie al genoeg" dingetje)
  dinsdag 7 maart 2023 @ 08:57:46 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_208274060
quote:
Ja, ik kan daar dus heel slecht tegen. Op een of andere manier zijn het altijd de lieve mensen die als eerste gaan :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2023 @ 09:03:11 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_208274086
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

SPOILER
Maar dit vind ik ook nooit tof :@
Alhoewel na drie keer zoiets het misschien gerechtvaardigd is, maar mij op het matje roepen voor een grote groep, oef. :'(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208274357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 08:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Goedemorgen :)

Ik vrees dat niemand dat gaat lezen. We hebben al best wat goeie, beknopte, leesbare info in onze gedeelde map staan, en zelfs geprint op de locatie klaarliggen, maar je moet mensen er echt met hun neus induwen als je wil dat ze het lezen. :')
(Het "ik lees voor studie al genoeg" dingetje)
Hmm. Nou ja, dan hebben ze pech :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208274361
Goedemorgen

Net best lekker door de natte sneeuw gewandeld. Nu binnen opwarmen.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 10:24:13 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208274660
Goedemorgen. Het was een rare dag gister.

Kwam thuis, at, viel in slaap, ging naar bed om 20:00, werd vanmorgen wakker om 8:00.

Ergens zit nu een tijd-gat voor mijn gevoel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 10:24:46 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_208274667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen. Het was een rare dag gister.

Kwam thuis, at, viel in slaap, ging naar bed om 20:00, werd vanmorgen wakker om 8:00.

Ergens zit nu een tijd-gat voor mijn gevoel.
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcohol O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2023 @ 10:25:05 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208274669
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:24 schreef Troel het volgende:

[..]
Vergeet je de alcohol te melden of had je dat gat ook zonder alcohol O-)
Geen druppel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 7 maart 2023 @ 10:26:14 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_208274679
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:25 schreef fietsie het volgende:

[..]
Geen druppel.
Dan had je het nodig waarschijnlijk.

Heb je wel goed geslapen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 maart 2023 @ 10:28:57 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208274697
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 10:26 schreef Troel het volgende:

[..]
Dan had je het nodig waarschijnlijk.

Heb je wel goed geslapen?
Ja dat wel, dankje.
pi_208275007
quote:
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slag -O- Wat een leuk, lief mens was dat zeg. En Merel ook diverse keren ontmoet (ook een keer blijven slapen bij haar op haar studentenkamer :D ), wat ontzettend dat je je moeder zo jogn al moet missen.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 11:09:39 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_208275078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik lees het nu pas. Heb haar al jaren niet gesproken, maar ben toch echt van slag -O- Wat een leuk, lief mens was dat zeg. En Merel ook diverse keren ontmoet (ook een keer blijven slapen bij haar op haar studentenkamer :D ), wat ontzettend dat je je moeder zo jogn al moet missen.
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208275192
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat :P
Ik heb ook heel erg mooie herinneringen aan FOK :Y O+ En dus ook aan Just Me.
  dinsdag 7 maart 2023 @ 11:27:55 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_208275272
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Amen!

Ontzettend lief mens O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208275467
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, dat soort dingen dus. Ik vind dat zo bijzonder. Als ik gewoon terugkijk op veel te lang hier rondlopen, hoeveel leuke mensen ik ontmoet heb. Vanuit de middle of nowhere naar Amsterdam voor een meet. En dan om half 12 nog terug als het feestje nog niet afgelopen is. En dan de keer daarna beslissen om dan maar de eerste trein te nemen en dat dan het feestje om 12 uur afgelopen is en je gewoon met iemand mee naar huis mag om Friends te kijken (daar komt mijn liefde voor @:Ripley vandaan). Maar ook als ik terugkijk naar de momenten die we gehad hebben met de dieetclub. Dat we voor mijn verlovingsfeestje bij jou thuis zaten @:Isabeau nadat we allemaal onze knietjes aan gort hadden getrapt bij die verkeerstuin. Of de eerste keer dat ik @:Blues zag en ik echt nog niet zo heel lang op Fok zat :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef Isabeau het volgende:

Ik roep wel eens 'het is maar internet'.... maar dan wel met echte, meest lieve mensen O+ :Y
En al die herinneringen!
Ik was foto's van ons huwelijk terug aan het zoeken en kwam heel veel meetfoto's tegen.. wow al die jonge koppies ook nog _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')