quote:Op zondag 5 maart 2023 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Leclerc wordt dit seizoen kampioen
McLaren haalt het einde van dit seizoen niet, dat voorspel ik ook, door financiele problemen
Nee. Vorig jaar laatste race al.quote:
Nee hoor, verder is hij fantastisch, als coureur. Een van de beste ooit. Maar geen knapperd. Maar gelukkig draait het daar niet om in de F1.quote:
Ben jij wel een knapperd dan.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, verder is hij fantastisch, als coureur. Een van de beste ooit. Maar geen knapperd. Maar gelukkig draait het daar niet om in de F1.
Erg hè, net zoals die Russellfappers met let's go George bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat loopt die Nelson te fappen op Max zeg. Ongekend
*hier:quote:
ik ook op mijn telefoonquote:
er zat iets in zijn oogquote:
wegbezuinigdquote:
gmtaquote:
Staan waarschijnlijk op dezelfde pagina als het telefoonnummer van de klantenservicequote:Op zondag 5 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
En zelf doet Viaplay wrs geen, of omfloerste uitspraken over cijfers...![]()
wat loop jij te fappen op lewis en russelquote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat loopt die Nelson te fappen op Max zeg. Ongekend
F1 / [POLL] Via welke dienst ga jij de races kijken?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
*hier:
In NL?
Poll op FOK!?
Bronvermelding?
(ben ergens stiekem echt nieuwsgierig - ik kijk nl al 2e seizoen bewust géén Viaplay)
En zelf doet Viaplay wrs geen, of omfloerste uitspraken over cijfers...![]()
Tafel is weer terug… wat was dat voor ietsquote:
Ik ben geen commentator bij de TV.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:59 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
wat loop jij te fappen op lewis en russel
Ik had het idee dat er een Max-boycot gaande was. Zelden zo weinig shots van de leider gezien.quote:
En dat stemt ons allen heel tevreequote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben geen commentator bij de TV.
Is vrij normaal als er vooraan niks gebeurt. Goede regie juist.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik had het idee dat er een Max-boycot gaande was. Zelden zo weinig shots van de leider gezien.
Is m’n ambitie niet eens. Wat is je punt? Of wil je puur gewoon ff iemand bashen?quote:
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Voor mensen die F1 tv hebben: had die bij jullie ook wat kuren af en toe?
Hier niets van gemerkt. Ik kijk op een Chromecast Google TV 4k.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Leclerc wordt dit seizoen kampioen
McLaren haalt het einde van dit seizoen niet, dat voorspel ik ook, door financiele problemen
Totaal niet, maar in het topic over F1TV hadden mensen het er wel over en ook hoe je het evt. kunt oplossen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
quote:
Dan ligt het aan de internetverbinding hier denk ikquote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier niets van gemerkt. Ik kijk op een Chromecast Google TV 4k.
0 kuren deze racequote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Nee. Airplay vanat iPhone naar de lg web os tv.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is m’n ambitie niet eens. Wat is je punt? Of wil je puur gewoon ff iemand bashen?
Trevor Philips.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef tripel7 het volgende:
Ongegeneerd van Reddit geroofd;
[ afbeelding ]
Zegt meer over de dominante race van Max idd.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is vrij normaal als er vooraan niks gebeurt. Goede regie juist.
Nul problemen gehad, zit op glasvezelquote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Er zijn in die periode ook GPs door andere coureurs en andere teams gewonnen.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vooral omdat we een ongekende suprematie van een team voor een ongekende duur hebben gehad.
Ja gewoon bij dat tandwieltje ⚙. toch? Al heb ik m hier altijd op auto staanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:04 schreef TjjWester het volgende:
Is er bij F1TV een mogelijk om de kwaliteit definitief in te stellen??
Jep. Ipv "auto" kun je zelf een resolutie instellen tijdens de race.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:04 schreef TjjWester het volgende:
Is er bij F1TV een mogelijk om de kwaliteit definitief in te stellen??
nee, gister wel bij de qualiquote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jep. Ipv "auto" kun je zelf een resolutie instellen tijdens de race.
Klopt maar dat is niet definitief, zodra je de app uitzet en weer aanzet(de volgende dag bijvoorbeeld) staat het weer koppig op auto.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja gewoon bij dat tandwieltje ⚙. toch? Al heb ik m hier altijd op auto staan
Ocon ramt iemand in elkaar, morgen in het nieuws???quote:Op zondag 5 maart 2023 18:13 schreef tripel7 het volgende:
Charles ziet er weer uit als iemand die geen veters of riemen in de buurt mag hebben
100% foutloos.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Dit ja, erg tevreden over mijn keuze om over te stappenquote:
Ja, maar niet veel. Senna hoefde maar kort overwinningen te sprokkelen in die Lotus voor hij bij een zeer 'competitief' team zat. Verstappen moest nog een paar jaar Red Bull uitzitten voordat hij echt de strijd met de Mercedessen aankon.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Er zijn in die periode ook GPs door andere coureurs en andere teams gewonnen.
Ah.. de bekende thousand-yard-Ferrari-stare, ontstaat spontaan na een seizoen of twee bij het team.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:13 schreef tripel7 het volgende:
Charles ziet er weer uit als iemand die geen veters of riemen in de buurt mag hebben
ze zijn nog aan het rekenenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:20 schreef trein2000 het volgende:
Hoeveel strafpunten heeft Ocon eigenlijk gespaard vandaag?
Ja, Ferrari zal hem aan het eind van volgend seizoen wel afdanken alsof het aan hem lag.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah.. de bekende thousand-yard-Ferrari-stare, ontstaat spontaan na een seizoen of twee bij het team.
Alonso en Vettel gingen 'm voor.
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah.. de bekende thousand-yard-Ferrari-stare, ontstaat spontaan na een seizoen of twee bij het team.
Toto gogo.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
• ‘A second off’ – Leclerc despondent at poor Ferrari pace and DNF
RB z'n traditionele rivalen nemen beiden, naar eigen zeggen, niks positiefs mee naar huis van dit weekend.
hij heeft een jaarabonnement kopjes thee drinken met de wedstrijdleider gewonnenquote:
Ze hebben de finish gehaald en best goede punten gescoord, dus er is best wel wat positiefs te zeggen over Mercquote:Op zondag 5 maart 2023 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
RB z'n traditionele rivalen nemen beiden, naar eigen zeggen, niks positiefs mee naar huis van dit weekend.
Boehoehoeoehoehoeoehoehoeoehoehoeoehoehoeoehoehoeoehoehoeoehoehoeoehoehoeoehoehoequote:Op zondag 5 maart 2023 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De vooruitzichten zijn gewoon heel slecht. Ze hebben een jaar geïnvesteerd in hun bijzondere concept en ze gaan achteruit. Daar wordt je niet blij van.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben de finish gehaald en best goede punten gescoord, dus er is best wel wat positiefs te zeggen over Merc
Bezwaar indienen, ijkingsdatum.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:22 schreef trein2000 het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)ane%20speeding_0.pdf
0,1 km te hard
Vandaar dat ik ook aangaf dat die vergelijkingen moeilijk zijn te maken.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar niet veel. Senna hoefde maar kort overwinningen te sprokkelen in die Lotus voor hij bij een zeer 'competitief' team zat. Verstappen moest nog een paar jaar Red Bull uitzitten voordat hij echt de strijd met de Mercedessen aankon.
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komen om in capaciteit nu natuurlijk.
Ja, het leven is hard als je niet meer ongeremd met miljoenen en miljarden mag smijten in de hoop een oplossing te vinden voor je problemenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn gewoon heel slecht. Ze hebben een jaar geïnvesteerd in hun bijzondere concept en ze gaan achteruit. Daar wordt je niet blij van.
mwah, zo slecht zijn ze nou ook weer niet. Het gat met Sainz was nagenoeg nihil bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn gewoon heel slecht. Ze hebben een jaar geïnvesteerd in hun bijzondere concept en ze gaan achteruit. Daar wordt je niet blij van.
Dat zijn leuke resultaten voor een team als Alpine. Mercedes verwacht natuurlijk mee te kunnen strijden om de winst.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben de finish gehaald en best goede punten gescoord, dus er is best wel wat positiefs te zeggen over Merc
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:13 schreef tripel7 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als ze geen eerste liggen is het niet goed volgens Mercedes.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, zo slecht zijn ze nou ook weer niet. Het gat met Sainz was nagenoeg nihil bijvoorbeeld
Soms moet je de lat iets lager leggen om weer vooraan mee te kunnen doen. Dat hebben ze niet gedaanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn leuke resultaten voor een team als Alpine. Mercedes verwacht natuurlijk mee te kunnen strijden om de winst.
Scherm op het stuurtje ging in elk geval niet uit, dus er was nog wel elektriciteit.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef THEFXR het volgende:
waren het de batterijen in de Ferrari die faalde? of anders?
Niet gemaakt door Duracell. Dan krijg je datquote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef THEFXR het volgende:
waren het de batterijen in de Ferrari die faalde? of anders?
Hij moet momenteel wel erg laag, hoor. Ze kunnen de strijd niet van Ferrari winnen, Aston Martin komt ze voorbij en bij Red Bull komen ze niet eens in de buurt. Ik snap best dat ze daar niet blij mee zijn.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms moet je de lat iets lager leggen om weer vooraan mee te kunnen doen. Dat hebben ze niet gedaan
25 sec loop je niet zomaar in met een budgetcap en RB staat ook niet stilquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij moet momenteel wel erg laag, hoor. Ze kunnen de strijd niet van Ferrari winnen, Aston Martin komt ze voorbij en bij Red Bull komen ze niet eens in de buurt. Ik snap best dat ze daar niet blij mee zijn.
En toch kwam hij er niet langs met drs.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, zo slecht zijn ze nou ook weer niet. Het gat met Sainz was nagenoeg nihil bijvoorbeeld
klopt, maar van gefrustreerd zijn word je niet sneller. Zelfde geldt voor AlphaTauri waar ze snel alle neuzen de zelfde kant op moeten krijgen en heel gericht die auto moeten verbeteren. Gelukkig bood deze race wel wat aanknopingspuntenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij moet momenteel wel erg laag, hoor. Ze kunnen de strijd niet van Ferrari winnen, Aston Martin komt ze voorbij en bij Red Bull komen ze niet eens in de buurt. Ik snap best dat ze daar niet blij mee zijn.
Je zou ook kunnen zeggen dat Vettel heeft geholpen de auto te ontwikkelen tot dit niveau. Voor Alonso is het instappen en wegrijden.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef THEFXR het volgende:
Pa Stroll ging het schip in met Vettel, met ALO de goede gok genomen.
Eerder met Dan Fallows.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef THEFXR het volgende:
Pa Stroll ging het schip in met Vettel, met ALO de goede gok genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |