quote:Op zondag 5 maart 2023 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Leclerc wordt dit seizoen kampioen
McLaren haalt het einde van dit seizoen niet, dat voorspel ik ook, door financiele problemen
Nee. Vorig jaar laatste race al.quote:
Nee hoor, verder is hij fantastisch, als coureur. Een van de beste ooit. Maar geen knapperd. Maar gelukkig draait het daar niet om in de F1.quote:
Ben jij wel een knapperd dan.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, verder is hij fantastisch, als coureur. Een van de beste ooit. Maar geen knapperd. Maar gelukkig draait het daar niet om in de F1.
Erg hč, net zoals die Russellfappers met let's go George bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat loopt die Nelson te fappen op Max zeg. Ongekend
*hier:quote:
ik ook op mijn telefoonquote:
er zat iets in zijn oogquote:
wegbezuinigdquote:
gmtaquote:
Staan waarschijnlijk op dezelfde pagina als het telefoonnummer van de klantenservicequote:Op zondag 5 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
En zelf doet Viaplay wrs geen, of omfloerste uitspraken over cijfers...![]()
wat loop jij te fappen op lewis en russelquote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat loopt die Nelson te fappen op Max zeg. Ongekend
F1 / [POLL] Via welke dienst ga jij de races kijken?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
*hier:
In NL?
Poll op FOK!?
Bronvermelding?
(ben ergens stiekem echt nieuwsgierig - ik kijk nl al 2e seizoen bewust géén Viaplay)
En zelf doet Viaplay wrs geen, of omfloerste uitspraken over cijfers...![]()
Tafel is weer terug… wat was dat voor ietsquote:
Ik ben geen commentator bij de TV.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:59 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
wat loop jij te fappen op lewis en russel
Ik had het idee dat er een Max-boycot gaande was. Zelden zo weinig shots van de leider gezien.quote:
En dat stemt ons allen heel tevreequote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben geen commentator bij de TV.
Is vrij normaal als er vooraan niks gebeurt. Goede regie juist.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik had het idee dat er een Max-boycot gaande was. Zelden zo weinig shots van de leider gezien.
Is m’n ambitie niet eens. Wat is je punt? Of wil je puur gewoon ff iemand bashen?quote:
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Voor mensen die F1 tv hebben: had die bij jullie ook wat kuren af en toe?
Hier niets van gemerkt. Ik kijk op een Chromecast Google TV 4k.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Leclerc wordt dit seizoen kampioen
McLaren haalt het einde van dit seizoen niet, dat voorspel ik ook, door financiele problemen
Totaal niet, maar in het topic over F1TV hadden mensen het er wel over en ook hoe je het evt. kunt oplossen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
quote:
Dan ligt het aan de internetverbinding hier denk ikquote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hier niets van gemerkt. Ik kijk op een Chromecast Google TV 4k.
0 kuren deze racequote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
Nee. Airplay vanat iPhone naar de lg web os tv.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef Dusthor92 het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is m’n ambitie niet eens. Wat is je punt? Of wil je puur gewoon ff iemand bashen?
Trevor Philips.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:03 schreef tripel7 het volgende:
Ongegeneerd van Reddit geroofd;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |