klopt, maar hij zegt het welquote:Op zondag 5 maart 2023 17:06 schreef suzi1 het volgende:
hasj en/of den haag kan beide niet kloppen in die zin. wat hij dan ook zou hebben gezegd
of die dingen in de hasj ook worden betaald
wtf zit er in hasj dan dat er nog betaald kan/moet worden
case closed!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:07 schreef suzi1 het volgende:
klopt, hij zegt t echt
kan geen ander woord van maken dan hasj
zou kunnen denken huisj. maar hij zegt in die woorden ook het woord 'huis' normaal
aivd sloganquote:Op zondag 5 maart 2023 17:07 schreef suzi1 het volgende:
klopt, hij zegt t echt
zou kunnen denken huisj. maar hij zegt in die woorden ook het woord 'huis' normaal
met de feestweek een paar jonko's gerooktquote:Op zondag 5 maart 2023 17:12 schreef suzi1 het volgende:
dannie, die dinge uh
de hasj, hebben ze dat ook betaald?
is dat er ook bijgerekend, ofni?
of enkelt in t huis?
oh geen kant, ding mag ik niet zeggen
uhm
Ze roken misschien hasj en hij vroeg zich af of de febo dat betaald of dat ze het zelf moeten betalen hahahahquote:Op zondag 5 maart 2023 17:12 schreef suzi1 het volgende:
dannie, die dinge uh
de hasj, hebben ze dat ook betaald?
is dat er ook bijgerekend, ofni?
of enkelt in t huis?
oh geen kant, ding mag ik niet zeggen
uhm
in t clubhuis. gratiesquote:Op zondag 5 maart 2023 17:14 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze roken misschien hasj en hij vroeg zich af of de febo dat betaald of dat ze het zelf moeten betalen hahahah
Arm studentenvoer ?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:15 schreef Monique___ het volgende:
DAT is de zelfbedachte creatie van lot op kot?
![]()
simpele prak
🤣🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 17:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kaas,tomaat
n voor linds wat smoel prikkertjes
lkkr man
quote:
Dan kan en mag alles....quote:Op zondag 5 maart 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]ma da was speciaal kreatie
had lot gezegd met inbreng schmienk.
wat een getetter
ziet ook niet uit met die lange nagels
proppen zich al vol met kaas
ja deze snelle studentenhap is het beste wat ze kunnen bedenken..quote:Op zondag 5 maart 2023 17:19 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dan kan en mag alles....
En dan zie je dit?????
Ik zweer t die kennis koken staat nu terplekke nog te verzinnen en bedenken
DIT IS ZOOOO F*CKING TRIEST....quote:Op zondag 5 maart 2023 17:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja deze snelle studentenhap is het beste wat ze kunnen bedenken..
brood prikker boursin
pasta groente vlees boursin en parmazaanse kaas erover
bravo
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:23 schreef Kayro het volgende:
[..]
DIT IS ZOOOO F*CKING TRIEST....
(MOET T ZEGGE doe dan maar DANNY'S borrelplank)🥴😖😖
Amerikaans joh!! Beverlyhills LAquote:Op zondag 5 maart 2023 17:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaan ze het nou zo opvreten
Weinig bijzondere maaltijd zit niet een lekker stukje vlees bij
Geen culinair hoogstandje met al haar kak en air
kwakje kaas erop.. niet eens mooi uitgesmeerd.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
verzin het maar eens !!
BOEM
breud,Kaas, Tomaat
🤣omg. 😖quote:Op zondag 5 maart 2023 17:24 schreef Monique___ het volgende:
lolien schermt het eten af met haar lange dunne haardos..
stel iemand ziet hun culinaire hoogstandje
🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 17:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maat geloof me
het spel is voor mij begonnen
heb geen genade meer
wel met sommige
ge weet wat ik bedoel
"Ali sprak "
engelenhaar op je culinaire verassingquote:Op zondag 5 maart 2023 17:24 schreef Monique___ het volgende:
lolien schermt het eten af met haar lange dunne haardos..
stel iemand ziet hun culinaire hoogstandje
+1quote:Op zondag 5 maart 2023 17:26 schreef Monique___ het volgende:
En hierom (COS) kijk ik BB nog haha
Maakt het tenminste leuk deze saaie RLS
ssstquote:Op zondag 5 maart 2023 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
pastaatje maken en ze mogen het niet zien? hahahaha
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah de mise en place is begonnen zo te zien
die in bakjes zijn al gewassen. dat wordt allemaal door de spoelmasjien gehaald in de fabriek een rolt zo bakjequote:Op zondag 5 maart 2023 17:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Uhh wie snijdt er nou tomaatjes die nog niet gewassen zijn?
Hash of hache is de Franse uitspraak voor Hquote:Op zondag 5 maart 2023 17:07 schreef suzi1 het volgende:
klopt, hij zegt t echt
de hachee wordt niet betaald elders dan in het huis?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hash of hache is de Franse uitspraak voor H
Kweet alleen even niet hoe je het schrijft
Hij zal dus gevraagd hebben of de tijd in De H ook word betaaldquote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de hachee wordt niet betaald elders dan in het huis?
ooooh H![]()
toch gewoon code woord voor hotel dusquote:Op zondag 5 maart 2023 17:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hash of hache is de Franse uitspraak voor H
Kweet alleen even niet hoe je het schrijft
of die 4 weken thuis ook zijn betaald???quote:Op zondag 5 maart 2023 17:41 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hij zal dus gevraagd hebben of de tijd in De H ook word betaald
Juistquote:Op zondag 5 maart 2023 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
toch gewoon code woord voor hotel dus
Hasjee uit Den Haagquote:Op zondag 5 maart 2023 17:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de hachee wordt niet betaald elders dan in het huis?
ooooh H![]()
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of die 4 weken thuis ook zijn betaald???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAquote:Op zondag 5 maart 2023 17:44 schreef suzi1 het volgende:
nou ik weet niet. 2 maand bb kijken maakt je niet echt slimmer HA HAHA
enkel in't huis he, niet thuisquote:Op zondag 5 maart 2023 17:44 schreef suzi1 het volgende:
nou ik weet niet. 2 maand bb kijken maakt je niet echt slimmer HA HAHA
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hasjee uit Den Haag
ff aan @:Oma-Nijn vragen
ken ook zomaar groentesoep zijn dan
correctquote:Op zondag 5 maart 2023 17:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
of die 4 weken thuis ook zijn betaald???
Das gewoon Ali ze volgende beste maat.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik maak lekker brocli genot. allemaal oogjes dicht
[ afbeelding ]
heeft even geduurd, maar fijn jaquote:Op zondag 5 maart 2023 17:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
correct
..
![]()
rn dat geld niet voor iedereen
was een conjonaai gedoe toen
we zijn er uit
kees kloosed
Gladde glibberquote:Op zondag 5 maart 2023 17:46 schreef Poeziewoes het volgende:
Wat jammer dat Danny terug is, had er een nieuwe bewoner in gezet of niemand er uit bij nominatie.
Heb bij Danny altijd het gevoel, die man die klopt niet!
Brrrrquote:Op zondag 5 maart 2023 17:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
Daddy Danny weer terug dus mijn eerdere voorspelling kan nog steeds uitkomen, de perfecte BB kandidaat wereldwijd
Gekookte andijvie,aardappels en een bal gehakt.. ben al klaar!quote:Op zondag 5 maart 2023 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ik maak lekker brocli genot. allemaal oogjes dicht
[ afbeelding ]
Accacte omschrijving..bizar🤓quote:Op zondag 5 maart 2023 17:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
werk van Nanny lot
pannekoekjes bakken
sminken, kleuren , serviesjes met thee..
makeupjes ...
wat komt Lott nu goed van pass met dr skills
Jolien Charlotte en Chiaraquote:Op zondag 5 maart 2023 17:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie had weer Danny toen der tijd op de bank gezet?
Mag hopen dat het slootwater isquote:Op zondag 5 maart 2023 17:51 schreef suzi1 het volgende:
wacht maar, straks dannie naar de secret game en gaat die water met slang overhevelen
ali vindt geen probl?
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:51 schreef Monique___ het volgende:
jason verliest steeds meer stemmen met deze uitspraken..
zou wat zijn, er meteen terug opquote:Op zondag 5 maart 2023 17:53 schreef odie22 het volgende:
dada van de week er gelijk op, optyfen met die enge gladde breekbekfagit
🤐🤣🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 17:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Maak lekker plezier, gaat jullie nu ook goed af
De "hasj", heb je die ook betaalt ? vraagt Bartquote:Op zondag 5 maart 2023 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
hier ontcijfer het maar
https://vocaroo.com/1o3zAuJVaXcn
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
hartjes maken van de kaas
enig enig
wat een heerlijke middagDat zeg ik idioterieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zee die fout dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 17:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op twitter vandaag veel anti jason berichten door zijn uitspraken gister en vandaag
het bondje met bart en mimi..quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:53 schreef odie22 het volgende:
dada van de week er gelijk op, optyfen met die enge gladde breekbekfagit
Je moet toch ff ventileren🙄quote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie alleen zn mening gezegd
gelijk heeft hij tochquote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het bondje met bart en mimi..
giseravond boos / oneerlijk dat dennie er is en dat hij daar wat van vindt
zijn boosheid vandaag na het verliezen bij het spel
....
quote:Op zondag 5 maart 2023 17:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op twitter vandaag veel anti jason berichten door zijn uitspraken gister en vandaag
hij was de eerste die er wat over durfde te ventilerenquote:Op zondag 5 maart 2023 17:56 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie alleen zn mening gezegd
pasta boursin. man man manquote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat die brod boursin de amuse is
en dan straks hoofddiner
sja das ook weer waarquote:Op zondag 5 maart 2023 17:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ween niet
allemaal kotertjes van 12 op tweet. jaloerse kutjes enzo
Ik kijk en huiver.. Dit is precies wat er mis gaat met het gros van de huidige generatiequote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat die brod boursin de amuse is
en dan straks hoofddiner
Wat zegt hij dan? Zit effe Max te kijken.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:51 schreef Monique___ het volgende:
jason verliest steeds meer stemmen met deze uitspraken..
Je gaat 't meemaken. Geduld😁quote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jammer gemist
hoe de tafel is ingedekt
🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 18:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zag in een flits de lepels .. groot
bij de starters
logisch grote muilen
ind we w8 af
Ja heel apart dat hij door de casting is gekomen.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slaapkamer
Jason ; het moet iets makkelijks zijn
studenten iets
gozert is veel de slim voor deze nonsens
Jongen is blij dat hij net uit de kinderfeestjes is🤪quote:Op zondag 5 maart 2023 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slaapkamer
Jason ; het moet iets makkelijks zijn
studenten iets
gozert is veel de slim voor deze nonsens
zijn ze te lui voorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:09 schreef KangaP het volgende:
Jammer T zal geen “Surf & Turf “ worden , stukje vlees met een gamba erop, om geen kreeft te noemen , met een pepersausje eroverheen . Maar ja T zal hun wel ook smaken , na die vasten . Vrees dat het voor de rest van de week pasta gerechten zal worden , het is ook voor 8 man , bak maar steaks .
Spijtig kans laten gaan voor mooie maaltijd
Goed eten (voer) behoeft geen decoratie🤣🤪quote:Op zondag 5 maart 2023 18:09 schreef KangaP het volgende:
Jammer T zal geen “Surf & Turf “ worden , stukje vlees met een gamba erop, om geen kreeft te noemen , met een pepersausje eroverheen . Maar ja T zal hun wel ook smaken , na die vasten . Vrees dat het voor de rest van de week pasta gerechten zal worden , het is ook voor 8 man , bak maar steaks .
Spijtig kans laten gaan voor mooie maaltijd
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kirkrboo tentfeestje
geleerd in Los Angeles
ferrie spennund
boursin word de saus voor pastaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef suzi1 het volgende:
yooo ik dacht echt dat die brod boursin tomaat het diner was
🤣🤣🤣 thuis al vaak gedaan..quote:Op zondag 5 maart 2023 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
erg mooi! nu gaan ze beginnen met koken
sate prikkerquote:Op zondag 5 maart 2023 18:16 schreef suzi1 het volgende:
ja jij zee dat al eerder
maar wat was dat dan op het brod onder de tomaat?
Respect! Echt waar, ik meen het ..quote:Op zondag 5 maart 2023 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kapot moeilijk
voor 8 mensons iets lekker op tafel zetten
maaaaaar
tis bijna gelukt
geweldig gedaan Princesjes
dikke hulde hoor
en lkkr vechten om een extra toetquote:Op zondag 5 maart 2023 18:17 schreef suzi1 het volgende:
macroni, boursin, creme freche, gehakt en prei. heerlijk! aten wij in het gesticht. mooie tijden <3
en dan als toet, geklopte beslagromy met kapotgemepte schuimpjes. in de vriezer, en je had ijstraat
✋️ how huu das zijn veel te veel ingrediëntenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:17 schreef suzi1 het volgende:
macroni, boursin, creme freche, gehakt en prei. heerlijk! aten wij in het gesticht. mooie tijden <3
en dan als toet, geklopte beslagrimy met kapotgemepte schuimpjes. in de vriezer, en je had ijstraat
boursin?, paturain? kruidenboter?quote:Op zondag 5 maart 2023 18:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
neeeen. dat smeerseltje. ik zag iets wits
een amusequote:Op zondag 5 maart 2023 18:16 schreef suzi1 het volgende:
ja jij zee dat al eerder
maar wat was dat dan op het brod onder de tomaat?
Maar dan ook echt!!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
godkoelere Lott
meid
tis beschamend
echt
boursin, dat schreef ik toch meerdere kerenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
boursin?, paturain? kruidenboter?
🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
uitje fruiten. ze krijgen een orgasme
ik vind het toch een aardig ingewikkelde maaltijd worden op deze manier!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
boursin, dat schreef ik toch meerdere keren
dus ik snpate jjou pasta boursin niet
dacht huhu die is op alles is op
hallo buuf. danke lekker hoorquote:Op zondag 5 maart 2023 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vind het toch een aardig ingewikkelde maaltijd worden op deze manier!
Morgen krijgen ze danny halal spekhamburgers.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:28 schreef suzi1 het volgende:
hoeveel van de pasta?
alles?
dat kan ik niet in schatten
twijfel nu
morgen weer van eten
nee alles!
Een tomaat.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:32 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze er ook een lekkere salade bij?
🫣😜 nope!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:32 schreef Angelique61 het volgende:
✋️ eerst de kaarsjes aan!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:32 schreef -river- het volgende:
Zouden ze niet eens onderhand die pasta gaan koken ipv met een vork in de pan te krassen?
is dan ook een gerecht dat sjarlot op kot heeft ontdektquote:Op zondag 5 maart 2023 18:35 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb ook mijn gedachte bij het koken wat de dames doen, maar als ik kijk hoe ik kookte toen ik die leeftijd had, dan kan ik het me wel voorstellen.Ik bakte er ook niets van
Uhh 28 en 29 jaar...quote:Op zondag 5 maart 2023 18:35 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb ook mijn gedachte bij het koken wat de dames doen, maar als ik kijk hoe ik kookte toen ik die leeftijd had, dan kan ik het me wel voorstellen.Ik bakte er ook niets van
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 16:42 schreef Schakeltopia het volgende:
woensdag vrijdag bij ouders eten
weekend uit eten
maandag, dinsdag, dondag hello fresh
eetschemaa jolientje
uit de tuinquote:Op zondag 5 maart 2023 18:32 schreef Angelique61 het volgende:
en uitjes en friet/ietsenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Morgen krijgen ze danny halal spekhamburgers.
Als je de booster even aan zet kookt het zoquote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef Angelique61 het volgende:
Die kookplaten duurt een eeuwigheid eer dat kookt vreselijk
ech Maat!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:41 schreef KangaP het volgende:
En Nu op de opmerkingen en uitlatingen van Ali wachten.
Tjongejongejonge , Kzweer het.
Ja, ik kon ook niet koken toen ik zo oud was. Had gelukkig een man die dit wel kon en waar ik uiteindelijk veel van geleerd hebquote:
Joh, waarom doen ze dat niet dan alles duurt zolang daarquote:Op zondag 5 maart 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je de booster even aan zet kookt het zo
Ff naar buiten.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef Angelique61 het volgende:
Die kookplaten duurt een eeuwigheid eer dat kookt vreselijk
Zo te zien en te lezen kunnen ze niet koken dus kennen ze die plaat ook niet waarschijnlijkquote:Op zondag 5 maart 2023 18:42 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Joh, waarom doen ze dat niet dan alles duurt zolang daar
je krijgt toch van thuis meequote:
Ik was getrouwd een baan en 2 kleine kidsquote:Op zondag 5 maart 2023 18:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ik kon ook niet koken toen ik zo oud was. Had gelukkig een man die dit wel kon en waar ik uiteindelijk veel van geleerd heb![]()
Ik vind het beschamender dat Jolien niet eens weet hoe je bepaalde dingen schrijft.zonet wist ze niet hoe ze de namen van haar medebewoners en bon apettit moest schrijven, dit vroeg ze aan Char
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:46 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik was getrouwd een baan en 2 kleine kids
En kon weldegelijk koken!
Helaas waren mijn n
Make-up vaardigheden beduidend minder🙄
Ik kan redelijk goed koken, maar zou ook geen idee hebben hoe zo'n plaat werkt.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien en te lezen kunnen ze niet koken dus kennen ze die plaat ook niet waarschijnlijk
Uiteraard, moet je wel ouders hebben die kunnen koken .quote:Op zondag 5 maart 2023 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je krijgt toch van thuis mee
hoe je een maaltijd kan flanseh ??
allemaal niet zo moeilijk hoor
tis een kwestie van willen
ipv kunnen
Anno nu:quote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Uiteraard, moet je wel ouders hebben die kunnen koken .
Dat is 2 dagenquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan redelijk goed koken, maar zou ook geen idee hebben hoe zo'n plaat werkt.
< ouwe vogelquote:Op zondag 5 maart 2023 18:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Uiteraard, moet je wel ouders hebben die kunnen koken .
🤗👌quote:Op zondag 5 maart 2023 18:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Maar het is goed gekomen, inmiddels kook ik met veel passie 3 x in de week voor 16 mensen
Poppenkast!!!!quote:Op zondag 5 maart 2023 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lott meid ga int theater rest werken
wat een skill's
petje af hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |