quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
bart wil iets doen of maken daar voor een goed doel..
Bart is een goed mens, maar kan het niet overbrengen. Beetje Jason.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
bart wil iets doen of maken daar voor een goed doel..
Jacksonquote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
Oh is schmiennkop verloofd.. met wie zou dat zijn
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien alleen Jackson en geen Bernd...
die aflevering was eergisteren of niet? heb dat gemist namelijk omdat ik in slaap viel wil het even terug kijken nogquote:
best krom eigenlijk hahaquote:
wat krijgen we ? hahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:02 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik ga ff de airfryer aanslingeren, krijgen minimaal 15 minuten terugblikken...
Ik dacht het ook alquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:04 schreef Ireth het volgende:
Hé, mijn tv stuk of is wortel minder wortelerig?
Bleekselderie maar idd minder wortelig , ze heeft het zich aangetrokkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:04 schreef Ireth het volgende:
Hé, mijn tv stuk of is wortel minder wortelerig?
🤮quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Saamhorigheid is er niet aldus zeurron
Zonde. Mensen met een beperking worden uitgesloten. Kan niet in Belgļequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:06 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Rob is niet gevraagd dat riskeerden ze niet meer
de lui zallen zeggen hoezoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Donkere wolken pakten zich samen boven het huis
Exit Chiara wegens persoonlijke omstandigheden
ik gooi de mijne ook maar aan dan voor kippie hahaquote:
Echt belachelijk en oneerlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:05 schreef ledn81 het volgende:
Ergens hebben jullie wel een beetje voordeel.. dingen gezien enz.. blabla
3x ja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is zo debiel dat ze dit gaan doen
Kom ook nog pizza's tegen in de vriezerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik gooi de mijne ook maar aan dan voor kippie haha
vraag me trouwens af wanneer die bewoners weer normaal te eten krijgen
Ja lieve kindjes, niemand koopt papa zijn mooie truitjes, dus pappa moet voor werk weer even een tijdje weg.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Saamhorigheid is er niet aldus zeurron
🤮quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny gaat alles los laten geen tactiek lol trappen
Zolang ze niet winnen, maar de boel wakker schudden/houden mogen ze er wat mij betreft allemaal in (behalve Sjaairon)quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja lieve kindjes, niemand koopt papa zijn mooie truitjes, dus pappa moet voor werk weer even een tijdje weg.
Ga maar met mama leuk even beetje kleien, papa komt weer terug over een tijdje.
Kom niet meer bij hierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
lieve lieve lotteke zoveel liefde zoveel steun echt waar
![]()
Met centjesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja lieve kindjes, niemand koopt papa zijn mooie truitjes, dus pappa moet voor werk weer even een tijdje weg.
Ga maar met mama leuk even beetje kleien, papa komt weer terug over een tijdje.
Dames gaan we het over de streams/tv houden nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom ook nog pizza's tegen in de vriezer
Sowwy, zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dames gaan we het over de streams/tv houden nu
Knip en plak werk naar 3 uur Stream lockquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:12 schreef missmistreated het volgende:
Ik ga, zegt Chi....en niemand vraagt waarom ?!?!?!?!?!?!
3 uur en dan nog geen enkele reden aangegeven waarom.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Knip en plak werk naar 3 uur Stream lock
Rob zijn eikel gebroken toen hij Chi wou aanranden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
3 uur en dan nog geen enkele reden aangegeven waarom.
Je zou bijna denken dat er iets binnen het huis heeft sfgespeeld.
Zat een sl van 3 uur ofzo overheen. Zal vast meer over gevraagd/gezegd zijn, maar das niet voor ons..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:12 schreef missmistreated het volgende:
Ik ga, zegt Chi....en niemand vraagt waarom ?!?!?!?!?!?!
Jammer hahahaha komt niet eens aan de beurtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:16 schreef Monique___ het volgende:
Ha mimi dacht dat hij als eerste zou worden aangesproken maar het is jollien
Dat weet je niet Mario, kan ook serieus iets in haarffamilie zijn. Niet gaan lopen beschuldigen zonder iets te weten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:15 schreef mario390 het volgende:
de lui zallen vertelen hoezo ciara
ging, de willen niet vertelen om dat
dann bb schlecht daar staat
En die hebben die spellen al mee kunnen kijken!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:18 schreef Ace90ace het volgende:
1 van de 3 die nu binnenkomen hebben ook een voordeel bij de secret room want 3 spellen konden niet opgelost worden. Zou Danny ook zijn punt behouden?
😱☹️quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
En die hebben die spellen al mee kunnen kijken!
Alleen maar stofquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:19 schreef ledn81 het volgende:
mama emotioneel, Lotje emotioneel, iedereen krijgt emotioneel.. kijk nu onder je stoel
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik gun het er , met potje papa en horlogezij verdient het heel hard
Ja dat is nog zo iets.. Die weten de antwoorden van Jason, en dat muziekspelletje en uiteraard van Ali.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
nee het is de gedrag onlinequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet je niet Mario, kan ook serieus iets in haarffamilie zijn. Niet gaan lopen beschuldigen zonder iets te weten.
die zal de slang snappen denk ik hahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
ja dat geld voor iedereen , echt een dooddoender ditquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:19 schreef Kayro het volgende:
[..]
Als ze thuis was gebleven..... had ze d'r mama iedere dag kunnen zien🤪
🤣alles allemaal 't heule pakket. BB23 rouwverwerkingexpirimentquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik gun het 'r , met potje papa en horlogezij verdient het heel hard
Klopt, niet echt eerlijk. Zeker als Danny er terug in komt en zijn punt mag behouden. Al moeten ze natuurlijk wel nog eerst mogen spelen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft het concept gedeeltelijk vermoord.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Blijf het helemaal niets vinden dat die nominaties op deze manier gaan.
Gewoon als groep nomineren.
Nee dan komt er teveel groepsvorming, dat is nu toch wel iets minder......quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Ja als je de PON hebt en je hebt de pest aan iemand kan je hem nominerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
ik ga alleen om insider te wezen voor de SL hahahaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤣alles allemaal 't heule pakket. BB23 rouwverwerkingexpiriment
Kijk al uit naar de inschrijvingen voor 2024
Die is nu in de live om Jolien op te vangen, Bernd en Jackson kon niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
Waar is @:odie22? Had die wel hier verwacht om gezamenlijk Jolien uit te zwaaien
🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die is nu in de live om Jolien op te vangen, Bernd en Jackson kon niet.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu gaat er 1 nomineren die in een spel steeds maar weer joker roept en zo wint.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:23 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Nee dan komt er teveel groepsvorming, dat is nu toch wel iets minder......
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens bewoners en een BB-medewerker komt er geen BB-2024 meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef Kayro het volgende:
Kijk al uit naar de inschrijvingen voor 2024
Waarschijnlijk, maar weten we niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:24 schreef mario390 het volgende:
misschien was de bedreiging naar
chiara familie zo erg dat ze over dat
niet hebben kunnen
juichen!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Volgens bewoners en een BB-medewerker komt er geen BB-2024 meer.
Mario we gaan het niet weten ze hebben er op tv en nu ook niets over gezegd,quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:24 schreef mario390 het volgende:
misschien was de bedreiging naar
chiara familie zo erg dat ze over dat
niet hebben kunnen
Volgend jaar sowieso niet meer. Jaar erna mogelijk een All-Stars versie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dachten we in 2021 ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
knipquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario we gaan het niet weten ze hebben er op tv en nu ook niets over gezegd,
Dus heeft geen zin om te blijven speculeren
Laten we het gewoon over de streams hebben
Nog beter🤗quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Trappertquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie net een poll, staat ias dik onderaan.. maar zegt nx.
ias moet blijven
Weg met die melkmuil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie net een poll, staat ias dik onderaan.. maar zegt nx.
ias moet blijven
optyfen met ieasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
Waar is @:odie22? Had die wel hier verwacht om gezamenlijk Jolien uit te zwaaien
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:29 schreef lonneberga het volgende:
He gatver,waarom een ex-bewoner erin? Optieven met die losers
de hebben niet gedachtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:29 schreef lonneberga het volgende:
He gatver,waarom een ex-bewoner erin? Optieven met die losers
Ali gaat Danny claimen. Ben benieuwd hoe Danny daar mee omgaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:10 schreef Jockari het volgende:
Best Danny terug. Begrijpt het spel ook en hoeft geen klik met iemand.
Chayron kleeft direct aan Ali, Chelsea direct aan Charlotte. Geen meerwaarde.
niemand snapt hem, niet dequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nee,hij moet blijven,grappig ventje,zwaai Jolien maar uit
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nee,hij moet blijven,grappig ventje,zwaai Jolien maar uit
Denk datde meeste streamers het wel met me eens zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap dat de zender goed daar staan will
maar ik vind dat fout en lui
Toch vond Lindsey van niet weetje. Jason was de eerste die 4 mensen heeft genomineerd om er drie ip te krijgen. Vindt ze het gek dat hij de kaarten bij de borst houdtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:31 schreef Jockari het volgende:
Jason is recht voor de raap. Love this guy.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Diehard COSser! Zelfs vanuit de studio meetypen
zij is niet van selfs vrijwillig gegaanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Omdat chiara vrijwillig is gegaan
Mag er een nieuwe Nederlandse ex bewoner in
De woorden van Geraldinequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij is niet van selfs vrijwillig gegaan
Nee, is er door BB uitgestampt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Wegbezuinigdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk is dit 95% een reguliere uitzending...
Waar zijn de psychologen en sexuologen uit de vorige edities om hun plasje te doen?
Wij willen Lotte Vanwezemael terug !!!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
Waar zijn de psychologen en sexuologen uit de vorige edities om hun plasje te doen?
Ze had niet hoeven gaan ze heeft de keuze zelf gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oeps, dit is wel een beetje censuur niet Dotteke? Chiara was toch een bewoonster ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had niet hoeven gaan ze heeft de keuze zelf gemaakt
En nu is het wel genoeg hierover we zijn een paar dagen verder en er is een live show
Vanaf nu ga ik alles er over verwijderen.
Gewoon over de stream/live show
Heeft iets te doen met budget.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
Onder dwang van @Mario360 over het hek getraptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, is er door BB uitgestampt waarschijnlijk.
Is dat nu op de stream dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:39 schreef jooba het volgende:
[..]
Oeps, dit is wel een beetje censuur niet Dotteke? Chiara was toch een bewoonster ?
Vreemd dat je als Mod dit gaat verwijderen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had niet hoeven gaan ze heeft de keuze zelf gemaakt
En nu is het wel genoeg hierover we zijn een paar dagen verder en er is een live show
Vanaf nu ga ik alles er over verwijderen.
Gewoon over de stream/live show
jason gaat big brother winnen tenzij de finale niet af gaat hangen van kijkersstemmenquote:
Zei Bart ook lieve meidquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gewoon stoken van bart want jason zei dat hij haar lief vond.
quote:
was toen hij begon aan het beslag?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij lopen jullie afleveringen 5 minuten voor ons op.
Yep. Lijnen nog niet dicht hier. Constant verhaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij lopen jullie afleveringen 5 minuten voor ons op.
Had wortel er toch in kunnen komenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
Dit hoef je ook niet te geloven schmienkkop , er zitten te weinig vrouwen in als jij gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |