Ze was net te laatquote:
Neehoor, ik weet toch niet hoe t werkt om een nieuwe te openen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Uh oh ... ik was te snel .. @:woxxel .. als er een andere titel moet, dan passen de mods 'm wel even aan.
Ik heb net hardop zitten lachen, wat een pipo die manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Ik kan heel erg lachen om Martin. Die man is gewoon constant een soort act.
Ja het is weer top die streamsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:05 schreef patat het volgende:
1 stream op Erik en JW op de bank
Andere stream op MC Mattin
![]()
Het is wat het isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:05 schreef D. het volgende:
Ah, JW klaag alweer
Maar het maakt 'm vast allemaal niets uit
Ja bestel je een lichtgevende vloer laten ze gewoon de lampen aanquote:
Dit is gewoon jammer, waarom dan zo'n vloer, je ziet er niets van met die grote lampen aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar bij BB deden ze gewoon de grote lampen uit.
neeeeeeeeeeeeeeee pleasequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Heey Martin wisselt even shirt. Haartjes goed doen. Er komt nog een act denk ik.
Daar was dit feestje ook al heel lang afgelopen. Twee drankjes ofzo en feestje is over.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar bij BB deden ze gewoon de grote lampen uit.
het ene te grote shirt voor het anderequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Heey Martin wisselt even shirt. Haartjes goed doen. Er komt nog een act denk ik.
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ene te grote shirt voor het andere
Hij heeft ook geen last meer van zijn voetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Das de 2e keer vandaag al dat ik het met die man eens ben!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:11 schreef woxxel het volgende:
Wat voor drugs gebruikt Martin.
T lijkt wel een kat die zich wast
hij vergeet elke dag zijn ritalinquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:11 schreef woxxel het volgende:
Wat voor drugs gebruikt Martin.
T lijkt wel een kat die zich wast
Ze palmt hem weer helemaal in en Esther krijgt geen kans meerquote:
Jij bent de JW van de cos, ook altijd klagenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:10 schreef Sestra666 het volgende:
jw: kut muziekkkkkk KUTMUZIEK
es: maar je hebt een mooie blouse aan
KUTMUZIEK
wendy: anders moet je t zeggen
neuh ik zeg niks
Ik ben geloof ik de enige die niets kentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Jouw blik, jouw stem, jouw glimlach op je mond
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
Kim moet op de kermis gaan werken
gaatttt ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
visboer kan haar ook goed gebruikenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
Nou dit ken ik ook niet hoorquote:
jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
die zou het wel goed doen bij de rups
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent de JW van de cos, ook altijd klagen![]()
Toch houd ik van je![]()
Ja weg met die microfoon joh, niemand daar hoeft erin te toeterenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
Wat staat Kim weer vervelend te bléren
Batterijen eruitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Die microfoon snel over de schutting gooien.
Vreselijke gast. Echt zo'n barhanger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Wat een ongelooflijke zakhooi is die JW alles weer afkraken en commentaar leveren dat ie samen met Jeff zelf zijn 24 uur aan vraagt zeverzak.
Echt wat een zuur wijf.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Wat een ongelooflijke zakhooi is die JW alles weer afkraken en commentaar leveren dat ie samen met Jeff zelf zijn 24 uur aan vraagt zeverzak.
Hij klaag nu niet meer over de muziek, dit is wel zijn dingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Er blijft genoeg over om af te krakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Hij klaag nu niet meer over de muziek, dit is wel zijn ding
Als je je best doet (zoals JW), dan is er altijd wel iets te vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er blijft genoeg over om af te kraken
Maar wij zitten hierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:19 schreef Clasientje het volgende:
Mexx is live op instagram met Vera van Big Brother en Chayron van Big Brother.
Het licht moet uit en er moet wat 80's en 90's muziek in, gegarandeerd een volle dansvloer.quote:
Ze hadden gewoon wat fokkers moeten uitnodigen.quote:
Het verzoek is al meerdere keren gedaan, maar ze geven vooralsnog geen gehoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat volle licht moet uit. Hebben ze een leuke dansvloer en je ziet er niets van op deze manier.
Heb even vijf minuten ingeschakeld maar ze kan er gewoon geen klote vanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
En dan tegen Jeff zeggen als je het hier over twee weken nog niet leuk vinden je gaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijke gast. Echt zo'n barhanger.
Denk niet dat Kenzi dat leuk had gevondenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon wat fokkers moeten uitnodigen.
Zou de sfeer ten goede zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het verzoek is al meerdere keren gedaan, maar ze geven vooralsnog geen gehoor
Hij is zo vol van zichzelf..vreselijke ventquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het beter dan de outfit van Moraima.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
is toch ook geen porum wat janet aanheeft met die zwarte laarsjes *klaagggggmodus
preciesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb even vijf minuten ingeschakeld maar ze kan er gewoon geen klote van![]()
Staat te blèren alsof ze op de kermis staat en geen gevoel of ritme voor muziek
Menske heeft lol ouwe zeurmiepquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
is toch ook geen porum wat janet aanheeft met die zwarte laarsjes *klaagggggmodus
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan de outfit van Moraima.
JW-modusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
Zoe kijkt er wel heel erg gemeend bij.quote:
Hij heeft veel levenservaring, dus zal wel weten waar ie over praatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is zo vol van zichzelf..vreselijke vent
Waarom dat geblèr de hele tijdquote:
Ach het is gezellig tochquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
tjap tjap tjap
daaaaar gaat ie
hou je vast
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat Kenzi dat leuk had gevonden
quote:
quote:
Ben benieuwd of ze nagedacht hebben over de opbouw van de muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker laten schuiven
ik wil zo wel een outsiders![]()
KALIIIIIIII
Zo lelijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Snap niet dat ze (in het algemeen) daar geld aan uitgeven
nopequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nagedacht hebben over de opbouw van de muziek
Dat doet de febo nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat volle licht moet uit. Hebben ze een leuke dansvloer en je ziet er niets van op deze manier.
Ik had eigenlijk meer verwacht dat Mexx met Kim daar stond te schreeuwen bij het hek met een Microfoon.quote:
Die zullen vast streng zijn toegesproken door de productie over hun contractquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:26 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer verwacht dat Mexx met Kim daar stond te schreeuwen bij het hek met een Microfoon.
das erg lulligquote:
Ze doen allemaal maar wat johquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nagedacht hebben over de opbouw van de muziek
We kijken hier naar de streamsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Mexx live op onsta vertellen over haar gele kaarten verhaal net Esther het was niet mijn schuld
Hij ging aan Ima vragen hoelang Kim nog kon draaienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Martin gaat even buiten kijken, en even zijn haar doen, en hij is weer terug
Even turven hoe vaak hij dat gaat doen vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Martin gaat even buiten kijken, en even zijn haar doen, en hij is weer terug
Wie is Mexx?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Mexx live op Insta vertellen over haar gele kaarten verhaal net Esther het was niet mijn schuld
Hij mag dadelijk zeker ook nogquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ging aan Ima vragen hoelang Kim nog kon draaien
Hahahaha ja zou best eens kunnen met een mededeling als ze nog een keer komen dat ze beide flinke boete kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die zullen vast streng zijn toegesproken door de productie over hun contract
Dans niet echt veel mee lijkt welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef lojanda het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar vind Janet af en toe net een wausje
Martin Jeff en Ima gaan zeker nog draaien..quote:
Ben totaal niet geïnteresseerd in de mening van Mexxquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Mexx live op Insta vertellen over haar gele kaarten verhaal net Esther het was niet mijn schuld
Jawel hoor.. daarom juist zoals ze op de vloer staatquote:
Dat is echt niet normaal hoor. Spiegel x50 op een dag.quote:
En het ziet er nog niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal hoor. Spiegel x50 op een dag.
Beter een pilletje dat hij slaap krijgtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:34 schreef Inka het volgende:
Geef die Martin een bus haarlak, of een tondeuse
Leisure suit Larry een computerspelletje lijkt hij ook erg opquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:32 schreef Seattle het volgende:
Ik weet waar Martin op lijkt!!! Op die acteur Rene van t Hof toen hij Kees speelde in Flodder
Yupquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:35 schreef D. het volgende:
Zegt de manager nou dat pas op het einde het licht gedimd zal worden?
quote:
maar daar moet het wel donker voor zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:38 schreef Clasientje het volgende:
Sensation White draaien zou geweldig zijn iedereen lekker in het wit gekleed maakt dit het meteen af.
Ik ben 3 keer naar Sensation White gegaan geweldig was dat 💃
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:32 schreef Seattle het volgende:
Ik weet waar Martin op lijkt!!! Op die acteur Rene van t Hof toen hij Kees speelde in Flodder
Hij had het 3 minuten ervoor gehaald, maar haal nu maar een normale cola.quote:
Idd moet wel donker daar zijn is veel te licht daar. Maakt het meteen af😁quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar daar moet het wel donker voor zijn
en ja top ook 3 keer geweest
Dat was voor Morriequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had het 3 minuten ervoor gehaald, maar haal nu maar een normale cola.
Maar heeft ie nou wel of geen alcohol op? Ik zou zweren dat ik het hem hoorde bestellen in het begin.quote:
tijd om zijn haar weer ff te doen, helemaal door de war van het... wat hij dansen noemtquote:
Ik heb geen idee, maar ik moet er wel heel erg om lachenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar heeft ie nou wel of geen alcohol op? Ik zou zweren dat ik het hem hoorde bestellen in het begin.
Dansje, haartjes, dansje, haartjes, dansje, haartjesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tijd om zijn haar weer ff te doen, helemaal door de war van het... wat hij dansen noemt
Die kerel is niet goed, serieus!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik moet er wel heel erg om lachen
Ik had begrepen dat hij reeds doorgedraaid isquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij reeds doorgedraaid is
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij reeds doorgedraaid is
Bern is een beetje gay ole olequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:42 schreef D. het volgende:
Kunnen ze nu dadelijk Smooth Criminal dansen?
Zag net dat het een magnetische dansvloer is
Haar ekkiequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:54 schreef Sestra666 het volgende:
esther is zich aan het uitsloven(ojee haar ruggie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |