Ze was net te laatquote:
Neehoor, ik weet toch niet hoe t werkt om een nieuwe te openen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Uh oh ... ik was te snel .. @:woxxel .. als er een andere titel moet, dan passen de mods 'm wel even aan.
Ik heb net hardop zitten lachen, wat een pipo die manquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Ik kan heel erg lachen om Martin. Die man is gewoon constant een soort act.
Ja het is weer top die streamsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:05 schreef patat het volgende:
1 stream op Erik en JW op de bank
Andere stream op MC Mattin
![]()
Het is wat het isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:05 schreef D. het volgende:
Ah, JW klaag alweer
Maar het maakt 'm vast allemaal niets uit
Ja bestel je een lichtgevende vloer laten ze gewoon de lampen aanquote:
Dit is gewoon jammer, waarom dan zo'n vloer, je ziet er niets van met die grote lampen aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar bij BB deden ze gewoon de grote lampen uit.
neeeeeeeeeeeeeeee pleasequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Heey Martin wisselt even shirt. Haartjes goed doen. Er komt nog een act denk ik.
Daar was dit feestje ook al heel lang afgelopen. Twee drankjes ofzo en feestje is over.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar bij BB deden ze gewoon de grote lampen uit.
het ene te grote shirt voor het anderequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Heey Martin wisselt even shirt. Haartjes goed doen. Er komt nog een act denk ik.
Jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ene te grote shirt voor het andere
Hij heeft ook geen last meer van zijn voetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:09 schreef engine het volgende:
Das de 2e keer vandaag al dat ik het met die man eens ben!quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:11 schreef woxxel het volgende:
Wat voor drugs gebruikt Martin.
T lijkt wel een kat die zich wast
hij vergeet elke dag zijn ritalinquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:11 schreef woxxel het volgende:
Wat voor drugs gebruikt Martin.
T lijkt wel een kat die zich wast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |