We kijken hier naar de streamsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Mexx live op onsta vertellen over haar gele kaarten verhaal net Esther het was niet mijn schuld
Hij ging aan Ima vragen hoelang Kim nog kon draaienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Martin gaat even buiten kijken, en even zijn haar doen, en hij is weer terug
Even turven hoe vaak hij dat gaat doen vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef D. het volgende:
Martin gaat even buiten kijken, en even zijn haar doen, en hij is weer terug
Wie is Mexx?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Mexx live op Insta vertellen over haar gele kaarten verhaal net Esther het was niet mijn schuld
Hij mag dadelijk zeker ook nogquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ging aan Ima vragen hoelang Kim nog kon draaien
Hahahaha ja zou best eens kunnen met een mededeling als ze nog een keer komen dat ze beide flinke boete kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die zullen vast streng zijn toegesproken door de productie over hun contract
Dans niet echt veel mee lijkt welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef lojanda het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar vind Janet af en toe net een wausje
Martin Jeff en Ima gaan zeker nog draaien..quote:
Ben totaal niet geïnteresseerd in de mening van Mexxquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Mexx live op Insta vertellen over haar gele kaarten verhaal net Esther het was niet mijn schuld
Jawel hoor.. daarom juist zoals ze op de vloer staatquote:
Dat is echt niet normaal hoor. Spiegel x50 op een dag.quote:
En het ziet er nog niet uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal hoor. Spiegel x50 op een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |