Wat lieffff van zequote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik de laatste weken niets gesnackt op de vrijdagavond ivm vroeg werken zaterdags. Dus ik heb op mijn werk gezegd dat ik Overtreders moet kijken met mijn matties dus ik mag morgen wat later beginnen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat is de AH-bonuskaart, daar bent u niet mee ingecheckt
Welterustenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef praadje het volgende:
Was weer gezellig. Tot morgen lieverds, slaap wel![]()
Dankje Praadje, jij ook!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:47 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Ik ga eind deze maand nog met een vrachtauto rijden. Het kriebelt nog steedsquote:
Volgende week maandag gaan ze mijn Toyota weer herstellenquote:
Mooi dat je weer een ritje doet...ook goed om je truckdrivingskills op pijl te houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga eind deze maand nog met een vrachtauto rijden. Het kriebelt nog steeds
Nee een pretlesje bij de rijschool met een LZVquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je weer een ritje doet...ook goed om je truckdrivingskills op pijl te houden.
Ga je weer supermarkten bevoorraadden?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee een pretlesje bij de rijschool met een LZV
Tof dat je dit gaat doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit meegereden lijkt mij wel een keer leuk om te doen
En ik zou ook wel bij een bedrijf een 0 uren contract willen hebben om eens een ritje te mogen doen. Maar een dagje vrij is stiekem ook best lekkerquote:
Misschien als ZZP'er zo nu en dan een ritje doen?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik zou ook wel bij een bedrijf een 0 uren contract willen hebben om eens een ritje te mogen doen. Maar een dagje vrij is stiekem ook best lekker
Dat zeker je hoeft op Facebook maar een foto te liken van een nieuwe vrachtauto en je krijgt al een persoonlijk bericht van het bedrijf van he hallo heb jij mogelijk interesse om hier ook mee te willen rijdenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien als ZZP'er zo nu en dan een ritje doen?
Nu ze schreeuwen om personeel kun je goede zaken doen.
Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zeker je hoeft op Facebook maar een foto te liken van een nieuwe vrachtauto en je krijgt al een persoonlijk bericht van het bedrijf van he hallo heb jij mogelijk interesse om hier ook mee te willen rijden
Mooi. Gelukkig heb je zelf nietsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgende week maandag gaan ze mijn Toyota weer herstellen
quote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Ik denk dat ik 'langs de nieuwe zijderoute ga kijken'.
Goedenavond beidequote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een avondje haken. Geen zin in televisie. Veel te zen bezig
Morgen kijk ik terug (Het Roer Om)
Dank je wel lieve @:praadje
Graag gedaan moppie. Geniet van je avondjequote:Op zondag 5 maart 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een avondje haken. Geen zin in televisie. Veel te zen bezig
Morgen kijk ik terug (Het Roer Om)
Dank je wel lieve @:praadje
Dank je welquote:Op zondag 5 maart 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan moppie. Geniet van je avondje
Klopt maar het is wel jammer van mijn mooie nieuwe bolidequote:
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 5 maart 2023 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel jammer van mijn mooie nieuwe bolide
quote:
Valt onder eigen risico ik val niet in tredes terug dus dat scheelt weerquote:Op zondag 5 maart 2023 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde (voor zowel de ree als je auto). Hopelijk was je goed verzekerd.
Dat is weer een meevaller.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Valt onder eigen risico ik val niet in tredes terug dus dat scheelt weer
Zolang je maar kan bewijzen dat het om een dier gaat. De haren zaten er nog op dus dat was wel duidelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is weer een meevaller.Voor hetzelfde geld kost het je schade-vrijejaren.
Het is wel veel gedoe en geregel.
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zolang je maar kan bewijzen dat het om een dier gaat. De haren zaten er nog op dus dat was wel duidelijk
Waarschijnlijk wel ben nog 200 meter terug gelopen heb het beestje niet meer gezien ook niet in de berm of sloot. Ik heb er heel veel snelheid uit kunnen remmen ik zag de hele familie staan dus dat was voor mij ook weer een geluk de airbags zitten er ook nog netjes in en ik krijg geen storingen in de auto.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Wel zielig voor de ree. Heeft dat beestje het gered?
Je hebt Bambi en familie dus geredquote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ben nog 200 meter terug gelopen heb het beestje niet meer gezien ook niet in de berm of sloot. Ik heb er heel veel snelheid uit kunnen remmen ik zag de hele familie staan dus dat was voor mij ook weer een geluk de airbags zitten er ook nog netjes in en ik krijg geen storingen in de auto.
Jaquote:
Koos en Niels zijn trots op jouquote:Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
JaCollega's van Niels Hoogma ook nog even netjes ingelicht. Omdat ik de ree nergens meer zag. Vroeg ik of het mogelijk was of er iemand van de Provincie of een weginspecteur bij daglicht nog een kijkje kon nemen.
En ik had altijd al eens 112 willen bellen. Nog nooit gedaanquote:
Veel plezierquote:Op maandag 6 maart 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga weer terugkijken, de Meilandjes, want ik zit weer te haken
Ja dat klopt maar er staat een H achter dus ik nam maar aan dat het dan een herhaling is. En ook een goedenavond lieverdquote:
Je bent niet verwendquote:Op maandag 6 maart 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Veel plezierIk heb vandaag Netflix liggen kijken in bed. Een echte luxe want dat doe ik bijna nooit. En mijn lieve poets heeft ondertussen de ramen gezeemd #verwend
Seizoen is nog niet afgelopen. Klopt niet. Herhaling is donderdag dacht ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar er staat een H achter dus ik nam maar aan dat het dan een herhaling is. En ook een goedenavond lieverd![]()
Ik heb de docu 'tell me who I am' gekeken. Moet nog net het laatste stukje kijken waarin de broer met het geheugenverlies erachter komt wat er in hun jeugd gebeurt is.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent niet verwendklinkt heerlijk. Ik hoop dat het je goed gedaan heeft! Wat heb je gekeken
Is de gids in de war denk ik. Vanmorgen al de lijst van vrijdag aan het maken en daar zag ik wel de Mol maar geen Moltalk op NPO3quote:Op maandag 6 maart 2023 18:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Seizoen is nog niet afgelopen. Klopt niet. Herhaling is donderdag dacht ik.
Oh van gehoord. Blijkt goed te zijn. Veel plezier met het laatste stukjequote:Op maandag 6 maart 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb de docu 'tell me who I am' gekeken. Moet nog net het laatste stukje kijken waarin de broer met het geheugenverlies erachter komt wat er in hun jeugd gebeurt is.
Ja denk het, want zie het ook staan. Er zijn drie afleveringen geweest. Nog drie ge gaan denk ik inclusief die van vandaag.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Is de gids in de war denk ik. Vanmorgen al de lijst van vrijdag aan het maken en daar zag ik wel de Mol maar geen Moltalk op NPO3
Indrukwekkend.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh van gehoord. Blijkt goed te zijn. Veel plezier met het laatste stukje
Snap ik. Weet niet zeker of ik tegen zulke docus kan. Ben nogal overgevoeligquote:
Dat klinkt niet best. Lekker relaxen dan vanavond.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen,
Vandaag even een rotgesprek gehad. Moeten bespreken hoe groot de kans is dat ik de pijp uit ga doordat ik mezelf per ongeluk wat aan doe als ik in de war ben. Ze willen me sneller opnemen daardoor als ik in crisis ben. Ik = niet blij
Vanavond even geen televisie, maar een workshop met bepaalde stiften via een zoommeeting. Nu even een kopje koffie en bijkomen.
Ja top, die ga ik zeker kijken. Vorige Pointer was ook goed over het OV. Jammer aan de ene kant dat het zo uitgekleed is in sommige regio’s. Je kan nooit iedereen tevreden stellen, maar soms is het echt te erg.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
@:StephanL , 21.08; Pointer Special NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer-special
Voor een avond of helemaal?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:26 schreef monkyyy het volgende:
Avond.Avondje vrij, tennisles is afgeschaft
Deze avond, teveel natte sneeuw en regen helaasquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor een avond of helemaal?
Naja... ik woon in "De Volkswijk" van de stad en er rijdt geen bus doorheen. Heel veel mensen hebben hier geen auto, was vroeger een drukke bus, maar die is wegbezuinigd. En ik kan prima een kwartiertje lopen voor een bus buiten de wijk, maar de ouderen hier niet. Of de mensen die dieper in de wijk wonenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja top, die ga ik zeker kijken. Vorige Pointer was ook goed over het OV. Jammer aan de ene kant dat het zo uitgekleed is in sommige regio’s. Je kan nooit iedereen tevreden stellen, maar soms is het echt te erg.
Goedenavond
Jammer...lekker warm en droog op de bank dusquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Deze avond, teveel natte sneeuw en regen helaas
Ja precies. Voor sommige mensen is het wel jammer. In sommige dorpen rijdt de bus niet eens na 19:00. Dan moet je dus plannen wanneer je met de bus moet. Lijkt mij echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik woon in "De Volkswijk" van de stad en er rijdt geen bus doorheen. Heel veel mensen hebben hier geen auto, was vroeger een drukke bus, maar die is wegbezuinigd. En ik kan prima een kwartiertje lopen voor een bus buiten de wijk, maar de ouderen hier niet. Of de mensen die dieper in de wijk wonen
Ja, met de bus die het dichtsbij mijn huis komt kan ik op zondagen en in de avonden ook niet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Voor sommige mensen is het wel jammer. In sommige dorpen rijdt de bus niet eens na 19:00. Dan moet je dus plannen wanneer je met de bus moet. Lijkt mij echt verschrikkelijk.
Ja gaan ze vrijwilligers inzetten met een buurtbus. Zag je ook bij Pointer omdat er geen bus meer rijdt. Moet je eerst bellen voor je mee kan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, met de bus die het dichtsbij mijn huis komt kan ik op zondagen en in de avonden ook niet.
Dan is er wel een andere bus, maar dat is direct een echt eind lopen van mijn huis. Dan ben ik sneller op de fiets. Fietsen is prima natuurlijk, maar ik pak de bus bij dagjes uit of als ik dingen moet meenemen; dan wil je niet fietsen. Er is een oudere in de wijk die al tien jaar niet meer in het centrum is geweest omdat die niet met OV bereikbaar is.
Al zijn ze nu bezig met een initiatief van vrijwilligers van drie wijken, de mijne en twee andere, om een soort taxidienst te hebben voor 1,50. Alleen die gaat dan weer niet naar het station of centrum. Enkel in de wijk zelf
Hahahahahaa ja, maar nu woon ik in een mooi huis en vroeger nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja gaan ze vrijwilligers inzetten met een buurtbus. Zag je ook bij Pointer omdat er geen bus meer rijdt. Moet je eerst bellen voor je mee kan.
Het is gewoon jammer dat ze marktwerking voor de bussen hebben. Volgens mij werkt het met de gementelijkevervoersbedrijven in steden zoals Amsterdam, Den haag en Rotterdam prima. Vroeger was alles beter![]()
Haha echt ook ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:35 schreef Dutch_view het volgende:
Huilie huilie mijn arm![]()
Ik zou die arm nog even een kwartslag verder draaien
De natte droom van Wilders, flixbussen naar Ankara en Casablancaquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cynisch gezien is het ook een gevalletje opgeruimd staat netjes
Schaam je.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:04 schreef StephanL het volgende:
Is dat Labrijere?
Was het helemaal vergeten![]()
Gauw kijken of hij nog kan prekenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:09 schreef praadje het volgende:
Echt die Johan. Alsof hij in the lead is.
Hij is senior BOAquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:09 schreef praadje het volgende:
Echt die Johan. Alsof hij in the lead is.
Jaa, dat is het woord wat ik al een tijd lang zocht voor Johan.quote:
Dat is echt hilarischquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:24 schreef Drass het volgende:
Zou maar kannetje benzine halen, terugkomen en je wagen is weg.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:24 schreef Drass het volgende:
Zou maar kannetje benzine halen, terugkomen en je wagen is weg.
Beste manier om een vegaburger te bereiden is die te bakken in roomboter, hem daarna in de prullenbak te gooien en dan een echte burger bereiden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag een hamburgertest bij Kassa![]()
Wel vegaburgers
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Beste manier om een vegaburger te bereiden is die te bakken in roomboter, hem daarna in de prullenbak te gooien en dan een echte burger bereiden.
Dit dus…die Amber begint steeds meer haar hobby’s op te dringen. Brecht en Felix deden niet aan deze onzin.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Beste manier om een vegaburger te bereiden is die te bakken in roomboter, hem daarna in de prullenbak te gooien en dan een echte burger bereiden.
Net een heerlijke dikke cheeseburger gemaaktquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel vegaburgers
Lekkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Net een heerlijke dikke cheeseburger gemaakt
Ik compenseer wel met een all you can eat carpaccio restaurant 😋quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel vegaburgers
Ik zie dat wel eens voorbij komen in de herhaling als ik in bed nog even de digitale kranten lees voor het slapen. Best grappig maar zal er niet speciaal voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond niet echt iets voor mij op. Als ik zin heb zet ik De Alleskunner op. Dat vind ik stiekem wel grappig, maar niet doorvertellen
Hier eigenlijk wel een lekker dagje gehad. Niks speciaals. Alleen niet in mijn hobbykamer kunnen zitten ivm de kou, maar morgen is het weer warmer, dus dan kan ik weer lekker boven knutselen. Alleen vandaag zat het er eventjes niet in. Morgen wil ik lekker tekenenen haken
en we zien wel
Yep. Eentje bovenop als hij bijna gaar is en een plakje op de gebakken uitjes op het broodje.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker![]()
Gooi je dan cheddarplakken op de burger?
Heerlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:11 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik compenseer wel met een all you can eat carpaccio restaurant 😋
Bah!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:11 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik compenseer wel met een all you can eat carpaccio restaurant 😋
Oh dat is ook leuk... ik ga dat kijken! Dank je wel voor het meedenken en de tip!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie dat wel eens voorbij komen in de herhaling als ik in bed nog even de digitale kranten lees voor het slapen. Best grappig maar zal er niet speciaal voor gaan zitten.
Hier 'het roer om' denk ik. Lekker verhaal, ben je net aan het verbouwen krijgen de buren oorlog
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:15 schreef praadje het volgende:
Maar eerst... het heerlijkste moment van de hele week. Een dutje onder krakend schone frisse lakens
Ja, dan trokken al je mondspieren samenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Vroeger moest ik van die fluoride gebitjes bij de de tandarts dragen. Dat was echt goor
Hahahaha zo erg vond ik het ook weer nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah, heb er nog steeds trauma’s van
Nee, wat er nu in de belbus speeltquote:
Met een goede burger kan je echt lekkere broodjes hamburger maken hoor (maar ik ben vanaf baby af aan vegetariër)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze broodjes hamburger zien er niet heel aantrekkelijk uit.
Geef mij maar gewoon echt vlees.
Ben je alleen vegetariër of ook veganist? Dan is het best lastig al je eiwitten binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met een goede burger kan je echt lekkere broodjes hamburger maken hoor (maar ik ben vanaf baby af aan vegetariër)
Mijn moeder van 69 heeft geen mobiele telefoon en internet, die kan dus helemaal niks zonder haar hulpverleners en kinderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef monkyyy het volgende:
Ze doen nu net alsof het hele land debiel is en niets kan en hulp nodig heeft bij alles wat met een computer te maken heeft.
Ik ben een tijd veganist geweest, maar dat trok ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben je alleen vegetariër of ook veganist? Dan is het best lastig al je eiwitten binnen te krijgen.
Top dat je hier bewust mee bezig bentquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een tijd veganist geweest, maar dat trok ik niet
Dus ik eet wel eieren en kaas
En geen vlees en vis. En honing probeer ik niet te doen, maar af en toemet geitenkaas kan ik het niet laten
Ja, naja...iedereen een zonde. En twee keer per jaar eet ik vis en eens per jaar vlees. Vis op de gourmet met kerst. En vlees en vis met een uitje dat ik elk jaar als traditie met mijn beste vriendin heb. Dan gaan we naar een tapasrestaurant en dan delen we altijd alle gerechtjes en naja... zwaktequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Top dat je hier bewust mee bezig bent![]()
Ik duw gewoon alles in mijn mik
Zonnetje erop?quote:Op zondag 12 maart 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ik hoop echt dat vandaag mijn hobbykamer warm genoeg te krijgen is... Als mijn kopje thee op is wil ik graag boven zitten
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.quote:
Vanmiddag. Nu is het steenkoud boven. Zit letterlijk te rillenquote:Op zondag 12 maart 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonnetje erop?
[..]
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.
Benieuwd naar de uitslag voor de eerste kamer.
Ja!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.
Benieuwd naar de uitslag voor de eerste kamer.
Gaat idd nergens over, maargoed NL wilde dit. BBB wil de normen veranderen. Logisch!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:23 schreef StephanL het volgende:
Die stikstofuitstoot normen slaan echt nergens op. 1 Zakje Pokon op 1 hectare is niks.
Ja meer dan terecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat idd nergens over, maargoed NL wilde dit. BBB wil de normen veranderen. Logisch!
quote:
Goedenavondquote:Op zondag 12 maart 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag hier een pechdag. Je kent het wel, een dikke druppel verf op je tekening laten vallen, waardoor die niet meer te redden is, met de verkeerde kleur je haakwerk aanhechten...
Bedankt voor de gids @:praadje
Dat is balen CotS. Alles maar even wegleggen en een boekje lezen of een serie kijken dan maar? Enne, geen dank. Graag gedaanquote:Op zondag 12 maart 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag hier een pechdag. Je kent het wel, een dikke druppel verf op je tekening laten vallen, waardoor die niet meer te redden is, met de verkeerde kleur je haakwerk aanhechten...
Bedankt voor de gids @:praadje
Veel kijkplezier. Hier vanavond wat aanrommelen met de administratie, recepten opzoeken, weekmenu maken, boodschappenlijstjes maken enz. En op de achtergrond de televisie aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Gezellig kiespijn kijken
Ja, morgen weer een dag met nieuwe kansenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is balen CotS. Alles maar even wegleggen en een boekje lezen of een serie kijken dan maar? Enne, geen dank. Graag gedaan
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:17 schreef xzaz het volgende:
Die gast bij beat the champions..
'Waar kom je vandaag?'
'Uit mn moeder'
Whah
De cringe debat is veel te laatquote:Op zondag 12 maart 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Zondag
Diversen;
18.00; Border security Canada VER https://www.tvgids.nl/informatief/border-security-canada
20.23; De nieuwe Vermeer NPO1 https://www.tvgids.nl/kunst-cultuur/de-nieuwe-vermeer
21.13; Media Inside NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/media-inside
22.00; Bureau Arnhem RTL5 (H) https://www.tvgids.nl/informatief/bureau-arnhem
23.30; Voor de rechter RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/voor-de-rechter
Docu/Reportage/Informatief;
20.20; Langs de nieuwe zijderoute NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer
22.09; Pointer NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer
Amusement;
20.00; Beat the Champions RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/beat-the-champions
20.20; Kiespijn NPO3 https://www.tvgids.nl/amusement/kiespijn
Sport;
18.00; RTL GP: Exteme E - Desert X Prix RTL7
https://www.tvgids.nl/sport/rtl-gp-exteme-e-desert-x-prix
Actueel;
21.35; Humberto op zondag RTL4
22.20; Linksom of rechtsom - Pauws verkiezingsdebat NPO1 https://www.tvgids.nl/inf(...)uws-verkiezingsdebat
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Typefouten onder voorbehoud.
Ja, het was zoiezo een beetje een raar typetjequote:Op zondag 12 maart 2023 20:17 schreef xzaz het volgende:
Die gast bij beat the champions..
'Waar kom je vandaag?'
'Uit mn moeder'
Whah
Klinkt lekker meis. Ik was even naar het ziekenhuis, alles was goedquote:Op maandag 13 maart 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een enorm creatieve dag! Ben helemaal blij. Straks hunted kijken
Gelukkig was alles goedquote:Op maandag 13 maart 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Klinkt lekker meis. Ik was even naar het ziekenhuis, alles was goedDaarna gaan lunchen
en nog even over de markt geweest. Ik moest geconfijte gember hebben maar dat is bijna nergens meer te krijgen. Gelukkig wel gevonden uiteindelijk.
Dat dacht ik dus ook maar niet dus. En ik wil van het weekend een ouderwetse kruidkoek bakken en daar hoort natuurlijk gember bij.quote:Op maandag 13 maart 2023 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig was alles goed
En lunchen, lekker
Niet? Ik meen me te herinneren dat het bij de bakspullen in de super ligt?
Oh... het ligt hier naast de gekonfijte kersen... de laatste keer dat ik cupcakes bakte was het er nogquote:Op maandag 13 maart 2023 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar niet dus. En ik wil van het weekend een ouderwetse kruidkoek bakken en daar hoort natuurlijk gember bij.
Klinkt lekker. Laat het smaken en veel kijkplezierquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Ik ga chicken fajita wraps eten en vanavond het debat kijken
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Avond!quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:01 schreef monkyyy het volgende:
Avond![]()
Zo te zien was het voor je vandaag een druk dagje en hopelijk is nu alles weer rustigquote:
Het was wel een goede en productieve dagquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo te zien was het voor je vandaag een druk dagje en hopelijk is nu alles weer rustig
Dat is ook wel eens lekker slechte series kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was wel een goede en productieve dagnu ik wat uitgerust ben en rustig heb kunnen nadenken.
Zit nu walgelijk slechte series te kijkenDadelijk de verkiezingen op de achtergrond. En morgen slaap ik uit
Wow tot elf uur? Wat heb je gedaan of ga je doen dat dat lukt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens lekker slechte series kijkenEn uitslapen tot 11 uur en de rest van de dag niks doen is ook niks mis mee
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow tot elf uur? Wat heb je gedaan of ga je doen dat dat lukt?
Nou dat dacht ik nou ook. Zondag heb ik niks te doen, dus ik vrees dat ik dan met een haakwerkje ga bingenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef monkyyy het volgende:
Zag net een reclame voor Arcadia langskomen, zondag 20.20, zag er best spannend uit
Ja, ook gezien. Lijkt me wel wat. Zit nu race across the world te kijken. Soort Peking-express, best leuk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef monkyyy het volgende:
Zag net een reclame voor Arcadia langskomen, zondag 20.20, zag er best spannend uit
Oh even spieken!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ook gezien. Lijkt me wel wat. Zit nu race across the world te kijken. Soort Peking-express, best leuk.
Thanks. Ik had het zien staan en dacht 'mwahh' maar vandaag hoorde ik er over op de radio en toen dacht ik 'jaah leuk'quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:18 schreef RipCity het volgende:
Die nieuwe comedy op npo3 'cast' is wel aanrader!! Zeker voor liefhebbers van luizenmoeder e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |