Wat is er gebeurdquote:Op zondag 5 maart 2023 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel jammer van mijn mooie nieuwe bolide
quote:
Valt onder eigen risico ik val niet in tredes terug dus dat scheelt weerquote:Op zondag 5 maart 2023 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde (voor zowel de ree als je auto). Hopelijk was je goed verzekerd.
Dat is weer een meevaller.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Valt onder eigen risico ik val niet in tredes terug dus dat scheelt weer
Zolang je maar kan bewijzen dat het om een dier gaat. De haren zaten er nog op dus dat was wel duidelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is weer een meevaller.Voor hetzelfde geld kost het je schade-vrijejaren.
Het is wel veel gedoe en geregel.
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zolang je maar kan bewijzen dat het om een dier gaat. De haren zaten er nog op dus dat was wel duidelijk
Waarschijnlijk wel ben nog 200 meter terug gelopen heb het beestje niet meer gezien ook niet in de berm of sloot. Ik heb er heel veel snelheid uit kunnen remmen ik zag de hele familie staan dus dat was voor mij ook weer een geluk de airbags zitten er ook nog netjes in en ik krijg geen storingen in de auto.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Wel zielig voor de ree. Heeft dat beestje het gered?
Je hebt Bambi en familie dus geredquote:Op zondag 5 maart 2023 20:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ben nog 200 meter terug gelopen heb het beestje niet meer gezien ook niet in de berm of sloot. Ik heb er heel veel snelheid uit kunnen remmen ik zag de hele familie staan dus dat was voor mij ook weer een geluk de airbags zitten er ook nog netjes in en ik krijg geen storingen in de auto.
Jaquote:
Koos en Niels zijn trots op jouquote:Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
JaCollega's van Niels Hoogma ook nog even netjes ingelicht. Omdat ik de ree nergens meer zag. Vroeg ik of het mogelijk was of er iemand van de Provincie of een weginspecteur bij daglicht nog een kijkje kon nemen.
En ik had altijd al eens 112 willen bellen. Nog nooit gedaanquote:
Veel plezierquote:Op maandag 6 maart 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ga weer terugkijken, de Meilandjes, want ik zit weer te haken
Ja dat klopt maar er staat een H achter dus ik nam maar aan dat het dan een herhaling is. En ook een goedenavond lieverdquote:
Je bent niet verwendquote:Op maandag 6 maart 2023 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Veel plezierIk heb vandaag Netflix liggen kijken in bed. Een echte luxe want dat doe ik bijna nooit. En mijn lieve poets heeft ondertussen de ramen gezeemd #verwend
Seizoen is nog niet afgelopen. Klopt niet. Herhaling is donderdag dacht ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar er staat een H achter dus ik nam maar aan dat het dan een herhaling is. En ook een goedenavond lieverd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |