Zo te zien was het voor je vandaag een druk dagje en hopelijk is nu alles weer rustigquote:
Het was wel een goede en productieve dagquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo te zien was het voor je vandaag een druk dagje en hopelijk is nu alles weer rustig
Dat is ook wel eens lekker slechte series kijkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was wel een goede en productieve dagnu ik wat uitgerust ben en rustig heb kunnen nadenken.
Zit nu walgelijk slechte series te kijkenDadelijk de verkiezingen op de achtergrond. En morgen slaap ik uit
Wow tot elf uur? Wat heb je gedaan of ga je doen dat dat lukt?quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens lekker slechte series kijkenEn uitslapen tot 11 uur en de rest van de dag niks doen is ook niks mis mee
quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow tot elf uur? Wat heb je gedaan of ga je doen dat dat lukt?
Nou dat dacht ik nou ook. Zondag heb ik niks te doen, dus ik vrees dat ik dan met een haakwerkje ga bingenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef monkyyy het volgende:
Zag net een reclame voor Arcadia langskomen, zondag 20.20, zag er best spannend uit
Ja, ook gezien. Lijkt me wel wat. Zit nu race across the world te kijken. Soort Peking-express, best leuk.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:34 schreef monkyyy het volgende:
Zag net een reclame voor Arcadia langskomen, zondag 20.20, zag er best spannend uit
Oh even spieken!quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ook gezien. Lijkt me wel wat. Zit nu race across the world te kijken. Soort Peking-express, best leuk.
Thanks. Ik had het zien staan en dacht 'mwahh' maar vandaag hoorde ik er over op de radio en toen dacht ik 'jaah leuk'quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:18 schreef RipCity het volgende:
Die nieuwe comedy op npo3 'cast' is wel aanrader!! Zeker voor liefhebbers van luizenmoeder e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |