Lekkerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Net een heerlijke dikke cheeseburger gemaakt
Ik compenseer wel met een all you can eat carpaccio restaurant 😋quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag een hamburgertest bij Kassa![]()
Wel vegaburgers
Ik zie dat wel eens voorbij komen in de herhaling als ik in bed nog even de digitale kranten lees voor het slapen. Best grappig maar zal er niet speciaal voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond niet echt iets voor mij op. Als ik zin heb zet ik De Alleskunner op. Dat vind ik stiekem wel grappig, maar niet doorvertellen
Hier eigenlijk wel een lekker dagje gehad. Niks speciaals. Alleen niet in mijn hobbykamer kunnen zitten ivm de kou, maar morgen is het weer warmer, dus dan kan ik weer lekker boven knutselen. Alleen vandaag zat het er eventjes niet in. Morgen wil ik lekker tekenenen haken
en we zien wel
Yep. Eentje bovenop als hij bijna gaar is en een plakje op de gebakken uitjes op het broodje.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker![]()
Gooi je dan cheddarplakken op de burger?
Heerlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:11 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik compenseer wel met een all you can eat carpaccio restaurant 😋
Bah!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:11 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik compenseer wel met een all you can eat carpaccio restaurant 😋
Oh dat is ook leuk... ik ga dat kijken! Dank je wel voor het meedenken en de tip!quote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie dat wel eens voorbij komen in de herhaling als ik in bed nog even de digitale kranten lees voor het slapen. Best grappig maar zal er niet speciaal voor gaan zitten.
Hier 'het roer om' denk ik. Lekker verhaal, ben je net aan het verbouwen krijgen de buren oorlog
Slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 11 maart 2023 18:15 schreef praadje het volgende:
Maar eerst... het heerlijkste moment van de hele week. Een dutje onder krakend schone frisse lakens
Ja, dan trokken al je mondspieren samenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Vroeger moest ik van die fluoride gebitjes bij de de tandarts dragen. Dat was echt goor
Hahahaha zo erg vond ik het ook weer nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah, heb er nog steeds trauma’s van
Nee, wat er nu in de belbus speeltquote:
Met een goede burger kan je echt lekkere broodjes hamburger maken hoor (maar ik ben vanaf baby af aan vegetariër)quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze broodjes hamburger zien er niet heel aantrekkelijk uit.
Geef mij maar gewoon echt vlees.
Ben je alleen vegetariër of ook veganist? Dan is het best lastig al je eiwitten binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met een goede burger kan je echt lekkere broodjes hamburger maken hoor (maar ik ben vanaf baby af aan vegetariër)
Mijn moeder van 69 heeft geen mobiele telefoon en internet, die kan dus helemaal niks zonder haar hulpverleners en kinderen.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:53 schreef monkyyy het volgende:
Ze doen nu net alsof het hele land debiel is en niets kan en hulp nodig heeft bij alles wat met een computer te maken heeft.
Ik ben een tijd veganist geweest, maar dat trok ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben je alleen vegetariër of ook veganist? Dan is het best lastig al je eiwitten binnen te krijgen.
Top dat je hier bewust mee bezig bentquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een tijd veganist geweest, maar dat trok ik niet
Dus ik eet wel eieren en kaas
En geen vlees en vis. En honing probeer ik niet te doen, maar af en toemet geitenkaas kan ik het niet laten
Ja, naja...iedereen een zonde. En twee keer per jaar eet ik vis en eens per jaar vlees. Vis op de gourmet met kerst. En vlees en vis met een uitje dat ik elk jaar als traditie met mijn beste vriendin heb. Dan gaan we naar een tapasrestaurant en dan delen we altijd alle gerechtjes en naja... zwaktequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Top dat je hier bewust mee bezig bent![]()
Ik duw gewoon alles in mijn mik
Zonnetje erop?quote:Op zondag 12 maart 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ik hoop echt dat vandaag mijn hobbykamer warm genoeg te krijgen is... Als mijn kopje thee op is wil ik graag boven zitten
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.quote:
Vanmiddag. Nu is het steenkoud boven. Zit letterlijk te rillenquote:Op zondag 12 maart 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonnetje erop?
[..]
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.
Benieuwd naar de uitslag voor de eerste kamer.
Ja!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.
Benieuwd naar de uitslag voor de eerste kamer.
Gaat idd nergens over, maargoed NL wilde dit. BBB wil de normen veranderen. Logisch!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:23 schreef StephanL het volgende:
Die stikstofuitstoot normen slaan echt nergens op. 1 Zakje Pokon op 1 hectare is niks.
Ja meer dan terecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat idd nergens over, maargoed NL wilde dit. BBB wil de normen veranderen. Logisch!
quote:
Goedenavondquote:Op zondag 12 maart 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag hier een pechdag. Je kent het wel, een dikke druppel verf op je tekening laten vallen, waardoor die niet meer te redden is, met de verkeerde kleur je haakwerk aanhechten...
Bedankt voor de gids @:praadje
Dat is balen CotS. Alles maar even wegleggen en een boekje lezen of een serie kijken dan maar? Enne, geen dank. Graag gedaanquote:Op zondag 12 maart 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag hier een pechdag. Je kent het wel, een dikke druppel verf op je tekening laten vallen, waardoor die niet meer te redden is, met de verkeerde kleur je haakwerk aanhechten...
Bedankt voor de gids @:praadje
Veel kijkplezier. Hier vanavond wat aanrommelen met de administratie, recepten opzoeken, weekmenu maken, boodschappenlijstjes maken enz. En op de achtergrond de televisie aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Gezellig kiespijn kijken
Ja, morgen weer een dag met nieuwe kansenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is balen CotS. Alles maar even wegleggen en een boekje lezen of een serie kijken dan maar? Enne, geen dank. Graag gedaan
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:17 schreef xzaz het volgende:
Die gast bij beat the champions..
'Waar kom je vandaag?'
'Uit mn moeder'
Whah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |