Ik ben een tijd veganist geweest, maar dat trok ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2023 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben je alleen vegetariėr of ook veganist? Dan is het best lastig al je eiwitten binnen te krijgen.
Top dat je hier bewust mee bezig bentquote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een tijd veganist geweest, maar dat trok ik niet
Dus ik eet wel eieren en kaas
En geen vlees en vis. En honing probeer ik niet te doen, maar af en toemet geitenkaas kan ik het niet laten
Ja, naja...iedereen een zonde. En twee keer per jaar eet ik vis en eens per jaar vlees. Vis op de gourmet met kerst. En vlees en vis met een uitje dat ik elk jaar als traditie met mijn beste vriendin heb. Dan gaan we naar een tapasrestaurant en dan delen we altijd alle gerechtjes en naja... zwaktequote:Op zaterdag 11 maart 2023 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Top dat je hier bewust mee bezig bent![]()
Ik duw gewoon alles in mijn mik
Zonnetje erop?quote:Op zondag 12 maart 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ik hoop echt dat vandaag mijn hobbykamer warm genoeg te krijgen is... Als mijn kopje thee op is wil ik graag boven zitten
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.quote:
Vanmiddag. Nu is het steenkoud boven. Zit letterlijk te rillenquote:Op zondag 12 maart 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonnetje erop?
[..]
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.
Benieuwd naar de uitslag voor de eerste kamer.
Ja!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:13 schreef StephanL het volgende:
Afzetten tegen links, maar wel samenwerken in de provincies. Zelfde andersom.
Benieuwd naar de uitslag voor de eerste kamer.
Gaat idd nergens over, maargoed NL wilde dit. BBB wil de normen veranderen. Logisch!quote:Op zondag 12 maart 2023 10:23 schreef StephanL het volgende:
Die stikstofuitstoot normen slaan echt nergens op. 1 Zakje Pokon op 1 hectare is niks.
Ja meer dan terecht.quote:Op zondag 12 maart 2023 10:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gaat idd nergens over, maargoed NL wilde dit. BBB wil de normen veranderen. Logisch!
quote:
Goedenavondquote:Op zondag 12 maart 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag hier een pechdag. Je kent het wel, een dikke druppel verf op je tekening laten vallen, waardoor die niet meer te redden is, met de verkeerde kleur je haakwerk aanhechten...
Bedankt voor de gids @:praadje
Dat is balen CotS. Alles maar even wegleggen en een boekje lezen of een serie kijken dan maar? Enne, geen dank. Graag gedaanquote:Op zondag 12 maart 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vandaag hier een pechdag. Je kent het wel, een dikke druppel verf op je tekening laten vallen, waardoor die niet meer te redden is, met de verkeerde kleur je haakwerk aanhechten...
Bedankt voor de gids @:praadje
Veel kijkplezier. Hier vanavond wat aanrommelen met de administratie, recepten opzoeken, weekmenu maken, boodschappenlijstjes maken enz. En op de achtergrond de televisie aan.quote:Op zondag 12 maart 2023 18:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Gezellig kiespijn kijken
Ja, morgen weer een dag met nieuwe kansenquote:Op zondag 12 maart 2023 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is balen CotS. Alles maar even wegleggen en een boekje lezen of een serie kijken dan maar? Enne, geen dank. Graag gedaan
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:17 schreef xzaz het volgende:
Die gast bij beat the champions..
'Waar kom je vandaag?'
'Uit mn moeder'
Whah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |