Yep, zelfs met suboptimale omstandigheden is 6:08 zijn standaard in Thialf.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs een chokende Roest ligt hier niet wakker van.
is ie al geblokt genoemd? Of is dat zelfs voor Herbert nog te vroeg.....quote:
Die is al 32.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef Remco het volgende:
Die Rijhnen is wel het eenzame talent bij de Duitsers. Dat kan nog best wat worden ooit.
Rijhnen is al 32quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef Remco het volgende:
Die Rijhnen is wel het eenzame talent bij de Duitsers. Dat kan nog best wat worden ooit.
quote:
Dat is het toch al sinds het stoppen van Uwe Jens Mey?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik zag hem in het begin van jaar die mass start winnen en inderdaad daarna een redelijke 5 rijden.
Maar goed dan blijft het bar en boos in het Duitse schaatser.
Hij dacht weer even dat die Mart Smeets was, heel vervelend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:19 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoor Erben Wennemars niet graag praten
z
Gelukkig geen cappuccino in de avond. Daarvoor staat in Italië de doodstraf.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:20 schreef hhh38 het volgende:
Koffie schenken aan een Italiaan, gedurfd
Oja, die is full wappie mode gegaan he?quote:
Ja, dat mag niet na 11:00.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig geen cappuccino in de avond. Daarvoor staat in Italië de doodstraf.
Gewoon een bak Senseo gevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig geen cappuccino in de avond. Daarvoor staat in Italië de doodstraf.
krijg je een DSQ achter je naamquote:
Die is echt compleet doorgedraaid. Corona, transgenders, Trump. Ze zal nu waarschijnlijk wel Poetin-fan zijn. Zonde, ze was zo knap.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die is full wappie mode gegaan he?
Ja, fascinerend Twitter accountquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die is full wappie mode gegaan he?
misschien toch weer een beetje ontsnapt uit die wappie bubbel? In het [interview uit 2019](https://www.schaatsen.nl/(...)mijn-naam-kon-leven/) op schaatsen.nl komt ze nog heel normaal over. studie - baan - vriend - kids - canada.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, fascinerend Twitter account
https://twitter.com/tonnydejongknol?s=21&t=rHWQpX-fFxxurducXqSQNw
Overigens is ze al anderhalf jaar stil, benieuwd wat er gebeurd is
Ik hoop het voor haar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien toch weer een beetje ontsnapt uit die wappie bubbel? In het [interview uit 2019](https://www.schaatsen.nl/(...)mijn-naam-kon-leven/) op schaatsen.nl komt ze nog heel normaal over. studie - baan - vriend - kids - canada.
edit: lol automatisch reddit opmaak gebruikt voor link![]()
Dat heeft ze al een hele tijd. Ze heeft ook een instagramaccount waarbij geen wappie-alarm af laat gaan terwijl ze op Twitter helemaal los gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien toch weer een beetje ontsnapt uit die wappie bubbel? In het [interview uit 2019](https://www.schaatsen.nl/(...)mijn-naam-kon-leven/) op schaatsen.nl komt ze nog heel normaal over. studie - baan - vriend - kids - canada.
edit: lol automatisch reddit opmaak gebruikt voor link![]()
Tweede.quote:
2?quote:
Gezien deze laatste rondes wel jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet Roest gewoon kunnen toch?
Ja, einde valt niet mee. Opgeblazen motor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die 28'ers waren iets teveelquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Filosofisch commentaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Hersman: hij stort in, dit gaat niet goed
Dijkstra: nee, hij gaat nog wel hard hoor
Hersman: nee nee, dit gaat de verkeerde kant op
Dijkstra: maar hij gaat nog wel hard
Hersman: hij verliest 3 tienden
Dijkstra: ja, maar wat is 3 tienden?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Dit is Ionesco on ice.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Karretje achter Swings aanhaken en dan versnellen.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Herbert is totaal de weg kwijt omdat hij de vorige rit iets te enthousiast was en dat niet kan toegeven.
Ja, maar dat zijn ze alweer vergeten.quote:
Idd, met 12 X 29.0 rijd je dik onder de 6:10quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Waarom moet Roest versnellen jij seniele gek. Pleurt op.
Nadenken is niet hun sterkste kant.quote:
Ze waren wel heel dramatischquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:55 schreef Remco het volgende:
Dit commentaar had ik opnieuw opgenomen voor de samenvatting dit kon echt niet.
Gemiste kans om er ook nog verwelkte Bloemen in te werken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Een Canadees op laaglandniveau is als een Fish op het droge haha.
Ze zouden eigenlijk de wereldbekerwinnaar altijd in de laatste rit moeten zetten. Misschien slaan de NL’ers dan ook wat minder over.quote:
Deze loting is wel gebaseerd op het WB klassement, maar de top 6 is random verdeeld over de laatste 3 rittenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk de wereldbekerwinnaar altijd in de laatste rit moeten zetten. Misschien slaan de NL’ers dan ook wat minder over.
Dan had Ghiotto in de laatste rit kunnen starten!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk de wereldbekerwinnaar altijd in de laatste rit moeten zetten. Misschien slaan de NL’ers dan ook wat minder over.
Maar die heeft zich niet gekwalificeerdquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Omdat je altijd moet terugdenken aan die val van Wotherspoon in SLC (lol)quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik in 9 van de 10 schaatswedstrijden een Canadees in de laatste rit zie rijden die zorgt voor een totale anticlimax.
Tscuchiya werd uiteindelijk nog 10e.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:03 schreef vaarsuvius het volgende:
ok, die nummers 5-6 van zo'n WB klassement zijn eigenlijk nummer 9 a 10 van de wereld (omdat een aantal van de beteren races overslaan) dat is logisch.
Maar ik snap niet waarom dat soort lui vrijwel altijd buiten de top 15 rijden op een WK
ah ok, ik zat dit te typen tijdens de laatste rondjes, hebben ze nog iets goedgemaakt....quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tscuchiya werd uiteindelijk nog 10e.
Haimar Zubeldia award voor hem.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tscuchiya werd uiteindelijk nog 10e.
Tabata en Hunyady hadden we ook nog.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
De altijd te laat versnellende Dittrich en de enige Japanse allrounder Shirahata waren wel echt mijn buitenlandse schaatshelden toen.
en K. C. Boutiettequote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
De altijd te laat versnellende Dittrich en de enige Japanse allrounder Shirahata waren wel echt mijn buitenlandse schaatshelden toen.
Klopt al was Hunyady net iets voor mijn tijd die deed alrijd zo'n act op 1 been.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tabata en Hunyady hadden we ook nog.
Zichzelf unlappen op de 10quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
Hiroyasu Shimizuquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
Martin FeigenwinterGodquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
Kin op het ijsquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hiroyasu Shimizu. Ontzettend vroeg op om de wedstrijden te zien in Nagano.
Die heeft nog een comeback gemaakt 7 jaar geleden, lees net op Wikipedia dat hij toen nog zelfs zilver heeft gehaald op een wb massstart en daarmee de oudste wb medaillewinnaar is.quote:
en 23 marathons gewonnen in NLquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Die heeft nog een comeback gemaakt 7 jaar geleden, lees net op Wikipedia dat hij toen nog zelfs zilver heeft gehaald op een wb massstart en daarmee de oudste wb medaillewinnaar is.
Eigenlijk wel, er is niemand die vandaag de 5000 of 3000 meter heeft geschaatst die hier aan mee zou doen.quote:
Het is niets en het wordt nietsquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Japan en de reserves wilden helemaal niet
Het thuisland stuurt derde garnituur en de rest heeft er geen zin in, werkt goed dat opdringenquote:
Ja deze ellende ten koste van de 5k en 10k zeker. De horror.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tenzij het olympisch wordt...dan zal men het wel serieus nemen
met hun langere afstands ploeg (als ik het goed verstaan heb)quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:29 schreef SilverEyes het volgende:
Kazachstan sneller dan Nederland. Lekker gewerkt hoor
Wij willen Koopmans terug!quote:
Drie rondjes binnenbocht is ongeveer 1150 meterquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel meter rijden ze nu eigenlijk?
3 rondjes toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel meter rijden ze nu eigenlijk?
Dit team rijdt ook de TP iddquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
met hun langere afstands ploeg (als ik het goed verstaan heb)
Als je Leerdam haar tijd op de 1.000 doortrekt kom je op ongeveer 1.23/24 in dat geval.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drie rondjes binnenbocht is ongeveer 1150 meter
Vraag me ook altijd af hoezeer dat in de slipstream rijden echt energie scheelt. Het ziet er altijd een beetje onbeholpen uit.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als je Leerdam haar tijd op de 1.000 doortrekt kom je op ongeveer 1.23/24 in dat geval.
Beetje matig ja.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze huilen nog niet. Bert faalt dus.
Had ik het toch goed gehoordquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef hhh38 het volgende:
"Het zou leuk zijn om er een keer op te trainen"
Als je zo rijdt als Noorwegen en de VS op de TP scheelt het wel een hoop denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef Remco het volgende:
[..]
Vraag me ook altijd af hoezeer dat in de slipstream rijden echt energie scheelt. Het ziet er altijd een beetje onbeholpen uit.
En totaal niet te vergelijken met de teamsprint in het baanwielrennen.
Precies ditquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:02 schreef Remco het volgende:
Erben zit er nogal zuur in nu die niet zovaak als verwacht met zijn vlaggetje kan zwaaien vandaag.
quote:
Ik zou al geen zin meer hebben om te trainen als ik haar tegen zou komen in de catacombenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor de teamsfeer zou ik haar ook thuislaten
Ik denk dat bijna iedereen dat met joun eens isquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:54 schreef wimderon het volgende:
Op zich toch geen vreemde keus om Antwanet eruit te laten toch (buiten dat die anderen kennelijk meer commitment hebben getoond)? Antwanet heeft een snellere start, maar als je daar geen gebruik van kunt maken omdat Schouten/Groenewoud niet mee kunnen valt dat al weg. Daarbij heeft zij een potsierlijke slag waar de rest wellicht ook lastiger in mee kan gaan. Alleen niet netjes dat hij het niet even persoonlijk meedeelt.
Nou ja, Urben en Ireen vonden haar wel in de basis thuishoren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen dat met joun eens is
Qua gebruikelijke kwaliteiten misschien, maar op dit moment is ze niet duidelijk beter dan Beune, Groenewoud of Schouten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, Urben en Ireen vonden haar wel in de basis thuishoren.
Team sprint nog steeds kut zonder Leerdam en Kok.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand een globale samenvatting ?
Regisseur is ziekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Felagund het volgende:
Op tijd voor rit 1, het mag in de krant.
Lijkt mij wel.quote:
Vooral omdat ze de vorm niet heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:13 schreef Faraday01 het volgende:
De Jong gepasseerd, dat krijg je als je als Jumbo overal schijt aan hebt.
Vooral in de bochtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me trouwens zo raar om te schaatsen terwijl er iemand in je rug aan het duwen is.
Lijkt mij ook niet fijn. Maar schijnbaar werkt het.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me trouwens zo raar om te schaatsen terwijl er iemand in je rug aan het duwen is.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:18 schreef Remco het volgende:
6 seconde sneller dan iedereen hier komt Nederland nooit aan.
Normaal heeft ze niemand die haar helptquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
En nu moet Schouten zorgen dat dit geen Beuneschema wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |