Ze zouden eigenlijk de wereldbekerwinnaar altijd in de laatste rit moeten zetten. Misschien slaan de NL’ers dan ook wat minder over.quote:
Deze loting is wel gebaseerd op het WB klassement, maar de top 6 is random verdeeld over de laatste 3 rittenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk de wereldbekerwinnaar altijd in de laatste rit moeten zetten. Misschien slaan de NL’ers dan ook wat minder over.
Dan had Ghiotto in de laatste rit kunnen starten!quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk de wereldbekerwinnaar altijd in de laatste rit moeten zetten. Misschien slaan de NL’ers dan ook wat minder over.
Maar die heeft zich niet gekwalificeerdquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Omdat je altijd moet terugdenken aan die val van Wotherspoon in SLC (lol)quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik in 9 van de 10 schaatswedstrijden een Canadees in de laatste rit zie rijden die zorgt voor een totale anticlimax.
Tscuchiya werd uiteindelijk nog 10e.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:03 schreef vaarsuvius het volgende:
ok, die nummers 5-6 van zo'n WB klassement zijn eigenlijk nummer 9 a 10 van de wereld (omdat een aantal van de beteren races overslaan) dat is logisch.
Maar ik snap niet waarom dat soort lui vrijwel altijd buiten de top 15 rijden op een WK
ah ok, ik zat dit te typen tijdens de laatste rondjes, hebben ze nog iets goedgemaakt....quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tscuchiya werd uiteindelijk nog 10e.
Haimar Zubeldia award voor hem.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tscuchiya werd uiteindelijk nog 10e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |