quote:
Ik zou al geen zin meer hebben om te trainen als ik haar tegen zou komen in de catacombenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Voor de teamsfeer zou ik haar ook thuislaten
Ik denk dat bijna iedereen dat met joun eens isquote:Op donderdag 2 maart 2023 23:54 schreef wimderon het volgende:
Op zich toch geen vreemde keus om Antwanet eruit te laten toch (buiten dat die anderen kennelijk meer commitment hebben getoond)? Antwanet heeft een snellere start, maar als je daar geen gebruik van kunt maken omdat Schouten/Groenewoud niet mee kunnen valt dat al weg. Daarbij heeft zij een potsierlijke slag waar de rest wellicht ook lastiger in mee kan gaan. Alleen niet netjes dat hij het niet even persoonlijk meedeelt.
Nou ja, Urben en Ireen vonden haar wel in de basis thuishoren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen dat met joun eens is
Qua gebruikelijke kwaliteiten misschien, maar op dit moment is ze niet duidelijk beter dan Beune, Groenewoud of Schouten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, Urben en Ireen vonden haar wel in de basis thuishoren.
Team sprint nog steeds kut zonder Leerdam en Kok.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand een globale samenvatting ?
Regisseur is ziekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:05 schreef Felagund het volgende:
Op tijd voor rit 1, het mag in de krant.
Lijkt mij wel.quote:
Vooral omdat ze de vorm niet heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:13 schreef Faraday01 het volgende:
De Jong gepasseerd, dat krijg je als je als Jumbo overal schijt aan hebt.
Vooral in de bochtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me trouwens zo raar om te schaatsen terwijl er iemand in je rug aan het duwen is.
Lijkt mij ook niet fijn. Maar schijnbaar werkt het.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
Het lijkt me trouwens zo raar om te schaatsen terwijl er iemand in je rug aan het duwen is.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:18 schreef Remco het volgende:
6 seconde sneller dan iedereen hier komt Nederland nooit aan.
Normaal heeft ze niemand die haar helptquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
En nu moet Schouten zorgen dat dit geen Beuneschema wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |