Tabata en Hunyady hadden we ook nog.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
De altijd te laat versnellende Dittrich en de enige Japanse allrounder Shirahata waren wel echt mijn buitenlandse schaatshelden toen.
en K. C. Boutiettequote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
De altijd te laat versnellende Dittrich en de enige Japanse allrounder Shirahata waren wel echt mijn buitenlandse schaatshelden toen.
Klopt al was Hunyady net iets voor mijn tijd die deed alrijd zo'n act op 1 been.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tabata en Hunyady hadden we ook nog.
Zichzelf unlappen op de 10quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
Hiroyasu Shimizuquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
Martin FeigenwinterGodquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:15 schreef Remco het volgende:
Kin op het ijsquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hiroyasu Shimizu. Ontzettend vroeg op om de wedstrijden te zien in Nagano.
Die heeft nog een comeback gemaakt 7 jaar geleden, lees net op Wikipedia dat hij toen nog zelfs zilver heeft gehaald op een wb massstart en daarmee de oudste wb medaillewinnaar is.quote:
en 23 marathons gewonnen in NLquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Die heeft nog een comeback gemaakt 7 jaar geleden, lees net op Wikipedia dat hij toen nog zelfs zilver heeft gehaald op een wb massstart en daarmee de oudste wb medaillewinnaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |