Yep, zelfs met suboptimale omstandigheden is 6:08 zijn standaard in Thialf.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs een chokende Roest ligt hier niet wakker van.
is ie al geblokt genoemd? Of is dat zelfs voor Herbert nog te vroeg.....quote:
Die is al 32.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef Remco het volgende:
Die Rijhnen is wel het eenzame talent bij de Duitsers. Dat kan nog best wat worden ooit.
Rijhnen is al 32quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef Remco het volgende:
Die Rijhnen is wel het eenzame talent bij de Duitsers. Dat kan nog best wat worden ooit.
quote:
Dat is het toch al sinds het stoppen van Uwe Jens Mey?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik zag hem in het begin van jaar die mass start winnen en inderdaad daarna een redelijke 5 rijden.
Maar goed dan blijft het bar en boos in het Duitse schaatser.
Hij dacht weer even dat die Mart Smeets was, heel vervelend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:19 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoor Erben Wennemars niet graag praten
z
Gelukkig geen cappuccino in de avond. Daarvoor staat in Italië de doodstraf.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:20 schreef hhh38 het volgende:
Koffie schenken aan een Italiaan, gedurfd
Oja, die is full wappie mode gegaan he?quote:
Ja, dat mag niet na 11:00.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig geen cappuccino in de avond. Daarvoor staat in Italië de doodstraf.
Gewoon een bak Senseo gevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig geen cappuccino in de avond. Daarvoor staat in Italië de doodstraf.
krijg je een DSQ achter je naamquote:
Die is echt compleet doorgedraaid. Corona, transgenders, Trump. Ze zal nu waarschijnlijk wel Poetin-fan zijn. Zonde, ze was zo knap.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die is full wappie mode gegaan he?
Ja, fascinerend Twitter accountquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die is full wappie mode gegaan he?
misschien toch weer een beetje ontsnapt uit die wappie bubbel? In het [interview uit 2019](https://www.schaatsen.nl/(...)mijn-naam-kon-leven/) op schaatsen.nl komt ze nog heel normaal over. studie - baan - vriend - kids - canada.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, fascinerend Twitter account
https://twitter.com/tonnydejongknol?s=21&t=rHWQpX-fFxxurducXqSQNw
Overigens is ze al anderhalf jaar stil, benieuwd wat er gebeurd is
Ik hoop het voor haar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien toch weer een beetje ontsnapt uit die wappie bubbel? In het [interview uit 2019](https://www.schaatsen.nl/(...)mijn-naam-kon-leven/) op schaatsen.nl komt ze nog heel normaal over. studie - baan - vriend - kids - canada.
edit: lol automatisch reddit opmaak gebruikt voor link![]()
Dat heeft ze al een hele tijd. Ze heeft ook een instagramaccount waarbij geen wappie-alarm af laat gaan terwijl ze op Twitter helemaal los gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
misschien toch weer een beetje ontsnapt uit die wappie bubbel? In het [interview uit 2019](https://www.schaatsen.nl/(...)mijn-naam-kon-leven/) op schaatsen.nl komt ze nog heel normaal over. studie - baan - vriend - kids - canada.
edit: lol automatisch reddit opmaak gebruikt voor link![]()
Tweede.quote:
2?quote:
Gezien deze laatste rondes wel jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet Roest gewoon kunnen toch?
Ja, einde valt niet mee. Opgeblazen motor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die 28'ers waren iets teveelquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Filosofisch commentaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Hersman: hij stort in, dit gaat niet goed
Dijkstra: nee, hij gaat nog wel hard hoor
Hersman: nee nee, dit gaat de verkeerde kant op
Dijkstra: maar hij gaat nog wel hard
Hersman: hij verliest 3 tienden
Dijkstra: ja, maar wat is 3 tienden?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Dit is Ionesco on ice.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |