Kun je nagaan wat dat over jou zegt dat het jou niet lukt.quote:
Niks zo fijn als een solide basis waar je altijd op kunt terugvallen in tijden van onzekerheid of pijnlijke stiltes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Het is wel vermakelijk dat na al die tijd op Fok!, het (on)vermogen van Faxie om aan de vrouw te geraken een consequent onderwerp van spot blijft.
Die heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:35 schreef TaMieke het volgende:
Hij kan zich dadelijk aansluiten bij die Fokker met zn missie
Ja vreemd. Zijn zoveel leuke vrouwen op FOK!.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Het is wel vermakelijk dat na al die tijd op Fok!, het (on)vermogen van Faxie om aan de vrouw te geraken een consequent onderwerp van spot blijft.
* boksquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja vreemd. Zijn zoveel leuke vrouwen op FOK!.
(lol)quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Debsterr het volgende:
*proest*quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja vreemd. Zijn zoveel leuke vrouwen op FOK!.
Tfw did I just readquote:
Leuke OPquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de OP gelezen en kreeg zware incel vibesquote:
Aaah, that didn't disapointquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen de OP gelezen en kreeg zware incel vibesLater meer lezen dan want humor
Ken ik nietquote:
Oh die.quote:
Je mist niksquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar, wel een oude bekende, dus
Topshow man.quote:
Vermakelijk is het op zich welquote:
quote:
Als jij zin heb in proletenvoedsel ga ik mij oprecht zorgen maken...quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Zin in vissticks. Wtf is wrong with me?
Ja, ik ga maar weer even terug naar bed denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij zin heb in proletenvoedsel ga ik mij oprecht zorgen maken...
Oh! Nou wil ik ook vissticks.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Zin in vissticks. Wtf is wrong with me?
So it begins...quote:
Ik heb dan ook slechte smaak hoor. Soms is mijn man niet thuis met eten en dan eet ik wel eens mijn favoriete eten.quote:
Naja, vooral veel van hetzelfde dus.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar, wel een oude bekende, dus
Witte bonen in tomatensaus bij een engels ontbijt is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dan ook slechte smaak hoor. Soms is mijn man niet thuis met eten en dan eet ik wel eens mijn favoriete eten.
Aardappelpuree uit een zakje, witte bonen in tomatensaus en een rookworstje.
Jaaaa ook heel veel zin in als ik in Londen benquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus bij een engels ontbijt is dan wel weer lekker
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa ook heel veel zin in als ik in Londen ben.
Gebakken spekquote:
Blik witte bonen in tomatensaus. Wat kruiden en uitgebakken spekjes erdoor, stuk komkommer erbij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dan ook slechte smaak hoor. Soms is mijn man niet thuis met eten en dan eet ik wel eens mijn favoriete eten.
Das jouw werk toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je hem wilde verbeteren
IK NU OOK jbpaniek.gifquote:
Dat klinkt echt lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uitetaardquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, vooral veel van hetzelfde dus.
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef Samzz het volgende:
Hi Barb.
Ik kan me niet focussen op werk. Bluh.
quote:
quote:
quote:
Ah, das leukquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ben maar even een wandelingetje maken.
Ik heb van mijn werkgever een cadeau gehad omdat we een huis hebben gekocht, zo lief.
Prima weertje voor een beetje dat drinking.quote:
Alleen ouwe lullen drinken jenever toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:37 schreef gianni61 het volgende:
Prima weertje voor een beetje dat drinking.
Morgen ook maar eens de Dopper met jenever vullen
Ben ik toch ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen ouwe lullen drinken jenever toch?
Geen idee hoe oud je bent.quote:
Honderdmiljoenmiljard jaar oud.quote:
Ah, dan is 'ie in elk geval jonger dan jij.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan is 'ie in elk geval jonger dan jij.
Dat spreekt voor zich. Iemand moet de all-father zijn he?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan is 'ie in elk geval jonger dan jij.
Nu je een huis hebt gekocht ben je ook lekker gek met een roseetje op de bank?quote:
Nee, ik ben gewoon aan het woggen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu je een huis hebt gekocht ben je ook lekker gek met een roseetje op de bank?
Ik ook. Samen woggen?quote:
Ik ga vast op de bank zitten danquote:
Bioscoopbroek aanquote:
Broek aan? Bij Samzz op de bank?quote:
Precies.quote:
Uurtje factuurtje, toch.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
Vandaag op het werk per ongeluk laten vallen dat ik wat tijd over had (was reeds bekend en besproken met lg), komen ineens allemaal collega's die menen mijn vrije uurtjes te kunnen vullen met wat voor hun uitkomt![]()
. Alsof ik braaf ga luisteren
.
In mijn fantasie doe je dat wel altijd; braaf luisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
Vandaag op het werk per ongeluk laten vallen dat ik wat tijd over had (was reeds bekend en besproken met lg), komen ineens allemaal collega's die menen mijn vrije uurtjes te kunnen vullen met wat voor hun uitkomt![]()
. Alsof ik braaf ga luisteren
.
Zijn dan vast leukere klusjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie doe je dat wel altijd; braaf luisteren.
Jeweetzquote:
Weekendquote:
Gelukkig weer een hele week werkenquote:
quote:
Gisteravond nog een concert gehad dus vandaag brak zijn op kosten van het werk. Voelt dus nog een beetje als weekend.quote:
Ik weet dat nooit misschien dat er een bepaalde afdeling in een bepaalde instelling wifi heeft en ze allemaal daar vandaan komen ofzoquote:
Zou me niet verbazen, tbh.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet dat nooit misschien dat er een bepaalde afdeling in een bepaalde instelling wifi heeft en ze allemaal daar vandaan komen ofzo
Ik voelde me ook brak vandaag, maar hier kwam dat gewoon omdat maandagquote:Op maandag 6 maart 2023 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gisteravond nog een concert gehad dus vandaag brak zijn op kosten van het werk. Voelt dus nog een beetje als weekend.
Lijkt simpel hequote:
Ik moest hier aan denken...quote:
Zou je denken. Maar sommige mensen zijn graag hardleers.quote:
Goed, de nachtmerrie voor vannacht is ook al geregeld.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken...
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken...
[ afbeelding ]
Faxie snapt het. Daar gaat het om.quote:
Voor als je er ook beeld en geluid bij wil hebben:quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Goed, de nachtmerrie voor vannacht is ook al geregeld.
Ooooh, Elden Ring. Vandaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor als je er ook beeld en geluid bij wil hebben:
Ze willen gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je denken. Maar sommige mensen zijn graag hardleers.
Dat is minder. Ik kon de sneeuw er mooi van af vegen.quote:
Jep. Anderzijds, ik heb wel plezier van m'n voorruitverwarming.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is minder. Ik kon de sneeuw er mooi van af vegen.
quote:
Na een beurt is all meestal wel goedquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Samzz het volgende:
Straks de auto ophalen, beurt weer gehad and all is good.
Echt al heel lang geleden hier. Zag dat ze hier nu alleen nog mee eKarts hebben om mee rond te rijden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:37 schreef rival het volgende:
Vanavond weer eens ouderwets een potje karten, zin in
EKarts doen het op zich best prima. Alleen het geluid blijft naar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt al heel lang geleden hier. Zag dat ze hier nu alleen nog mee eKarts hebben om mee rond te rijden.
Volgens mij hebben ze vrijwel overal alleen nog maar Ekarts. Maar die doen het prima hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt al heel lang geleden hier. Zag dat ze hier nu alleen nog mee eKarts hebben om mee rond te rijden.
Dat deed je in het verleden toch ook, waarom zou dat nu niet mogen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
Meld!
Mag ik hier meeposten
Kloptquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed je in het verleden toch ook, waarom zou dat nu niet mogen?
Hoe is et tegenwoordig? Alles een beetje onder controle?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kloptmaar ach, wel zo beleefd om het zo te brengen
![]()
Ja het gaat goedquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is et tegenwoordig? Alles een beetje onder controle?
Dat wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kloptmaar ach, wel zo beleefd om het zo te brengen
![]()
Rustig en Gelukkig. Dat is goed om te horenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het gaat goedRustig en gelukkig leven over het algemeen. Niks te klagen
En met jou?
Hey, mijn theequote:Op donderdag 9 maart 2023 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje schuift kop thee richting Child
Mooi zo!quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Rustig en Gelukkig. Dat is goed om te horen
Ik heb niks te klagen
Iewquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars Spuugt snel in het kopje
Nee hoor, mijn thee
* rival Neemt een grote slokquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars Spuugt snel in het kopje
Nee hoor, mijn thee
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
* rival Neemt een grote slok
Jij zei?
Blijkbaar heeft rival geen moeite met een beetje slijmquote:
Rivalransbak.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft rival geen moeite met een beetje slijm
Ach ja, zo hebben we allemaal wel onze voorkeurenquote:
Nu is het niet echt een geheim meer..quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geheimpje dat ik nu ziek op de bank lig
Ja, kinkshamen is eigenlijk not done natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, zo hebben we allemaal wel onze voorkeuren
Touchéquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu is het niet echt een geheim meer..
Iewls ik wil geen onderdeel van een kink zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kinkshamen is eigenlijk not done natuurlijk.
Blij dat je dit zelf beseftquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kinkshamen is eigenlijk not done natuurlijk.
Verdikkemequote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
maar mijn spuugthee is besmettelijk
Extra smaakstoffenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
maar mijn spuugthee is besmettelijk
Rival sowiesoquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vraag me nu af wie de grootste ransaap is hier
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
Meld!
Mag ik hier meeposten
Hij zal vast niet de enige zijnquote:
Alles?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chocolade maakt alles goed in de wereld
Ja, dat verzacht de pijn van de rekening een beetje. Hebben ze goed begrepen bij de garage.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chocolade maakt alles goed in de wereld
Ja, alles, als je genoeg hebt. En bij sommigen moet het in de trachea om een oplossing te zijn, maar in de juiste opening lost het veel op. Bij anderen is de mond prima of de slokdarmquote:
Daar heb ik geen verstand van. Gelukkig verzachtte het een beetje.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat verzacht de pijn van de rekening een beetje. Hebben ze goed begrepen bij de garage.
Niet dat t bedrag nu zo enorm was, beetje wat je verwacht bij een kleine beurt + wat dingetjes vervangen, I guess.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
bij sommigen moet het in de trachea om een oplossing te zijn
Ligt er aan wie je het vraagt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:30 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand moeder Natuur laten weten dat het verdorie lente is.
Meteorologische lente he.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt er aan wie je het vraagt.
Volgens velen begint de lente de 21e pas
Maar ja het is wel een beetje herfstig
Dat zei je er niet bijquote:
Hier is het kutregenweer. Van het weekend weer zon als het goed isquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:30 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand moeder Natuur laten weten dat het verdorie lente is.
Ik dacht dat het wel logisch was dat ik die bedoeldequote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het kutregenweer. Van het weekend weer zon als het goed is
Toscane. Wijn en pasta trip maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:33 schreef gianni61 het volgende:
Waar moet ik dit jaar eens op vakantie gaan. Ik heb geen inspiratie
Waarom zo boos?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel logisch was dat ik die bedoelde.
[..]
Toscane staat wel op het lijstje, maar dan meer van deze periode. Moet er niet te warm wordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toscane. Wijn en pasta trip maken.
Voor mij is dat een beetje hetzelfde...quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zon hoeft niet perse, maar wel warmte
Naja, warmer dan dit iig bedoel ikquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is dat een beetje hetzelfde...
Ja, graag. 20 graden aub. Daar word ik blij van.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, warmer dan dit iig bedoel ik
Ja, als het windstil is, lekker op het balkonnetje zitten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, graag. 20 graden aub. Daar word ik blij van.
Maar ook niet veel warmer dan dat..quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich is 2 weken wel een redelijk termijn om nog eens een reminder te mogen sturenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:39 schreef Samzz het volgende:
Ik baal een beetje. Ik had een fotograaf geschreven of ik haar foto als referentie mag gebruiken. Dat mag en ze zou me een grote versie sturen. Dat is inmiddels twee weken geleden toegezegd en ik heb nog niks.
Heb ik al gedaan, nog niet gelezenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zich is 2 weken wel een redelijk termijn om nog eens een reminder te mogen sturen
Ik lig inderdaad met de kop in de zon.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, dan is dit weer perfect voor je
Oh sneeuw wil ik ook wel. Of warmte of sneeuw. Niet ditquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig inderdaad met de kop in de zon.
O nee, het is natte sneeuw.
Dus een ski vakantie?quote:
Ja, dat is ook niet aan mij besteedquote:
Ik vind de apres-ski wel leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet aan mij besteed
Dat wel.quote:
Ja vanaf 20 begint het leven beter te wordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar, geef ik je zonquote:
Wel al iets eerder. Maar ik ben wel echt toe aan zon en warmte.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vanaf 20 begint het leven beter te worden
Voor jou altijd, weet je tochquote:
Ik ben het met je geliefde eensquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
M'n vriendin vindt de winters hier te koud en te regenachtig, en wilt verhuizen naar de Algarve
Zij snapt het leven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
M'n vriendin vindt de winters hier te koud en te regenachtig, en wilt verhuizen naar de Algarve
Wat is de temperatuur in de winter?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Mijn broer was getrouwd met een Portugese en had het nog nooit zo koud gehad als met kerst in Porto. 2 weken in een huis zonder centrale verwarming bij temperaturen rond de 10 graden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Porto heeft een super mild klimaat. Als het in de winter onder de 10 graden overdag komt is het extreem koud. Als het in de zomer boven de 30 graden overdag komt is het extreem warm. Alleen het regent vaak in de winter, das wel zo.quote:
Klinkt als een best wel prima klimaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto heeft een super mild klimaat. Als het in de winter onder de 10 graden overdag komt is het extreem koud. Als het in de zomer boven de 30 graden overdag komt is het extreem warm. Alleen het regent vaak in de winter, das wel zo.
Wij hebben een bovenwoning gekocht en profiteren van de benedenburen. Zij stoken in de winter vrijwel iedere dag hun kachel, en die verwarmt onze woonkamer en slaapkamerquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer was getrouwd met een Portugese en had het nog nooit zo koud gehad als met kerst in Porto. 2 weken in een huis zonder centrale verwarming bij temperaturen rond de 10 graden.
Alle kamers in huis waren koud behalve de woonkamer waar een kachel stond.
Perfectiequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto heeft een super mild klimaat. Als het in de winter onder de 10 graden overdag komt is het extreem koud. Als het in de zomer boven de 30 graden overdag komt is het extreem warm. Alleen het regent vaak in de winter, das wel zo.
Ja, ik klaag dan ook niet. Na bijna 45 graden in de zomer in Malta is dit een verademingquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als een best wel prima klimaat.
Voor een land weekend is Porto of Lissabon meer de moeite? Max 30 graden dat overleef ik ook nog wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, dat is toch ook wel een beetje wat winter is?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik klaag dan ook niet. Na bijna 45 graden in de zomer in Malta is dit een verademing
Maar anderzijds begrijp ik haar punt ook wel, de winters hier zijn grijs en nat.
Euh, dat hangt ervan af wat je wilt? Porto heeft imho een meer 'vibrant' uitgaansleven. Veel internationale studenten en een grote kunstacademie zorgen daarvoor. Lissabon is qua architectuur vele malen mooier, meer te zien qua oude cultuur en geschiedenis. Maar das allemaal subjectief natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een land weekend is Porto of Lissabon meer de moeite? Max 30 graden dat overleef ik ook nog wel.
In Faro is het nu 18 graden en zon, ik kan wel enigzins begrijpen dat ze daar meer zin in heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is toch ook wel een beetje wat winter is?
Al zou ik idd ook wel blij worden van wat meer warmte in de winter. Die regen is nu eenmaal nodig, dus daar heb ik wel vrede mee.
Ja sure. Het zal niet lang duren voor het in Porto ook die temperatuur is?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Faro is het nu 18 graden en zon, ik kan wel enigzins begrijpen dat ze daar meer zin in heeft.
Omg, verhuizen dus!quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:54 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik moet toegeven dat in de zomer bosbranden een serieus probleem zijn hier vanwege de bosrijke omgeving buiten Porto. Afgelopen zomer kon ik vanaf het balkon de rook zien en ruiken over de heuvels voor 2 weken. Brandweerlui krijgen in de zomer de status van Ronaldo hier.
Binnen een maand als het goed is. Dan komt ook m'n nichtje met haar vriend (damn I'm oldquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sure. Het zal niet lang duren voor het in Porto ook die temperatuur is?
Echt uitgaan doe ik niet zoveelquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh, dat hangt ervan af wat je wilt? Porto heeft imho een meer 'vibrant' uitgaansleven. Veel internationale studenten en een grote kunstacademie zorgen daarvoor. Lissabon is qua architectuur vele malen mooier, meer te zien qua oude cultuur en geschiedenis. Maar das allemaal subjectief natuurlijk.
Either way, beide zijn geweldige stedenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt uitgaan doe ik niet zoveel
Ik ga maar eens kijken hoe het qua vluchten die kant op is binnenkort.
Ben erover aan het nadenken. Heb alleen niet zoveel zin in gezeik omdat we deze woning net gekocht hebben. Maar misschien kunnen we het in de verhuur gooien.quote:
Zijn er Lusi's in de buurtquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnen een maand als het goed is. Dan komt ook m'n nichtje met haar vriend (damn I'm old) voor een paar dagen op bezoek. Perfect weer om haar de stad te laten zien
Waarom is dat een issue?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben erover aan het nadenken. Heb alleen niet zoveel zin in gezeik omdat we deze woning net gekocht hebben. Maar misschien kunnen we het in de verhuur gooien.
Ik weet niet wat je bedoelt met Lusi's?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er Lusi's in de buurt?
Wel leuk dat je nichtje op visite komt.
Bureaucratie. Het is gewoon niet duidelijk wat wel en niet kan/mag.quote:
Lusitano'squote:Op donderdag 9 maart 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met Lusi's?Ik ken dat alleen maar als een payment provider
En ja
[..]
Bureaucratie. Het is gewoon niet duidelijk wat wel en niet kan/mag.
Ah, de paardenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lusitano's.
Aah okay, maar het is jullie huis, toch? Als je het wil verkopen dan mag dat gewoon lijkt me?
Of course, de paardenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, de paardenDie zijn er ongetwijfeld, zul je alleen wel buiten Porto moeten gaan.
En verkopen kan, maar eerst even kijken of, indien we ervoor kiezen om te verhuizen, we de woning kunnen gebruiken als onderpand voor een 2e woning.
Ja, dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of course, de paarden.
In Nederland doen ze daar moeilijk over, geloof ik... Eerst maar eens besluiten OF je überhaupt wil verhuizen.
Truequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
De paarden die @:Samzz tekent zijn prachtig btw
Ik zou naar het platteland verhuizen en Lusitano's gaan houden, Barbquote:
Thanksquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
De paarden die @:Samzz tekent zijn prachtig btw
Niks is te slecht voor dat topicquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zij is zo gemeen dat ik door haar me niet in het tekentopic durf te wagen(grapje, ik teken graag, maar heb geen talent, dus laat het wel mijn vrienden zien, alleen het is te slecht voor dat topic)
Nou dan mag je me nu even uitgrinnikkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Niks is te slecht voor dat topic
Lastige collega's?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kusje erop en paracetamol erin
Excel gecrasht?quote:
Dat klinkt best aantrekkelijk, zolang ik maar plaatjes kan draaien, boekje lezen en wijntje drinken. Kom je ook?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou naar het platteland verhuizen en Lusitano's gaan houden, Barb.
Ja, je moet me wegslaan met een stok als je Lusitano's hebt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt best aantrekkelijk, zolang ik maar plaatjes kan draaien, boekje lezen en wijntje drinken. Kom je ook?
Samzz spanken? Ik doe mee.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je moet me wegslaan met een stok als je Lusitano's hebt.
Zojuist één besteld.quote:
Hier moet wel een oplossing voor te vinden zijnquote:
Bied je jezelf aanquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier moet wel een oplossing voor te vinden zijn
Voor Tegan altijdquote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewt
Het is 8 graden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |