Ja sure. Het zal niet lang duren voor het in Porto ook die temperatuur is?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Faro is het nu 18 graden en zon, ik kan wel enigzins begrijpen dat ze daar meer zin in heeft.
Omg, verhuizen dus!quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:54 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik moet toegeven dat in de zomer bosbranden een serieus probleem zijn hier vanwege de bosrijke omgeving buiten Porto. Afgelopen zomer kon ik vanaf het balkon de rook zien en ruiken over de heuvels voor 2 weken. Brandweerlui krijgen in de zomer de status van Ronaldo hier.
Binnen een maand als het goed is. Dan komt ook m'n nichtje met haar vriend (damn I'm oldquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sure. Het zal niet lang duren voor het in Porto ook die temperatuur is?
Echt uitgaan doe ik niet zoveelquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh, dat hangt ervan af wat je wilt? Porto heeft imho een meer 'vibrant' uitgaansleven. Veel internationale studenten en een grote kunstacademie zorgen daarvoor. Lissabon is qua architectuur vele malen mooier, meer te zien qua oude cultuur en geschiedenis. Maar das allemaal subjectief natuurlijk.
Either way, beide zijn geweldige stedenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt uitgaan doe ik niet zoveel
Ik ga maar eens kijken hoe het qua vluchten die kant op is binnenkort.
Ben erover aan het nadenken. Heb alleen niet zoveel zin in gezeik omdat we deze woning net gekocht hebben. Maar misschien kunnen we het in de verhuur gooien.quote:
Zijn er Lusi's in de buurtquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnen een maand als het goed is. Dan komt ook m'n nichtje met haar vriend (damn I'm old) voor een paar dagen op bezoek. Perfect weer om haar de stad te laten zien
Waarom is dat een issue?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben erover aan het nadenken. Heb alleen niet zoveel zin in gezeik omdat we deze woning net gekocht hebben. Maar misschien kunnen we het in de verhuur gooien.
Ik weet niet wat je bedoelt met Lusi's?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er Lusi's in de buurt?
Wel leuk dat je nichtje op visite komt.
Bureaucratie. Het is gewoon niet duidelijk wat wel en niet kan/mag.quote:
Lusitano'squote:Op donderdag 9 maart 2023 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met Lusi's?Ik ken dat alleen maar als een payment provider
En ja
[..]
Bureaucratie. Het is gewoon niet duidelijk wat wel en niet kan/mag.
Ah, de paardenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lusitano's.
Aah okay, maar het is jullie huis, toch? Als je het wil verkopen dan mag dat gewoon lijkt me?
Of course, de paardenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, de paardenDie zijn er ongetwijfeld, zul je alleen wel buiten Porto moeten gaan.
En verkopen kan, maar eerst even kijken of, indien we ervoor kiezen om te verhuizen, we de woning kunnen gebruiken als onderpand voor een 2e woning.
Ja, dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of course, de paarden.
In Nederland doen ze daar moeilijk over, geloof ik... Eerst maar eens besluiten OF je überhaupt wil verhuizen.
Truequote:Op donderdag 9 maart 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
De paarden die @:Samzz tekent zijn prachtig btw
Ik zou naar het platteland verhuizen en Lusitano's gaan houden, Barbquote:
Thanksquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
De paarden die @:Samzz tekent zijn prachtig btw
Niks is te slecht voor dat topicquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zij is zo gemeen dat ik door haar me niet in het tekentopic durf te wagen(grapje, ik teken graag, maar heb geen talent, dus laat het wel mijn vrienden zien, alleen het is te slecht voor dat topic)
Nou dan mag je me nu even uitgrinnikkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Niks is te slecht voor dat topic
Lastige collega's?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kusje erop en paracetamol erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |