Ik vind de apres-ski wel leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet aan mij besteed
Dat wel.quote:
Ja vanaf 20 begint het leven beter te wordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, graag. 20 graden aub. Daar word ik blij van.
Kom maar, geef ik je zonquote:
Wel al iets eerder. Maar ik ben wel echt toe aan zon en warmte.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ja vanaf 20 begint het leven beter te worden
Voor jou altijd, weet je tochquote:
Ik ben het met je geliefde eensquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
M'n vriendin vindt de winters hier te koud en te regenachtig, en wilt verhuizen naar de Algarve
Zij snapt het leven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
M'n vriendin vindt de winters hier te koud en te regenachtig, en wilt verhuizen naar de Algarve
Wat is de temperatuur in de winter?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Mijn broer was getrouwd met een Portugese en had het nog nooit zo koud gehad als met kerst in Porto. 2 weken in een huis zonder centrale verwarming bij temperaturen rond de 10 graden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Porto heeft een super mild klimaat. Als het in de winter onder de 10 graden overdag komt is het extreem koud. Als het in de zomer boven de 30 graden overdag komt is het extreem warm. Alleen het regent vaak in de winter, das wel zo.quote:
Klinkt als een best wel prima klimaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto heeft een super mild klimaat. Als het in de winter onder de 10 graden overdag komt is het extreem koud. Als het in de zomer boven de 30 graden overdag komt is het extreem warm. Alleen het regent vaak in de winter, das wel zo.
Wij hebben een bovenwoning gekocht en profiteren van de benedenburen. Zij stoken in de winter vrijwel iedere dag hun kachel, en die verwarmt onze woonkamer en slaapkamerquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer was getrouwd met een Portugese en had het nog nooit zo koud gehad als met kerst in Porto. 2 weken in een huis zonder centrale verwarming bij temperaturen rond de 10 graden.
Alle kamers in huis waren koud behalve de woonkamer waar een kachel stond.
Perfectiequote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Porto heeft een super mild klimaat. Als het in de winter onder de 10 graden overdag komt is het extreem koud. Als het in de zomer boven de 30 graden overdag komt is het extreem warm. Alleen het regent vaak in de winter, das wel zo.
Ja, ik klaag dan ook niet. Na bijna 45 graden in de zomer in Malta is dit een verademingquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als een best wel prima klimaat.
Voor een land weekend is Porto of Lissabon meer de moeite? Max 30 graden dat overleef ik ook nog wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mja, dat is toch ook wel een beetje wat winter is?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik klaag dan ook niet. Na bijna 45 graden in de zomer in Malta is dit een verademing
Maar anderzijds begrijp ik haar punt ook wel, de winters hier zijn grijs en nat.
Euh, dat hangt ervan af wat je wilt? Porto heeft imho een meer 'vibrant' uitgaansleven. Veel internationale studenten en een grote kunstacademie zorgen daarvoor. Lissabon is qua architectuur vele malen mooier, meer te zien qua oude cultuur en geschiedenis. Maar das allemaal subjectief natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een land weekend is Porto of Lissabon meer de moeite? Max 30 graden dat overleef ik ook nog wel.
In Faro is het nu 18 graden en zon, ik kan wel enigzins begrijpen dat ze daar meer zin in heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is toch ook wel een beetje wat winter is?
Al zou ik idd ook wel blij worden van wat meer warmte in de winter. Die regen is nu eenmaal nodig, dus daar heb ik wel vrede mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |