abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208149366
22-02-2023 Nieuwe update vanuit het front:

Ik ben spijtig genoeg uit het hostel gezet na een geweldsuitbarsting, reden was dat ik mij buitengesloten en genegeerd voelde. Druppel die de emmer deed overlopen was dat een aantal mensen een gezamenlijke maaltijd had bereid en letterlijk naast mij een tafel gezellig aan het eten waren. Voor alle duidelijkheid dit zijn allemaal mensen die alleen reizen en hier hebben leren kennen.
Ik voelde mij zo eenzaam dat ik uit frustratie een beker op de grond heb kapot gesmeten. Daarna naar boven naar mijn kamer gegaan om af te koelen.

Later kwamen ze nog mij excuus aanbieden, ik heb gezegd dat ik degene ben die zijn excuus moet aanbieden omdat ik me heb moeten beheersen. Uiteindelijk hebben we het uitgepraat maar door deze actie ben ik wel een soort van paria geworden. Frustrerend, want ik wil gewoon een interessante jongen zijn waar mensen graag mee praten. Het was een stapeling van shit genegeerd worden, weigeren instagram te geven terwijl die van anderen wel worden uitgewisseld, niet groeten.

Omdat ik weiger voor de kosten op te draaien ben ik uit het hostel gezet. Niet dat ik ermee zit, want daar blijven zou ik mij alleen maar kutter door voelen omdat ik als loner toch al links gelaten wordt.

Door dat gesodemieter heb ik helemaal geen motivatie meer gehad om voldoende moed te verzamelen om vrouwen aan te spreken. Hele dag in de Costa Coffee doorgebracht :') Ik wil gewoon neuken!

[ Bericht 8% gewijzigd door ph-buf op 26-02-2023 02:07:12 ]
pi_208149683
Fijne vakantie en laat de koffie je goed smaken!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_208149796
Misschien @britneycheers ff DM'en? Houd ons op de hoogte in dit topic svp.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_208149812
Misschien vrouwem die jouw looksmatch zijn aanspreken
  zondag 26 februari 2023 @ 08:44:44 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208149891
Lekker bezig, ts.
  zondag 26 februari 2023 @ 08:47:27 #6
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_208149909
Dit ga ik even volgen.
  zondag 26 februari 2023 @ 08:48:25 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_208149916
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 08:47 schreef Aberkullie het volgende:
Dit ga ik even volgen.
\#metoo
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_208149975
“Ik wil gewoon neuken” is eenvoudig op te lossen: bezoek een sekswerker. Kun je meteen neuken en dan ook stoppen met deze onzin van reizen en vrouwen aanspreken en lastigvallen en je gefrustreerd voelen omdat je buiten de boot valt.

Je doet het jezelf allemaal aan. Je kunt geen schuld hiervoor bij anderen leggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Spellchecker zondag 26 februari 2023 @ 09:01:29 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208149981
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:00 schreef miss_sly het volgende:
“Ik wil gewoon neuken” is eenvoudig op te lossen: bezoek een sekswerker. Kun je meteen neuken en dan ook stoppen met deze onzin van reizen en vrouwen aanspreken en lastigvallen en je gefrustreerd voelen omdat je buiten de boot valt.

Je doet het jezelf allemaal aan. Je kunt geen schuld hiervoor bij anderen leggen.
Dat advies is hem pas 500 keer gegeven.
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 09:06:42 #10
5428 crew  miss_sly
pi_208150006
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:01 schreef maily het volgende:

[..]
Dat advies is hem pas 500 keer gegeven.
I know. Ik heb het ook al vaker gegeven. Ik breng het even in herinnering.

Het gaat van kwaad tot erger. Het niet kunnen verkroppen dat anderen het gezellig hebben en daarom iets kapot gooien, is nieuw. Nu gooit ie iets kapot, de volgende keer krijgt iemand een klap. Daarna heeft ie toevallig een mes in zijn hand in de keuken en steekt ie per ongeluk. Hij wordt immers uitgedaagd en gefrustreerd door de anderen.

Dus het advies om naar een sekswerker te gaan, mocht wel in de herhaling. De seksuele frustratie druipt er nog een beetje meer vanaf dan het al deed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208150019
ik heb goede ervaringen met het hustlers university sinds ik lid ben heb diverse avontuurtjes beleefd
pi_208150104
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
I know. Ik heb het ook al vaker gegeven. Ik breng het even in herinnering.

Het gaat van kwaad tot erger. Het niet kunnen verkroppen dat anderen het gezellig hebben en daarom iets kapot gooien, is nieuw. Nu gooit ie iets kapot, de volgende keer krijgt iemand een klap. Daarna heeft ie toevallig een mes in zijn hand in de keuken en steekt ie per ongeluk. Hij wordt immers uitgedaagd en gefrustreerd door de anderen.

Dus het advies om naar een sekswerker te gaan, mocht wel in de herhaling. De seksuele frustratie druipt er nog een beetje meer vanaf dan het al deed.
Het is uiterst zorgelijk het gedrag van deze topic starter. Ik zou hem niet eens naar een sekswerker durven sturen omdat ik niet denk dat de veiligheid van deze dame niet te waarborgen is. En figuur als deze heeft de potentie een TBS opgelegd te krijgen.
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 26 februari 2023 @ 09:32:16 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208150164
En maar door blijven gaan op de doodlopende weg. En maar niet luisteren naar anderen. :')
pi_208150214
Nog even los van je uiterst zorgelijke gedrag dat van kwaad tot erger wordt....

quote:
Omdat ik weiger voor de kosten op te draaien ben ik uit het hostel gezet.
Als je iets kapot maakt lijkt het me opzich vrij normaal om dat te vergoeden? We hebben het nota bene over een kopje, wat kan dat nou helemaal kosten?
pi_208150232
Missie mislukt lijkt me zo
  zondag 26 februari 2023 @ 09:52:41 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208150333
Elliot Rodger vibes.
Huilen dan.
pi_208150362
Ik krijg hier de rillingen van. De volgende keer slaat ie een meisje het ziekenhuis in of verkracht ie haar omdat ze niet meewerkte. Het probleem ligt echt niet bij de anderen.
Tap tap tap
pi_208150429
Deze act :')
Goede trol wel
  zondag 26 februari 2023 @ 10:02:37 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_208150437
Daar een beetje in je eentje zitten voelt ook kut, snap best dat je je daar goed rot door voelde.
Natuurlijk had je niet met dat kopje moeten gooien, maar dat weet je zelf ook wel.

Ga opzoek naar andere plekken waar je beter tussen past. Zie vooral je verblijfsplek niet als ‘jaag grond’.
Ik denk dat het misschien beter is voor je als je een rust plek hebt, dat je even bij kan komen na een dag met best veel afwijzingen (en hopelijk ook wat fijne gesprekjes).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_208150439
Een bezoek aan psychiater lijkt me niet overbodig voor TS
  zondag 26 februari 2023 @ 10:47:07 #21
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_208150807
TS, je zou eens kritisch bij jezelf te rade mogen gaan waarom je het vinden van vluchtig seksueel contact als je huidige levensdoel ziet.

In de westerse cultuur waarin je bent opgegroeid is seksualiteit alom vertegenwoordigd. Is deze (perverse) culturele invloed niet de werkelijke oorsprong van je ‘missie’? Zo ja — en het juiste antwoord is inderdaad ja —, dan is het tijd om jezelf los te trekken van die cultuur. Er is namelijk een alternatief, ook voor jou, inshallah.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 26 februari 2023 @ 10:50:14 #22
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208150830
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg hier de rillingen van. De volgende keer slaat ie een meisje het ziekenhuis in of verkracht ie haar omdat ze niet meewerkte. Het probleem ligt echt niet bij de anderen.
Niet dat ik TS hiervan wil beschuldigen maar zo begint het inderdaad vaak wel ja.

@ph-buf : Ik denk dat het aan te raden is eens een keer langs de psycholoog te gaan. Kan verhelderend zijn omtrent sommige gedragingen die ik in sommige topics lees. Kan de puzzelstukjes op de juiste plek leggen namelijk. En wat al eerder geopperd is: als je nood zo hoog is, ga dan vooral naar wen sekswerker ofzo. Alleen maar willen neuken om het neuken, zoals het op mij overkomt, kan prima bij zo'n sekswerker. Als het om liefde gaat dan moet je een band met iemand opbouwen en dat gaat niet zomeer van de ene op de andere dag. En hou vooral in gedachten dat er over seks best overrated gedaan wordt. Niet dat je, als je de ervaring eenmaal hebt gehad, daar weer gefrustreerd over bent ;)
With love :*
pi_208150862
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Of slaat ie van een verliefd stelletje dat naast 'm zit de man neer omdat die volgens TS "zijn vangst" ingepikt heeft.
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 10:54:01 #24
236264 crew  capricia
pi_208150876
@ph-buf
Hoe hoog was de rekening dan wel niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 26 februari 2023 @ 10:54:46 #25
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_208150880
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:02 schreef Prego het volgende:
Deze act :')
Goede trol wel
Ik mag hopen dat het een act is -O-
Zo niet dan zou ik TS willen adviseren, zoals al eerder aangegeven in dit topic, om eens langs een psycholoog te gaan om zijn problematiek te bespreken.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')