22-02-2023 Nieuwe update vanuit het front: Ik ben spijtig genoeg uit het hostel gezet na een geweldsuitbarsting, reden was dat ik mij buitengesloten en genegeerd voelde. Druppel die de emmer deed overlopen was dat een aantal mensen een gezamenlijke maaltijd had bereid en letterlijk naast mij een tafel gezellig aan het eten waren. Voor alle duidelijkheid dit zijn allemaal mensen die alleen reizen en hier hebben leren kennen.
Ik voelde mij zo eenzaam dat ik uit frustratie een beker op de grond heb kapot gesmeten. Daarna naar boven naar mijn kamer gegaan om af te koelen.
Later kwamen ze nog mij excuus aanbieden, ik heb gezegd dat ik degene ben die zijn excuus moet aanbieden omdat ik me heb moeten beheersen. Uiteindelijk hebben we het uitgepraat maar door deze actie ben ik wel een soort van paria geworden. Frustrerend, want ik wil gewoon een interessante jongen zijn waar mensen graag mee praten. Het was een stapeling van
shit genegeerd worden, weigeren instagram te geven terwijl die van anderen wel worden uitgewisseld, niet groeten.
Omdat ik weiger voor de kosten op te draaien ben ik uit het hostel gezet. Niet dat ik ermee zit, want daar blijven zou ik mij alleen maar kutter door voelen omdat ik als loner toch al links gelaten wordt.
Door dat gesodemieter heb ik helemaal geen motivatie meer gehad om voldoende moed te verzamelen om vrouwen aan te spreken. Hele dag in de Costa Coffee doorgebracht

Ik wil gewoon neuken!
[ Bericht 8% gewijzigd door ph-buf op 26-02-2023 02:07:12 ]