Kloptquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed je in het verleden toch ook, waarom zou dat nu niet mogen?
Hoe is et tegenwoordig? Alles een beetje onder controle?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kloptmaar ach, wel zo beleefd om het zo te brengen
![]()
Ja het gaat goedquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is et tegenwoordig? Alles een beetje onder controle?
Dat wel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kloptmaar ach, wel zo beleefd om het zo te brengen
![]()
Rustig en Gelukkig. Dat is goed om te horenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het gaat goedRustig en gelukkig leven over het algemeen. Niks te klagen
En met jou?
Hey, mijn theequote:Op donderdag 9 maart 2023 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje schuift kop thee richting Child
Mooi zo!quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Rustig en Gelukkig. Dat is goed om te horen
Ik heb niks te klagen
Iewquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars Spuugt snel in het kopje
Nee hoor, mijn thee
* rival Neemt een grote slokquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars Spuugt snel in het kopje
Nee hoor, mijn thee
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
* rival Neemt een grote slok
Jij zei?
Blijkbaar heeft rival geen moeite met een beetje slijmquote:
Rivalransbak.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft rival geen moeite met een beetje slijm
Ach ja, zo hebben we allemaal wel onze voorkeurenquote:
Nu is het niet echt een geheim meer..quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geheimpje dat ik nu ziek op de bank lig
Ja, kinkshamen is eigenlijk not done natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, zo hebben we allemaal wel onze voorkeuren
Touchéquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu is het niet echt een geheim meer..
Iewls ik wil geen onderdeel van een kink zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kinkshamen is eigenlijk not done natuurlijk.
Blij dat je dit zelf beseftquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kinkshamen is eigenlijk not done natuurlijk.
Verdikkemequote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
maar mijn spuugthee is besmettelijk
Extra smaakstoffenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché
maar mijn spuugthee is besmettelijk
Rival sowiesoquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vraag me nu af wie de grootste ransaap is hier
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi!
Meld!
Mag ik hier meeposten
Hij zal vast niet de enige zijnquote:
Alles?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chocolade maakt alles goed in de wereld
Ja, dat verzacht de pijn van de rekening een beetje. Hebben ze goed begrepen bij de garage.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Chocolade maakt alles goed in de wereld
Ja, alles, als je genoeg hebt. En bij sommigen moet het in de trachea om een oplossing te zijn, maar in de juiste opening lost het veel op. Bij anderen is de mond prima of de slokdarmquote:
Daar heb ik geen verstand van. Gelukkig verzachtte het een beetje.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat verzacht de pijn van de rekening een beetje. Hebben ze goed begrepen bij de garage.
Niet dat t bedrag nu zo enorm was, beetje wat je verwacht bij een kleine beurt + wat dingetjes vervangen, I guess.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
bij sommigen moet het in de trachea om een oplossing te zijn
Ligt er aan wie je het vraagt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:30 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand moeder Natuur laten weten dat het verdorie lente is.
Meteorologische lente he.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt er aan wie je het vraagt.
Volgens velen begint de lente de 21e pas
Maar ja het is wel een beetje herfstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |