Kun je nagaan wat dat over jou zegt dat het jou niet lukt.quote:
Niks zo fijn als een solide basis waar je altijd op kunt terugvallen in tijden van onzekerheid of pijnlijke stiltes.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Het is wel vermakelijk dat na al die tijd op Fok!, het (on)vermogen van Faxie om aan de vrouw te geraken een consequent onderwerp van spot blijft.
Die heb ik gemist.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:35 schreef TaMieke het volgende:
Hij kan zich dadelijk aansluiten bij die Fokker met zn missie
Ja vreemd. Zijn zoveel leuke vrouwen op FOK!.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Debsterr het volgende:
Het is wel vermakelijk dat na al die tijd op Fok!, het (on)vermogen van Faxie om aan de vrouw te geraken een consequent onderwerp van spot blijft.
* boksquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja vreemd. Zijn zoveel leuke vrouwen op FOK!.
(lol)quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:21 schreef Debsterr het volgende:
*proest*quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja vreemd. Zijn zoveel leuke vrouwen op FOK!.
Tfw did I just readquote:
Leuke OPquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de OP gelezen en kreeg zware incel vibesquote:
Aaah, that didn't disapointquote:Op woensdag 1 maart 2023 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen de OP gelezen en kreeg zware incel vibesLater meer lezen dan want humor
Ken ik nietquote:
Oh die.quote:
Je mist niksquote:Op woensdag 1 maart 2023 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar, wel een oude bekende, dus
Topshow man.quote:
Vermakelijk is het op zich welquote:
quote:
Als jij zin heb in proletenvoedsel ga ik mij oprecht zorgen maken...quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Zin in vissticks. Wtf is wrong with me?
Ja, ik ga maar weer even terug naar bed denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij zin heb in proletenvoedsel ga ik mij oprecht zorgen maken...
Oh! Nou wil ik ook vissticks.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Zin in vissticks. Wtf is wrong with me?
So it begins...quote:
Ik heb dan ook slechte smaak hoor. Soms is mijn man niet thuis met eten en dan eet ik wel eens mijn favoriete eten.quote:
Naja, vooral veel van hetzelfde dus.quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar, wel een oude bekende, dus
Witte bonen in tomatensaus bij een engels ontbijt is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dan ook slechte smaak hoor. Soms is mijn man niet thuis met eten en dan eet ik wel eens mijn favoriete eten.
Aardappelpuree uit een zakje, witte bonen in tomatensaus en een rookworstje.
Jaaaa ook heel veel zin in als ik in Londen benquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus bij een engels ontbijt is dan wel weer lekker
quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaa ook heel veel zin in als ik in Londen ben.
Gebakken spekquote:
Blik witte bonen in tomatensaus. Wat kruiden en uitgebakken spekjes erdoor, stuk komkommer erbij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dan ook slechte smaak hoor. Soms is mijn man niet thuis met eten en dan eet ik wel eens mijn favoriete eten.
Das jouw werk toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je hem wilde verbeteren
IK NU OOK jbpaniek.gifquote:
Dat klinkt echt lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uitetaardquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, vooral veel van hetzelfde dus.
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:08 schreef Samzz het volgende:
Hi Barb.
Ik kan me niet focussen op werk. Bluh.
quote:
quote:
quote:
Ah, das leukquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ben maar even een wandelingetje maken.
Ik heb van mijn werkgever een cadeau gehad omdat we een huis hebben gekocht, zo lief.
Prima weertje voor een beetje dat drinking.quote:
Alleen ouwe lullen drinken jenever toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:37 schreef gianni61 het volgende:
Prima weertje voor een beetje dat drinking.
Morgen ook maar eens de Dopper met jenever vullen
Ben ik toch ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen ouwe lullen drinken jenever toch?
Geen idee hoe oud je bent.quote:
Honderdmiljoenmiljard jaar oud.quote:
Ah, dan is 'ie in elk geval jonger dan jij.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan is 'ie in elk geval jonger dan jij.
Dat spreekt voor zich. Iemand moet de all-father zijn he?quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan is 'ie in elk geval jonger dan jij.
Nu je een huis hebt gekocht ben je ook lekker gek met een roseetje op de bank?quote:
Nee, ik ben gewoon aan het woggen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu je een huis hebt gekocht ben je ook lekker gek met een roseetje op de bank?
Ik ook. Samen woggen?quote:
Ik ga vast op de bank zitten danquote:
Bioscoopbroek aanquote:
Broek aan? Bij Samzz op de bank?quote:
Precies.quote:
Uurtje factuurtje, toch.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
Vandaag op het werk per ongeluk laten vallen dat ik wat tijd over had (was reeds bekend en besproken met lg), komen ineens allemaal collega's die menen mijn vrije uurtjes te kunnen vullen met wat voor hun uitkomt![]()
. Alsof ik braaf ga luisteren
.
In mijn fantasie doe je dat wel altijd; braaf luisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
Vandaag op het werk per ongeluk laten vallen dat ik wat tijd over had (was reeds bekend en besproken met lg), komen ineens allemaal collega's die menen mijn vrije uurtjes te kunnen vullen met wat voor hun uitkomt![]()
. Alsof ik braaf ga luisteren
.
Zijn dan vast leukere klusjesquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn fantasie doe je dat wel altijd; braaf luisteren.
Jeweetzquote:
Weekendquote:
Gelukkig weer een hele week werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |