aha ok ja ik kijk rtl 5 nu heb ook ziggo maar geen zakelijk en weet even niet welkequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Uitzending scroll ik door op videoland, Ik heb het snelst beschikbare zakelijke abonnement van Ziggo voor TV en Internet
Hij kan zichzelf nog niet ontrafelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
ias gaat deze truc ontrafelen
Ali, Camera gewisseld
Yep. Ias weet niet meer wat zeggen. Gaat morgen nog boeten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte wil nu die coin van ias, voor die chocolade
En dan net een stroomstoringquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop dat dit opgenomen is
-jok die niet doorheeft dat de cams 24/7 draaien
Leuk hoedjequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
hier is der harige jong nog s , wat een knappurt he
chiara bevestigd
Knip
Lees de topic-pointer
quote:
Morgen maar weer eens de uitzending zienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef ben34567 het volgende:
Morgen de slangengate in de aflevering. Eens de mindere kant van Chacha eindelijk tentoonstellen
Jason trekt een meid uit bed om ff te checken of ze hem msischien toch niet leuk vind. Die jongen lijkt af en toe geen emotie/stress te kennenquote:
Maar hij ging zich wel ff terug trekken om erover na te denken. Had ie het vanmiddag met Bart over in het badje.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar hij ging zich wel ff terug trekken om erover na te denken. Had ie het vanmiddag met Bart over in het badje.
Tussen de rest van het getok kon ie lastig nadenken.
En het is ook nog onhandig dat ie niet weet wie er vrijstelling heeft en of Lotje genomineerd blijft of haar nominatie kan wegspelen met die vrijstelling.
Zou me sterk verbazen indien haar act wint. De song was ok maar wat erna volgde was inspiratieloosquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat Charlotte zich kan vrij spelen
is ook niet mogelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Stream 2 is Jason.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef -river- het volgende:
Praat hij met ons, boem stream wissel.
Stream 2 nog op hemquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef -river- het volgende:
streampie 2quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef -river- het volgende:
Dat was met Rob toch ook. Die was genomineerd op de maandag door de groep.En later was er de veiling waar hij de vrijstelling kon kopen om zich weer vrij te spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Kon rob dat ook niet met de veiling, staat me iets van bijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Ireth het volgende:
Met het risico het domme blontje te zijn: wie bedoelen jullie nou met "jok"??
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef Ireth het volgende:
Met het risico het domme blontje te zijn: wie bedoelen jullie nou met "jok"??
Preciesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was met Rob toch ook. Die was genomineerd op de maandag door de groep.En later was er de veiling waar hij de vrijstelling kon kopen om zich weer vrij te spelen
Haar talent is zwijgen alleen weet ze dat zelf nog niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:19 schreef suzi1 het volgende:
maar chi heeft dus totaal geen inspraak gehad mbt de act
of houdt ze zich liever op de achtergrond??
🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Nou dan zal ik maar advies geven....Lindsey en Jolien
Vaker doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:32 schreef Monique___ het volgende:
ja ik ja ik uh weet het niet goed, dit is waar ze zich goed bij voelt, haar mond houden
deze afb als kaartquote:
aandacht van sjiaartjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Dit is toch wel een beetje raar gesprekje. Weet ook niet wat Jason nu wil.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij wil gewoon 1 op 1 momentje met sjiara
Dan moet ze veel "slikken"🤣🤣🤣😉quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef Monique___ het volgende:
vertaling: alle dingen die vervelend bij de kijker over komen slikt ze in
ehuquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hij was er gister al klaar mee zei hij
De ene Italiaan is goed in likken, de ander in slikkenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
noickeh apenrots full house
Chiara gek maken 😂quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Dit is toch wel een beetje raar gesprekje. Weet ook niet wat Jason nu wil.
Ja sorry maar dit is toch weer een beetje apart. Hij roept haar ineens naar de kamer om haar met dingen te confronteren. Moet je maar net zin in hebben om half 10 's avonds (of wat voor tijdstip dan ook).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason, heeft soms ook een rare manier van vragen stellen, maar hij bedoeld het best wel goed.
Hij wil volgens mij zeggen, ik maak me een beetje zorgen om je
Ventilerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
sjiaartje nu met jolientje smoezelen in de doeze
Eens, er is nog wel wat werk te doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sorry maar dit is toch weer een beetje apart. Hij roept haar ineens naar de kamer om haar met dingen te confronteren. Moet je maar net zin in hebben om half 10 's avonds (of wat voor tijdstip dan ook).
_e dacht dat ze veranderd was??quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
wtf ik heb net een fucking raar gesprek gehad, aldus Chiara
Waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
je dacht dat ze veranderd was??
![]()
![]()
hoor r te keer gaan weer
Tis niet dat je daar wat belangrijkers te doen hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sorry maar dit is toch weer een beetje apart. Hij roept haar ineens naar de kamer om haar met dingen te confronteren. Moet je maar net zin in hebben om half 10 's avonds (of wat voor tijdstip dan ook).
Jason "nou als je het raar vindt...dan gaan we nog ff lekker verder"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:40 schreef suzi1 het volgende:
lekker ongemakkelijk sfeertje creeeren
mooi man
Oh ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:44 schreef Kayro het volgende:
[..]
Doe net de ramen deuren dicht -7gr.🥶
"ik kan jou niks hier verplichten"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef marky het volgende:
[..]
Tis niet dat je daar wat belangrijkers te doen hebt.
ja kippenhokquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef Ireth het volgende:
Wat een trngherrie bij die hottub![]()
Ik ga nokken voor vandaag, morgen vroeg op, hele dag werken![]()
Niet te doen, iddquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef Ireth het volgende:
lekker nokkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:47 schreef Ireth het volgende:
Bontvachtje is ook handig in de winter hoor met de huidige gasprijzen...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:45 schreef Monique___ het volgende:
resumerend is ze haar oksels gaan scheren voor de hottub?
dat houd je toch gewoon bij
🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bontvachtje is ook handig in de winter hoor met de huidige gasprijzen...
Ik kan al bijna mijn beenhaar vlechten
Het mooie is dat hij de enige is die haar in huis echt kan raken. Mimi lult mee de rest durft haar niet eens aan te spreken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Rare gozer. Kan er niks aan doen.
Zo dwingend ook.
Lijkt wel of hij het doet om haar bij Micha weg te halen steeds.
Febo zal ze vast gemaand hebben iets actiever te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Wat een activiteit om 21.48 uur nog
Jason heeft het wel goed gezien. In rare verkapte woorden probeerde hij dat ze zeggen. Hij dacht dat en dan bespreekt hij ook meteen dan. Waarom wachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara even naar Ali schreeuwen
En dan maar volhouden dat je niet veranderd
Bart en Chiara winnen misschien met de act en krijgen dan vrijstelling?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:54 schreef ben34567 het volgende:
Ik geloof nooit dat febo Chiara in deze fase al naar huis gaat sturen. Die willen haar met Charlotte in een kleine groep.
Daar hoor je hem ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:59 schreef engine het volgende:
"ik heb ooit met een meidje gedate..."
Tijd om stream te wisselen..
Ja ze hadden ook wel de beste act dus het zou zelf niet opvallen indien het manipulatie isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bart en Chiara winnen misschien met de act en krijgen dan vrijstelling?
quote:
Bart heeft al gezegd dat hij de vrijstelling aan Chiara gunt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bart en Chiara winnen misschien met de act en krijgen dan vrijstelling?
Volgens mij is die schoot al ingepalmd door Jackson.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
llkr bij bij Bernd op schoot
en koesjes met Jackson
Bart is de enige waarvan ik zeker ben dat hij niet wordt genomineerd door Jason dus hij heeft geen vrijstelling nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart heeft al gezegd dat hij de vrijstelling aan Chiara gunt.
Maar Jason gaat Chiara niet nomineren. Dus zou grappig zijn als hij dan Bart erop zet. Maar dat zal hij niet doen als Char er nog op staat.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:03 schreef Monique___ het volgende:
mimi was echt erg vroeger geloof me, na relatie vorig jaar helemaal anders.
21 is die kartkleuter toch?
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
incoming zoooveelste meisjes verhaal van mimi..
Dan ziet hij er toch goed uit voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als je al zijn meisjes verhalen optelt dan zou hij nu zeker 78 zijn
die slikken het steeds voor zoete koek.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet normaal.....dringt het niet tot hem door dat het gaat opvallen, zelfs voor de bewoners.
Ias ook toen mimi begon met ‘ik was eens ergens…’, Ias ‘Met een meisje zeker’quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet normaal.....dringt het niet tot hem door dat het gaat opvallen, zelfs voor de bewoners.
Ze hebben geen TV en internet he dus iets moet zorgen voor vermaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die slikken het steeds voor zoete koek.
Die gozer moet zichzelf, zijn kart en zijn hele harem vrouwen lekker mee terug nemen naar Belgie en mij niet bellenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:10 schreef Monique___ het volgende:
en jaa hoor je geloofd het niet maar mimi weer verhaal daarover ook
Verdommequote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:11 schreef Monique___ het volgende:
gelukkig kleine familie makkelijk om door de lift opening te duwen
Hij heeft die rol van Rob overgenomen. Als iemand wat aan het vertellen was nam Rob het gesprek over met zijn eigen verhaal. Dat doet Mies de laatste tijd ook steeds meerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:10 schreef Monique___ het volgende:
en jaa hoor je geloofd het niet maar mimi weer verhaal daarover ook
Ja klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft die rol van Rob overgenomen. Als iemand wat aan het vertellen was nam Rob het gesprek over met zijn eigen verhaal. Dat doet Mies de laatste tijd ook steeds meer
Heeft hij tenminste nog iets van Rob geleerdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft die rol van Rob overgenomen. Als iemand wat aan het vertellen was nam Rob het gesprek over met zijn eigen verhaal. Dat doet Mies de laatste tijd ook steeds meer
Irriteren kun je beter zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij de enige is die haar in huis echt kan raken. Mimi lult mee de rest durft haar niet eens aan te spreken.
Hij bedoeld het goed, het komt er allen niet zo uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Irriteren kun je beter zeggen.
Alsof je een hond bij je roept.
Had hem nodig.
🤣quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:10 schreef -river- het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan in een lift, maargoed dat heeft niets met BB te maken.
Schakelde net over en hoor idd bernt weer voorbij komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Jolien is haar vriend weer aan het bespreken
Lekker slapenquote:
TMIquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
charlotte vraagt wat ze echt het mooist aan hem vindt
jolien:zijn ogen zijn het mooist, eigenlijk alles, mooi gezicht, tanden, mooi gezicht,lichaam, goede bouw.
in bed is hij ook goed
Ze heeft niets te klagen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:35 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
TMI
Maar natuurlijk wel fijn dat ze na 14,5 jaar nog zo gek op hem is
bij twurklien was het ook zo vrij en open in de familie zei zequote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:38 schreef Kayro het volgende:
Charlotteke d'r familie is vrij 'open'..
Met 16 liepen ze al in een sexshop.
Vooral moeders kant... en de zusters van d'r moeder zijn vrij heftig amai😏
Er werd veel gezegd maar vreselijk moeilijk te volgen.. ook veel financiële afspraken BB enz.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij twurklien was het ook zo vrij en open in de familie zei ze
Ja jammer van al dat andere geluid! Verstond maar de helft of minder ervan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Er werd veel gezegd maar vreselijk moeilijk te volgen.. ook veel financiële afspraken BB enz.
zie SVquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:45 schreef BBERTJE het volgende:
Waar ging het gesprek van Chiara en Jason over ik heb dat gemist
Morgenavond in het Big Brother theaterquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heb ik het de act van Mimi en Roddelien gemist?
dacht dat die morgen wasquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Charlotte is nogal preuts volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:43 schreef -river- het volgende:
Waarom met kleding aan in de hottub? Beide dames hebben een goed figuur.
Wees gerust morgen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ja een beetje over of ze de laatste tijd anders is, meer haarzelf inhoud enzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:45 schreef BBERTJE het volgende:
Waar ging het gesprek van Chiara en Jason over ik heb dat gemist
Nee echt raken. Hij dwingt haar na te denken over zichzelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Irriteren kun je beter zeggen.
Alsof je een hond bij je roept.
Had hem nodig.
Zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:52 schreef tassie127 het volgende:
Zouden ze aangesproken zijn op het zo vroeg naar bed gaan?
Niet nat maken en geen voeding na middennacht!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:53 schreef Kayro het volgende:
Alert!!!
Lesley in de buurt van hottub Water!!!!
Lindsey is Gizmo!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet nat maken en geen voeding na middennacht!!!!
👋👋🔜quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
MA ik kan niet wachten om terug aan het werk te gaan.
zou eten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:59 schreef suzi1 het volgende:
@:schakeltopia, kaasvlinders in de muur!!
Die zijn ook knettergek.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef tassie127 het volgende:
Het wordt tijd voor een schreeuwer aan het hek…
Ik niet; kan amper geloven dat de gemiddelde leeftijd in de hottubgroep rond de 28 isquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:02 schreef -river- het volgende:
Ik zie liever dit dan het achterbaks gedoe van MA en zijn heks.
Lol, nee haar gedrag is positief voor haar toekomst....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara gaat niet in de hottub ivm haar carriere kansen in toekomst
Foto in bikini op het internet kennie he, papa ook boosquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja leuk!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef tassie127 het volgende:
Het wordt tijd voor een schreeuwer aan het hek…
Heb je nooit plezier gemaakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik niet; kan amper geloven dat de gemiddelde leeftijd in de hottubgroep rond de 28 is
Dat geforceerd zingen van liedjes om sfeer te brengen ben ik wat allergisch aanquote:
Ik zie ze echt plezier hebben maar goed, iedereen kijkt op zijn/haar eigen manier.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat geforceerd zingen van liedjes om sfeer te brengen ben ik wat allergisch aanluister liever naar goede gesprekken
+1quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat geforceerd zingen van liedjes om sfeer te brengen ben ik wat allergisch aanluister liever naar goede gesprekken
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Truste!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ff vergeten..
zag dr regelmatig flikflooien onder de deken met angelo
pm nog maar te zwijgen mbt tiet valt uit mn shirt
scheinheilig juff Ank theater
![]()
sjuus cos
Welterusten!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ff vergeten..
om nog maar te zwijgen mbt tiet valt uit mn shirt
![]()
sjuus cos
Trustenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ff vergeten..
om nog maar te zwijgen mbt tiet valt uit mn shirt
![]()
sjuus cos
off topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |