aha ok ja ik kijk rtl 5 nu heb ook ziggo maar geen zakelijk en weet even niet welkequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Uitzending scroll ik door op videoland, Ik heb het snelst beschikbare zakelijke abonnement van Ziggo voor TV en Internet
Hij kan zichzelf nog niet ontrafelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
ias gaat deze truc ontrafelen
Ali, Camera gewisseld
Yep. Ias weet niet meer wat zeggen. Gaat morgen nog boeten.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte wil nu die coin van ias, voor die chocolade
En dan net een stroomstoringquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop dat dit opgenomen is
-jok die niet doorheeft dat de cams 24/7 draaien
Leuk hoedjequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
hier is der harige jong nog s , wat een knappurt he
chiara bevestigd
Knip
Lees de topic-pointer
quote:
Morgen maar weer eens de uitzending zienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef ben34567 het volgende:
Morgen de slangengate in de aflevering. Eens de mindere kant van Chacha eindelijk tentoonstellen
Jason trekt een meid uit bed om ff te checken of ze hem msischien toch niet leuk vind. Die jongen lijkt af en toe geen emotie/stress te kennenquote:
Maar hij ging zich wel ff terug trekken om erover na te denken. Had ie het vanmiddag met Bart over in het badje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |