Pas 7 stemmen normaal tussen de 90 a 100 stemmenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia in de top 3
omg
![]()
![]()
![]()
lkkr polletje
koekoek
zeker altijd op 2 hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia in de top 3
omg
![]()
![]()
![]()
lkkr polletje
koekoek
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha bart gaat niet afwas doen, dan werkt z'n kaart truuk niet meer
vind haar meer achtergrondsloeriezangeresquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ja sji is astiente he, zo werkt dat
electrisch laden ?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:47 schreef suzi1 het volgende:
miem vraagt of bart een trukkje op hem kan doen
Die Bernd toch. Zit nu achter hond Jackson aan in de slaapkamer. Jackson begrijpt het niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
kenots kenots oeh lala oeh lala
bernt gaat dr achterna
ja iemand heeft de pon gepaktquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Snel een vraagje, zijn er nog spellen geweest? Dan ga ik even terug lezen voor de streamverslagen..
Hij is zo ijdelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Dat is echt niet goed hoor als je zo met een schaartje voor de spiegel gaat zitten.
kheb het nog nooit een man zien doen..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Dat is echt niet goed hoor als je zo met een schaartje voor de spiegel gaat zitten.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kheb het nog nooit een man zien doen..![]()
als hij nou graszoden tussen z'n ogen had zitten..
tis over een wijf heenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
wenkies bijknippen [ afbeelding ]
Deze week gooide Ias perongeluk een kussen tegen haar aan, begon Jason ook tegen hem te zeiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
jason pakt het kaartenhuis niet want ja.. chiara wilt dat ook
zal ie ook niet nomineren dan
t wordt er niet sprankelender opquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Leuk ook die stenen naast je ogen geplakt hebben
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat de heren niet door hebben hoe vals ze is, ja Ali heeft dat volgens mij al een tijdje door.
Dat lijkt een redelijk vrouwelijke observatie te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef -river- het volgende:
Ik snap niet dat de heren niet door hebben hoe vals ze is, ja Ali heeft dat volgens mij al een tijdje door.
Redelijk mannelijke tegenreactiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt een redelijk vrouwelijke observatie te zijn.
Welnee, ik denk gewoon niet met mijn lul (zal moeilijk gaan).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt een redelijk vrouwelijke observatie te zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Redelijk mannelijke tegenreactie
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar ik zie het dan ook echt niet hoe vals ze zou zijn
Rodelen, mensen tegen elkaar opzetten, mensen afsnauwen enz, maargoed...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar ik zie het dan ook echt niet hoe vals ze zou zijn
uitkomst al bekent.. blauw geeft 10 rood geeft 6quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou kijken hoe de volgende act van de bonte avond is
We zitten er klaar voor!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
zin anquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Typische kenmerken van een fuckboyquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hij gaat er buiten geen tijd in steken dat weet hij, hij geeft dus toe dar hij haar alleen gebruikt om te kunnen blijven.
ze zitten al in theater hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:08 schreef -river- het volgende:
Op mijn stream eten ze nog en zeuren ze om pillen.
Zou hem even refreshenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:08 schreef -river- het volgende:
Op mijn stream eten ze nog en zeuren ze om pillen.
Ja ik heb hem ff moeten verversen, raar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze zitten al in theater hoor
net op tijd!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ff moeten verversen, raar.
Vast whisky, hopen op hogere punten omdat ze zo beneveld zijn tijdens de show...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is dat ? water? erg troebel dan haha
laat me gerustquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef suzi1 het volgende:
als we seffeus naar voren worden geroepen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
KNIP KNIP KNIP KNIP KNIP verknipt
[ afbeelding ]
Heb je haast?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:14 schreef happyme28 het volgende:
Mocht toch max 10 minuten? Ze zijn al meer dan 5min bezig en nog niets gedaan
zo zie ik haar het liefstquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:15 schreef Ireth het volgende:
Chiara heeft een prominente rol in deze show...
Wat goeeeeed!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:17 schreef Ireth het volgende:
Was het deze kaart?? Nee.
Was het deze kaart?? Nee.
Dan zit ie hier tussen!
* Ireth gooit rest van de kaarten in de lucht...
Ja dat zou mijn stem krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:19 schreef Jockari het volgende:
Wanneer gaat hij Chiara doorzagen, en Ias en Lindsey ?
Komt er dadelijk aan, maar is wel een heel volume. Duurt wat langer.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:21 schreef BB-King het volgende:
Kan Bart aub de grote Lindsey verdwijntruuk laten zien?
Toch jou kaart vriend?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
WHAAAAAT HOE KAN DEEEESSSS!!!111
en tevens genomineerdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:25 schreef Ireth het volgende:
BB: "wegens de geringe inspanning van uw assistente zijn jullie gediskwalificeerd..."
ik heb echt geen idee dus vind ze zeker goed gelukt en gedaan hij kan het wel dusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Nou het zijn toch leuke trucjes. Ik snap wel hoe het ongeveer werkt maar doe het hem niet na
Bart mag ut wel he, willekeurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:27 schreef suzi1 het volgende:
lekkere sneer gogelaar bartmeneer
richtung miem
Hijs hartstikke goed, act is (op de assistente na) ook leuk. Maar toch krijgt Ali mijn stem. Iets met principesquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee dus vind ze zeker goed gelukt en gedaan hij kan het wel dus
Tja, zegt genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:26 schreef Monique___ het volgende:
bart gaat met een dame spelen en roept dan mimi naar voren?
het klopt.. daar niet van.. [s]maar gister was sm meester bart boos over de snake.. chiara voor de groep[/s]lamaquote:
Ja heb Ali niet gezien, maar idd Bart is zeker goed hierin alleen had hij me stem gehad hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs hartstikke goed, act is (op de assistente na) ook leuk. Maar toch krijgt Ali mijn stem. Iets met principes
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:28 schreef BB-King het volgende:
Fantastisch gedaan van Chiara!![]()
Bart was ook wel aardig.
hij voelde zichzelf aangevallen. alsof hij als sneek werd gezien. dus niet alleen opkomen voor chi, maar vooral voor zichzelfquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het klopt.. daar niet van.. [s]maar gister was sm meester bart boos over de snake.. chiara voor de groep[/s]lama
Eensquote:
Ali liep in eerste instantie finaal niet, maar op zijn eigen charmante ali-manier wist ie de sfeer er goed in te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja heb Ali niet gezien, maar idd Bart is zeker goed hierin alleen had hij me stem gehad haha
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:31 schreef suzi1 het volgende:
ik vond de act niks. beetje op een kluitje klaverjassen
volgens mij kregen ias en jason ook pas op dezelfde dag van act de songs voor act?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot de rest moest hij gelijk de eerste avond al en had weinig tijd tot voorbereiden..
misschien komt hij nog op tv kan ik hem dan zienquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ali liep in eerste instantie finaal niet, maar op zijn eigen charmante ali-manier wist ie de sfeer er goed in te krijgen![]()
Maar in tegenstelling tot de rest moest hij gelijk de eerste avond al en had weinig tijd tot voorbereiden..
oh oh oh wat zou dat zijn...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:32 schreef Ireth het volgende:
Geheime missie voor lienebol zo in de uitzending!
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij kregen ias en jason ook pas op dezelfde dag van act de songs voor act?
Jij bent mild, ik zei tegen marky dat ik Bart een 8 geef en Chiara een 1, gemiddeld een 5 😇quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:29 schreef odie22 het volgende:
bart een 9 , chichi een 5 voor de moeite, gemiddeld een 7
zou kijken!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Het concept houdt in dat een groep personen gedurende enkele maanden wordt opgesloten in een speciaal gebouwd huis met relatief beperkte voorzieningen. Camera's en microfoons registreren dag en nacht alles wat er in dit huis gebeurt
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Het concept houdt in dat een groep personen gedurende enkele maanden wordt opgesloten in een speciaal gebouwd huis met relatief beperkte voorzieningen personen zoals Jolien, MiMi en Lindsy. Camera's en microfoons registreren dag en nacht alles wat er in dit huis gebeurt
maar wil die blouse wel hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef Monique___ het volgende:
ali tegen ias: maat sinds wanneer zijt gij een boswachter
voor vinted/ martkplaatsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar wil die blouse wel hebben
(eoa merk
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Huilende jolien in de uitzending omdat ze foto van de bernd krijgt
nou datquote:
Hahahaha !quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
d'n knappe spiraalspietser , eerst huilie huilie want wilde brief, daarna blij met harige vriend op foto
Bernd ???quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef suzi1 het volgende:
zou ook huilen. is dat de mijne, al 14,5 jaar boohoooo
nu? ik heb nu ali met een balquote:
waar woon jij en welke leverancier heb jijquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Freeze ook in de uitzending, voor als je nog wat huilende charlotte wil zien
Uitzending op videoland denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar woon jij en welke leverancier heb jij
dat je zo voorloopt met zowel TV en internet ongelovelijk ik heb nu pas Jolien en chiara in DGK
volgens mijn kijkt hij via tv nu dacht ikquote:
Uitzending scroll ik door op videoland, Ik heb het snelst beschikbare zakelijke abonnement van Ziggo voor TV en Internetquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar woon jij en welke leverancier heb jij
dat je zo voorloopt met zowel TV en internet ongelovelijk ik heb nu pas Jolien en chiara in DGK
ben je live kijken of via videoland? en dan de eerdere vragen als je live kijkt hahaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |