SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ah oké. Ik heb van 2014 tot 2016 in de weekenden vrijwel alle thuiswedstrijden van FC Utrecht bijgewoond op de zuid zijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:01 schreef Paul het volgende:
[..]
al best lang, eerst bunnikside hee en nu meestal vak q of rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb van 2014 tot 2016 in de weekenden vrijwel alle thuiswedstrijden van FC Utrecht bijgewoond op de zuid zijden.oh k koop nooit zoveel, best duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ah, dat boeit me niet.quote:I'm surrounded by morons!
O jee wie wordt dan de nieuwe mod op FOK!quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
quote:
I'm surrounded by morons!
Alsof hij aan zijn beloftes houdt, net een politicusquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wie wordt dan de nieuwe mod op FOK!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De minister van den Bolkquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof hij aan zijn beloftes houdt, net een politicusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen zorgen utrecht wintquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wie wordt dan de nieuwe mod op FOK!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig,quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:29 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
ik aan het gluren op een fokmeet
![]()
Onze nieuwe weermanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik koester mijn momenten met jou altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
geniet nog maar even van me die laatste uurtjes
1 graden met de wedstrijden het gaat waaien en de hoeken zijn open
Dik aankleden Paulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn dan wel harde drollenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Die blijft niet 2 uur warm genoeg...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goed plan anders worden je voetjes koud
Dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
straks gaan ze nog verlengenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die blijft niet 2 uur warm genoeg...
Heer GG.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heb je straks ijspootjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weg met FC Utrecht OLE OLE!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is zonde om daar met je voeten in te gaan zittenquote:
Ohja beker deze weekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
Hi dotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En hoeveel paar sokkenquote:
Geiten wollenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker warmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bolken tot de laatste minuut
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Het seizoen mag tot een einden lopen, de BOLK blijft gewoon keihard doorgaan!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolken tot de klok 00.00 uur slaatquote:
Gezellig druk hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wilde met een jurk waar ik vorig jaar mee bezig was verder. Zie ik dat er lichte strepen op lopen waar de stof ooit gevouwen was![]()
Kan ik de jurk weer los halen inclusief borduurwerk om de panden binnenste buiten te kerenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is wel zonde zeg..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde met een jurk waar ik vorig jaar mee bezig was verder. Zie ik dat er lichte strepen op lopen waar de stof ooit gevouwen was![]()
Kan ik de jurk weer los halen inclusief borduurwerk om de panden binnenste buiten te keren
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het houdt me van de straat zullen we maar zeggenTrotste mama van Ambar
Maar je maakt alles zelf, of koop je ook wel eens kleding?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is jammer zegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik de jurk weer los halen inclusief borduurwerk om de panden binnenste buiten te kerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koop meer dan genoeg ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef Loveable het volgende:
Maar je maakt alles zelf, of koop je ook wel eens kleding?Trotste mama van Ambar
Kleding kopen doe ik ook graagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat en waar koop je Mikey?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzo
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goed gedaan, als je het doet, dan maar in een keer goed doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wilde ik nog vragen.Welk merk?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo dat was dan wel lang geledenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzo
Kleding kopen doet Muis zo graag dat het een verslaving is geworden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat had Soul ooit met dieren,maar dat is gelukkig voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Kleding kopen doet Muis zo graag dat het een verslaving is geworden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Kleding kopen doet Muis zo graag dat het een verslaving is geworden
Altijd leuk die mannen buiten een winkel te zien staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalen![]()
Ze verdient haar eigen geld en van het stuk dat niet opgaat aan vaste lasten en sparen mag ze zelf haar kleding van kopen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of binnen in de winkel op een stoel of bankjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk die mannen buiten een winkel te zien staan.
Als ik kleding koop is het vaak broeken, en bovenkleding zoals blouses, tops, shirts en truienTrotste mama van Ambar
Jij blij?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had Soul ooit met dieren,maar dat is gelukkig voorbij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar ik werkte hadden we Cartoonworks en gloeiendhete koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of binnen in de winkel op een stoel of bankje
Je wil niet weten hoe blij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde ik nog vragen.Welk merk?
Eenmaal att en tweemaal dawn.
Totaal kosten 35 Euro.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan het mij heel goed voorstellenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij sommige kleding winkels krijg je volgens mij nog wel drinken aangebodenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ik werkte hadden we Cartoonworks en gloeiendhete koffie."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Duits merk.Mooi stiksels ook. Nieuwprijs rond de 130 euro.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal kosten 35 Euro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is niet duurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totaal kosten 35 Euro.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik vind de kleur ook mooi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duits merk.Mooi stiksels ook. Nieuwprijs rond de 130 euro.Dat is gideon italiaanderquote:de ATT was 15 euro en de twee dawns een tientje per stuk. Zijn gloednieuw, de prijskaartjes hangen er nog aan.
Merken zeggen en doen mji helemaal niet squote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dat is gideon italiaanderde ATT was 15 euro en de twee dawns een tientje per stuk. Zijn gloednieuw, de prijskaartjes hangen er nog aan.
Maar fijn dat je het zo goedkoop op de kop heb weten te tikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou niet best zijn als er een bruin streepje in zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dat is gideon italiaanderde ATT was 15 euro en de twee dawns een tientje per stuk. Zijn gloednieuw, de prijskaartjes hangen er nog aan.
GetverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mij ook niet. Ik loop normaliter in trainingsbroeken van de zeeman (a 4,99) of wandelbroeken van decatholon (a 40 euro) rond. Vroeger toen ik tiener was wilde ik dolgraag merk spijkerbroeken hebben, maar kreeg ze nooit want te duurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merken zeggen en doen mji helemaal niet s
Maar fijn dat je het zo goedkoop op de kop heb weten te tikkenEn nu ik bij wijze van spreke geld teveel heb en kleding kan aanschaffen die ik vroeger nooit kon krijgen doet het me weinig en ga ik op koopjesjacht bij een Joodse opkoper om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Maar dan heb ik wel kwaliteit voor een Zeemanprijsje
Even gecheckt. 140 euro normaliter. Een mooie koop.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik loop normaliter in trainingsbroeken van de zeeman (a 4,99) of wandelbroeken van decatholon (a 40 euro) rond. Vroeger toen ik tiener was wilde ik dolgraag merk spijkerbroeken hebben, maar kreeg ze nooit want te duurEn nu ik bij wijze van spreke geld teveel heb en kleding kan aanschaffen die ik vroeger nooit kon krijgen doet het me weinig en ga ik op koopjesjacht bij een Joodse opkoper om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Maar dan heb ik wel kwaliteit voor een Zeemanprijsje
De tijd van spijkerbroeken zijn voorbij.
Op den duur kom je op een leeftijd ...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe toch goed,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik loop normaliter in trainingsbroeken van de zeeman (a 4,99) of wandelbroeken van decatholon (a 40 euro) rond. Vroeger toen ik tiener was wilde ik dolgraag merk spijkerbroeken hebben, maar kreeg ze nooit want te duurEn nu ik bij wijze van spreke geld teveel heb en kleding kan aanschaffen die ik vroeger nooit kon krijgen doet het me weinig en ga ik op koopjesjacht bij een Joodse opkoper om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Maar dan heb ik wel kwaliteit voor een Zeemanprijsje
Heer GG, dit is een mooie stelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op den duur kom je op een leeftijd ...
Fresh heeft wel kijk op mooie kleding.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus als jij 70 bent draag je geen spijkerbroeken meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op den duur kom je op een leeftijd ..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze is wel raak.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus als jij 70 bent draag je geen spijkerbroeken meer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je. Ja ik zie mijzelf niet meer in spijkerbroek lopen. En ook niet meer op kantoor in een t-shirt; altijd een keurig overhemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GG, dit is een mooie stelling.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 28-02-2023 19:48:45 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
verslikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus als jij 70 bent draag je geen spijkerbroeken meer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En als je thuiswerkt in Donald Duck kostuum?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Ja ik zie mijzelf niet meer in spijkerbroek lopen. En ook niet meer op kantoor in een t-shirt; altijd een net overhemd.
En daar waren de jogpants.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Ja ik zie mijzelf niet meer in spijkerbroek lopen. En ook niet meer op kantoor in een t-shirt; altijd een net overhemd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger hadden opa's en oma's geen spijkerbroeken aan.. maar ribroeken of rokkenquote:
Als ik thuis werk dan nog vaak een hoodie aan, maar da's afhankelijk of ik nog die dag meetings in moet via zoom of Teams (en dus de webcam helaas aan moet).Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn vader was 92 en droeg nog spijkerbroeken, leeftijd zegt nietsquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op den duur kom je op een leeftijd ...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja, ribbroeken. Dat was toen de mode.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vroeger hadden opa's en oma's geen spijkerbroeken aan.. maar ribroeken of rokkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik echt schijt aan hoe ik eruit zie als ik thuiswerk voor de webcam.Trotste mama van Ambar
Of een pantalonquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, ribbroeken. Dat was toen de mode.
Het hangt af van het publiek aan de andere kant.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik echt schijt aan hoe ik eruit zie als ik thuiswerk voor de webcam.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kan je beter niets aan doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik echt schijt aan hoe ik eruit zie als ik thuiswerk voor de webcam.
Als ik ooit met DJMO ga zoomen weet ik dat ik gerust in mijn fitness trainingsbroek en hoodie kloffie kan blijvenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn heit wilde alleen maar 501quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader was 92 en droeg nog spijkerbroeken, leeftijd zegt niets
Echte Levi's.... Duur joh die dingen....quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn heit wilde alleen maar 501Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat kosten die? ¤229,- per stuk?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet wel iets van kleding aan hebben als ik voor de webcam zitTrotste mama van Ambar
Ja, wel handig, om gesprekken met HR te voorkomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet wel iets van kleding aan hebben als ik voor de webcam zitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij is al een een paar jaar geleden overleden.Maar hij wist dankzij ons de merken.Mooi was dat .quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat kosten die? ¤229,- per stuk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja da's wel mooi. Ik koop altijd in vlagen... En vaak in Bataviastad. Of, als ik er in de buurt ben, in die Designer outlet in Roermond.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is al een een paar jaar geleden overleden.Maar hij wist dankzij ons de merken.Mooi was dat .Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zijn ook mooie plekken om te kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja da's wel mooi. Ik koop altijd in vlagen... En vaak in Bataviastad. Of, als ik er in de buurt ben, in die mega outlet in Roermond.
Daar ben ik een keer geweest, vond het best duur daarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja da's wel mooi. Ik koop altijd in vlagen... En vaak in Bataviastad. Of, als ik er in de buurt ben, in die Designer outlet in Roermond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom je er ook (vaak)?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn ook mooie plekken om te kopen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja? Toch wel? Het scheelt altijd wel wat...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer geweest, vond het best duur daarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bataviastad wel. Roermond nog niet.Wel over gehoord.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vond ik welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja? Toch wel? Het scheelt altijd wel wat...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Roermond is groot.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bataviastad wel. Roermond nog niet.Wel over gehoord.
Ben ook wel eens in die bij Roosendaal geweest maar die is behoorlijk kleiner.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meestal zalando loungequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet opscheppen,maar ik heb er een neus voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat geloof ik wel. Veel ervaring als verkoper.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
Niet opscheppen,maar ik heb er een neus voor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een neus voor wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
Niet opscheppen,maar ik heb er een neus voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar in Roosendaal ben ik ook een keer geweest zit sen bjorn borg store daar toch.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Roermond is groot.
Ben ook wel eens in die bij Roosendaal geweest maar die is behoorlijk kleiner.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En inkoper ook.Dat was mooi.Kom je een loods binnen met alleen maar kleding mag je kiezen wat je wil en dan is het binnen een week weg.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Veel ervaring als verkoper.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je me plagen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nice niceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar in Roosendaal ben ik ook een keer geweest zit sen bjorn borg store daar toch.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Ik zie nu wat je bedoel had het niet door, kon voor spijkerbroeken zijn of voor winkelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben al weer aan het scouten. In BB zitten er een paar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuke users
daar heb je een neus voor
ik weet er al wel 1 denk ik die jij bedoeltquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben al weer aan het scouten. In BB zitten er een paar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk kleed ik me nog even goedkoop als ik 10 keer zoveel verdien.Uw ADH vitamine Worst
NIet echtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuke users
daar heb je een neus voor
goedkoop is niks mis meequote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Waarschijnlijk kleed ik me nog even goedkoop als ik 10 keer zoveel verdien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat zeg jij nou?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind jou wel leuk,lief en aardig.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Dot me niet leuk vindt![]()
Ik zeg niets ik type watquote:
Ik vind niet dat je daar altijd oog voor hebt.
Op een uitzondering daar gelaten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik jou ookquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk,lief en aardig.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zeg ik nergensquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Dot me niet leuk vindt![]()
Hmmmm.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GezelligheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stofjes wel toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Greys is absoluut leuk, lief en aardig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mooie stofjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat wel. En ik snap kleuren heel goed.quote:Trotste mama van Ambar
thnx GGquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is absoluut leuk, lief en aardig.
vind ik van jou ook
maar weet zelf ook dat ik niet altijd leuk en lief ben
Dat is vrouw eigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx GG
vind ik van jou ook
maar weet zelf ook dat ik niet altijd leuk en lief ben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik merk er weinig van, of ik mis dat soort momenten...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx GG
vind ik van jou ook
maar weet zelf ook dat ik niet altijd leuk en lief benAutocorrect
(zelfst. naamw.)
jij bent te lief om naar tegen te doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik merk er weinig van, of ik mis dat soort momenten...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is wel heel liefdevol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
laatste bakkie van vandaag
Je bent mijn grote zus die ik nooit heb gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal ook nooit naar doen tegen jou![]()
aaahhhhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent mijn grote zus die ik nooit heb gehad.![]()
maar jij bent ouder
Dat zegt helemaal niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo is het.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heeft Paul al een update gegeven of hij al in elkaar is geslagen door de harde kern?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Complete stilte opeens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk met een schuin oog of er wat gepost wordt hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die liefde
daar worden mensen stil vanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
die vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jochem Myer vind ik irritant
jij vast Bert VisscherThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar kan ik geen volledige show van kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jochem Myer vind ik irritant![]()
Hans Teeuwen vind ik fragmentjes wel grappig maar niks langer dan 1 minuut.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ken zijn shows niet echt goed. Kijk sowieso weinig cabaret, ben meer van de sketchesquote:Uw ADH vitamine Worst
Principessa.quote:
ik kijk sowieso weinig tv en de laatste tryout waar ik ben geweest was Youp van het Hekquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken zijn shows niet echt goed. Kijk sowieso weinig cabaret, ben meer van de sketchesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Laatst een show gehoord van een autist. Die was wel heel goed ook.quote:
Thijs van de Meeberg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paulje is erbij, die geeft slecht gelukquote:
Ga ik een keertje kijken/ luisterenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst een show gehoord van een autist. Die was wel heel goed ook.
Thijs van de Meeberg.Uw ADH vitamine Worst
Er staat een oude show van hem op zijn youtube kanaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga ik een keertje kijken/ luisterenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heer PLY.quote:
2.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staat een oude show van hem op zijn youtube kanaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ah oké ik zat nog bij show 1quote:
Ik laat jullie wel even private.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een veel te zoet ding met goedkope chocolade, matig kersje en een vies drankje met 0.1% alcohol?quote:![]()
Have funWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop dat Spakenburg gaat winnen. Maar ik verwacht niet dat TO zich aan zijn belofte gaat houdenquote:![]()
Nou er bestaan blijkbaar versies waar in een half pak genoeg alcohol zit om een jochie van 7 flink aangeschoten te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een veel te zoet ding met goedkope chocolade, matig kersje en een vies drankje met 0.1% alcohol?![]()
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een veel te zoet ding met goedkope chocolade, matig kersje en een vies drankje met 0.1% alcohol?![]()
![]()
RumKuglen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou er bestaan blijkbaar versies waar in een half pak genoeg alcohol zit om een jochie van 7 flink aangeschoten te krijgen
Van de bonbons winkel zijn ze lekker met het steeltje van de kers er nog aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn echt lekker hoor, denk dat dev die Amerikaanse neppers bedoeltquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou er bestaan blijkbaar versies waar in een half pak genoeg alcohol zit om een jochie van 7 flink aangeschoten te krijgen![]()
![]()
![]()
Uit Oostenrijkquote:
https://www.gentside.co.u(...)t-drunk_art5526.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou er bestaan blijkbaar versies waar in een half pak genoeg alcohol zit om een jochie van 7 flink aangeschoten te krijgen
Toch meer dan ik had verwachtquote:For a man weighing 12,5 stone (80 kg), to exceed the legal limit, he would have to ingest 28 g of pure alcohol ((0.5 x 80 x 0.7)). So he would have to eat... 35 Mon Chéri chocolates (0.8g of alcohol in each) to be drunk in the eyes of the law. Using the same method, a woman weighing 9,5 stone (60 kg) would have to eat 23 chocolates.![]()
![]()
In the Fucking USA smaakt alles andersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn echt lekker hoor, denk dat dev die Amerikaanse neppers bedoelt
Ik vind het ook verbazingwekkend weinig voor volwassenenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.gentside.co.u(...)t-drunk_art5526.html
[..]
Toch meer dan ik had verwacht
Laatst bij het kruidvat hadden blikken met rumbonenquote:
Ik ben wild en ik jong watquote:
Mwa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
35 mon cheri om aan de legal limit te zitten (3 pilsjes of zo?), ik weet niet of ik zoveel van die dingen achter elkaar kan opetenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook verbazingwekkend weinig voor volwassenen
Voor iemand van 7 is dat aantal natuurlijk een stuk lager![]()
PPizzaas niet te vreten daar, rest ging welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
In the Fucking USA smaakt alles andersHey hcquote:![]()
![]()
Was het maar zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn echt lekker hoor, denk dat dev die Amerikaanse neppers bedoeltIk ken ze alleen uit nederland
![]()
Nein!!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
punten nodig, of @:Hemarookworst doe je best eensUw ADH vitamine Worst
Dit is zo raar.Als mijn oren ploppen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Borrelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo raar.Als mijn oren ploppen.![]()
Fluister ik wel een keer in je oorquote:
Plopperdeplopquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo raar.Als mijn oren ploppen.Uw ADH vitamine Worst
Ben je verkouden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo raar.Als mijn oren ploppen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,hoor dan pas hoe luid het muziek staat.Heel rare gewaarwording.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:22 schreef PLY het volgende:
0-2 spakenburgEindelijk van @:paul af hier
![]()
![]()
Daarom voel ik mij 18quote:
Ik doe alleen lurken, ik post zelf niks.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:22 schreef PLY het volgende:
0-2 spakenburgEindelijk van @:paul af hier
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe alleen lurken, ik post zelf niks.![]()
![]()
Zelfs dat doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe alleen lurken, ik post zelf niks.![]()
Mooi toch. Ik ken mensen van mijn leeftijd die zich middelbare leeftijd voelen en er ook zo uit zienquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik krijg af en toe nog een tiktok filmpje van grey doorgestuurd, daarbuiten open ik de app ook vrijwel niet uit mezelfquote:![]()
Apart welquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,hoor dan pas hoe luid het muziek staat.Heel rare gewaarwording.![]()
Doet greyes nog steeds van die leuke dansfilmpjes? Misschien moet ik die app maar weer eens installerenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe nog een tiktok filmpje van grey doorgestuurd, daarbuiten open ik de app ook vrijwel niet uit mezelf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Doet greyes nog steeds van die leuke dansfilmpjes? Misschien moet ik die app maar weer eens installerenZe doet daar wel de SFW variant van de filmpjes die ze naar de DTS Privé Server upload
Ik zou 1 filmpje kijken, maar voor ik het doorhad, was ik 30 minuten verderquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet?
bang voor de chinezen?![]()
![]()
jaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou 1 filmpje kijken, maar voor ik het doorhad, was ik 30 minuten verder![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: