Wat en waar koop je Mikey?quote:
Goed gedaan, als je het doet, dan maar in een keer goed doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzo
Wilde ik nog vragen.Welk merk?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzo
Zo dat was dan wel lang geledenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Dat had Soul ooit met dieren,maar dat is gelukkig voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Kleding kopen doet Muis zo graag dat het een verslaving is geworden
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Kleding kopen doet Muis zo graag dat het een verslaving is geworden
Altijd leuk die mannen buiten een winkel te zien staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalen
Of binnen in de winkel op een stoel of bankjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk die mannen buiten een winkel te zien staan.
Jij blij?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had Soul ooit met dieren,maar dat is gelukkig voorbij.
Waar ik werkte hadden we Cartoonworks en gloeiendhete koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of binnen in de winkel op een stoel of bankje
Je wil niet weten hoe blij.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde ik nog vragen.Welk merk?
Kan het mij heel goed voorstellenquote:
Bij sommige kleding winkels krijg je volgens mij nog wel drinken aangebodenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ik werkte hadden we Cartoonworks en gloeiendhete koffie.
Duits merk.Mooi stiksels ook. Nieuwprijs rond de 130 euro.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenmaal att en tweemaal dawn.
Totaal kosten 35 Euro.
Dat is niet duurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenmaal att en tweemaal dawn.
Totaal kosten 35 Euro.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duits merk.Mooi stiksels ook. Nieuwprijs rond de 130 euro.
Dat is gideon italiaanderquote:
Merken zeggen en doen mji helemaal niet squote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dat is gideon italiaanderde ATT was 15 euro en de twee dawns een tientje per stuk. Zijn gloednieuw, de prijskaartjes hangen er nog aan.
Zou niet best zijn als er een bruin streepje in zat.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dat is gideon italiaanderde ATT was 15 euro en de twee dawns een tientje per stuk. Zijn gloednieuw, de prijskaartjes hangen er nog aan.
Mij ook niet. Ik loop normaliter in trainingsbroeken van de zeeman (a 4,99) of wandelbroeken van decatholon (a 40 euro) rond. Vroeger toen ik tiener was wilde ik dolgraag merk spijkerbroeken hebben, maar kreeg ze nooit want te duurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merken zeggen en doen mji helemaal niet s
Maar fijn dat je het zo goedkoop op de kop heb weten te tikken
Even gecheckt. 140 euro normaliter. Een mooie koop.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik loop normaliter in trainingsbroeken van de zeeman (a 4,99) of wandelbroeken van decatholon (a 40 euro) rond. Vroeger toen ik tiener was wilde ik dolgraag merk spijkerbroeken hebben, maar kreeg ze nooit want te duurEn nu ik bij wijze van spreke geld teveel heb en kleding kan aanschaffen die ik vroeger nooit kon krijgen doet het me weinig en ga ik op koopjesjacht bij een Joodse opkoper om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Maar dan heb ik wel kwaliteit voor een Zeemanprijsje
Doe toch goed,quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik loop normaliter in trainingsbroeken van de zeeman (a 4,99) of wandelbroeken van decatholon (a 40 euro) rond. Vroeger toen ik tiener was wilde ik dolgraag merk spijkerbroeken hebben, maar kreeg ze nooit want te duurEn nu ik bij wijze van spreke geld teveel heb en kleding kan aanschaffen die ik vroeger nooit kon krijgen doet het me weinig en ga ik op koopjesjacht bij een Joodse opkoper om zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Maar dan heb ik wel kwaliteit voor een Zeemanprijsje
Heer GG, dit is een mooie stelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
De tijd van spijkerbroeken zijn voorbij.
Op den duur kom je op een leeftijd ...
Dus als jij 70 bent draag je geen spijkerbroeken meer?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
De tijd van spijkerbroeken zijn voorbij.
Op den duur kom je op een leeftijd ...
Deze is wel raak.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus als jij 70 bent draag je geen spijkerbroeken meer?
Dank je. Ja ik zie mijzelf niet meer in spijkerbroek lopen. En ook niet meer op kantoor in een t-shirt; altijd een keurig overhemd.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GG, dit is een mooie stelling.
verslikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus als jij 70 bent draag je geen spijkerbroeken meer?
En als je thuiswerkt in Donald Duck kostuum?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Ja ik zie mijzelf niet meer in spijkerbroek lopen. En ook niet meer op kantoor in een t-shirt; altijd een net overhemd.
En daar waren de jogpants.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Ja ik zie mijzelf niet meer in spijkerbroek lopen. En ook niet meer op kantoor in een t-shirt; altijd een net overhemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |