En hoeveel paar sokkenquote:
Lekker warmquote:
Bolken tot de klok 00.00 uur slaatquote:
Dat is wel zonde zeg..quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde met een jurk waar ik vorig jaar mee bezig was verder. Zie ik dat er lichte strepen op lopen waar de stof ooit gevouwen was![]()
Kan ik de jurk weer los halen inclusief borduurwerk om de panden binnenste buiten te keren
Dat is jammer zegquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde met een jurk waar ik vorig jaar mee bezig was verder. Zie ik dat er lichte strepen op lopen waar de stof ooit gevouwen was![]()
Kan ik de jurk weer los halen inclusief borduurwerk om de panden binnenste buiten te keren
Koop meer dan genoeg ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:01 schreef Loveable het volgende:
Maar je maakt alles zelf, of koop je ook wel eens kleding?
Wat en waar koop je Mikey?quote:
Goed gedaan, als je het doet, dan maar in een keer goed doenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzo
Wilde ik nog vragen.Welk merk?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag nog drie nieuwe spijkerbroeken gekocht. Voor het eerst in een jaar of 10 ofzo
Zo dat was dan wel lang geledenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef DJMO het volgende:
Dat had Soul ooit met dieren,maar dat is gelukkig voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Kleding kopen doet Muis zo graag dat het een verslaving is geworden
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
Kleding kopen doet Muis zo graag dat het een verslaving is geworden
Altijd leuk die mannen buiten een winkel te zien staan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalen
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ga jj zeker liefdevol mee om te betalen
Of binnen in de winkel op een stoel of bankjequote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd leuk die mannen buiten een winkel te zien staan.
Jij blij?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had Soul ooit met dieren,maar dat is gelukkig voorbij.
Waar ik werkte hadden we Cartoonworks en gloeiendhete koffie.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of binnen in de winkel op een stoel of bankje
Je wil niet weten hoe blij.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilde ik nog vragen.Welk merk?
Kan het mij heel goed voorstellenquote:
Bij sommige kleding winkels krijg je volgens mij nog wel drinken aangebodenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar ik werkte hadden we Cartoonworks en gloeiendhete koffie.
Duits merk.Mooi stiksels ook. Nieuwprijs rond de 130 euro.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenmaal att en tweemaal dawn.
Totaal kosten 35 Euro.
Dat is niet duurquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenmaal att en tweemaal dawn.
Totaal kosten 35 Euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |