quote:
Ah oké ik zat nog bij show 1quote:
Een veel te zoet ding met goedkope chocolade, matig kersje en een vies drankje met 0.1% alcohol?quote:
Ik hoop dat Spakenburg gaat winnen. Maar ik verwacht niet dat TO zich aan zijn belofte gaat houdenquote:
Nou er bestaan blijkbaar versies waar in een half pak genoeg alcohol zit om een jochie van 7 flink aangeschoten te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een veel te zoet ding met goedkope chocolade, matig kersje en een vies drankje met 0.1% alcohol?
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een veel te zoet ding met goedkope chocolade, matig kersje en een vies drankje met 0.1% alcohol?
RumKuglen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou er bestaan blijkbaar versies waar in een half pak genoeg alcohol zit om een jochie van 7 flink aangeschoten te krijgen![]()
Van de bonbons winkel zijn ze lekker met het steeltje van de kers er nog aanquote:
Zijn echt lekker hoor, denk dat dev die Amerikaanse neppers bedoeltquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou er bestaan blijkbaar versies waar in een half pak genoeg alcohol zit om een jochie van 7 flink aangeschoten te krijgen![]()
Uit Oostenrijkquote:
https://www.gentside.co.u(...)t-drunk_art5526.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2023 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch meer dan ik had verwachtquote:For a man weighing 12,5 stone (80 kg), to exceed the legal limit, he would have to ingest 28 g of pure alcohol ((0.5 x 80 x 0.7)). So he would have to eat... 35 Mon Chéri chocolates (0.8g of alcohol in each) to be drunk in the eyes of the law. Using the same method, a woman weighing 9,5 stone (60 kg) would have to eat 23 chocolates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |